See kõik on kahjuks või õnneks ajalugu ja tegemist on tänapäeval spordiga.Keegi ei tegele enam geneka harjade või kankude tassimisega läbi metsa .Sõit käib sekund sekundisse.Grillimise,küpsiste vahetamise ja ka kütuse tassimise jaoks enam aega pole.Arto kirjutas:Meenus üks vana teema:
3FjaN kirjutas:Kuna keegi osalejatest ei ole veel muljetanud,siis panen midagi omalt poolt.
Rada ise oli tegelikult vägev.Raskeks tegid selle tingimused.
Enne sõitu sadas pikalt ja enamus rajast oli savipõhja peal,seega väga libe.Veel oli see vist paari aasta tagune TR3 rada,nii et rööpad olid pidevalt üle kliirentsi.Huvitav oli veel umbes 200m. tõus,mis tuli enamuses vintsiga läbida.Sellele järgnesid kaks langust,millest esimesel lätlased oma masina puruks lasid(igal langusel tuleb käsipidur peale tõmmata,või jääb piloot töötavasse autosse ),ning teise lõpus teatas Yuri,et just siin lõhkus Margus kunagi oma esisilla.Muidugi lõputud rööpad.
Esimesena rajale minnes on lootusetu esimeseks jäädagi,kuna tuleb rada otsida ja see võtab kõvasti aega.Pealegi on suur tõenäosus,et sa veel kuskile otsa sõidad,või rehvid lõhud.Ja vints saab raskelt tappa koos generaatori ja akuga.Ja remont toimub ainult rajal,nende vahenditega,mis kaasas on.Meil läks 4 generaatorit,pingutusrulli laager(vahetult enne lõppu),roolivõim(kohe alguses,pika tõusu peal),millest tulenevalt murdus rool hiljem lahti,üks känd läks vahekasti tala vahele ja lõhkus ära neliveo lülituse hoovastiku.Ja muidugi kõrvalistujapoolne ukselaas ja tagumine küljeklaas,veel kundepoolne tiib,kuid see on juba cherokee puhul nii tavaline(loe-kitsadpuud ja olematu pöörderaaius).
Päris lõpupoole,kui olime Artole üsna järgi jõudnud,kukkusin ühe sillakese pealt külili jõkke.Äärmiselt hariv kogemus,minema ujus umbes kolmandik varustusest,millist Vello otsis kuni munad ära külmasid(tema enda sõnad) .
Siinkohal tahaks tänada vene turiste nr402,kelle tagavarastarteri seest saime harjad,Artot kes meile veeaugus käivitusvoolu andis,Gunni,kes minuga üksildast teed vahelaagrisse jagas,TR2 2ja3 koha ekipaaze,kes meid jõest püsti ja välja aitasid, D90 poisse kes meile peale jõge õige suuna kätte näitasid,korraldajaid kes fantastilise raja valmis treisid.Ja muidugi kogu Eesti punti,selle eest et kõikidele lõpuni kaasa elati ja maksimaalselt aidata püüti.See Balti karika punt on üks toredamaid mida ma näinud olen.
Saaksin ma teile vaid edastada Vello ja Urvo näod,kui ma vastu hommikut bensukanister seljas ja genekaharjad(järjekordsed) taskus metsa auto juurde jõudsin.Küsimus oli järgmine-(kas sa tõesti tahad lõpuni sõita?) Aga ma kinnitan teile,et 25l.kanistriga metsas vahelduval maastikul 6km. jala käia on tõeline offroaderi unistus.Kui te olete selle teekonna läbi teinud,siis ei tundu ükski autoga läbitav teekond enam raske.
Loodan et keegi võistlenutest veel oma muljeid teitega jagab.
Ja rasked olid need lõputud sügavad rööpad,mille vastu oleksid aidanud sillalukud,mis meil paraku puudusid.
Kokkuvõttes oli üks äge võistlus,mis minu jaoks algas juba Eesti piiripunktis,kuid sellest mõni teine kord
Urmas-Visa Hing
Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
HM Racing Team
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
See kõik on kahjuks või õnneks ajalugu ja tegemist on tänapäeval spordiga.Keegi ei tegele enam geneka harjade või kankude tassimisega läbi metsa .Sõit käib sekund sekundisse.Grillimise,küpsiste vahetamise ja ka kütuse tassimise jaoks enam aega pole.[/quote]Movistar kirjutas:
Miks sa siis koos Kalaga kiunud siin. Võta endale piisav kogus kütust kaas ja asi mutt!
P.S. Tankimine kulutab ka väärtsulike sekundeid! Ehk on mõtekas suurema paagi peale mõelda
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
Et asi inetuks ei läheks ootame mida Oliveril on välja pakkuda.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
Ehk oleks mõistlik mitte targutada teemadel,mis haridustaset ületavadLandy kirjutas:Miks sa siis koos Kalaga kiunud siin .Ehk on mõtekas suurema paagi peale mõelda
HM Racing Team
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
Kas te olete korra mõelnud, et võibolla korraldaja soovibki, et teie kanistrid oleks autos kaasas. Mis selles siis nüüd nii keerulist on. Oleks te natuke ka kuskil mujal sõitnud ja natuke kauem, siis te teaks,et see käib offroadiga kokku. Ladogal, Vepskil, ProX jne ei tassi keegi teile trassile kütust. Võibolla tahate aknapesu vedelikku ka, et tassitaks jne. Teil on ju aega vaadata oma auto ümber ringi ja tekitada kohad kuhu saab kanistri paigaldada. Võibolla läheb teil seda bensu või diislit varem vaja, kui sinna punkti jõuate, mis siis teete?
Ühesõnaga kui korrladaja teile vastu tuleb ja on nõus vedama, siis on tore aga muidu võiks nagu ise hakkama saada ja selle kanistri auto külge kinnitada. Päris 100 L te ju kaasa ei pea vedama.
Mis jonn see on et ATV-le viiakse? Mulle pole kunagi bensu ASMV veetud ja olen ise rajal tankinud, seal, kus seda vaja läinud.
Väljaarvatud viimane kord kui sõitsime Hardoga (tema autoga) ja siis oootas meid puhkealas 20L kütust, mille seal sisse valasime. Seega enamus teist, peavad kaasa haarama vaid ühe kanistri.
Las korraldaja teeb teile raja ja oma kütusega tegelege ise. Kujutage, ette seda hala kui jõuate puhkepeatusesse ja kogematta on teie kanister kadunud või keegi selle hoopis oma masinasse valanud. Kindlam on alati ise kaasa võtta.
Aus
QKulgur
Ühesõnaga kui korrladaja teile vastu tuleb ja on nõus vedama, siis on tore aga muidu võiks nagu ise hakkama saada ja selle kanistri auto külge kinnitada. Päris 100 L te ju kaasa ei pea vedama.
Mis jonn see on et ATV-le viiakse? Mulle pole kunagi bensu ASMV veetud ja olen ise rajal tankinud, seal, kus seda vaja läinud.
Väljaarvatud viimane kord kui sõitsime Hardoga (tema autoga) ja siis oootas meid puhkealas 20L kütust, mille seal sisse valasime. Seega enamus teist, peavad kaasa haarama vaid ühe kanistri.
Las korraldaja teeb teile raja ja oma kütusega tegelege ise. Kujutage, ette seda hala kui jõuate puhkepeatusesse ja kogematta on teie kanister kadunud või keegi selle hoopis oma masinasse valanud. Kindlam on alati ise kaasa võtta.
Aus
QKulgur
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
Väike täpsustus,et see kanku oli tegelikult kaasas ja keegi ei toonud seda sinna.Talvel sai aga see koht autos välja lõigatud kuhu kanku sobis.TR Pjätt kirjutas: Väljaarvatud viimane kord kui sõitsime Hardoga (tema autoga) ja siis oootas meid puhkealas 20L kütust, mille seal sisse valasime.
Aga mis seal ikka,tuleb uus koht kuidagi leida ja loota ainult enda peale.
HM Racing Team
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
Ma annan sulle Sultsil paki küpsiseid kui sa loed kusagilt välja minu kiunumise.Landy kirjutas:
Miks sa siis koos Kalaga kiunud siin.
Igale õelale postitusele vastasin samaga ja selgitasin tagamaid.
Atvle saab samamoodi 2x10L kanistrid külge panna,(arvan,et mul tuleb lisa 40L kaasa võtta) tegemist on võistlusega mitte matkaga.
Mulle tundub see lihtsalt normaalne/elementaarne,et saaks autod ka oma kütuse sinna lihtsamat teed pidi. Oleks see ala reedel lahti viiks ise sinna kütuse ja peidaks ära,aga see ala on kinni kuni laupäeva hommikuni.
Minu jaoks teema ammendatud.
Sai räägitud ka Oliveriga,tal ka see lihtne pole,sest siis peaks ka keegi neid valvama,kui leiaks kellegi kes päev otsa tahaks võistlejate puhkepausi juures olla,võistlejate raja elamusi,emotsioone,mul on suurem kui sul juttu kuulata ja präänikuid süüa siis oleks lihtne,meie tiimi poolt pudel sellele inimesele ja saad ennast seal külili ka tõmmata,pärast koristatakse koos kanistritega ära
Nii palju pead selget pead omama,et jälgida mis auto nr mis nr-iga kanistrit kasutab
56157755
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
Põhjendatud kriitika on alati edasiviiv jõud .... püüan ennast seekord parandada
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
Kas paned krossikiivri ka pähe?Movistar kirjutas:Tere talv.e.p. kirjutas:Juhendist loeb, et toimub maastikuautode kestvussõit aga siit justkui Ohh ja Ahh matkal ...
Tehnilise abi autod
võivad võistlustrassile sõita alles pärast finisi sulgemist (st pärast 20.11.2012. kl 07.00)
Miks ma peaksin pärast sõitu tankima minema kuhugi metsa ? Võin seda ka tanklas teha.
ATV meestele viiakse isegi supp metsa,autodele ei suudeta ühte haagist orgunnida.
Nagunii on kohtunik selles punktis ja vaevalt ka jala sinna läheb .On keeruline haagis kaasa panna ?
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
Eks lähen selle kiivriga mis juhend ütleb.Valikuvõimalusi tundub ,et ei ole .
Lätlased eile kurtsid,et peavad umbes-täpselt 27 kiivrit kokku ostma,kuna mitte kellegil ei ole sellist nagu meil nõutakse.
Saavadki Hiina majandust toetada
Lätlased eile kurtsid,et peavad umbes-täpselt 27 kiivrit kokku ostma,kuna mitte kellegil ei ole sellist nagu meil nõutakse.
Saavadki Hiina majandust toetada
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
Lätlased kurdavad ka selle üle, et peavad TR1 autod juba 3 aastat kehtivate nõuete järgi ehitama
aga tunneli lõpus paistab valgus ja saadetud pildid näitavad, et saavad hakkama küll, kui muidu ei saa ...
aga tunneli lõpus paistab valgus ja saadetud pildid näitavad, et saavad hakkama küll, kui muidu ei saa ...
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
Teema järgmine:
On leitud kodanik,kes võtaks oma peale kütusega ja selle puhkepeatusesse viimisega ning valvamisega seonduva .
Kuna aga see on vaba aeg ja kulu,siis tuleb see ka kompenseerida talle.
Pakun välja variandi,et iga 20 l kanku eest võiks anda vedajale nt. 2 EUR i minimaalselt
või siis südametunnistuse järgi(kui see olemas on muidugi )
Kas selline variant oleks sobiv ?
On leitud kodanik,kes võtaks oma peale kütusega ja selle puhkepeatusesse viimisega ning valvamisega seonduva .
Kuna aga see on vaba aeg ja kulu,siis tuleb see ka kompenseerida talle.
Pakun välja variandi,et iga 20 l kanku eest võiks anda vedajale nt. 2 EUR i minimaalselt
või siis südametunnistuse järgi(kui see olemas on muidugi )
Kas selline variant oleks sobiv ?
HM Racing Team
Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2012
värskendasin postitust, minurada avalehelt ma õiget kohta leida ei suutnud, ka võistluste alt. Ehk pole aeg ka veel küps.