Klaperjaht 2012
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 104
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 10:00 pm
Re: Klaperjaht 2012
Nagu aru saab, et tr1 võib endale 33 rehvi alla keerata? või mis?
Re: Klaperjaht 2012
Tr1 on võinud koguaeg 33" rehvi alla keerata,kui see ei lähe mm mõõdust välja.
Kes pole veel aru saanud,siis see tolli mõõt on lihtsalt,põhiline mis loeb on mm,sest erinevate tootjate 35" ja 33" võivad olla vägagi sarnase kõrgusega jne
Venelased tulevad ilmselt naguinii suurema rehviga ja sõidavad euro punktidele,kuna neil teised mõõdud.
Samas tuleb ka läti vaba ja sõidab vaba punktidele,ja kui tahad saada tr1-e punkte,tuleb sõita meie reeglitele vastava autoga.
Minuarust pole siin midagi keerulist,lihtsalt mitu erinevat väikese rattaga klassi on korraga rajal ja sõidavad eri arvestusi.
Kes pole veel aru saanud,siis see tolli mõõt on lihtsalt,põhiline mis loeb on mm,sest erinevate tootjate 35" ja 33" võivad olla vägagi sarnase kõrgusega jne
Venelased tulevad ilmselt naguinii suurema rehviga ja sõidavad euro punktidele,kuna neil teised mõõdud.
Samas tuleb ka läti vaba ja sõidab vaba punktidele,ja kui tahad saada tr1-e punkte,tuleb sõita meie reeglitele vastava autoga.
Minuarust pole siin midagi keerulist,lihtsalt mitu erinevat väikese rattaga klassi on korraga rajal ja sõidavad eri arvestusi.
Proto
53951597
53951597
Re: Klaperjaht 2012
Väiksed rattad, väiksed klassid küll, aga...Praks1 kirjutas:Tr1 on võinud koguaeg 33" rehvi alla keerata,kui see ei lähe mm mõõdust välja.
Kes pole veel aru saanud,siis see tolli mõõt on lihtsalt,põhiline mis loeb on mm,sest erinevate tootjate 35" ja 33" võivad olla vägagi sarnase kõrgusega jne
Venelased tulevad ilmselt naguinii suurema rehviga ja sõidavad euro punktidele,kuna neil teised mõõdud.
Samas tuleb ka läti vaba ja sõidab vaba punktidele,ja kui tahad saada tr1-e punkte,tuleb sõita meie reeglitele vastava autoga.
Minuarust pole siin midagi keerulist,lihtsalt mitu erinevat väikese rattaga klassi on korraga rajal ja sõidavad eri arvestusi.
Ehk siis, tahtes saada Klaperjahilt Eesti 4x4 karikasarja punkte, siis tuleb sõita ikka nii, nagu meie reeglid ette näevad, mis tundub loogiline olema? Võib alla panna ka 33x13,5 rehvi näiteks, aga sel juhul ei saa punkte või saab neid mõne muu klassi või sarja omi? Kuidas arvestatakse sel juhul tekkivas situatsioonis punkte, kui trassil on korraga mitme eri riigi ja sarja reeglitele vastavat tehnikat? Kui saavutada näiteks 8. koht ent samas olla esimene nende hulgas, kelle auto vastab kehtivatele Eesti reeglitele, kas siis saadakse aastaarvestusse lisaks 1. koha 20 punkti või antakse siis ainult 8. koha punktid? See on nagu põhiline, mis hetkel huvi pakub.
Erik, Aurora.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Klaperjaht 2012
Mina saan sellest nii aru:
1) TR1 klassis sõidavad Eesti TR1 reeglitele vastavad autod ehk kuni 820mm rehviga.
2) Vabaklassis sõidavad Eesti 4x4 Vaba reeglitele vastavad autod ehk kuni 838mm rehviga.
3) Kuna mõned venelased osalevad Euro-trophy sarjas ja neil on Venemaal lubatud sõita TR1-s 838mm rehviga, siis on neil otstarbekam sõita klassis 4x4 Vaba, sest rada on sama, mis TR1-l. Euro-trophy´s ei ole oluline millises klassis sa sõidad, oluline on tulemus, mille suudad välja sõita ükskõik millises sportklassis.
EHK siis sõidab 2 klassi sõbralikult ühel rajal ja klasse autasustatakse hiljem eraldi ning oma klassi punkte saate vastavalt sellele, kuidas olete oma klassis sõitnud. Lihtne!
Lisaks sellele ei näe ma probleemi, miks ei peaks Vaba13 ja TR2 reeglitele vastavad masinad hakkama saama TR3-ga samal rajal, kui nad said sellega hakkama ideaalselt ka Suveõidul ja on ka varasematel Klaperjahtidel(TR2 siis) sellega toime tulnud.
Lõpetuseks tsitaat Betti Alveri luuletusest:"Räägi tasa minuga, tasa taibata on kergem."
1) TR1 klassis sõidavad Eesti TR1 reeglitele vastavad autod ehk kuni 820mm rehviga.
2) Vabaklassis sõidavad Eesti 4x4 Vaba reeglitele vastavad autod ehk kuni 838mm rehviga.
3) Kuna mõned venelased osalevad Euro-trophy sarjas ja neil on Venemaal lubatud sõita TR1-s 838mm rehviga, siis on neil otstarbekam sõita klassis 4x4 Vaba, sest rada on sama, mis TR1-l. Euro-trophy´s ei ole oluline millises klassis sa sõidad, oluline on tulemus, mille suudad välja sõita ükskõik millises sportklassis.
EHK siis sõidab 2 klassi sõbralikult ühel rajal ja klasse autasustatakse hiljem eraldi ning oma klassi punkte saate vastavalt sellele, kuidas olete oma klassis sõitnud. Lihtne!
Lisaks sellele ei näe ma probleemi, miks ei peaks Vaba13 ja TR2 reeglitele vastavad masinad hakkama saama TR3-ga samal rajal, kui nad said sellega hakkama ideaalselt ka Suveõidul ja on ka varasematel Klaperjahtidel(TR2 siis) sellega toime tulnud.
Lõpetuseks tsitaat Betti Alveri luuletusest:"Räägi tasa minuga, tasa taibata on kergem."
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Re: Klaperjaht 2012
AITÄHHH Urvo!
Rallis sõidavad ka kõik sama trassi aga võitjaid nigu loogu
Veel kord: on kaks rada- väikse ja suure rehvi jaoks.
Rallis sõidavad ka kõik sama trassi aga võitjaid nigu loogu
Veel kord: on kaks rada- väikse ja suure rehvi jaoks.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Re: Klaperjaht 2012
Küsimus siis palju on vabasid kuni 33"rehviga klaperile minemas.kas saab koos lätlastega viis võistkonda kokku.
Buff piloot,
http://mudakoprad.weebly.com/index.html
http://mudakoprad.weebly.com/index.html
Re: Klaperjaht 2012
Kindlam on helistada kaaskannatajad läbi ja agiteerida neid
Aga Vallo, Tr3-es on sul kindlasti eelis- meil ei ole min. rehvi mõõtu
Aga Vallo, Tr3-es on sul kindlasti eelis- meil ei ole min. rehvi mõõtu
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Re: Klaperjaht 2012
lugesin tr3 reegleid ja leitsin min.rehvi mõõt on815mm. minul on aga838mm.
Buff piloot,
http://mudakoprad.weebly.com/index.html
http://mudakoprad.weebly.com/index.html
Re: Klaperjaht 2012
Tundub et lugeda oskad
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Re: Klaperjaht 2012
Täpselt nii, karikasarja punkte saavada need kes vastavad vastava klassi tehnilistele tingimustele. Kui olete esimene auto kes vastab TR-1 klassi tehnilistele tingimustele siis saate karikasarja arvestusse 20 silma olgu te oma stardis koos kõikvõimalike maalimaklassidega kasvõi viimane! Vastavalt juhendile muidugi peate olema läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust!walkman kirjutas:Ehk siis, tahtes saada Klaperjahilt Eesti 4x4 karikasarja punkte, siis tuleb sõita ikka nii, nagu meie reeglid ette näevad, mis tundub loogiline olema?Kuidas arvestatakse sel juhul tekkivas situatsioonis punkte, kui trassil on korraga mitme eri riigi ja sarja reeglitele vastavat tehnikat? Kui saavutada näiteks 8. koht ent samas olla esimene nende hulgas, kelle auto vastab kehtivatele Eesti reeglitele, kas siis saadakse aastaarvestusse lisaks 1. koha 20 punkti või antakse siis ainult 8. koha punktid?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Klaperjaht 2012
Aitäh Arto, asi selge! Valmistume vastavalt reglemendile.Arto kirjutas:Täpselt nii, karikasarja punkte saavada need kes vastavad vastava klassi tehnilistele tingimustele. Kui olete esimene auto kes vastab TR-1 klassi tehnilistele tingimustele siis saate karikasarja arvestusse 20 silma olgu te oma stardis koos kõikvõimalike maalimaklassidega kasvõi viimane! Vastavalt juhendile muidugi peate olema läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust!walkman kirjutas:Ehk siis, tahtes saada Klaperjahilt Eesti 4x4 karikasarja punkte, siis tuleb sõita ikka nii, nagu meie reeglid ette näevad, mis tundub loogiline olema?Kuidas arvestatakse sel juhul tekkivas situatsioonis punkte, kui trassil on korraga mitme eri riigi ja sarja reeglitele vastavat tehnikat? Kui saavutada näiteks 8. koht ent samas olla esimene nende hulgas, kelle auto vastab kehtivatele Eesti reeglitele, kas siis saadakse aastaarvestusse lisaks 1. koha 20 punkti või antakse siis ainult 8. koha punktid?
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Re: Klaperjaht 2012
Urvo jutt ülimalt loogiline,
.....1) TR1 klassis sõidavad Eesti TR1 reeglitele vastavad autod ehk kuni 820mm rehviga.
2) Vabaklassis sõidavad Eesti 4x4 Vaba reeglitele vastavad autod ehk kuni 838mm rehviga.
3) Kuna mõned venelased osalevad Euro-trophy sarjas ja neil on Venemaal lubatud sõita TR1-s 838mm rehviga, siis on neil otstarbekam sõita klassis 4x4 Vaba, sest rada on sama, mis TR1-l. Euro-trophy´s ei ole oluline millises klassis sa sõidad, oluline on tulemus, mille suudad välja sõita ükskõik millises sportklassis.....
aga Arto postitus tekitas minu jaoks küll küsimärke.
Kas ei peaks ikka olema nii, et kui TR1 e ei mahu, siis ei mahu, ja sõidad ja ka VÕISTLED Vaba klassis.
.....1) TR1 klassis sõidavad Eesti TR1 reeglitele vastavad autod ehk kuni 820mm rehviga.
2) Vabaklassis sõidavad Eesti 4x4 Vaba reeglitele vastavad autod ehk kuni 838mm rehviga.
3) Kuna mõned venelased osalevad Euro-trophy sarjas ja neil on Venemaal lubatud sõita TR1-s 838mm rehviga, siis on neil otstarbekam sõita klassis 4x4 Vaba, sest rada on sama, mis TR1-l. Euro-trophy´s ei ole oluline millises klassis sa sõidad, oluline on tulemus, mille suudad välja sõita ükskõik millises sportklassis.....
aga Arto postitus tekitas minu jaoks küll küsimärke.
Kui venelased, kes ei mahu oma rehvimõõdu ja muuga meie TR1, küll aga vastavad Euro Trophy Tr1 reeglitele, sõidavad sama rada (kuni 33tolli), võistlevad Vaba klassi all, ei osale Eesti karikasarjas, vaid koguvad Euro trophy punkte, aga ühtlasi samas on jälle Klaperjaht 2012 Tr1 kohaarvestuses, siis mis stiimul on sõita neil, kes ei jahi karikasarja punkte, vaid püüavad konkreetsel võistlusel parimat võimalikku kohta saavutada?Arto kirjutas: Täpselt nii, karikasarja punkte saavada need kes vastavad vastava klassi tehnilistele tingimustele. Kui olete esimene auto kes vastab TR-1 klassi tehnilistele tingimustele siis saate karikasarja arvestusse 20 silma olgu te oma stardis koos kõikvõimalike maalimaklassidega kasvõi viimane! Vastavalt juhendile muidugi peate olema läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust!
Kas ei peaks ikka olema nii, et kui TR1 e ei mahu, siis ei mahu, ja sõidad ja ka VÕISTLED Vaba klassis.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Klaperjaht 2012
Mait, nad sõidavadki Vaba klassi arvestuses Klaperjahil, isegi kui nad registreerivad end TR1 klassis, sest Anto ütleb neile tehnilises komisjonis, et olete siiski Vabaklassi mehed, kui nad tulevad 838mm rehviga. Seega, kui sa registreerid end TR1 klassis ja soovid saada head tulemust Klaperjahil TR1 klassis, siis võid arvestada sellega, et sinu konkurendid rajal on ka vastavalt meie reeglitele ja 820mm rehviga. Ehk siis, kui venelaste Defekas või Toyota sinust rajal mööda paugutab 838mm rehviga, ei maksa end kehvasti tunda, sest nad sõidavad Vaba arvestuses.Neuser kirjutas:Urvo jutt ülimalt loogiline,
.....1) TR1 klassis sõidavad Eesti TR1 reeglitele vastavad autod ehk kuni 820mm rehviga.
2) Vabaklassis sõidavad Eesti 4x4 Vaba reeglitele vastavad autod ehk kuni 838mm rehviga.
3) Kuna mõned venelased osalevad Euro-trophy sarjas ja neil on Venemaal lubatud sõita TR1-s 838mm rehviga, siis on neil otstarbekam sõita klassis 4x4 Vaba, sest rada on sama, mis TR1-l. Euro-trophy´s ei ole oluline millises klassis sa sõidad, oluline on tulemus, mille suudad välja sõita ükskõik millises sportklassis.....
aga Arto postitus tekitas minu jaoks küll küsimärke.Kui venelased, kes ei mahu oma rehvimõõdu ja muuga meie TR1, küll aga vastavad Euro Trophy Tr1 reeglitele, sõidavad sama rada (kuni 33tolli), võistlevad Vaba klassi all, ei osale Eesti karikasarjas, vaid koguvad Euro trophy punkte, aga ühtlasi samas on jälle Klaperjaht 2012 Tr1 kohaarvestuses, siis mis stiimul on sõita neil, kes ei jahi karikasarja punkte, vaid püüavad konkreetsel võistlusel parimat võimalikku kohta saavutada?Arto kirjutas: Täpselt nii, karikasarja punkte saavada need kes vastavad vastava klassi tehnilistele tingimustele. Kui olete esimene auto kes vastab TR-1 klassi tehnilistele tingimustele siis saate karikasarja arvestusse 20 silma olgu te oma stardis koos kõikvõimalike maalimaklassidega kasvõi viimane! Vastavalt juhendile muidugi peate olema läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust!
Kas ei peaks ikka olema nii, et kui TR1 e ei mahu, siis ei mahu, ja sõidad ja ka VÕISTLED Vaba klassis.
Euro-Trophy sari ei peaks eestlasi üldse puudutama, sest eelneval kahel osavõistlusel ei ole ühtegi eestlast peale Inseneeri ja Vello osalenud.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
-
- teo ragisev vahekord taldrikuga
- Postitusi: 302
- Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
- Asukoht: harjumaa
Re: Klaperjaht 2012
Tehke palun lollile selgeks millise VÕITJA 30% ringiarvudest peab siis Tr1 läbima, kui ta on OMAS klassis esimene??? Võitjate arvestus ju igas klassis eraldi, vaatamata sellele, et kaks klassi korraga rajal ja sõidetakse sama rada? Loomulikult, kui vene võistkond kvalifitseerub Tr1, mahub rehvimõõdu ja muuga, ning sõidab Euro trophy punktisarja, siis ta ju saab ka Eesti karikasarja punkte? Ja samuti kas siis kõik võistlejad ei osale Eurotrophy punktiarvestuses, nagu vanasti Balti karika sarjas?
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Re: Klaperjaht 2012
No ma siis ütlen et olen nr 1 vaba13 sõitja, et kes on tr2 ja vaba13 võiks märku anda, saab ehk mõni veel rajale ässitatud
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
TR-3 valmimas.