Stiga Trophy 2.-4. august 2013
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Sepp
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 116
- Liitunud: P Veebr 13, 2011 6:16 pm
- Asukoht: Võrumaa
- Kontakt:
Re: Stiga Trophy 2.-4. august 2013
Ei ole kah suuremat korralagedust veel kohanud kui läinud nädalavahetusel
Aga rada oli hea
Toit ja pesemisvõimalused masinale kui ka endale olid head.
Kuid kõige olulisem ehk siis seltskond oli super, tänud kõigile kes kuidagi meid aitasid
Kukel näeme
Aga rada oli hea
Toit ja pesemisvõimalused masinale kui ka endale olid head.
Kuid kõige olulisem ehk siis seltskond oli super, tänud kõigile kes kuidagi meid aitasid
Kukel näeme
Nüüd ka 4x4 auto
Peeter ehk Sepp
2010 IV , 2011 II ,2012 II ,2013 III
Kui saan abiks olla
Tel: 5165626
http://www.sepp.ee
Peeter ehk Sepp
2010 IV , 2011 II ,2012 II ,2013 III
Kui saan abiks olla
Tel: 5165626
http://www.sepp.ee
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Stiga Trophy 2.-4. august 2013
Rajad (v.a. reedene) olid tõesti head ja etteheiteid pole aga korraldus oli sellel aastal täiesti käest ära.
Meile sai tegelikult saatuslikuks laupäevasel katsel legendist valesti arusaamine mille tulemusel sai ka kolm-neli TR-3 punkti võetud ja kaks oma punkti jäi võtmata.
Nüüd tulemuste tabelit vaadates on aga alust arvata, et meile on viimase katsega ka "külma"tehtud. Nende tabelis on meie aeg 1.15.53 , seega oleks meil pidanud jääma aega ringi läbimiseks 14 minutit ja 7 sekundit aga tegelikult lõpetasime 4-5min enne tähtaega, ühe ringi sõitsime aga keskmiselt 8- 12 minutiga, seega tundub meil üks ring puudu olevat.
Meiepoolt tänud Ratturite võistkonnale kes viimasel katsel meile olulistel hetkedel ankruks olid ja meelsasti ka teed olid nõus andma.
Tervitused ka kõigile ülejäänud Stigal käinud kaasmaalastele ja leedus näeme.
Meile sai tegelikult saatuslikuks laupäevasel katsel legendist valesti arusaamine mille tulemusel sai ka kolm-neli TR-3 punkti võetud ja kaks oma punkti jäi võtmata.
Nüüd tulemuste tabelit vaadates on aga alust arvata, et meile on viimase katsega ka "külma"tehtud. Nende tabelis on meie aeg 1.15.53 , seega oleks meil pidanud jääma aega ringi läbimiseks 14 minutit ja 7 sekundit aga tegelikult lõpetasime 4-5min enne tähtaega, ühe ringi sõitsime aga keskmiselt 8- 12 minutiga, seega tundub meil üks ring puudu olevat.
Meiepoolt tänud Ratturite võistkonnale kes viimasel katsel meile olulistel hetkedel ankruks olid ja meelsasti ka teed olid nõus andma.
Tervitused ka kõigile ülejäänud Stigal käinud kaasmaalastele ja leedus näeme.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Stiga Trophy 2.-4. august 2013
Võtaks omaltpoolt siis ka väikese jutuga möödunud ürituse kokku.
Nagu alati proovime startida võimalikult vara, et rahulikult kohale jõuda kuid selle õnnestumine on haruharv.
Meie mandaati jõudmise ajaks oli ette nähtud 19:15, kuna saime liikuma alles kahe paiku ning sõitsime rongiga mida vedas meie suurepärane Volvo siis oli selge, et õigeks ajaks kohale me ei jõua. Samas suutsime head tempot hoides ning ainult ühe peatuse tehes Võrus tankimiseks olla siiski kohal pool kaheksa. Kujutasin ette korraldaja virilat nägu mis ütleb, et kas Te siis kella ei tunne aga läks kõik teisiti, mandaat polnud veel avatudki, saime kätte kleebised ning muu vajaliku ning siirdusime autot kleepima, ei mäleta üheltki võistluselt sellist hulka toetajate kleebiseid
Kleepimistööd lõpetanud siirdusime tehnilisse kontrolli, seal mõõdeti kaaluti auto ära vaadati üle turvalisusvarustus ning tehtud see oligi. Läksime siis mandaati tagasi ning siis algas mäng kellaga, öeldi, et mandaat avatakse 20 minuti pärast, seda vastust kuulsime vist järgmised paar tundi. Kuna laagripaigani oli 25 km siis ei raatsinud sinna ka minna, et laager püsti panna, seega siis treenisime oma närvikava, mida ka hiljem vaja läks. Kusagil kümne paiku saime siis mandaadi tehtud, legendid ja juhendid kätte, elektroonilised punktid lubati anda hiljemalt hommikul enne starte. Sõitsime laagriplatsile ning nautisime ilusat suveõhtut.
Järgmisele päevale oli planeeritud kaks linnaetappi ning samapalju paraadsõite mööda linna, kuna algus oli suhteliselt hiline paraad algas 11:00 olime meeldivalt välja puhanud. Üritus igati tore keerutasime mööda linna, pasunakoor mängis, tüdrukud tantsisid, täitsa festival nagu oli lubatud! Briifingul räägiti valdavalt järgmiste päevade sõidust ning siis siirdusime järgmise paraadiga linnakatsetele. Linnakatsed olid kujundatud linnaservas olevale kui just mitte päris vanale prügimäele siis vähemalt prügi mahapaneku paika. Esimene katse siis paarisrada kus tuli läbida kaks pisikest ringi kontrollajaga 10 minutit. Rada oli ilmataadi poolt kenasti vormitud ning seoses sellega üks radadest muutus TR-1 klassi autodele raskesti läbitavaks, aega kulus rohkem kui kahele ringile ettenähtud 10 minutit. Tolle katse suutis läbida ajas ( täpselt sekundisse ) ainult Venemaalt pärit võistluspaar ning nende edu võti oli arvatavasti tehnilises kontrollis kahe silma vahele jäänud kahe mootoriga vints. Seega said kõik teised toodud katselt nulli. Kuna kõik siiski käisid üritamas rada läbida ning tänud siinkohal punasele tuletõrje GAZ66-le, kes paljusid aitas evakueerida siis ajakava hakkas venima ning siin tuligi meile kasuks eelmisel päeval treenitud närvikava. Peale TR-1 sõite läksid toodud katsele peale järjest suuremad masinad ning mis oli üllatuseks siis rada laienes pidevalt iga sõitjaga ning viimastele võistlejatele oli rada juba nii lai kui nad ise soovisid, kõik lindid ja tokid olid kadunud.
Teine katse esimesel päeval oli suhteliselt põnev ring tehniliselt huvitaval maastikul, nähes ette ühte huvitavat tõusu kus meie klassis TR-1 arvatavasti kõik ilma vintsimata hakkama ei saa ( ka meie ) siis palusime korraldajal sinna paigutada ühe masina ankruks, et võistlus sujuvam oleks. Toodud ettepanek võeti vastu ning loodan, et sellest oli paljudele abi. Niisiis läksime ringile ning jõudsime ringraja ka ilusasti läbida. Peale meid sõitsid sama ringi siis ka kõik muud klassid, kui rada muidu keerukamaks ei läinud siis TR-3 ajaks oli läinud vähemalt pimedaks ning nad said ka sellest ringist oma mõnu kätte.
Esimese päeva kokkuvõte: Start 11:00, finiš meil kusagil viis, TR-3-del kümne-üheteist paiku, katsete kontrollaegade summa 1 tund ja 10 minutit ning meil esimene katse luhtus ning teist sõitsime kusagil 40 minutit.
jätkub...
Nagu alati proovime startida võimalikult vara, et rahulikult kohale jõuda kuid selle õnnestumine on haruharv.
Meie mandaati jõudmise ajaks oli ette nähtud 19:15, kuna saime liikuma alles kahe paiku ning sõitsime rongiga mida vedas meie suurepärane Volvo siis oli selge, et õigeks ajaks kohale me ei jõua. Samas suutsime head tempot hoides ning ainult ühe peatuse tehes Võrus tankimiseks olla siiski kohal pool kaheksa. Kujutasin ette korraldaja virilat nägu mis ütleb, et kas Te siis kella ei tunne aga läks kõik teisiti, mandaat polnud veel avatudki, saime kätte kleebised ning muu vajaliku ning siirdusime autot kleepima, ei mäleta üheltki võistluselt sellist hulka toetajate kleebiseid
Kleepimistööd lõpetanud siirdusime tehnilisse kontrolli, seal mõõdeti kaaluti auto ära vaadati üle turvalisusvarustus ning tehtud see oligi. Läksime siis mandaati tagasi ning siis algas mäng kellaga, öeldi, et mandaat avatakse 20 minuti pärast, seda vastust kuulsime vist järgmised paar tundi. Kuna laagripaigani oli 25 km siis ei raatsinud sinna ka minna, et laager püsti panna, seega siis treenisime oma närvikava, mida ka hiljem vaja läks. Kusagil kümne paiku saime siis mandaadi tehtud, legendid ja juhendid kätte, elektroonilised punktid lubati anda hiljemalt hommikul enne starte. Sõitsime laagriplatsile ning nautisime ilusat suveõhtut.
Järgmisele päevale oli planeeritud kaks linnaetappi ning samapalju paraadsõite mööda linna, kuna algus oli suhteliselt hiline paraad algas 11:00 olime meeldivalt välja puhanud. Üritus igati tore keerutasime mööda linna, pasunakoor mängis, tüdrukud tantsisid, täitsa festival nagu oli lubatud! Briifingul räägiti valdavalt järgmiste päevade sõidust ning siis siirdusime järgmise paraadiga linnakatsetele. Linnakatsed olid kujundatud linnaservas olevale kui just mitte päris vanale prügimäele siis vähemalt prügi mahapaneku paika. Esimene katse siis paarisrada kus tuli läbida kaks pisikest ringi kontrollajaga 10 minutit. Rada oli ilmataadi poolt kenasti vormitud ning seoses sellega üks radadest muutus TR-1 klassi autodele raskesti läbitavaks, aega kulus rohkem kui kahele ringile ettenähtud 10 minutit. Tolle katse suutis läbida ajas ( täpselt sekundisse ) ainult Venemaalt pärit võistluspaar ning nende edu võti oli arvatavasti tehnilises kontrollis kahe silma vahele jäänud kahe mootoriga vints. Seega said kõik teised toodud katselt nulli. Kuna kõik siiski käisid üritamas rada läbida ning tänud siinkohal punasele tuletõrje GAZ66-le, kes paljusid aitas evakueerida siis ajakava hakkas venima ning siin tuligi meile kasuks eelmisel päeval treenitud närvikava. Peale TR-1 sõite läksid toodud katsele peale järjest suuremad masinad ning mis oli üllatuseks siis rada laienes pidevalt iga sõitjaga ning viimastele võistlejatele oli rada juba nii lai kui nad ise soovisid, kõik lindid ja tokid olid kadunud.
Teine katse esimesel päeval oli suhteliselt põnev ring tehniliselt huvitaval maastikul, nähes ette ühte huvitavat tõusu kus meie klassis TR-1 arvatavasti kõik ilma vintsimata hakkama ei saa ( ka meie ) siis palusime korraldajal sinna paigutada ühe masina ankruks, et võistlus sujuvam oleks. Toodud ettepanek võeti vastu ning loodan, et sellest oli paljudele abi. Niisiis läksime ringile ning jõudsime ringraja ka ilusasti läbida. Peale meid sõitsid sama ringi siis ka kõik muud klassid, kui rada muidu keerukamaks ei läinud siis TR-3 ajaks oli läinud vähemalt pimedaks ning nad said ka sellest ringist oma mõnu kätte.
Esimese päeva kokkuvõte: Start 11:00, finiš meil kusagil viis, TR-3-del kümne-üheteist paiku, katsete kontrollaegade summa 1 tund ja 10 minutit ning meil esimene katse luhtus ning teist sõitsime kusagil 40 minutit.
jätkub...
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Stiga Trophy 2.-4. august 2013
9.59.74 oli see täpselt sekundisse aeg (kahe ringi kokkuvõttes, stopperiga käsitsi võetud)Arto kirjutas:Rada oli ilmataadi poolt kenasti vormitud ning seoses sellega üks radadest muutus TR-1 klassi autodele raskesti läbitavaks, aega kulus rohkem kui kahele ringile ettenähtud 10 minutit. Tolle katse suutis läbida ajas ( täpselt sekundisse ) ainult Venemaalt pärit võistluspaar ning nende edu võti oli arvatavasti tehnilises kontrollis kahe silma vahele jäänud kahe mootoriga vints. Seega said kõik teised toodud katselt nulli. .
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Stiga Trophy 2.-4. august 2013
Sai eestlaste seas nimetuseks "läti sekund"MahviaDeTyrk kirjutas:9.59.74 oli see täpselt sekundisse aeg (kahe ringi kokkuvõttes, stopperiga käsitsi võetud)
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Stiga Trophy 2.-4. august 2013
Olen lätis võistelnud palju ja alati rahul olnud,nüüd olid asjad nats käest ära jah,aga sellel on ka põhjus,nimelt taastub nende eestvedaja insuldist ja teised ei oska ilmselt väga hästi neid asju ajada,seega ma ei virise lahe nv-e oli
Proto
53951597
53951597
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Stiga Trophy 2.-4. august 2013
Praks1 kirjutas:Olen lätis võistelnud palju ja alati rahul olnud,nüüd olid asjad nats käest ära jah,aga sellel on ka põhjus,nimelt taastub nende eestvedaja insuldist ja teised ei oska ilmselt väga hästi neid asju ajada,seega ma ei virise lahe nv-e oli
Oleme meiegi lätis käinud aastast 2006 ja rahul olnud aga selline kogemus oli esmane samuti ei virise vaid räägime nagu asjad olid ning kes ei käinud aga plaanivad saavad ka aimu mis väljas toimub.(loodame, et sama team ei oota meid leedus)
Kokkuvõttes oli tõesti tore nädalavahetus
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Stiga Trophy 2.-4. august 2013
Urvaturvaga oli kah asi suts pahasti (mitte et ma viriseks)
See 1se päeva tr3 2ne katse, mis pimeda peale jäi oli nats overkill, sest nö. klaperit sõita kottpimedas ei olnud just väga meeldiv. Mitte et ma just pehmo oleksin, aga tulime seal rajalt maha, sest käsikaudu sõita polnud eriti meeldiv ja samas nägemata kelle konksuga sa vasta kaalikat said.
Rajad olid rajud ja mõnusad ning kui teaks, etvigadest õpitakse, eeldades, et korraldajad seda iva järgivad, siis vast läheks ka järgmine aasta sinna. Nüüd juba ka ise targemana vast.
See 1se päeva tr3 2ne katse, mis pimeda peale jäi oli nats overkill, sest nö. klaperit sõita kottpimedas ei olnud just väga meeldiv. Mitte et ma just pehmo oleksin, aga tulime seal rajalt maha, sest käsikaudu sõita polnud eriti meeldiv ja samas nägemata kelle konksuga sa vasta kaalikat said.
Rajad olid rajud ja mõnusad ning kui teaks, etvigadest õpitakse, eeldades, et korraldajad seda iva järgivad, siis vast läheks ka järgmine aasta sinna. Nüüd juba ka ise targemana vast.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033