Head mõtted
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Võib-olla lisab mõne sõnavõtja nime alla "suure suuga kiibitseja"?
Mis puutub teemasse siis saun ja õlu aftekal ruulivad! :
Eeskujuks võiks tuua Navigatsiooni korraldustiimi (korduvalt).
Peab küll tõdema, et meil läks sel aastal aftekas nii lõbusaks kätte, et imestame Robiga siiamaani, mismoodi me selle lahmaka klaasist karika tervena koju suutsime toimetada
Mis puutub teemasse siis saun ja õlu aftekal ruulivad! :
Eeskujuks võiks tuua Navigatsiooni korraldustiimi (korduvalt).
Peab küll tõdema, et meil läks sel aastal aftekas nii lõbusaks kätte, et imestame Robiga siiamaani, mismoodi me selle lahmaka klaasist karika tervena koju suutsime toimetada
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17372
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ermo jõudis must ette, sest tahtsin veelkord "Navigatsiooni" korraldust kõigile eeskujuks tuua. Kui keegi suudab sellest võistluset ladusama korrldusega ja muhedama ning õdusama afterparty-ga mõõduvõtmise teha, siis ausalt- müts maha!
"Navaigatsiooni" meeskond on lati ikka väga kõrgele seadnud.
Nö "suurte võistluste"korraldajad on usnustanud eestlaste harjumused. Kui üritusel kõhu täis saab, sauna tehakse ning "värvilist traati" ka jagatakse, siis pea alati ollekse selle üritusega rahul.
Meenutan siiani hea tundega üht Lumetormi, kus kohustsuliku ööpeatuse ajal kuuma teed/puljongi ja pirukaid pakuti. See vaid 15-20 EEK väljaminek per võistleja tekitas aga siiani kestva sooja tunde, et korraldaja hoolib võistlejatest. Tänud Vaikole, selle meeldiva mälestuse eest!
"Navaigatsiooni" meeskond on lati ikka väga kõrgele seadnud.
Nö "suurte võistluste"korraldajad on usnustanud eestlaste harjumused. Kui üritusel kõhu täis saab, sauna tehakse ning "värvilist traati" ka jagatakse, siis pea alati ollekse selle üritusega rahul.
Meenutan siiani hea tundega üht Lumetormi, kus kohustsuliku ööpeatuse ajal kuuma teed/puljongi ja pirukaid pakuti. See vaid 15-20 EEK väljaminek per võistleja tekitas aga siiani kestva sooja tunde, et korraldaja hoolib võistlejatest. Tänud Vaikole, selle meeldiva mälestuse eest!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Head mõtted
Ehk siis küsimus oli ju tegelikult selline.Kairi kirjutas:Soovin leida häid ettepanekuid (võistlejate silmade läbi), .......
1. Selleks, et saada võistlejaid varem kohale ja loota, et nad võistluste lõpuni kohal oleks siis võiks olla mingi pesa kus saaks koos olla.
Navigatsioonil on näiteks olemas selline koht enne ja pärast võistlust.
Urmas sinul oli ju ka eelmisel aastal kena koht ja kõik istusid ning muljetasid.
Olin küll Avo sõidul pealtvaataja ja tore oli et nad autasustasid varem kui planeeritud aga kui oleks võistlustel "pesa" kus näiteks kohvi juua ja muljeid vahetada, siis oleks kindlasti ka rohkem võistlejaid kes ootaks võistlused lõpuni.
Mingi saal, suur telk, vana heinaküün vms. ... näiteks
2. Pealtvaatajatele võiks olla küll mingid kaardid, et umbes aimata kust autosid leida.
3. Olles ka mitmeid aastaid nautinud muda erinevates võistlusklassides vintsmanina, siis tekkis küsimus kas eestis ei võiks olla ka 2 karikat võistkonnale. Piloot ja vintsman (muidu käi piloodi juures vaatamas )). Need on sellised esemed mis jäävad meenutama. Pudipadi pole oluline.
4. Väga tore oli näiteks Avo sõidul see võistkondade jälgimise süsteem. Kas seda saaks kasutada ka edaspidi?
5. Pesemisvõimalus on ka väga abiks. Kui tuled ikka märja ja mudasena siis on tõeline nauding minna sooja vee alla, et pärast ennast jälle inimesena tunda
Mõned sellised mõtted.
Päikest kõigile
Päikesejänku
Palju päikest ja muda
Offroadis aastast 2001
Callbox ----> Luige---->Päikesejänkud
Offroadis aastast 2001
Callbox ----> Luige---->Päikesejänkud
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2877
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Sokutaks siia paar uustulnuka mõttejuppi:
1. Stardijärjekord võiks olla mingi eelmise (aasta, võistlus, päev, katse vms.) tulemuse järgi. Mandaati hilinenud loomulikult peavad leppima sabassörkimisega.
2. Eri klasside ühisrajal võiks stardijärjekord olla klasside kaupa, nt. TR1- Vaba- TR2- TR3. Rada sõidetakse suht pehmeks ja nt. TR1 ga mitmekümnendana sõites on lootusetu "võistelda" nt. 3. ndana, samas klassis startinuga.
1. Stardijärjekord võiks olla mingi eelmise (aasta, võistlus, päev, katse vms.) tulemuse järgi. Mandaati hilinenud loomulikult peavad leppima sabassörkimisega.
2. Eri klasside ühisrajal võiks stardijärjekord olla klasside kaupa, nt. TR1- Vaba- TR2- TR3. Rada sõidetakse suht pehmeks ja nt. TR1 ga mitmekümnendana sõites on lootusetu "võistelda" nt. 3. ndana, samas klassis startinuga.
Tehtud, mõeldud.
Oled küll laisk, vaata eal.4x4.eeerik kirjutas:Ma olen küll laisk aga kas reglement või formaat ise ka kuskil väljas on?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Olen jah, vabandage aga ajutiselt mittevõistleva kommuni liikmena unustan tihti eal`i olemasolu. Muideks, ma pole ainuke, alles hiljuti vaidlesin Vahuriga, et kas Leetu peaks sõitma neljapäeval - või reedel, kusjuures Vahur tahtis Leetu minna reedel ja see pole veel kõik, Hmm küsis minult millal mingi reglement, või midagi ilmub, et saaks aru mis on võistluse formaat või midagi.
Kulla eal mehed, tehke oma saidile natuke reklaami, jagage nänni, või mida iganes, aga muidu minusugused laiskvorstid ei näe ja ei kuule...
Iseasi, kui oluline see on...
Kulla eal mehed, tehke oma saidile natuke reklaami, jagage nänni, või mida iganes, aga muidu minusugused laiskvorstid ei näe ja ei kuule...
Iseasi, kui oluline see on...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Pistsin ühe kleepsu meeldetuletuseks
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Team Fiona
- ilusad meestehirmud
- Postitusi: 6
- Liitunud: T Nov 25, 2008 9:02 am
- Asukoht: Tallinn
Tervitus kõigile!
Meie poolt oleks tegelikult küll üks ettepanek kõigile korraldajatele. Nimelt võistluste formaadi kohta. Meid isiklikult häirib, et tehakse enamjaolt võistluste 1 väike katse veel pühapäeva hommikul. Väga meeldis Saarekolli süsteem, kus sai 2 suht pikka päeva seigeldud ning pühapäeva hommikul lihtsalt tulemuste ootamine ja kaasvõistlejatega muljetamine. Laupäeva õhtu sai korralikult pestud ja mõnusalt rihma maha lasta. Ei ole pingeid jälle varahommikuse tõusmise ja sõitma mineku pärast. Alati on suvesõidul laupäeva õhtu hästi organiseeritud, aga seda nautida ei ole saanud, sest mõte sellest kuidas hommikul varakult rooli istuda, ei luba seda.
Ehk lühidilt PÜHAPÄEV ON PUHKEPÄEV!!!
Loodan, et selle ideega on päri veel nii mõnigi kaasvõitleja!
Meie poolt oleks tegelikult küll üks ettepanek kõigile korraldajatele. Nimelt võistluste formaadi kohta. Meid isiklikult häirib, et tehakse enamjaolt võistluste 1 väike katse veel pühapäeva hommikul. Väga meeldis Saarekolli süsteem, kus sai 2 suht pikka päeva seigeldud ning pühapäeva hommikul lihtsalt tulemuste ootamine ja kaasvõistlejatega muljetamine. Laupäeva õhtu sai korralikult pestud ja mõnusalt rihma maha lasta. Ei ole pingeid jälle varahommikuse tõusmise ja sõitma mineku pärast. Alati on suvesõidul laupäeva õhtu hästi organiseeritud, aga seda nautida ei ole saanud, sest mõte sellest kuidas hommikul varakult rooli istuda, ei luba seda.
Ehk lühidilt PÜHAPÄEV ON PUHKEPÄEV!!!
Loodan, et selle ideega on päri veel nii mõnigi kaasvõitleja!
Team Fiona - naistekas aastast 2007
Kahe käega poolt.
Olen ka ise korraldajatega (nt Urmas"Saarekoll" ja Arto"suvesõit") sellel teemal vestelnud-sellel aastal üks väike "ime" juba sündis(Lomp võttis nõu kuulda).Ehk tuleb üllatusi veel.Tore et keegi julgeb sellest veel juttu teha -muidu jääb mulje et Habe on ainuke kes tahab et võistlus lõpeks ühise koosolemise ja tsillimisega-mitte et peale ametliku osa lõppu kihutavad kõik tuhatnelja kodu poole minema.
Olen ka ise korraldajatega (nt Urmas"Saarekoll" ja Arto"suvesõit") sellel teemal vestelnud-sellel aastal üks väike "ime" juba sündis(Lomp võttis nõu kuulda).Ehk tuleb üllatusi veel.Tore et keegi julgeb sellest veel juttu teha -muidu jääb mulje et Habe on ainuke kes tahab et võistlus lõpeks ühise koosolemise ja tsillimisega-mitte et peale ametliku osa lõppu kihutavad kõik tuhatnelja kodu poole minema.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
See autasustamine võib vabalt olla ka laupäeva õhtul või siis pühapäval.Võistluste algus pole nt suvistel võistlustel väga oluline(paljudel puhkused) .Kui formaat nõuab mitmepäevast võistlust siis võiks ju reede - laupäev 10-12 tunnised(8.00-20.00)võistluspäevad olla.Vahepeal oli päris populaarne ju skeem- reede lõunast mandaat+teh.kom. ja õhtul 24h rajale(publikukatsed olid laupäeval igal klassil kindlaksmääratud ajal nt karjääris).
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4428
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Paljud teamid on seda arutanud endamisi kuid keegi kõva häälega ei räägi millegipärast.Team Fiona kirjutas:Tervitus kõigile!
Meie poolt oleks tegelikult küll üks ettepanek kõigile korraldajatele. Nimelt võistluste formaadi kohta. Meid isiklikult häirib, et tehakse enamjaolt võistluste 1 väike katse veel pühapäeva hommikul. Väga meeldis Saarekolli süsteem, kus sai 2 suht pikka päeva seigeldud ning pühapäeva hommikul lihtsalt tulemuste ootamine ja kaasvõistlejatega muljetamine. Laupäeva õhtu sai korralikult pestud ja mõnusalt rihma maha lasta. Ei ole pingeid jälle varahommikuse tõusmise ja sõitma mineku pärast. Alati on suvesõidul laupäeva õhtu hästi organiseeritud, aga seda nautida ei ole saanud, sest mõte sellest kuidas hommikul varakult rooli istuda, ei luba seda.
Ehk lühidilt PÜHAPÄEV ON PUHKEPÄEV!!!
Loodan, et selle ideega on päri veel nii mõnigi kaasvõitleja!
Naiste poolt välja käidud teema,et milleks on vaja pühapäeva hommikul kedagi rajale ajada, täiesti õige.
Kas seda pühapäevast,paaritunnist katset ei saa kuidagi reede-laupäeva peale jagada?
Osad lõpetavad laupäeva lõunast juba katse .Vabalt võiks pikem olla ju.
Pühapäev on tõesti puhkepäev,eriti pärast laupäeva õhtut kus laagrimöll täies hoos.Pühapäeva hommikul kell 8 alkomeetrisse puhuda ja pärast rajale minna paariks tunniks ei paku vist kellegile pinget.