Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Ära nüüd erutu liigselt.
4teami maksid ära viienda teami osavõtutasu,et ta saaks rajale ja toimuks karikaarvestus.Viiendal teamil endal raha ei jagunud.
Seda on ka varem toimunud ja toimub ka edaspidi.
4teami maksid ära viienda teami osavõtutasu,et ta saaks rajale ja toimuks karikaarvestus.Viiendal teamil endal raha ei jagunud.
Seda on ka varem toimunud ja toimub ka edaspidi.
HM Racing Team
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Siis on teine jutt.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2862
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Selles ei ole midagi keelatut ja kui oleks, oleks seda raske kontrollida aga arvan, et sellised kokkulepped võiksid olla taunimist väärt. Kaudselt tähendab see sarja punktide ostmist. Hardo, Saarekollil (regamise ajal) käisid välja spekulatsioone Sookonna motiivide kohta. Eksisid aga peale, meiepoolset, mittemineku otsust tuli pakkumine, millest keeldusime, eetilistel põhjustel. E. sellisel tegevusel on 2 otsa, sarnaselt eelmainitud vorstile, teises kontekstis .Movistar kirjutas:Ära nüüd erutu liigselt.
4teami maksid ära viienda teami osavõtutasu,et ta saaks rajale ja toimuks karikaarvestus.Viiendal teamil endal raha ei jagunud.
Seda on ka varem toimunud ja toimub ka edaspidi.
Selle posti võib kustutada, kuna ei aita meid edasi võistlejate rajale toomises.
Arvet
Tehtud, mõeldud.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Ütlen avalikult välja,et mina ei osalenud selles asjas ja ei ole maksnud ega hakka ka kunagi kellegi eest midagi maksma,et ta rajale saaks ja mina ei osalenud ka sellel nimetatud võistlusel.Ja mulle ei meeldi,see n*ss kui kellegi seljataga midagi susserdatakse ja kedagi vastu teiste tahtmist kuskile poodiumile,rajale võikuhuiganes upitatakse nii nagu seda taheti teha Saarekollil . Ehk siis tauningi seda.Vastasel juhul ei kaugel olukord,kus sellele kinnimakstud vennale dikteeritakse ka seda,et kui hästi ta sõitma peab ja sellega ostavad rahabossid omale koha karikasarjas.totu kirjutas:Selles ei ole midagi keelatut ja kui oleks, oleks seda raske kontrollida aga arvan, et sellised kokkulepped võiksid olla taunimist väärt. Kaudselt tähendab see sarja punktide ostmist. Hardo, Saarekollil (regamise ajal) käisid välja spekulatsioone Sookonna motiivide kohta. Eksisid aga peale, meiepoolset, mittemineku otsust tuli pakkumine, millest keeldusime, eetilistel põhjustel. E. sellisel tegevusel on 2 otsa, sarnaselt eelmainitud vorstile, teises kontekstis .Movistar kirjutas:Ära nüüd erutu liigselt.
4teami maksid ära viienda teami osavõtutasu,et ta saaks rajale ja toimuks karikaarvestus.Viiendal teamil endal raha ei jagunud.
Seda on ka varem toimunud ja toimub ka edaspidi.
Selle posti võib kustutada, kuna ei aita meid edasi võistlejate rajale toomises.
Arvet
Aga praegu käib teema selle üle,et kuidas võistlejaid rajale juurde saada ja kuidas osavõtt odavamaks läheks.
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Tundub,et keegi rohkem sõna võtta ei taha.
Järelikut said korraldajatele ja alaliidule võistlejate soovid selgeks ja järgnevatel võistlustel näeme me rohket reklaami,rohket osavõttu,kasinat auhinnalauda ja odavamat osavõtutasu.
Kui kõik nii roosiline on siis võib selle teema mitte kinni panna vaid ära kustutada .
Järelikut said korraldajatele ja alaliidule võistlejate soovid selgeks ja järgnevatel võistlustel näeme me rohket reklaami,rohket osavõttu,kasinat auhinnalauda ja odavamat osavõtutasu.
Kui kõik nii roosiline on siis võib selle teema mitte kinni panna vaid ära kustutada .
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Eelmisel hooajal osales ca 50 võistkonda.
Siin sõna võtnud umbes 20 võistlejat, kellest paljud saavad aru, millest koosneb võistluskulu ja probleemi tegelikust olemusest.
Isiklikult usun, et hinda on võimalik kaubelda korraldajalt "klubidel", kes reaalselt ka osalejad välja pakub ...
Lahmides ja kõigi maailmamuredega korraldajaid pressides on tulemuseks vastastikune vastasseis mitte dialoog.
Loodame, et kõige "häälekamad" ühel ilusal päeval ka oma käega mõnda võistlust aitavad kokku panna ja kutsuvad kõiki offroadparadiisi.
Kas suure reklaami peale kokku tulnud inimesed mõistavad, miks metsa võidu nimel uusi sihte lihtsalt sisse sõidetakse?
Reklaami on mõistlik teha jälgitavale ja nn tööstusmaastikul või ringrajal korraldatavale üritusele, mitte looduses toimuvale.
Siin sõna võtnud umbes 20 võistlejat, kellest paljud saavad aru, millest koosneb võistluskulu ja probleemi tegelikust olemusest.
Isiklikult usun, et hinda on võimalik kaubelda korraldajalt "klubidel", kes reaalselt ka osalejad välja pakub ...
Lahmides ja kõigi maailmamuredega korraldajaid pressides on tulemuseks vastastikune vastasseis mitte dialoog.
Loodame, et kõige "häälekamad" ühel ilusal päeval ka oma käega mõnda võistlust aitavad kokku panna ja kutsuvad kõiki offroadparadiisi.
Kas suure reklaami peale kokku tulnud inimesed mõistavad, miks metsa võidu nimel uusi sihte lihtsalt sisse sõidetakse?
Reklaami on mõistlik teha jälgitavale ja nn tööstusmaastikul või ringrajal korraldatavale üritusele, mitte looduses toimuvale.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Seda minagi, tundub, et teemade ring on teada.Movistar kirjutas:Tundub,et keegi rohkem sõna võtta ei taha.
Käesoleva aasta karikavõistluste korraldajad arutlevad nüüd omas ümarlauas kas midagi ja kuidas on võimalik ette võtta.
Kui asi läbiarutletud, siis annab teada.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Tore kuulda.
Ärge visake nurka ka seda ideed,et võistlejatel on võimalus maksta aastase osavõtu eest korraga ette,saades sellega olulise soodustuse.
Kas ta siis võtab osa või mitte on võistleja enda asi. Raha aga on korraldajal käes.
Ja küsimus Petsile: Mida saaks ükskõik milline võistleja teha,et aidata üht võistlust kokku panna ja talle keegi teine võistleja pärast ei ütleks,et sa oled rajaga tutvunud vmt ja,et ta saaks samal võistlusel vabalt osaleda ? Millist abi oodataks võistlejalt ?
Ärge visake nurka ka seda ideed,et võistlejatel on võimalus maksta aastase osavõtu eest korraga ette,saades sellega olulise soodustuse.
Kas ta siis võtab osa või mitte on võistleja enda asi. Raha aga on korraldajal käes.
Ja küsimus Petsile: Mida saaks ükskõik milline võistleja teha,et aidata üht võistlust kokku panna ja talle keegi teine võistleja pärast ei ütleks,et sa oled rajaga tutvunud vmt ja,et ta saaks samal võistlusel vabalt osaleda ? Millist abi oodataks võistlejalt ?
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Ardo, näiteks nendel võistlustel, kus ei osaleta, käia abiks kohtunikuna või korraldada ise võistlus või sponsoreerida läbi auhindade või mis iganes viisil korraldalaid jne ... võimalusi on väga palju.
Isegi positiivne suhtumine ja hea sõna on suureks abiks
Küsige endalt, kas kuldate helikopterit või kuulate "kuku raadiot" ... vanasti kuulas enamus offroadseltskonnast "kuku raadiot" ja see tegigi selle hobi meeldivaks.
Isegi positiivne suhtumine ja hea sõna on suureks abiks
Küsige endalt, kas kuldate helikopterit või kuulate "kuku raadiot" ... vanasti kuulas enamus offroadseltskonnast "kuku raadiot" ja see tegigi selle hobi meeldivaks.
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Ei viitsi väga teemal osavõtutasu jms sõna võtta aga siiski.
Rääkides saarekollist vms kaugel külmal pahalajal üritusest, kugu keegi ei viitsi raatsi jne minna, siis tooks teise näite.
Eestimaal toimub juba mõnda aega uunikumide talveralli, kus valitakse osavõtjaid!!, korraldatakse eelnevaid kalifikatsioone jne Ühesõnaga on asi populaarne ja sinna tahetakse minna ikka ja ikka tagasi! Miks? Ega seal suurt vahet ei ole kas on hea varustusega maastur ja paks pori või tagaveoline vana mosse kärakas, mis pidevalt streigib jne. Isiklikult on nad võistlejale suht samaväärsed liikurid.
Vaadates nüüd aga hinnapoliitikat, siis sel aastal oli osavõtutasu 30 eur/inimene. Ehk siis 190 euro eest saaks masinasse 6,33 inimest ehk siis ise, 3 semu, naine ämm ja koer. Selle raha eest on ettevalmistatud trass u 300 pluss km, 2x sooja toitu ninni nänni ja ka auhinnad?!?!?
Lihtsalt isiklikult arvan, et fun on see mis sel üritusel müüb ja mitte koleda hinnaga. Nädalavahetus kena sportlikult veedetud tatti pole ninast välja rebinud ja selga paigast nikerdanud.
Siinkohal on küsimus kuhu on kadunud meie radadelt mehed 69, kel vintsi ninal pole aga õlekõht ja pealehakkamine jne... Alati ei pea sekundeid taga ajama ja mõnes klassis võiks olla ka medalilootus siniste silmade klouni tegemise vms mitte ainult ARB, hüdro vintsi ja lugematu arvu muude helluste eest sest ka sõidutund maasturiga safaril on kulu.
Lihtsalt mõte...
Rääkides saarekollist vms kaugel külmal pahalajal üritusest, kugu keegi ei viitsi raatsi jne minna, siis tooks teise näite.
Eestimaal toimub juba mõnda aega uunikumide talveralli, kus valitakse osavõtjaid!!, korraldatakse eelnevaid kalifikatsioone jne Ühesõnaga on asi populaarne ja sinna tahetakse minna ikka ja ikka tagasi! Miks? Ega seal suurt vahet ei ole kas on hea varustusega maastur ja paks pori või tagaveoline vana mosse kärakas, mis pidevalt streigib jne. Isiklikult on nad võistlejale suht samaväärsed liikurid.
Vaadates nüüd aga hinnapoliitikat, siis sel aastal oli osavõtutasu 30 eur/inimene. Ehk siis 190 euro eest saaks masinasse 6,33 inimest ehk siis ise, 3 semu, naine ämm ja koer. Selle raha eest on ettevalmistatud trass u 300 pluss km, 2x sooja toitu ninni nänni ja ka auhinnad?!?!?
Lihtsalt isiklikult arvan, et fun on see mis sel üritusel müüb ja mitte koleda hinnaga. Nädalavahetus kena sportlikult veedetud tatti pole ninast välja rebinud ja selga paigast nikerdanud.
Siinkohal on küsimus kuhu on kadunud meie radadelt mehed 69, kel vintsi ninal pole aga õlekõht ja pealehakkamine jne... Alati ei pea sekundeid taga ajama ja mõnes klassis võiks olla ka medalilootus siniste silmade klouni tegemise vms mitte ainult ARB, hüdro vintsi ja lugematu arvu muude helluste eest sest ka sõidutund maasturiga safaril on kulu.
Lihtsalt mõte...
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Tai, see millest Sa räägid ja taganutad on juba 10 aastat kadunud! Jah, ka mul on sellest kahju, aga see on paraku paratamatus kui asi spordiks läheb. Ja praegu me räägime tehnilistest reeglitest ja karikasarjast/punktidest "Turist" klassile!
Ja veel, ma küll ei ole väga täpselt kursis, aga mis on saanud näiteks kuulsusrikkast Mosseliigast, kus 2004-05 oli igal etapil stardis konstantselt 50-70 masinat, 2011. a. tabelis on punkte saanud 16 ekipaaži. Kas seal ka mitte asi spordiks osadele (suuremate võimalustega) tiimidele kätte ära ei läinud ja paljud lihtsalt enam ei viitsinud peale seda? See on küll juba OT ja ei puutu enam väga meie konteksts asjasse, seega pole vist mõtet saagi uuesti käima tõmmata, oli lihtsalt illustreerimaks...
andres
Ja veel, ma küll ei ole väga täpselt kursis, aga mis on saanud näiteks kuulsusrikkast Mosseliigast, kus 2004-05 oli igal etapil stardis konstantselt 50-70 masinat, 2011. a. tabelis on punkte saanud 16 ekipaaži. Kas seal ka mitte asi spordiks osadele (suuremate võimalustega) tiimidele kätte ära ei läinud ja paljud lihtsalt enam ei viitsinud peale seda? See on küll juba OT ja ei puutu enam väga meie konteksts asjasse, seega pole vist mõtet saagi uuesti käima tõmmata, oli lihtsalt illustreerimaks...
andres
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Minu Stihl läks just pöörde ja avaldan kohe arvamust,et mossed on ära roostetanud selle 6-7 aastaga ja uusi ei toodeta enam juurdehulkur kirjutas:Tai, see millest Sa räägid ja taganutad on juba 10 aastat kadunud! Jah, ka mul on sellest kahju, aga see on paraku paratamatus kui asi spordiks läheb. Ja praegu me räägime tehnilistest reeglitest ja karikasarjast/punktidest "Turist" klassile!
Ja veel, ma küll ei ole väga täpselt kursis, aga mis on saanud näiteks kuulsusrikkast Mosseliigast, kus 2004-05 oli igal etapil stardis konstantselt 50-70 masinat, 2011. a. tabelis on punkte saanud 16 ekipaaži. Kas seal ka mitte asi spordiks osadele (suuremate võimalustega) tiimidele kätte ära ei läinud ja paljud lihtsalt enam ei viitsinud peale seda? See on küll juba OT ja ei puutu enam väga meie konteksts asjasse, seega pole vist mõtet saagi uuesti käima tõmmata, oli lihtsalt illustreerimaks...
andres
HM Racing Team
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Tegelikult tegi mosseliiga sama vea, mida meie oleme tegemas ehk siis minemas liiga spordiks - noortele on hüpe liiga kõrge. Kui selle suudaks lahendada mõistlikult siis korraldajal oleks karjatada noored hakkajad, kuhu tuleks tekitada soov tahtmine ja tung ja lisaks sellele need nö vand kalad ja nende vajadused rahuldada. Maasturisõitu piirata veovalemiga 4x4 on minu silmis lage lollus, sest valge inimene (ka mina) ei viitsi ammu enam 4wd'ga sahvaril käia. Kui kaugele ei viitsi minna siiis võtan daewoo tico, millel vints ees ja traktori rehv, kui kaugele siis on sventsonid välja mõelnud bv206'e.
harmoonia ja fun on minu silmis võlusõnad ja see kas teeme soodusmüüki või anname niisama seal ei ole vahet vahe on sihtgrupis ja eesmärgis.
tai
paar korda metsas käinud ja isegi jala poriseks teinud.
harmoonia ja fun on minu silmis võlusõnad ja see kas teeme soodusmüüki või anname niisama seal ei ole vahet vahe on sihtgrupis ja eesmärgis.
tai
paar korda metsas käinud ja isegi jala poriseks teinud.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Arto võiks nüüd kõik kirjutatu kenasti veelkord kokku võtta ja antud teema lukku panna. Edasistest arengutest võik mujal teemades teada anda.
Ka tasuks enne otuiste tgemist lugeda neid teemasid:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=32&t=5859
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=32&t=13858
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=39&t=711
O.T. Kui tunti muret, kuhu on kadunud võistlustelt FUN offroad ja mis ajast meil vaid saavutussport on jäänud,siis vaadates oma offroad pilidiarhiivi jõudsin järeldusle,et offoad lõbu pärast sai suuresti otsas 2006. aastaga, kui EORK varjusurma läks. 2008. aasta aga andis viimaselegi võistlusrajal niisma kaasa sõitmisele surmahoobi (ilmselt koos saabunud MASU-ga) ja sealt edasi on suuresti säilinud vaid saavutussport.
Ka tasuks enne otuiste tgemist lugeda neid teemasid:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=32&t=5859
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=32&t=13858
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=39&t=711
O.T. Kui tunti muret, kuhu on kadunud võistlustelt FUN offroad ja mis ajast meil vaid saavutussport on jäänud,siis vaadates oma offroad pilidiarhiivi jõudsin järeldusle,et offoad lõbu pärast sai suuresti otsas 2006. aastaga, kui EORK varjusurma läks. 2008. aasta aga andis viimaselegi võistlusrajal niisma kaasa sõitmisele surmahoobi (ilmselt koos saabunud MASU-ga) ja sealt edasi on suuresti säilinud vaid saavutussport.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Lihtsalt infoks neile, kes ei tea, miks minu arvates mosse liiga välja suri. Suurim probleem oli mehed kel rahakott kannatas ja huvi oskusi jne oli lasid teha a'la korraliku mootori jms mis suutis teha ka korraliku kiiruse mistõttu tuli raja ehitusega seda piirata. Kokkuvõtteks kel raha oli proovis teha seda nii, et see kuidagi seaduse raamidesse mahuks ja sõitsid rõõmsalt - tavainimene aga ei viitsinud ja raatsinud selle karnevaliga kaasas käia. Ehk siis minu seisukoht on see, et kui me ei suuda inimesele pakkuda sellist võistlust, kus ta oma gaz 67, mis juhuslikult käivitus, pakkuda võimalust tõusta poodiumile siis ootab meid sama saatus kui mosseliigat.
Päikest
tai
endiselt veendunud, et rabas on kõige parem liikuda helikopteriga...
Päikest
tai
endiselt veendunud, et rabas on kõige parem liikuda helikopteriga...
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221