Klaperjaht 2012

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

väike-niva
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 104
Liitunud: K Veebr 21, 2007 10:00 pm

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas väike-niva »

Nagu aru saab, et tr1 võib endale 33 rehvi alla keerata? või mis?
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas Praks1 »

Tr1 on võinud koguaeg 33" rehvi alla keerata,kui see ei lähe mm mõõdust välja.
Kes pole veel aru saanud,siis see tolli mõõt on lihtsalt,põhiline mis loeb on mm,sest erinevate tootjate 35" ja 33" võivad olla vägagi sarnase kõrgusega jne
Venelased tulevad ilmselt naguinii suurema rehviga ja sõidavad euro punktidele,kuna neil teised mõõdud.
Samas tuleb ka läti vaba ja sõidab vaba punktidele,ja kui tahad saada tr1-e punkte,tuleb sõita meie reeglitele vastava autoga.
Minuarust pole siin midagi keerulist,lihtsalt mitu erinevat väikese rattaga klassi on korraga rajal ja sõidavad eri arvestusi.
Proto
53951597
walkman
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: E Sept 10, 2007 12:27 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas walkman »

Praks1 kirjutas:Tr1 on võinud koguaeg 33" rehvi alla keerata,kui see ei lähe mm mõõdust välja.
Kes pole veel aru saanud,siis see tolli mõõt on lihtsalt,põhiline mis loeb on mm,sest erinevate tootjate 35" ja 33" võivad olla vägagi sarnase kõrgusega jne
Venelased tulevad ilmselt naguinii suurema rehviga ja sõidavad euro punktidele,kuna neil teised mõõdud.
Samas tuleb ka läti vaba ja sõidab vaba punktidele,ja kui tahad saada tr1-e punkte,tuleb sõita meie reeglitele vastava autoga.
Minuarust pole siin midagi keerulist,lihtsalt mitu erinevat väikese rattaga klassi on korraga rajal ja sõidavad eri arvestusi.
Väiksed rattad, väiksed klassid küll, aga...

Ehk siis, tahtes saada Klaperjahilt Eesti 4x4 karikasarja punkte, siis tuleb sõita ikka nii, nagu meie reeglid ette näevad, mis tundub loogiline olema? Võib alla panna ka 33x13,5 rehvi näiteks, aga sel juhul ei saa punkte või saab neid mõne muu klassi või sarja omi? Kuidas arvestatakse sel juhul tekkivas situatsioonis punkte, kui trassil on korraga mitme eri riigi ja sarja reeglitele vastavat tehnikat? Kui saavutada näiteks 8. koht ent samas olla esimene nende hulgas, kelle auto vastab kehtivatele Eesti reeglitele, kas siis saadakse aastaarvestusse lisaks 1. koha 20 punkti või antakse siis ainult 8. koha punktid? See on nagu põhiline, mis hetkel huvi pakub.

Erik, Aurora.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas Urvo »

Mina saan sellest nii aru:

1) TR1 klassis sõidavad Eesti TR1 reeglitele vastavad autod ehk kuni 820mm rehviga.
2) Vabaklassis sõidavad Eesti 4x4 Vaba reeglitele vastavad autod ehk kuni 838mm rehviga.
3) Kuna mõned venelased osalevad Euro-trophy sarjas ja neil on Venemaal lubatud sõita TR1-s 838mm rehviga, siis on neil otstarbekam sõita klassis 4x4 Vaba, sest rada on sama, mis TR1-l. Euro-trophy´s ei ole oluline millises klassis sa sõidad, oluline on tulemus, mille suudad välja sõita ükskõik millises sportklassis.

EHK siis sõidab 2 klassi sõbralikult ühel rajal ja klasse autasustatakse hiljem eraldi ning oma klassi punkte saate vastavalt sellele, kuidas olete oma klassis sõitnud. Lihtne!

Lisaks sellele ei näe ma probleemi, miks ei peaks Vaba13 ja TR2 reeglitele vastavad masinad hakkama saama TR3-ga samal rajal, kui nad said sellega hakkama ideaalselt ka Suveõidul ja on ka varasematel Klaperjahtidel(TR2 siis) sellega toime tulnud.

Lõpetuseks tsitaat Betti Alveri luuletusest:"Räägi tasa minuga, tasa taibata on kergem." :wink:
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas runn »

AITÄHHH Urvo!

Rallis sõidavad ka kõik sama trassi aga võitjaid nigu loogu :idea:

Veel kord: on kaks rada- väikse ja suure rehvi jaoks. :shock:
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
vallo3
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: K Dets 26, 2007 6:50 pm
Asukoht: harjumaa

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas vallo3 »

Küsimus siis palju on vabasid kuni 33"rehviga klaperile minemas.kas saab koos lätlastega viis võistkonda kokku.
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas runn »

Kindlam on helistada kaaskannatajad läbi ja agiteerida neid :blend

Aga Vallo, Tr3-es on sul kindlasti eelis- meil ei ole min. rehvi mõõtu
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
vallo3
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: K Dets 26, 2007 6:50 pm
Asukoht: harjumaa

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas vallo3 »

lugesin tr3 reegleid ja leitsin min.rehvi mõõt on815mm. minul on aga838mm. :lol: :bg
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas runn »

Tundub et lugeda oskad :idea:
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas Arto »

walkman kirjutas:Ehk siis, tahtes saada Klaperjahilt Eesti 4x4 karikasarja punkte, siis tuleb sõita ikka nii, nagu meie reeglid ette näevad, mis tundub loogiline olema?Kuidas arvestatakse sel juhul tekkivas situatsioonis punkte, kui trassil on korraga mitme eri riigi ja sarja reeglitele vastavat tehnikat? Kui saavutada näiteks 8. koht ent samas olla esimene nende hulgas, kelle auto vastab kehtivatele Eesti reeglitele, kas siis saadakse aastaarvestusse lisaks 1. koha 20 punkti või antakse siis ainult 8. koha punktid?
Täpselt nii, karikasarja punkte saavada need kes vastavad vastava klassi tehnilistele tingimustele. Kui olete esimene auto kes vastab TR-1 klassi tehnilistele tingimustele siis saate karikasarja arvestusse 20 silma olgu te oma stardis koos kõikvõimalike maalimaklassidega kasvõi viimane! Vastavalt juhendile muidugi peate olema läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
walkman
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: E Sept 10, 2007 12:27 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas walkman »

Arto kirjutas:
walkman kirjutas:Ehk siis, tahtes saada Klaperjahilt Eesti 4x4 karikasarja punkte, siis tuleb sõita ikka nii, nagu meie reeglid ette näevad, mis tundub loogiline olema?Kuidas arvestatakse sel juhul tekkivas situatsioonis punkte, kui trassil on korraga mitme eri riigi ja sarja reeglitele vastavat tehnikat? Kui saavutada näiteks 8. koht ent samas olla esimene nende hulgas, kelle auto vastab kehtivatele Eesti reeglitele, kas siis saadakse aastaarvestusse lisaks 1. koha 20 punkti või antakse siis ainult 8. koha punktid?
Täpselt nii, karikasarja punkte saavada need kes vastavad vastava klassi tehnilistele tingimustele. Kui olete esimene auto kes vastab TR-1 klassi tehnilistele tingimustele siis saate karikasarja arvestusse 20 silma olgu te oma stardis koos kõikvõimalike maalimaklassidega kasvõi viimane! Vastavalt juhendile muidugi peate olema läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust!
Aitäh Arto, asi selge! Valmistume vastavalt reglemendile.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
Neuser
teo ragisev vahekord taldrikuga
Postitusi: 302
Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
Asukoht: harjumaa

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas Neuser »

Urvo jutt ülimalt loogiline,
.....1) TR1 klassis sõidavad Eesti TR1 reeglitele vastavad autod ehk kuni 820mm rehviga.
2) Vabaklassis sõidavad Eesti 4x4 Vaba reeglitele vastavad autod ehk kuni 838mm rehviga.
3) Kuna mõned venelased osalevad Euro-trophy sarjas ja neil on Venemaal lubatud sõita TR1-s 838mm rehviga, siis on neil otstarbekam sõita klassis 4x4 Vaba, sest rada on sama, mis TR1-l. Euro-trophy´s ei ole oluline millises klassis sa sõidad, oluline on tulemus, mille suudad välja sõita ükskõik millises sportklassis.....

aga Arto postitus tekitas minu jaoks küll küsimärke.
Arto kirjutas: Täpselt nii, karikasarja punkte saavada need kes vastavad vastava klassi tehnilistele tingimustele. Kui olete esimene auto kes vastab TR-1 klassi tehnilistele tingimustele siis saate karikasarja arvestusse 20 silma olgu te oma stardis koos kõikvõimalike maalimaklassidega kasvõi viimane! Vastavalt juhendile muidugi peate olema läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust!
Kui venelased, kes ei mahu oma rehvimõõdu ja muuga meie TR1, küll aga vastavad Euro Trophy Tr1 reeglitele, sõidavad sama rada (kuni 33tolli), võistlevad Vaba klassi all, ei osale Eesti karikasarjas, vaid koguvad Euro trophy punkte, aga ühtlasi samas on jälle Klaperjaht 2012 Tr1 kohaarvestuses, siis mis stiimul on sõita neil, kes ei jahi karikasarja punkte, vaid püüavad konkreetsel võistlusel parimat võimalikku kohta saavutada?
Kas ei peaks ikka olema nii, et kui TR1 e ei mahu, siis ei mahu, ja sõidad ja ka VÕISTLED Vaba klassis.
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas Urvo »

Neuser kirjutas:Urvo jutt ülimalt loogiline,
.....1) TR1 klassis sõidavad Eesti TR1 reeglitele vastavad autod ehk kuni 820mm rehviga.
2) Vabaklassis sõidavad Eesti 4x4 Vaba reeglitele vastavad autod ehk kuni 838mm rehviga.
3) Kuna mõned venelased osalevad Euro-trophy sarjas ja neil on Venemaal lubatud sõita TR1-s 838mm rehviga, siis on neil otstarbekam sõita klassis 4x4 Vaba, sest rada on sama, mis TR1-l. Euro-trophy´s ei ole oluline millises klassis sa sõidad, oluline on tulemus, mille suudad välja sõita ükskõik millises sportklassis.....

aga Arto postitus tekitas minu jaoks küll küsimärke.
Arto kirjutas: Täpselt nii, karikasarja punkte saavada need kes vastavad vastava klassi tehnilistele tingimustele. Kui olete esimene auto kes vastab TR-1 klassi tehnilistele tingimustele siis saate karikasarja arvestusse 20 silma olgu te oma stardis koos kõikvõimalike maalimaklassidega kasvõi viimane! Vastavalt juhendile muidugi peate olema läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust!
Kui venelased, kes ei mahu oma rehvimõõdu ja muuga meie TR1, küll aga vastavad Euro Trophy Tr1 reeglitele, sõidavad sama rada (kuni 33tolli), võistlevad Vaba klassi all, ei osale Eesti karikasarjas, vaid koguvad Euro trophy punkte, aga ühtlasi samas on jälle Klaperjaht 2012 Tr1 kohaarvestuses, siis mis stiimul on sõita neil, kes ei jahi karikasarja punkte, vaid püüavad konkreetsel võistlusel parimat võimalikku kohta saavutada?
Kas ei peaks ikka olema nii, et kui TR1 e ei mahu, siis ei mahu, ja sõidad ja ka VÕISTLED Vaba klassis.
Mait, nad sõidavadki Vaba klassi arvestuses Klaperjahil, isegi kui nad registreerivad end TR1 klassis, sest Anto ütleb neile tehnilises komisjonis, et olete siiski Vabaklassi mehed, kui nad tulevad 838mm rehviga. Seega, kui sa registreerid end TR1 klassis ja soovid saada head tulemust Klaperjahil TR1 klassis, siis võid arvestada sellega, et sinu konkurendid rajal on ka vastavalt meie reeglitele ja 820mm rehviga. Ehk siis, kui venelaste Defekas või Toyota sinust rajal mööda paugutab 838mm rehviga, ei maksa end kehvasti tunda, sest nad sõidavad Vaba arvestuses.

Euro-Trophy sari ei peaks eestlasi üldse puudutama, sest eelneval kahel osavõistlusel ei ole ühtegi eestlast peale Inseneeri ja Vello osalenud.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Neuser
teo ragisev vahekord taldrikuga
Postitusi: 302
Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
Asukoht: harjumaa

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas Neuser »

Tehke palun lollile selgeks millise VÕITJA 30% ringiarvudest peab siis Tr1 läbima, kui ta on OMAS klassis esimene??? Võitjate arvestus ju igas klassis eraldi, vaatamata sellele, et kaks klassi korraga rajal ja sõidetakse sama rada? Loomulikult, kui vene võistkond kvalifitseerub Tr1, mahub rehvimõõdu ja muuga, ning sõidab Euro trophy punktisarja, siis ta ju saab ka Eesti karikasarja punkte? Ja samuti kas siis kõik võistlejad ei osale Eurotrophy punktiarvestuses, nagu vanasti Balti karika sarjas?
Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
JaanusLI
Fitting 38"
Postitusi: 396
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Klaperjaht 2012

Postitus Postitas JaanusLI »

No ma siis ütlen et olen nr 1 vaba13 sõitja, et kes on tr2 ja vaba13 võiks märku anda, saab ehk mõni veel rajale ässitatud :)
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”