Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
Aldis
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 147
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:29 pm
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Suur Maasturite Suvesõit 2014 - järekajad

Postitus Postitas Aldis »

Kasutaja avatar
Urvekas
Off Roader Wannabe
Postitusi: 44
Liitunud: P Okt 09, 2011 11:55 am

Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas Urvekas »

Viimati muutis Urvekas, K Juul 16, 2014 5:49 pm, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas Landy »

Landy Off-Raod Team ( seekord Kristjan, Janno ja Indrek) tänab korraldajaid mõnusa ja sujuva ürituse eest! Korraldus ning olme igati tasemel ja ajakavast peeti kinni.

Olime vist liiga kutuursed inimesed ja oleks pidanud selle tarbimisega piiri pirama, oleksime teisel katsel rohkem loodust näinud. Samas teise päeva (kolmas katse loputas) veidi esimese katse sadede kilomeetride kruusateede tolmu alla.

Piltide sortimine võtab mõned päevad aega ja siis saavad üles.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
girlpower
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: E Juun 10, 2013 8:21 am

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas girlpower »

Hea seltskond päästis minu jaoks selle ürituse seekord, aga muidu tahaks küll vinguda nagu eit.

TUR+ võiks ikka kuskil mujal sõita, kui 250km mööda asfalt- ja kruusateid, 2 punkti olid, kuhu minemiseks oleks vaja olnud natuke kõrgema kusemisega autot kui Opel Tigra, mis mul koju jäi ja oleks oluliselt vähem kütet võtnud. Siiralt kahju nendest autoomanikest, kellel oli all korralik mudarehv ja seda pidid lõhkuma teede peal. Ehk siis päeva esimene etapp täiesti mõttetu jura, eelmise aasta legendi peal oli mõnudega liugu lastud ja ma tean ka ilma 120 eurise osavõtutasuta, kus on Viljandi Lossimäed.

Vabandus mandaadis, et miks te siis sõitsite selle esimese osa lõpuni, kui see nii jama oli, on ikka üks äärmiselt lahja vabandus...

2 etapp oli vahva, vastavalt ootustele, sellest oleks pidanud alustama ja sellega oleks ka pidanud piirduma.

Jäi arusaamatuks, mis eristas TUR ja TUR+ klassi peale osavõtutasu?

Kellele ei meeldi, läheb ära? Nii ta on, ma tean piisavalt hästi, kuidas jalgadega hääletada. Mõne aasta pärast tasub kindlasti neid Lossimägesid uuesti imetlema tulla. Seniks korraldajatele jõudu ja mudasemaid ideid!
indrek79
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: L Apr 14, 2012 9:17 pm
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas indrek79 »

Eelmine postitaja edastas üpris konkreetselt ka meie, kui TUR+ osaleja meeleolu. 35" mudarehvi, 6" tõste ja sillalukkudega oleks vist pidanud mõisatesse otse läbi metsa teed otsima:) Aga see selleks, tore et korraldati midagi ikka. Hiljem laagiris TR1 sõpradega asja arutades tuli suurepärane mõte edaspidisteks sõitudeks. Nimelt võiks TUR+(TR0 8) ) seltskond läbida TR1 punkte näiteks järgmisel päeval peale võistlusautode läbimist, autoga ei pea punkti juurde ronima, piisab pildi tegemisest. Korraldajal ka kergem, ei ole vaja eraldi rada koostada. Meie sõitsime II etapi TR1 punktid suurema vaevata läbi.
Aga muidu oli lahe:)
Jeep Grand Cherokee ´96 4.0 7" Long Arm +35x12,5R15 +Detroit TrueTrac 2x, sõidab Soome off-road maastikul.
TR3 beginner
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas srock »

girlpower kirjutas:Hea seltskond päästis minu jaoks selle ürituse seekord, aga muidu tahaks küll vinguda nagu eit.

TUR+ võiks ikka kuskil mujal sõita, kui 250km mööda asfalt- ja kruusateid, 2 punkti olid, kuhu minemiseks oleks vaja olnud natuke kõrgema kusemisega autot kui Opel Tigra, mis mul koju jäi ja oleks oluliselt vähem kütet võtnud. Siiralt kahju nendest autoomanikest, kellel oli all korralik mudarehv ja seda pidid lõhkuma teede peal. Ehk siis päeva esimene etapp täiesti mõttetu jura, eelmise aasta legendi peal oli mõnudega liugu lastud ja ma tean ka ilma 120 eurise osavõtutasuta, kus on Viljandi Lossimäed.

Vabandus mandaadis, et miks te siis sõitsite selle esimese osa lõpuni, kui see nii jama oli, on ikka üks äärmiselt lahja vabandus...

2 etapp oli vahva, vastavalt ootustele, sellest oleks pidanud alustama ja sellega oleks ka pidanud piirduma.

Jäi arusaamatuks, mis eristas TUR ja TUR+ klassi peale osavõtutasu?

Kellele ei meeldi, läheb ära? Nii ta on, ma tean piisavalt hästi, kuidas jalgadega hääletada. Mõne aasta pärast tasub kindlasti neid Lossimägesid uuesti imetlema tulla. Seniks korraldajatele jõudu ja mudasemaid ideid!

Järelikult on aeg klassi vahetada - seega TR-1 või sa arvad, et korraldajal on igaks aastaks uus materjal võtta kus Eestalne pole veel käinud?
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
TarviR
Rock Crawler
Postitusi: 672
Liitunud: E Mai 23, 2011 11:59 pm

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas TarviR »

Üldiselt tore üritus oli. Ainult mandaadis oleks oodanud infot, et turistide teine katse ei ole mitte esimese katse teine pool vaid hoopis muu asi ja seega kes kruusa ei taha, see olgu võimalikult vara kohal. Võrreldes näiteks eelmise aastaga tehti siiski suur samm õiges suunas ja aitäh korraldajatele selle eest.

Minu ettekujutus heast turist(+) seiklusest oleks umbes järgmine: Teed sama, mida TR1 aga sõidukiks sobib suvaline vintsiga varustatud tänavalegaalne M1G või N1G klassi liikur ja kõike saab teha omas tempos ning ruutus silmadeta.

Igal juhul aitäh korraldajatele seltskond Kinni poolt.
D4D+R6+V6
Kasutaja avatar
girlpower
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: E Juun 10, 2013 8:21 am

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas girlpower »

srock kirjutas:
girlpower kirjutas:Hea seltskond päästis minu jaoks selle ürituse seekord, aga muidu tahaks küll vinguda nagu eit.

TUR+ võiks ikka kuskil mujal sõita, kui 250km mööda asfalt- ja kruusateid, 2 punkti olid, kuhu minemiseks oleks vaja olnud natuke kõrgema kusemisega autot kui Opel Tigra, mis mul koju jäi ja oleks oluliselt vähem kütet võtnud. Siiralt kahju nendest autoomanikest, kellel oli all korralik mudarehv ja seda pidid lõhkuma teede peal. Ehk siis päeva esimene etapp täiesti mõttetu jura, eelmise aasta legendi peal oli mõnudega liugu lastud ja ma tean ka ilma 120 eurise osavõtutasuta, kus on Viljandi Lossimäed.

Vabandus mandaadis, et miks te siis sõitsite selle esimese osa lõpuni, kui see nii jama oli, on ikka üks äärmiselt lahja vabandus...

2 etapp oli vahva, vastavalt ootustele, sellest oleks pidanud alustama ja sellega oleks ka pidanud piirduma.

Jäi arusaamatuks, mis eristas TUR ja TUR+ klassi peale osavõtutasu?

Kellele ei meeldi, läheb ära? Nii ta on, ma tean piisavalt hästi, kuidas jalgadega hääletada. Mõne aasta pärast tasub kindlasti neid Lossimägesid uuesti imetlema tulla. Seniks korraldajatele jõudu ja mudasemaid ideid!

Järelikult on aeg klassi vahetada - seega TR-1 või sa arvad, et korraldajal on igaks aastaks uus materjal võtta kus Eestalne pole veel käinud?
TR1 ja kruusateede vahel on ikka muid variante ka.
Kasutaja avatar
vintsigunn
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas vintsigunn »

Tere 4x4 suvitajad!

Palun taaskord Suvesõidul osalenutelt traditsioonilist (uuringu vormis) tagasisidet võistluse korralduse kohta ... enne kui emotsioonid lahtuvad. :beer:
Lisaks olulisele tagasisidele korraldajale .... valitakse võistlusele antud hinnete alusel hooaja lõpus parim osavõistlus. Uuringu täitmine võtab kõigest mõne minuti.

Uuringu "EAL Eesti 4x4 Off-road karikavõistlus 2014 osavõistlus: Suur Maasturite Suvesõit 2014" otselink on:

http://www.connect.ee/uuring/322827147/

Uuring suletakse 27.07.14

Tervitustega,
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
Priit82
Fitting 38"
Postitusi: 279
Liitunud: E Juul 09, 2007 7:44 pm
Asukoht: Rapla

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas Priit82 »

Tere,

Alustuseks tänaks korraldajate meeskonda väga hästi ja ladusalt sujunud võistluste eest. TR-1 klassi rajameistrile peab kõvad joogid tegema väga mitmekülgse ja huvitava raja eest(järgmine nv. siis Raido) :D
Ja nüüd siis kõige tähtsam :D Suurimad kummardused laagrinaabritele Team RÖÖVLID, et aitasite meil 2-he õhtust laulupidu vedada, olete üks uskumatult asjalik kaader.........klaperil ilmselt siis kordame :D
Veel esspetsiaal tänud teamile SÖÖRIK, kes meile metsas koormarihma laenas, muidu oleksime sinna jäänudki, kuna bensiinipaaki väga peale torude enam midagi kinni ei hoidnud :D (kirjuta mulle siia foorumisse oma aadressi või helista, et saaksime sulle uue rihma saata 56810235)

Lugupidamisega kõikide asjaosaliste ees,
Priit, Ainar, Anatoli, Kristiina, Henry ja Rasmus
Team SNEGUROCHKA
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Kasutaja avatar
asko4x4
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: P Mai 12, 2013 9:45 pm

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas asko4x4 »

Tänud korraldajatele

Sööriku tiimil oli mõnus nädalavahetus ja mustikad olid kuival maal sama maitsvad nagu saares.
Meie jaoks oli see teine võistlus üldse ja oleme suure kogemuse võrra jälle rikkamad.

Samas rikkus meie meelt üks punkt reeglites. Ütlen kohe ära, et reeglid on ühised kõigile ja me ei protesti. Samas sooviksime selgitust, miks selline punkt üldse sees oli.
LK4 ja laupäev. Käisime hommikul Viljandis varuosa otsimas ja pääsesime rajale ca 3 tundi peale stardiaega (stardikiibistamise saime ära teha). Järelejäänud ajaga saime läbitud ligi 2/3 punktidest. Kuna publikule mõeldud järjestikpunktide võtmist ei jõudnud lõpetada õigeaegselt, läksid osa meie punkte kaduma. Seoses sellega oli meil läbitud 2 punkti vähem kui 50% kõikidest punktidest ja tänu sellele olime automaatselt DNQ, ehk siis saime terve päeva eest nulli. Loomulikult oleksime võinud järjestikpunktidest loobuda ja korjata teisi punkte, kuid eks nüüd olemegi kogemuse võrra targemad. Samas ikkagi, miks on reeglites sees see alla 50% puhul DNQ? Võistlejate jaoks on see äärmiselt demoraliseeriv ja ma ei näe ka korraldajate seisukohast mingit reaalset kasu. See reegel ei pane võistkonda pingutama oma masinat korda saama. Kui on näha, et masinat ei saa esimeste tundidega korda, siis võib vabalt püssi nurka visata, sest nulli saab ikka. Kui seda reeglit poleks, siis paneks see pingutama terve päeva, et vähemalt mõned punktid kätte saada. Vähe oluline ei ole ka osalejate meeleolu, kui kogu päevatöö ära nullitakse.
Saarekollil sellist reeglit ei rakendatud ja kõik, ka tehniliste probleemidega maadlejaid said mingeid punkte, kui ikka rajale jõudsid. Ka tagumise otsa mehed said end teistega reaalsete punktide põhjal võrrelda. Negatiivseid emotsioone oli seetõttu ka märksa vähem.

Sarnast reeglit kasutatakse ka teistel aladel, aga seal on sellisel punktil põhjendus olemas. Et liiga aeglased masinad teistele jalgu ei jääks (ringrajal), jne. Sellel alal aga ma pointi ei näe... jalgu jäämisega siin probleemi pole.

Veelkord. Ma ei taha, et see jätaks vingumise mulje. Me olime võistlusega ka sellest hoolimata väga rahul ja see pakkus meile vägevaid emotsioone.

Tänud veelkord.

PS Lumehelbekesed võivad mulle otse kirjutada.
TR1 - SÖÖRIK
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas LauriJ »

Meil oli reedese päevaga sama teema, mis Söörikul. Paar punkti jäi 50% puudu ja päeva eest 0. Tõmbab motivatsiooni alla küll. Ma ka ei mõista, miks sellist reeglit peaks kasutama. Kui võistkond võtab isegi 1 punkti ära päeva jooksul siis võiks ju katse kirja saada (missest, et saab viimase koha punktid). Järgminekord oleme muidugi targemad ja võtame kasvõi jala siis järgnevad punktid ära.

Turstid võiksid tõesti eelmise päeva võistluse punkte võtta. Milleks saata neid mööda asfaldit seiklema. Korraldajad teevad endale sellega karuteene nagu näha. Vabalt võiks neid ka TR3 punktidesse saata (punki ära võtmise eest saaksid nad rohkem punkte) - ise nad siis valivad, kas jala, autoga või hoopis paadiga. Kui liiga raske, lähevad järgmist punkti taga ajama. Ükski turist pole ühelgi võistlusel kurtnud, et liiga raske oli rada.
Need, kes soovitavad turistidel TR1te sõitma minna - siis vaadake turstide masinaid ja siis võistlusreegleid. Paljudel on ees raudstanged, suurtel autodel on 33" ja 35" rehv (mõnedel veel suuremad) jne- need autod ei mahu reeglitesse.
Suvesõidul tegelikult ei saa selles suhtes korraldajatele ette midagi heita, turistidele olid TR1 punktid ja mõeldud aga järjekord oli vale. Mõni tiim viskas suht kohe need punktid metsa ja küsis "õigete" punktide koordinaadid ning sai varakult hullama minna.
Triin
Off Roader Wannabe
Postitusi: 28
Liitunud: E Sept 20, 2010 11:09 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas Triin »

Ja minud pildid - Suvesõit 2014

Ja suur aitäh korraldajatele, rajameistritele ja vöistlejatele samuti, loodame, et turistid ei pea pikka viha ning tulevad ka järgmisel aastal rajale (eks sellest aastast sai ju öpitud päris palju).
Kasutaja avatar
sportlane50
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: N Veebr 26, 2009 8:26 pm
Asukoht: Harjumaa, Kose vald / Harku vald

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas sportlane50 »

Turistitiim Mitsu osales nüüd siis esimest korda Suvesõidul, mõtlesime, et tuleme kaeme ka selle ürituse oma silmaga üle. Kruusateid pidi kahe autoga sõites jäi vägisi mulje, et tagumine vend saab tolmust omal kõhu täis söödud. Ca 14-ni sõitsime neid punkte, mis viisid meid "kultuurireisile", siis loobusime ja läksime II etapi koordinaate võtma. Nagu juba mainitud sai, olime esimest korda ja enne kultuuriringile minemist me isegi ei teadnud, et selline etapp meid ees ootab... oleks võinud hoiatada :) Järgmisel korral jälle targem!

Kui juba TR-1 radadele jutt läks, siis oleme ka meie selle poolt, et vähemalt TUR+ võiks näiteks lasta juba TR-1 klassi poolt sõidetud radadele. Ei ole meie veel kuulnud ega näinud seda, et keegi (tõsisematest) turistidest oleks hädaldanud liiiga raske raja tõttu. Mida rohkem muda ja keerulisemaid tingimusi, seda põnevam ongi! Kultuuriringile saab saata huvilised vabal valikul (ilma, et nad selle läbi sõitmiseta punkte ei kaota).

Samuti ei saanud me aru TUR ja TUR+ klassi erinevusest, v.a. eelpool mainitud osalustasu siis. Kui ma oleksin tulnud nt Xtraili või millegi taolisega, oleksin ma ilmselt tõesti meelsamini sõitnud seda kultuuriringi, aga kui auto on võimeline palju rohkemaks, on päris nüri tolmutada... meie meele tegid kusjuures rõõmsaks need üksikud asfaldilõigud, mille ajal oli võimalik värsket õhku autosse lasta enne kui uue hooga kruusatee peale mindud sai. Meie sõitsime küll meie kahest autost (Mitsu + Mitsu juunior) esimesena, aga kellegi sabas sõita ei oleks ausõna tahtnud... Mitsu juunioril oli esimene sõit üleüldse taolisel üritusel, seega olid nad lihtsalt väga entusiastlikud midagigi sõitma. Mina ei usu, et järgmisel korral nemad ka seal kõhtu täita tahavad tolmuga :|

Diplomi peal võiksid olla kõik registreerunute nimed mitte ainult piloodi oma, ma usun, et kogu autotäis inimesi nägi vaeva.

II etapp oli meeldiv! Oli päris mudaseid kohti ja oli ka lihtsalt sihtidel loksumist mudale vahelduseks. Ettepanek oleks järgmisel korral veidi rohkem rõhku panna sellisele ülesehitusele 8)
Veidi saaks nuriseda selle üle, et meid koos võistlusklassidega samal ajal samale trassile lasti... ohtlikke olukordi üheainsa sirge peal oli lausa 3. Kriitika ongi edasiviiv jõud või kuidas see ütlus käiski...?

Ühel meie autodest (Mitsu juunioril) ütles Viljandis tankimas käies generaator üles, suured tänusõnad kõigile, kes ennast siinkohal ära tunnevad ja andsid panuse sellele, et see auto järgmisel päeval rajal oleks!

Elame ja näeme, ehk järgmisel aastal toome treilasauna platsile 8)

/ edit: Suured tänud Imedepõllule vahva loosiauhinna eest, mille tiim Mitsu endale sai!



Mitsu
Mitsu juunior
Viimati muutis sportlane50, T Juul 15, 2014 1:44 pm, muudetud 2 korda kokku.
Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
+372 56 9I7 955
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Re: Suur Maasturite Suvesõit 2014 järelkajad

Postitus Postitas MM »

Tänud korraldajatele ja laagriseltskonnale, mõnus nädalavahetus oli.

Kultuur – Suvesõidul peaks jääma. Kuidas põnevamaks/seikluslikumaks muuta (Seda oleks vaja teha küll) - mõned mõtted on aga need juba otse korraldajale. Tänavu meie teamile sobis, sest kaardilugeja oli esimest korda sealkandis ja Lossimägedes polnud veel kordagi käinud ning Tori põrgusse polnud endalgi varem asja olnud :D . Oli veel kohti mis isiklikult mulle meeldisid ja sai ristikesega kaardile märgitud edaspidiseks kasutamiseks tava autoga matkates. Õisu mõisa vaade oli väga ilus ja emotsiooni lisas mõisahoonega tutvumine ja mõisas toimetava proua kutse mõisas õhtul toimuvale teatri etendusele. Ei saa märkimata jätta ka tema tähelepanekut meeste ja naiste erinevast käitumisest objektidega tutvumisel – mehed esimese asjana kahe palja tüdruku juurde ja naised purskkaevu kaema :inct  Ajakulu siis kultuurile u 6 tundi.

Offroad – Kaardilugeja kommentaar – „No mis kultuur see siis veel on“ :shock: aga no elas üle. Aega jäi meil sellega tegeleda u. 4 tundi. Rada oli mõnus, tahad pusid autoga tahad jalutad. Jala kõigi punktide võtmiseks oleks sellest ajast piisanud aga see polnud ju eesmärk. Ma muidugi ei tea kui palju tulihingelistest maruturistidest taga luhal autoga punktides käis aga tulevikus soovitan kruusavihkajatel proovida. Pärast viimase luha punkti autoga võtmist oleks ilmselt kruusatee üsna armas olnud jälle ;) . Kombinatsioon TR1-TR3 punktidest oli OK. Meile piisas, sai vintsi lahti ja auto poriseks – no ikka kohe „tugevam tunne“ võistlusautode vahel parkida.
Pühapäeval oli korraldajate poolt tore, et leidsid võimaluse turistidega tegeleda. Rajaäärne kommentaar ajas itsitama : „Need on ikka hullud kui neile kell ka käima panna tapavad üksteist päris ära“. Aga mõnus aftekas oli.

Mait ja Mart – Europart Autodet
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”