RUGĀJI Trophy 2012
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
- Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Sai ka pühapäeval käidud krossi vaatamas. Saabusime väikese hilinemisega ja TR1 esimene sõit oli juba poole peal. Nägime kohe parklast võistlusautosi rajal kihutamas. Raja äärde jõudes märkasime kõigepealt kohaliku daami, kes suure mereväe binokliga uuris rajal seiskunud Samuraid 10 meetri distantsilt. Me ei osanud kohalikus keeles talle öelda, et Samurai on palja silmaga ka näha. Vaatasime ka natuke seda seisvat Samuraid ning ca 30 minuti pärast saabusid meie vaatevälja veel 2 võistlusautot. Selgus, et need olid need samad, mida saabudes kohe parklast märkasime. Rohkem pille rajal polnudki.
Õigeaegselt alanud TR3 ja VABA ühisstarti läks kokku vist 7-8 autot. Jalutasime mööda rada pärisuunas kuni jõeni, millest tundus suht keerukas kuiva jalaga üle saada ning ei leidnud väga huvitavat kohta. Otsustasime siis tagasi jalutada ning tutvuda raja lõpuga. Mudane ja vesine metsaalune piirnes seal laagriga ning rahvast oli üsna palju. Autod sõitsid ilusti läbi. Sõit lõppes enne ära, kui vaatamiskoha leidsime.
TR1 teise krossi päevitasime parklas. Startis vist 4 autot ja võib-olla ka mingid ATV-d, sest vähemalt 1 seal mööda rada vahepeal tundus kihutavat.
TR3 ja VABA teist sõitu jälgisime stardijärgsel tõusul, kus "vabad" ennast suurte alumiiniumkobakatega ankurdasid ning 1 TR3 liiga hoogsalt tagurdades peaaegu jõkke ümber oleks läinud.
Usun,et rada võis sõitjatele äge olla, kuid maksnud pealtvaatajana oleks siiski ka kriitikat.
Nii väikese autode arvu puhul oleks võinud lasta kõik autod korraga rajale. Kui nimetada asja krossiks, siis võiks rada olla natuke kompaktsem kui Balvi-Riia võiduajamisel, sest mingite 15 minutiliste vaheaegade järel näha ühte võistlusautot, mis 1 minuti jooksul sõidab su vaateväljast välja, on üsna igav. Selleks, et keegi magusamaid kohti filmima ja vaatama läheks, tuleks äkki tekitada neile kohtadele mõistlik ligipääs.
Õigeaegselt alanud TR3 ja VABA ühisstarti läks kokku vist 7-8 autot. Jalutasime mööda rada pärisuunas kuni jõeni, millest tundus suht keerukas kuiva jalaga üle saada ning ei leidnud väga huvitavat kohta. Otsustasime siis tagasi jalutada ning tutvuda raja lõpuga. Mudane ja vesine metsaalune piirnes seal laagriga ning rahvast oli üsna palju. Autod sõitsid ilusti läbi. Sõit lõppes enne ära, kui vaatamiskoha leidsime.
TR1 teise krossi päevitasime parklas. Startis vist 4 autot ja võib-olla ka mingid ATV-d, sest vähemalt 1 seal mööda rada vahepeal tundus kihutavat.
TR3 ja VABA teist sõitu jälgisime stardijärgsel tõusul, kus "vabad" ennast suurte alumiiniumkobakatega ankurdasid ning 1 TR3 liiga hoogsalt tagurdades peaaegu jõkke ümber oleks läinud.
Usun,et rada võis sõitjatele äge olla, kuid maksnud pealtvaatajana oleks siiski ka kriitikat.
Nii väikese autode arvu puhul oleks võinud lasta kõik autod korraga rajale. Kui nimetada asja krossiks, siis võiks rada olla natuke kompaktsem kui Balvi-Riia võiduajamisel, sest mingite 15 minutiliste vaheaegade järel näha ühte võistlusautot, mis 1 minuti jooksul sõidab su vaateväljast välja, on üsna igav. Selleks, et keegi magusamaid kohti filmima ja vaatama läheks, tuleks äkki tekitada neile kohtadele mõistlik ligipääs.
Gaz 66, Gaz 66/ATS-30, Volvo C306, Toyota Hilux x2, MB 230GE.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: RUGĀJI Trophy 2012
See on võistlejatele tehtud üritus,kus võistleja jaoks on see viimase peal rada . Pealtvaatajal ei peagi hea,mugav,koguaeg nähtav rada olema.Kui tahate pealtvaataja üritust,siis tuleb Klapperile minna.Seal on väike ring ja mugav pealtvaatajale,kuid mitte nii mõnus võistlejale.Ja lasta TR1 koos teistega rajale ei tundu võistlejana kuigi hea idee. Lisaks on lühike rada tüütu ja muutub kiirelt üksluiseks ja igavaks .
Mälu järgi vist mina tahtsingi sinna jõkke tagurdada,seal peale starti esimese järsu tõusu ees.Auto jäi kiikuma kalda servale.
Ainuke punane TR3 mis rajal oli .See juhtus muidugi esimese 1,5 tunnise sõidu ajal,mitte teise.
Mälu järgi vist mina tahtsingi sinna jõkke tagurdada,seal peale starti esimese järsu tõusu ees.Auto jäi kiikuma kalda servale.
Ainuke punane TR3 mis rajal oli .See juhtus muidugi esimese 1,5 tunnise sõidu ajal,mitte teise.
HM Racing Team
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Ma arvan ,et peeti seda jõkke tagurdamist silmas: http://www.youtube.com/watch?v=Om2k6V6z ... re=related
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Tundub,et see oja oli päris parvetatav esmasel vaatlusel,tuleb meelde Pauli sõnad,et mingid kahtlased taimed kasvavad sees ja põhi võib olla kehva http://www.youtube.com/watch?v=Ep4MO1Hf ... ure=relmfu
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: RUGĀJI Trophy 2012
TR-3 303, tundub ,et Bergmanis tegi parema valiku paremalt poolt läbides, või oli se see koht kust ta TR-1 rada lõikamiseks kasutas? http://www.youtube.com/watch?v=kVG8lx_I ... ure=relmfu
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Bergmanise aurik http://www.youtube.com/watch?v=4rxeo5hK ... ure=relmfu
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Vat sellest ma aru ei saa, offroadi tulla vaatama Pariisi suvitajana, POTIKUD tuleb ikka kaasa võtta. Või arvasite ,et pealtvaatajatele on raja ulatuses asfalteeritud kõnnitee ??? Te ei osanud lihtsalt ka ühte kohta ülesse leida, sealt läks sild üle.Sõitjatele üks parimaid ringradu.Teiseks parim on Stiga Trophy ringrada.Autosi oli tõesti vähe ja mõned olid juba rivist väljas pühapäevase sõidu jaoks.Ei saanud kahjuks konkurentsi teistele pakkuda ,kuna meie pill jäi laupäeval kolmeveoliseks.See Samurai mida sa seal seismas rajal nägid,oli paagi katki sõitnud,kui õieti aru sain.See ATV kes seal ringi kaarutas,oli üks korraldajatest,kes jälgis rajal toimuvat.Tuleb tulla varem kohale,et rajaga tutvuda ,mitte hiljaks jääda ja siis kiiruga sobivamat või põnevamat kohta otsida.Otokas kirjutas:Sai ka pühapäeval käidud krossi vaatamas. Saabusime väikese hilinemisega ja TR1 esimene sõit oli juba poole peal. Nägime kohe parklast võistlusautosi rajal kihutamas. Raja äärde jõudes märkasime kõigepealt kohaliku daami, kes suure mereväe binokliga uuris rajal seiskunud Samuraid 10 meetri distantsilt. Me ei osanud kohalikus keeles talle öelda, et Samurai on palja silmaga ka näha. Vaatasime ka natuke seda seisvat Samuraid ning ca 30 minuti pärast saabusid meie vaatevälja veel 2 võistlusautot. Selgus, et need olid need samad, mida saabudes kohe parklast märkasime. Rohkem pille rajal polnudki.
Õigeaegselt alanud TR3 ja VABA ühisstarti läks kokku vist 7-8 autot. Jalutasime mööda rada pärisuunas kuni jõeni, millest tundus suht keerukas kuiva jalaga üle saada ning ei leidnud väga huvitavat kohta. Otsustasime siis tagasi jalutada ning tutvuda raja lõpuga. Mudane ja vesine metsaalune piirnes seal laagriga ning rahvast oli üsna palju. Autod sõitsid ilusti läbi. Sõit lõppes enne ära, kui vaatamiskoha leidsime.
TR1 teise krossi päevitasime parklas. Startis vist 4 autot ja võib-olla ka mingid ATV-d, sest vähemalt 1 seal mööda rada vahepeal tundus kihutavat.
TR3 ja VABA teist sõitu jälgisime stardijärgsel tõusul, kus "vabad" ennast suurte alumiiniumkobakatega ankurdasid ning 1 TR3 liiga hoogsalt tagurdades peaaegu jõkke ümber oleks läinud.
Usun,et rada võis sõitjatele äge olla, kuid maksnud pealtvaatajana oleks siiski ka kriitikat.
Nii väikese autode arvu puhul oleks võinud lasta kõik autod korraga rajale. Kui nimetada asja krossiks, siis võiks rada olla natuke kompaktsem kui Balvi-Riia võiduajamisel, sest mingite 15 minutiliste vaheaegade järel näha ühte võistlusautot, mis 1 minuti jooksul sõidab su vaateväljast välja, on üsna igav. Selleks, et keegi magusamaid kohti filmima ja vaatama läheks, tuleks äkki tekitada neile kohtadele mõistlik ligipääs.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Kas taaskord rattapoldid? Mis värk on nendega...?srock kirjutas:Ei saanud kahjuks konkurentsi teistele pakkuda ,kuna meie pill jäi laupäeval kolmeveoliseks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Ei olnud TR1 rada.srock kirjutas:TR-3 303, tundub ,et Bergmanis tegi parema valiku paremalt poolt läbides, või oli se see koht kust ta TR-1 rada lõikamiseks kasutas? http://www.youtube.com/watch?v=kVG8lx_I ... ure=relmfu
See kõrval rada ei tundunud välimuselt parem kui see mis meie valisime.See oli meie esimene ring ja rajavalikud ei olnud just kõige paremad.
Sellepärast me ka esimest krossi ei võitnud.
HM Racing Team
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Rattapoltidega on kõik korras nüüd, aga sõitsime pilliga kapotini maakera sisse ja lõhkusime mingi ratast ringi vedava detalili silla sees ära.tarmo kirjutas:Kas taaskord rattapoldid? Mis värk on nendega...?srock kirjutas:Ei saanud kahjuks konkurentsi teistele pakkuda ,kuna meie pill jäi laupäeval kolmeveoliseks.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Renel on vanad TR1 harjumused sees ja nendest ei saa enne lahti kui Suzuki maha müüb.
Peab ikka koolituse tegema,kuidas TR3 ga sõita. Minu arvates on neil igati konkurentsis pill ainult võtted on veidi valed.
Peab ikka koolituse tegema,kuidas TR3 ga sõita. Minu arvates on neil igati konkurentsis pill ainult võtted on veidi valed.
HM Racing Team
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Kui aus olla,ega suurt TR-3 kogemusi ei ole veel: 3 võistlust, üks safari ja mõned tiirud suht sileda platsi pealMovistar kirjutas:Renel on vanad TR1 harjumused sees ja nendest ei saa enne lahti kui Suzuki maha müüb.
Peab ikka koolituse tegema,kuidas TR3 ga sõita. Minu arvates on neil igati konkurentsis pill ainult võtted on veidi valed.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: RUGĀJI Trophy 2012
peaks juba piisavalt olema jusrock kirjutas:Kui aus olla,ega suurt TR-3 kogemusi ei ole veel: 3 võistlust, üks safari ja mõned tiirud suht sileda platsi pealMovistar kirjutas:Renel on vanad TR1 harjumused sees ja nendest ei saa enne lahti kui Suzuki maha müüb.
Peab ikka koolituse tegema,kuidas TR3 ga sõita. Minu arvates on neil igati konkurentsis pill ainult võtted on veidi valed.
56157755
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Tulemuste järgi vaadates asi nii roosiline ei olekala kirjutas:peaks juba piisavalt olema jusrock kirjutas:Kui aus olla,ega suurt TR-3 kogemusi ei ole veel: 3 võistlust, üks safari ja mõned tiirud suht sileda platsi pealMovistar kirjutas:Renel on vanad TR1 harjumused sees ja nendest ei saa enne lahti kui Suzuki maha müüb.
Peab ikka koolituse tegema,kuidas TR3 ga sõita. Minu arvates on neil igati konkurentsis pill ainult võtted on veidi valed.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: RUGĀJI Trophy 2012
Videode pealt tundus, et rohkem vett kui 2010. Tundus lõbus.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR