ASMV 2014 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
ASMV 2014 järelkajad
Et ma hiljem ei unustaks siia linki lisama tulla, siis teen ise teemaga algust.
Minu pildid leiate järgnevalt lingilt - ASMV 2014
Tänaks kohe ka Oliveri, et ta üldse seda üritust korraldab ja loomulikult ka köiki teisi, kes korraldamisele kaasa aitasid!
Minu pildid leiate järgnevalt lingilt - ASMV 2014
Tänaks kohe ka Oliveri, et ta üldse seda üritust korraldab ja loomulikult ka köiki teisi, kes korraldamisele kaasa aitasid!
Re: ASMV 2014 järelkajad
Panen oma kaamerast ka paar pilti. Palju ei saand teha, kuna oli vaja tegeleda muude tegevustega. (albumi nägemiseks kliki pildil)
Rada oli vinge nagu Sultsil ikka. Alguses olime veidi kurvad, et külm oli oma töö teinud aga öösel olime juba väga õnnelikud, et maapind külmund oli - lõpus olime juba korralikult väsinud.
Tänud Oliverile ja jääme järgmist korda ootama!
Rada oli vinge nagu Sultsil ikka. Alguses olime veidi kurvad, et külm oli oma töö teinud aga öösel olime juba väga õnnelikud, et maapind külmund oli - lõpus olime juba korralikult väsinud.
Tänud Oliverile ja jääme järgmist korda ootama!
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: ASMV 2014 järelkajad
Landy Off-road Team tänab Oliver&Co-d raja ja korralduse eest. Vähemalt selle vähese eest, mida TUR+ rajal läbida suutsime enne, kui esisild üsna passiivseks muutus ja arvas, et: "töö tegemine on nõrkadele, parem veeren niisama kaasa".
Vaadates raja järgneva osa pilte, siis oli hea meel, et ainult vintsi najal ei otustanud edasi punnitada. Samas saime olla tublid samriitalsed ja ühe surnud kütsuepumbaga TUR+ 'i endale paelaga sappa võtta ja staabi juurde tagasi vedada. Tõsi üks tõus käis meie seltskonnale üle jõu ning tänan siinkohal ühte tugimeeskonna Jeep-i, kes meie tagaveolise auto sabas olnud masina mäkke vedas. Teepeal sai ka abiks olud purunenud Mudaraketi päästeoperatsioonis.
Peagi saavad ka pildid sorditud ja üles.
Vaadates raja järgneva osa pilte, siis oli hea meel, et ainult vintsi najal ei otustanud edasi punnitada. Samas saime olla tublid samriitalsed ja ühe surnud kütsuepumbaga TUR+ 'i endale paelaga sappa võtta ja staabi juurde tagasi vedada. Tõsi üks tõus käis meie seltskonnale üle jõu ning tänan siinkohal ühte tugimeeskonna Jeep-i, kes meie tagaveolise auto sabas olnud masina mäkke vedas. Teepeal sai ka abiks olud purunenud Mudaraketi päästeoperatsioonis.
Peagi saavad ka pildid sorditud ja üles.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: ASMV 2014 järelkajad
Meile kah meeldis. Sõitsime rahulikult, aitasime teisi liikuma, vaatasime koppasid, vaatasime Wrangler+ tagatulesid, nägime Pläkouti ja Staartiimi, pooletoobiseid somme, kes elueest oma Batterit tapsid, kihutavaid venkusid ja Pleksorit, kes oma roika Oru turbarabasse maamunandi sisse peitsid.
Esimene vintsikoht saime enamus autosid kätte, sest kõik ootasid Landy taga Tults vedas vapralt vintsi välja, Comeup ületas ennast ja õnnelik Landy pakkus kõikidele küpsist. Peale küpsiset loobumist lasi Landy meid ja Wrangleri mööda. Peale seda me teda enam ei näinud Hiljem levisid kuuldused, kuidas vabadihvrid ja 235 mudarehvid alistasid kõikvõimsa kasutatud järelturu püsika- Landy katkestas.
Teine selline rõve koht oli külgkalle miski tiigi kaldal, kus tuli lihtsalt katuseserv vastu roikaid lasta ja vaikselt läbi tiksuda. Libeda pilliga poleks tahtnud seda kohta külastada.
Oru rabas oli kaks toredat kraavi, kuhu sõiduvõitjad olid megakraatrid sisse kaevelnud. Pärast pisukest juurdlemist hakkasin jonnima ja ei tahtnud auku sukelduda. Vaatasime 3 meetert eemalt uue jälje ja sõitsime läbi Järgmises augus oli Pleksor uurakil. Sõiduvõidu mehed rääkisid, et siin nii kole, et Peale pisukest hookuspookust ja vintsitõmmet olime oma sangpommiga teisel kaldal. Aitasime sõiduvõidumehed kah üle ja kadusime raudteepoole minema.
Siis üks vintsiõmme mingist rõvedast jäämäest ja Vivikonna tuled paistsid. Vahepeal tegime lõunapausi, mis sisaldas Twixi ja rõvekülma singisaia. Selleks ajaks oli vast mingi 400numbriga punkti läbi.
Vivikonna juures hakkas mingi põrgu pihta. Lõputu metsavaheline loksumine kus vahepalaks miski lahe tranzee, kus jällegi täiega libedad tõusud/laskumised ja külgkalded ja uus mõlk uksepostil
Mingi hetk ilmus metast nähtavale LisaVarvaste ländkruiser, mis polnud teps mitte autole omases asendist, vaid veidralt küllili ja klaas eest ära. Kuigi me üksteisest väga aru ei saanud, oli ilmselg mida teha vaja. Tõmbasime saldejumpsid ratastele ja rajalt veitc kõrvale, et teised kah mööda mahuks.
Järgmised meeldejäänud momendid hakkavad pihta The Vaatetorni juurest, kus tuli vints 2x lahti kerida. No ok, tõusud võetud, vana 2005 aasta ringrajal kah paar kannakat tehtud. Jah see oli 2005 kui esimest korda sai ASMV võistlemas käidud. Ja siis tulid ragisevad jääväljad. Pidasime hinge kinni ja lootsime imele, et me autorisu läbi ei vajuks. Ja vot näe imesid juhtub. Nüüd kuulates teiste kommentaare, said nad ikka kõvasti valu ja vaeva, et sealt läbi saada.
Ülejäänud rada läks nagu unenägu- juba paistsid võistluskeskuse tuled, Annika teatase, et me oleme esimesed TUR+ kes välja saivad. Kell oli siis miski 16.40
Igatahes oli selline tore chill, tehnika kestis hästi ja tiimitöö sujus. Järgmine aasta jälle.
Esimene vintsikoht saime enamus autosid kätte, sest kõik ootasid Landy taga Tults vedas vapralt vintsi välja, Comeup ületas ennast ja õnnelik Landy pakkus kõikidele küpsist. Peale küpsiset loobumist lasi Landy meid ja Wrangleri mööda. Peale seda me teda enam ei näinud Hiljem levisid kuuldused, kuidas vabadihvrid ja 235 mudarehvid alistasid kõikvõimsa kasutatud järelturu püsika- Landy katkestas.
Teine selline rõve koht oli külgkalle miski tiigi kaldal, kus tuli lihtsalt katuseserv vastu roikaid lasta ja vaikselt läbi tiksuda. Libeda pilliga poleks tahtnud seda kohta külastada.
Oru rabas oli kaks toredat kraavi, kuhu sõiduvõitjad olid megakraatrid sisse kaevelnud. Pärast pisukest juurdlemist hakkasin jonnima ja ei tahtnud auku sukelduda. Vaatasime 3 meetert eemalt uue jälje ja sõitsime läbi Järgmises augus oli Pleksor uurakil. Sõiduvõidu mehed rääkisid, et siin nii kole, et Peale pisukest hookuspookust ja vintsitõmmet olime oma sangpommiga teisel kaldal. Aitasime sõiduvõidumehed kah üle ja kadusime raudteepoole minema.
Siis üks vintsiõmme mingist rõvedast jäämäest ja Vivikonna tuled paistsid. Vahepeal tegime lõunapausi, mis sisaldas Twixi ja rõvekülma singisaia. Selleks ajaks oli vast mingi 400numbriga punkti läbi.
Vivikonna juures hakkas mingi põrgu pihta. Lõputu metsavaheline loksumine kus vahepalaks miski lahe tranzee, kus jällegi täiega libedad tõusud/laskumised ja külgkalded ja uus mõlk uksepostil
Mingi hetk ilmus metast nähtavale LisaVarvaste ländkruiser, mis polnud teps mitte autole omases asendist, vaid veidralt küllili ja klaas eest ära. Kuigi me üksteisest väga aru ei saanud, oli ilmselg mida teha vaja. Tõmbasime saldejumpsid ratastele ja rajalt veitc kõrvale, et teised kah mööda mahuks.
Järgmised meeldejäänud momendid hakkavad pihta The Vaatetorni juurest, kus tuli vints 2x lahti kerida. No ok, tõusud võetud, vana 2005 aasta ringrajal kah paar kannakat tehtud. Jah see oli 2005 kui esimest korda sai ASMV võistlemas käidud. Ja siis tulid ragisevad jääväljad. Pidasime hinge kinni ja lootsime imele, et me autorisu läbi ei vajuks. Ja vot näe imesid juhtub. Nüüd kuulates teiste kommentaare, said nad ikka kõvasti valu ja vaeva, et sealt läbi saada.
Ülejäänud rada läks nagu unenägu- juba paistsid võistluskeskuse tuled, Annika teatase, et me oleme esimesed TUR+ kes välja saivad. Kell oli siis miski 16.40
Igatahes oli selline tore chill, tehnika kestis hästi ja tiimitöö sujus. Järgmine aasta jälle.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: ASMV 2014 järelkajad
Kolleeg Tarmo sai ka juba pildid sorditud-töödeldud: http://www.tarmohaud.ee/galeriid/sport/ ... tlus-2014/
Karel Kravik
http://www.karelkravik.com
http://www.karelkravik.com
- sportlane50
- Fitting 44"
- Postitusi: 432
- Liitunud: N Veebr 26, 2009 8:26 pm
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald / Harku vald
Re: ASMV 2014 järelkajad
Turistitiim Mitsu tänab korraldajaid ka siin teemas!
Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
+372 56 9I7 955
+372 56 9I7 955
Re: ASMV 2014 järelkajad
Meie sõidu võib suht samade sõnadega kokkuvõtta, mis Uputaja ees juba rääkis.
Sõitsime väga rahulikult alguses, kuna ees peksid alles paigaldatud ja testimata vedrud põhja. Seal esimeses kraavis, kus kõik ukerdasid, saime oma vana Jimny küljest paar tennisepalli, mille siis vedrude vahele toppisime. Sõit läks kohe palju paremaks. Seal kus olid need külgkalded ja männid tiigi ääres, Izakile ei meeldinud see koht üldse. Meie tulede kinnitused tahtsid vägisi puu taha kinni jääda. Mitme auto ja mehega saime Izakit piisavalt kallutatud, et tuled jäid katusele alles. Vahepeal sügasime kotte ja tiksusime kuni Pit-Stopini. Seal siis vaatasime, kuidas ratastraktor soopeal proovis sõita. Peale seda sõit jälle jätkus kuni nende kraavideni. Esimeses kraavis sai algul liiga uljalt sisse lennatud ja esiotsaga perve alla sõidetud. S-Team tõmbas meid tagasi ja proovisime kõrvalt uuesti. Seekord siis edukalt. Pikkade stangedega autod nii kergelt järgi ei tulnud. Stanged jäid perve taha kinni ja oli tükk tegemist, et esiots kraavi pervele tõsta. S-Team tõmbas paar kändu ka oma stangega maast välja. Aitasime ka Zeiger Racingu teisele kaldale ning läksime järgmise kraavi juurde. Seal siis kulus meil ca 3h teiste järgi oodates. Ei tahtnud sinna põhjatusse auku sisse sõita, kuna laadimine oli ainult 13v. Vahepeal helistas Suuzi, et nad uppusid ära ja ootavad meie abi. Üritasime siis mingit teist teed leida nendeni aga igalpool olid kraavid ja vesi. Kuna me polnd oma vintsi suutlikuses väga kindlad, siis ootasime kuni teine kraav tühjaks tõmmati. Sikutasime end ilma suurema pingutuseta teisele poole üle, aitasime S-teami ka järgi ja läksime tõmbasime Suuzi ka kuivale. Sügasime jälle end veidi ja otsustasime edasi sõita. Pimedas tundusid need tõusud-laskumised päris "huvitavad". Õnneks väga libe meil ei olnud, vintsi abil saime tõusudest ka üles. Ühel tõusul jäi S-teami Cherokee sildade peale kandma ja hakkasid end läbi ploki üles vintsima. Kaardilugeja läks vintsi kinnitama ja juht tegeles auto juures seekli vms otsimisega, kui ühel hetkel vintsitross ploki vahelt minekut tõmbas ja Cherokee tuled kadusid mäest alla. Kui me taskulambi vihu auto poole keerasime, siis ehmatasime ikka päris ära, kuna Säga oli auto kõrval pikali, juhi uks puuga kohtumisest tagurpidi. Auto hoo pidurdas tagaluugi kokkupõrge ühe puuga. Õnneks jäid kõik terveks (ei taha mõeldagi, kui keegi vigastada oleks saanud - telefoni levi puudus ja abi kutsumine oleks olnud päris raske). Tõmbasime Cherokee juhiukse rihmaga kinni ja tagaluugi sättisime ka külge tagasi ning sõit võis jätkuda. Vahepeal oli jälle päris palju harvenduse väljaveo teid. Mingis punktis libises Cherokee jälle tagurpidi mäest alla ja jäi tagaratastega üle perve kõikuma. Tõmbasime nad uuesti mäest üles. Need enne lõppu olevad tõusud-laskumised olid ka päris huvitavad - eriti pimedas. Jääväljad olid meie saabumiseks juba ära purustatud ning seal pidime ühekorra ainult Cherokeed tõmbama kuna jäätükid olid liiga suured, et neist üle sõita. Ja siis oligi pm juba finish. Olime siis viimased, kes raja lõpetasid.
Sõitsime väga rahulikult alguses, kuna ees peksid alles paigaldatud ja testimata vedrud põhja. Seal esimeses kraavis, kus kõik ukerdasid, saime oma vana Jimny küljest paar tennisepalli, mille siis vedrude vahele toppisime. Sõit läks kohe palju paremaks. Seal kus olid need külgkalded ja männid tiigi ääres, Izakile ei meeldinud see koht üldse. Meie tulede kinnitused tahtsid vägisi puu taha kinni jääda. Mitme auto ja mehega saime Izakit piisavalt kallutatud, et tuled jäid katusele alles. Vahepeal sügasime kotte ja tiksusime kuni Pit-Stopini. Seal siis vaatasime, kuidas ratastraktor soopeal proovis sõita. Peale seda sõit jälle jätkus kuni nende kraavideni. Esimeses kraavis sai algul liiga uljalt sisse lennatud ja esiotsaga perve alla sõidetud. S-Team tõmbas meid tagasi ja proovisime kõrvalt uuesti. Seekord siis edukalt. Pikkade stangedega autod nii kergelt järgi ei tulnud. Stanged jäid perve taha kinni ja oli tükk tegemist, et esiots kraavi pervele tõsta. S-Team tõmbas paar kändu ka oma stangega maast välja. Aitasime ka Zeiger Racingu teisele kaldale ning läksime järgmise kraavi juurde. Seal siis kulus meil ca 3h teiste järgi oodates. Ei tahtnud sinna põhjatusse auku sisse sõita, kuna laadimine oli ainult 13v. Vahepeal helistas Suuzi, et nad uppusid ära ja ootavad meie abi. Üritasime siis mingit teist teed leida nendeni aga igalpool olid kraavid ja vesi. Kuna me polnd oma vintsi suutlikuses väga kindlad, siis ootasime kuni teine kraav tühjaks tõmmati. Sikutasime end ilma suurema pingutuseta teisele poole üle, aitasime S-teami ka järgi ja läksime tõmbasime Suuzi ka kuivale. Sügasime jälle end veidi ja otsustasime edasi sõita. Pimedas tundusid need tõusud-laskumised päris "huvitavad". Õnneks väga libe meil ei olnud, vintsi abil saime tõusudest ka üles. Ühel tõusul jäi S-teami Cherokee sildade peale kandma ja hakkasid end läbi ploki üles vintsima. Kaardilugeja läks vintsi kinnitama ja juht tegeles auto juures seekli vms otsimisega, kui ühel hetkel vintsitross ploki vahelt minekut tõmbas ja Cherokee tuled kadusid mäest alla. Kui me taskulambi vihu auto poole keerasime, siis ehmatasime ikka päris ära, kuna Säga oli auto kõrval pikali, juhi uks puuga kohtumisest tagurpidi. Auto hoo pidurdas tagaluugi kokkupõrge ühe puuga. Õnneks jäid kõik terveks (ei taha mõeldagi, kui keegi vigastada oleks saanud - telefoni levi puudus ja abi kutsumine oleks olnud päris raske). Tõmbasime Cherokee juhiukse rihmaga kinni ja tagaluugi sättisime ka külge tagasi ning sõit võis jätkuda. Vahepeal oli jälle päris palju harvenduse väljaveo teid. Mingis punktis libises Cherokee jälle tagurpidi mäest alla ja jäi tagaratastega üle perve kõikuma. Tõmbasime nad uuesti mäest üles. Need enne lõppu olevad tõusud-laskumised olid ka päris huvitavad - eriti pimedas. Jääväljad olid meie saabumiseks juba ära purustatud ning seal pidime ühekorra ainult Cherokeed tõmbama kuna jäätükid olid liiga suured, et neist üle sõita. Ja siis oligi pm juba finish. Olime siis viimased, kes raja lõpetasid.
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: ASMV 2014 järelkajad
Tere kõigile kellel ASMV 2014 võistlus seljataga.
Loodan, et kõik on kenasti soojades kodudes tagasi ja valmis viimaseks etapiks, et sellel aastal viimast korda anda oma panus traditsioonilise uuringu täitmiseks. See võtab vaid mõned minutid ja on hindamatuks abiks võistluse korraldajatele.
Uuringu tulemuste põhjal valitakse 2014a 4x4 karikasarja parim võistlus, mis tehakse teatavaks hooaja pidulikul lõpetamisel 5.12.14 Paide Hotelli restoranis, Keskväljak 15, Paide. Üritus algab kell 19:00. Rohkem infot leiad EAL 4x4 alaliidu kodulehelt.
Kuna tegu oli rahvusvahelise võistlusega siis on 3 uuringu varianti: EST, RUS ja ENG. Uuringu linke võib täiesti vabalt jagada ka muudes teile teadaolevates kanalites/foorumites mida ASMV 2014 võistlustel osalenud offroaderid kasutavad.
Otseteed ASMV 2014 uuringute linkideni:
EST: Uuringu "Trophy Raid 4x4 NEZ Championship ja EAL Eesti 4x4 Offroad karikasarja osavõistlus: Avo Šultsi mälestusvõistlus 2014" otselink
http://www.connect.ee/uuring/330754760/
RUS: Oпроса "Этап кубковой серии 4x4 NEZ CHAMPIONSHIP 2014 и EAL 4x4 CHAMPIONSHIP 2014: Трофи-рейд памяти Аво Шульца 2014" otselink
http://www.connect.ee/uuring/330775966/
ENG: Survey "Trophy Raid 4x4 NEZ Championship & EAL Estonian 4x4 Offroad Championship : Avo Šults Memorial 2014" otselink
http://www.connect.ee/uuring/330788592/
NB! Uuring suletakse 3.12.14 kell 23:59
Ettetänud ja taaskohtumiseni!
Loodan, et kõik on kenasti soojades kodudes tagasi ja valmis viimaseks etapiks, et sellel aastal viimast korda anda oma panus traditsioonilise uuringu täitmiseks. See võtab vaid mõned minutid ja on hindamatuks abiks võistluse korraldajatele.
Uuringu tulemuste põhjal valitakse 2014a 4x4 karikasarja parim võistlus, mis tehakse teatavaks hooaja pidulikul lõpetamisel 5.12.14 Paide Hotelli restoranis, Keskväljak 15, Paide. Üritus algab kell 19:00. Rohkem infot leiad EAL 4x4 alaliidu kodulehelt.
Kuna tegu oli rahvusvahelise võistlusega siis on 3 uuringu varianti: EST, RUS ja ENG. Uuringu linke võib täiesti vabalt jagada ka muudes teile teadaolevates kanalites/foorumites mida ASMV 2014 võistlustel osalenud offroaderid kasutavad.
Otseteed ASMV 2014 uuringute linkideni:
EST: Uuringu "Trophy Raid 4x4 NEZ Championship ja EAL Eesti 4x4 Offroad karikasarja osavõistlus: Avo Šultsi mälestusvõistlus 2014" otselink
http://www.connect.ee/uuring/330754760/
RUS: Oпроса "Этап кубковой серии 4x4 NEZ CHAMPIONSHIP 2014 и EAL 4x4 CHAMPIONSHIP 2014: Трофи-рейд памяти Аво Шульца 2014" otselink
http://www.connect.ee/uuring/330775966/
ENG: Survey "Trophy Raid 4x4 NEZ Championship & EAL Estonian 4x4 Offroad Championship : Avo Šults Memorial 2014" otselink
http://www.connect.ee/uuring/330788592/
NB! Uuring suletakse 3.12.14 kell 23:59
Ettetänud ja taaskohtumiseni!
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
Re: ASMV 2014 järelkajad
Teab keegi juhendada, millistelt internetiavaruste koordinaatidelt TUR klassi retke tulemused kinnipüütavad võiksid olla?
Take OFF! Mudas alates 1997...
GSM 50 38 301 keskaa@gmail.com
GSM 50 38 301 keskaa@gmail.com
Re: ASMV 2014 järelkajad
Kas kellegil on turist+ kordinaate jagada?
Re: ASMV 2014 järelkajad
http://www.4x4offroad.ee/files/info/0_M ... 1_OPEN.wptKaupoL kirjutas:Kas kellegil on turist+ kordinaate jagada?
Leidsime rajalt ühe puukaitse vöö, millel oli konks seekliga otsa kinnitatud. Kui keegi puudust tunneb, siis võtku ühendust!
-
- Rookie
- Postitusi: 19
- Liitunud: P Nov 23, 2014 9:46 pm
Re: ASMV 2014 järelkajad
Keska kirjutas:Teab keegi juhendada, millistelt internetiavaruste koordinaatidelt TUR klassi retke tulemused kinnipüütavad võiksid olla?
Seikluse teema siin, esimeses postituses ka tulemused.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=3&t=55517
Re: ASMV 2014 järelkajad
Meie ATV võistkond KOHALIKUD tänavad abistavaid kaasvõistlejaid, kes raske kraavi ületusel meid sealt kuramuse raba äärest tagasi tõmbasid ning kellega koos ka laagriplatsile sai jalutatud. Mina olin see nööri otsas tolkneja ja masina põletaja.
Ega see rinnuni vesi oli ikka päris karm-ka veokale...ise läbimärg olles oli see kodusõit ikka jube pikk.
Ega see rinnuni vesi oli ikka päris karm-ka veokale...ise läbimärg olles oli see kodusõit ikka jube pikk.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: ASMV 2014 järelkajad
Siin mõned klõpsud, mis said üritusel tehtud:
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2014.htm
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2014.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: ASMV 2014 järelkajad
Palun kõigi tähelepanu!
Palun võtta minuga ühendust kõigil, kes nägid pealt ebanormaalset tegevust Viivikonna lähedal, raudtee ääres, laadimisjaama värava juures (koordinaadid: 59 20 08; 27 39 53)
Palun foorumis seda mitte kommenteerida, vaid helistada 5298918. Igasugune informatsioon on hädavajalik.
Palun võtta minuga ühendust kõigil, kes nägid pealt ebanormaalset tegevust Viivikonna lähedal, raudtee ääres, laadimisjaama värava juures (koordinaadid: 59 20 08; 27 39 53)
Palun foorumis seda mitte kommenteerida, vaid helistada 5298918. Igasugune informatsioon on hädavajalik.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad