Talvesõit "SAAREKOLL 2007"
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Talvesõit "SAAREKOLL 2007"
On olnud paar huvilist nn,Turist klassi raja vastu.Niisiis küsimus asjalistele,kui suur huvi on?Piisava arvu sõitjate korral võiks asja isegi ära teha.Kirjed siis siia.Palun ainult asjalikud kirjed.Aitäh!
Urmas
Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
USA rauda õnnestuks ka rajale meelitada:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=20945
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=20945
+372 5028488
- Patrol2,8
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 156
- Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
- Asukoht: Veskitaguse
Re: Talvesõit 2007
Et selline loll küsimus siis,et kas see turisti tähendab et minusugune kollanokk oma stock masinaga vķib ka proovima tulla vķi olen ma valesti aru saand.Ärge näkku lööge3FjaN kirjutas:On olnud paar huvilist nn,Turist klassi raja vastu.
Volvo remont ja varuosad! Tel: 53433254
Kas saan õieti aru, et turistid, kes me tuleme igapäevases kasutuses oleva 4x4 autoga, millel all heal juhul AT rehvid ja ninas pole vintsi ( kuid taga kuudis äkki hi-lift) saame oma rajajupi, kus auto ei upu meetrisügavusse lompi ja ei pea teda üles tirima mäest, millest ka käpuli raske üles ronida? Muidugi jääb võimalus auto ära kriipida ja stanged kraavi jätta, kuid see võib juhtuda kus ja millal vaid.
Kindlasti tulija, et off-roadi nuusutada-võibolla ka nakatuda!
Urmas
Kindlasti tulija, et off-roadi nuusutada-võibolla ka nakatuda!
Urmas
Asja mõte olekski selles, et tulla rajale tänavaautoga. Lihtsalt on jäänud silma öösel rajal olles palju sihitult ringi sõitvaid stock maastureid.Ja miks mitte neile legend kätte anda ja sihipäraselt liikuma panna? Osalustasu võiks olla mingi 500 eeku. Ja uurin ka võimalust anda legend kätte paberkaardiga, sest ega kõigil ka seda läpaka võimalust pole. Nii et seltsimehed turistid, kui mõtteid tekib pange julgesti kirja!
Anto
Anto
Turisti-klass oleks küll tore! Isegi tuleks sõitma. Kuid kas tulevad ka mingisugused tehnilised jm reeglid? Või ainuke piirang saab olema neliveo olemasolu? Teeks ühe mõnele vb tobedana tunduva ettepaneku, et keelatud on omada autol vintsi... Miks? Sest kui see klass eluvaimu sisse saab, siis varsti näeme seal "spetsiaal" stock maastureid... Rajameister saab muidugi peavalu juurde, et rada on tõesti läbitav ilma erilisi vahendeid omamata, kuid sellevõrra võiks tähelepanu pöörata orienteerumisoskusele.
Et mina oma mõtetes näeks seda tõeliste pühapäeviti ja riigipühadel metsaskolajate mõõduvõtmises. Hea oleks, kui ei muutuks spordiks, kus silme ees ruuduliseks läheb ja gaasipedaalil on ainult ON/OFF asend...
Tegemist sügavalt isikliku arvamusega ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Et mina oma mõtetes näeks seda tõeliste pühapäeviti ja riigipühadel metsaskolajate mõõduvõtmises. Hea oleks, kui ei muutuks spordiks, kus silme ees ruuduliseks läheb ja gaasipedaalil on ainult ON/OFF asend...
Tegemist sügavalt isikliku arvamusega ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...
Oi nüüd sa tegid küll veaKuzmitz kirjutas:Turisti-klass oleks küll tore! Isegi tuleks sõitma. Kuid kas tulevad ka mingisugused tehnilised jm reeglid? Või ainuke piirang saab olema neliveo olemasolu? Teeks ühe mõnele vb tobedana tunduva ettepaneku, et keelatud on omada autol vintsi... Miks? Sest kui see klass eluvaimu sisse saab, siis varsti näeme seal "spetsiaal" stock maastureid... Rajameister saab muidugi peavalu juurde, et rada on tõesti läbitav ilma erilisi vahendeid omamata, kuid sellevõrra võiks tähelepanu pöörata orienteerumisoskusele.
Et mina oma mõtetes näeks seda tõeliste pühapäeviti ja riigipühadel metsaskolajate mõõduvõtmises. Hea oleks, kui ei muutuks spordiks, kus silme ees ruuduliseks läheb ja gaasipedaalil on ainult ON/OFF asend...
Tegemist sügavalt isikliku arvamusega ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Aga kui tõsisemalt, siis sellist mõõduvõtmist ei hakka küll vist olema. Oh seda punnitamist, et vabaklassigi aksepteerima hakati/hakatakse IMHO jäägu see ikka tutvumise jaoks- Turist=Turist ei kihuta=Turist tutvub vaatamisväärsustega ja naudib vaadet=Turist ikkagi
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
Viga just mitte,a minugi ootus on, et see klass jääks/saaks selliseks lõbutsemise jaoks. Kes treenib tiimi, kes tutvub alaga jne...Oi nüüd sa tegid küll vea
Ja Turist tutvub, haukab Turisti einet, kuulab automakist Turisti kassetti ja püüab aru saada, kuhupoole see järgmine punkt jääb, ilma, et ta peaks muretsema enne punkti asuva suuremat sorti mudaaugu pärast. Tahan öelda seda, et raja raskus ei tohiks mingil juhul küündida isegi mitte TR-1 ligilähedalegi! Mitte, et ma kardaks, vaid autost on kahju . On teine veel liiga ilus ja sile...
Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...
- Patrol2,8
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 156
- Liitunud: P Sept 03, 2006 7:09 pm
- Asukoht: Veskitaguse
Ma usun,et legendis on mingi raskus aste ka kirjas,et kui arvad raske,siis ei roni sinna.Kunagi 2000 aasta maasturite suvesķidul sai osaletud ning seal sai nii mķnedki punktid vahele jäetud kuna suure patroliga lihtsalt ei mahtund metsa vķi ei andnud soopeal sķita ja lķppkokkuvķttes sai ikka saavutatud 13-nes koht,seda veel spetsiaal klassis stock patroliga.
Minu arvamus oleks,et mķned punktid vķiks ikka koosneda ka väikesest mudaaugust,kus saaks algajad ka tundma seda mķnu mudas supelda ja otsida muda seest haakekonksu
Minu arvamus oleks,et mķned punktid vķiks ikka koosneda ka väikesest mudaaugust,kus saaks algajad ka tundma seda mķnu mudas supelda ja otsida muda seest haakekonksu
Volvo remont ja varuosad! Tel: 53433254
Küll ma teile selle sopaaugu ka leian!Vints võib autol küll asetseda,kuid parem,kui tal puudub tross,või olgu siis lausa katki.Hilift peaks ikka olema,kasvõi rattavahetuseks.Kindalsti peab olema toimiv ohutuspakett.
Usaraud oleks väga teretulnud,laseme esimestena.Ikkagi raskekaal.
Täpsem info 2007 jaanuari üsna alguses.
Usaraud oleks väga teretulnud,laseme esimestena.Ikkagi raskekaal.
Täpsem info 2007 jaanuari üsna alguses.
Tööle seltsimehed,igatahes!