Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Teen mingi pooltoore ettepaneku konstruktiivseks aruteluks:
Teeme uue teema ,et arutleda kuidas edasi.
Arutaks koos korraldajate ja võistlejatega selle üle,et mis võiks ja saaks paremini olla ja mida saavad ja peavad selleks tegema võistlejad ja mida korraldajad.
Sõna saavad võtta ainult korraldajad,tehniline komisjon,AK ja kahel viimasel aastal vähemalt 5-l võistlusel osalenud meeskonnad . Igasugune sitaga loopimine ja muu pläma kustutatakse ilma ette hoiatamata ja igasugused muud ninatargad(Ländyle teeme ses suhtes erandi,kuna tema panus on arvestatava väärtusega),kes ei ole võistlejad,hoiavad seekord oma mõtted endale või vahendavad neid teemasse läbi aktiivsete võistlejate.Muidu tekib lehekülgede viisi mõttetut jama kokku jälle.
Praegu on aga nii,et kõik mõtlevad omaette ja nagu näha on siis ega keegi ei tee küll selleks midagi,et kuskilt otsast midagi paremaks läheks.
Ise ei ole mingeid erilisi muudatusi küll täheldanud viimase aasta-kahe jooksul.
See kolme võistlejaga karikasari ei ole minu meelest küll asjalik muudatus.
Teeme uue teema ,et arutleda kuidas edasi.
Arutaks koos korraldajate ja võistlejatega selle üle,et mis võiks ja saaks paremini olla ja mida saavad ja peavad selleks tegema võistlejad ja mida korraldajad.
Sõna saavad võtta ainult korraldajad,tehniline komisjon,AK ja kahel viimasel aastal vähemalt 5-l võistlusel osalenud meeskonnad . Igasugune sitaga loopimine ja muu pläma kustutatakse ilma ette hoiatamata ja igasugused muud ninatargad(Ländyle teeme ses suhtes erandi,kuna tema panus on arvestatava väärtusega),kes ei ole võistlejad,hoiavad seekord oma mõtted endale või vahendavad neid teemasse läbi aktiivsete võistlejate.Muidu tekib lehekülgede viisi mõttetut jama kokku jälle.
Praegu on aga nii,et kõik mõtlevad omaette ja nagu näha on siis ega keegi ei tee küll selleks midagi,et kuskilt otsast midagi paremaks läheks.
Ise ei ole mingeid erilisi muudatusi küll täheldanud viimase aasta-kahe jooksul.
See kolme võistlejaga karikasari ei ole minu meelest küll asjalik muudatus.
Viimati muutis Movistar, L Veebr 18, 2012 11:23 pm, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Saarekoll 2012
Neid "konstruktiivseid arutelusid" siin ju mitmeid juba olemas. Estlane on juba selline, et ega ilma tõsise ähvarduseta mingit mõtteavaldust välja ei pigista. Jääb mulje, et valdaval enamusel arvamus üldse puudub, tegelikult see nii ei ole. Lihtsalt suhtutakse- oh mis nüüd mina siin esinen, näe tema ütles juba välja ja ma ju samal arvamusel, kui ma esinema hakkan siis keegi ehk solvub, ma saan ju hakkama jne. jne. Kreeklane põletab või linnad maha, et 13. ja 14. palk alles jääks, eestlane ei tee piuksugi, et mitte seda lollust kinni maksta. Juba ajalooliselt on meie tsivilisatsioon hästi privaatne (nt. eesti küla struktuur vs. vene küla, tegelikult nii hõredat asustust esineb üldse harva). Arutelu on vaja aga milleses formaadis?Movistar kirjutas:Teen mingi pooltoore ettepaneku konstruktiivseks aruteluks:
Teeme uue teema siia foorumisse,sest see teema siin puudutab ju ainult Saarekolli.
Arutaks koos korraldajate ja võistlejatega selle üle,et mis võiks ja saaks paremini olla ja mida saavad ja peavad selleks tegema võistlejad ja mida korraldajad.
Sõna saavad võtta ainult korraldajad,tehniline komisjon,AK ja kahel viimasel aastal vähemalt 5-l võistlusel osalenud meeskonnad . Igasugune sitaga loopimine ja muu pläma kustutatakse ilma ette hoiatamata ja igasugused muud ninatargad,kes ei ole võistlejad,hoiavad seekord oma mõtted endale või vahendavad neid teemasse läbi aktiivsete võistlejate.Muidu tekib lehekülgede viisi mõttetut jama kokku jälle.
Praegu on aga nii,et kõik mõtlevad omaette ja nagu näha on siis ega keegi ei tee küll selleks midagi,et kuskilt otsast midagi paremaks läheks.
Ise ei ole mingeid erilisi muudatusi küll täheldanud viimase aasta-kahe jooksul.
See kolme võistlejaga karikasari ei ole minu meelest küll asjalik muudatus.
Arvet
Tehtud, mõeldud.
Re: Saarekoll 2012
Aga mis asi oleks siis eriline muutus või muudatus.Väidad, et pole näind erilisi muudatusi 2 aasta jooksul, no ma ei tea. Ma isegi kogenud seda.TR-1 rajad muudeti igatahes kergemaks.
Rene
Rene
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Ok, teeme siis VEEL ÜHE teema kus härrased võistlejad, korraldajad ja muud asjaosalised saavad konstruktiivselt mõtteid avaldada.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
MINU ISIKLIK ARVAMUS: olgu enne mainitud, et olen osalenud kõikidel viimastel Saarekollidel (ATV klassis). Oleksin osalenud ka see aasta ja olin ka kohal kui eelmine aasta oli kohal ainult 2! meeskonda. Kasvõi austusest korraldaja vastu, et ta on üldse võistluse korraldanud.
Püüan rohkem nagu olla tegude mees rajal, kui siin foorumis. Kui mul on masin laiali, õues on külm vms põhjus, et ei saa/taha Saarekollile minna, siis ei hakka ka teistele kaikaid kodarasse loopima. Näiteks: korraldaja on jobu, miks vaba mehed sõidavad TR3s, külm, kallis jne. Ärge jumala eest Saaremaale minge, seal on kõik sitt ja pask!
Põhi boikoteerijad, tundub on need mehed, kes pole ise üldse Saaremal osalenudki, samuti ATV seltskonnas.
Soovitan kõigil peeglisse vaadata ja vastu vaatavalt mehelt küsida, kas ta ise on ikka kõik õieti ja härrasmehelikult käitunud. Praegu pole meil meeskondi võistlemas, varsti äkki pole inimesi kes võistlusi korraldaks. Kujutate näiteks ette, et 2014 hooajal on kalendris ainult Suvesõit ja ASMV???
Martin Roos. ATV nr.21 Pärnu MEK/Kalakombinaat
Püüan rohkem nagu olla tegude mees rajal, kui siin foorumis. Kui mul on masin laiali, õues on külm vms põhjus, et ei saa/taha Saarekollile minna, siis ei hakka ka teistele kaikaid kodarasse loopima. Näiteks: korraldaja on jobu, miks vaba mehed sõidavad TR3s, külm, kallis jne. Ärge jumala eest Saaremaale minge, seal on kõik sitt ja pask!
Põhi boikoteerijad, tundub on need mehed, kes pole ise üldse Saaremal osalenudki, samuti ATV seltskonnas.
Soovitan kõigil peeglisse vaadata ja vastu vaatavalt mehelt küsida, kas ta ise on ikka kõik õieti ja härrasmehelikult käitunud. Praegu pole meil meeskondi võistlemas, varsti äkki pole inimesi kes võistlusi korraldaks. Kujutate näiteks ette, et 2014 hooajal on kalendris ainult Suvesõit ja ASMV???
Martin Roos. ATV nr.21 Pärnu MEK/Kalakombinaat
t:52 08 203
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Olen viimasel 2-l aastal olnud abiks Saarekolli korraldamisel, raja maha märkimise osas. No niipalju kui vähegi võimalust on olnud. Peale eelmise aasta võistlust juba U.Lomp ütles, et see oli viimane Saarekoll, aga mina, ja teised kaasabilised suutsime ta ikkagi nõusse rääkida. Mitte et me peaks seda tegema. Me kõik oleme teinud seda oma vabast ajast hobi korras(käime testime radu läbi ja otsime uusi kohti, kuhu punkte lisada) ja miks mitte seda teistega jagada. Aga kui tõesti paljudele ei sobi Saarekoll(olgu siis põhjus mis tahes), siis ei pea see tõesti toimuma. Mul poleks küll sellest midagi. Lihtsalt pikemalt mõeldes, mis kasu sellest saadakse kui Saarekoll välja suretatakse?
abimees Saarekollil
Hendriko Roost
abimees Saarekollil
Hendriko Roost
Sämmy Offroad Team
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Mõtlesin oma suu kinni hoida aga Hendriko kirjutis ajendas ikka siia väikse mõtteavalduse kirjutma.enx kirjutas:Olen viimasel 2-l aastal olnud abiks Saarekolli korraldamisel, raja maha märkimise osas. No niipalju kui vähegi võimalust on olnud. Peale eelmise aasta võistlust juba U.Lomp ütles, et see oli viimane Saarekoll, aga mina, ja teised kaasabilised suutsime ta ikkagi nõusse rääkida. Mitte et me peaks seda tegema. Me kõik oleme teinud seda oma vabast ajast hobi korras(käime testime radu läbi ja otsime uusi kohti, kuhu punkte lisada) ja miks mitte seda teistega jagada. Aga kui tõesti paljudele ei sobi Saarekoll(olgu siis põhjus mis tahes), siis ei pea see tõesti toimuma. Mul poleks küll sellest midagi. Lihtsalt pikemalt mõeldes, mis kasu sellest saadakse kui Saarekoll välja suretatakse?
abimees Saarekollil
Hendriko Roost
Teil on seal tegelikult lahe seltskond ja oleks äärmiselt kahju kui see tervenisti Eesti maastikusõidu jaoks kaduma peaks minema. Probleem on täna peakorraldaja renomee võistlejate silmis. See ärapanemise/tegemise rõhutamine käib närvidele ja kui tegemist on hobiga, siis tullakse ikka lahedat rada nautima ja positiivseid emotsioone saama. Kui üks neist komponentidest puudu on, või sootuks vastupidine, siis lahendus selline ongi. Härrale on tehtud erinevaid ettepanekuid, kuid paraku oli see kui vastu tuult ... .
Kui on häid mõtteid ja ideesid siis kõikidesmaailmahädades süüdi oleva institutsiooni kontaktid on endiselt siin http://eal.4x4.ee/ ja inimese tarkust pidi näitama ka õigeaegne loobumise oskus.
Jõudu ja mõistlikust teile ja ka teistele korraldajatele.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
MM kirjutas:Mõtlesin oma suu kinni hoida aga Hendriko kirjutis ajendas ikka siia väikse mõtteavalduse kirjutma.enx kirjutas:Olen viimasel 2-l aastal olnud abiks Saarekolli korraldamisel, raja maha märkimise osas. No niipalju kui vähegi võimalust on olnud. Peale eelmise aasta võistlust juba U.Lomp ütles, et see oli viimane Saarekoll, aga mina, ja teised kaasabilised suutsime ta ikkagi nõusse rääkida. Mitte et me peaks seda tegema. Me kõik oleme teinud seda oma vabast ajast hobi korras(käime testime radu läbi ja otsime uusi kohti, kuhu punkte lisada) ja miks mitte seda teistega jagada. Aga kui tõesti paljudele ei sobi Saarekoll(olgu siis põhjus mis tahes), siis ei pea see tõesti toimuma. Mul poleks küll sellest midagi. Lihtsalt pikemalt mõeldes, mis kasu sellest saadakse kui Saarekoll välja suretatakse?
abimees Saarekollil
Hendriko Roost
Teil on seal tegelikult lahe seltskond ja oleks äärmiselt kahju kui see tervenisti Eesti maastikusõidu jaoks kaduma peaks minema. Probleem on täna peakorraldaja renomee võistlejate silmis. See ärapanemise/tegemise rõhutamine käib närvidele ja kui tegemist on hobiga, siis tullakse ikka lahedat rada nautima ja positiivseid emotsioone saama. Kui üks neist komponentidest puudu on, või sootuks vastupidine, siis lahendus selline ongi. Härrale on tehtud erinevaid ettepanekuid, kuid paraku oli see kui vastu tuult ... .
Kui on häid mõtteid ja ideesid siis kõikidesmaailmahädades süüdi oleva institutsiooni kontaktid on endiselt siin http://eal.4x4.ee/ ja inimese tarkust pidi näitama ka õigeaegne loobumise oskus.
Jõudu ja mõistlikust teile ja ka teistele korraldajatele.
Mõtlesin, et olen vait, kuid Maidu kirjutis ajendas mõned read kirjutama.
Viido, ära sa pahanda.
Teil on seal kah muidu lahe seltskond, kuid midagi edasiviivat pole küll viimasel ajal toimunud. Kõik muutused on tagasiviivad, kuid areng ju seegi.
Mis puudutab minu renomeed, siis oleks aeg see vahutamine nagu ära lõpetada. Kui ma olen oma otsekohese ütlemisega kellelegi sügava emotsionaalse haava põhjustanud, oleks see paras nüüd teada anda. Olen mitmeid kordi uurinud selle probleemi sisu, kuid ei olegi õiget vastust saanud. Ma olen raske iseloomuga isend, kuid kõik me oleme indiviidid omade heade ja vigadega. Kui jätkub see üldsõnaline pläma,siis ei muutu midagi.
Kellele, kus ja mis olukorras ma siis halvasti ütlesin, või ülbelt suhtusin? Millised olid küsimused ja millised vastused? Mitu korda(aastat) see kestis? Kes ja milliseid ettepanekuid tegi, milliseid ei arvestatud?( ei ole mõtet kirjutada käskivas kõneviisis antud lauseid; sa pead tegema nii-või muidu!)
Probleeme saab lahendada ainult siis, kui on selge nende olemus ja sisu. Praegu on kogu teema üldsõnaline külajutu tase- keegi kuskil ütles kellelegi midagi pahasti, see solvus aiai, küll ta on paha.
Alakomitee teema on teine (aegunud ja laialivalguvad reeglid, hilinenud otsused, puudulik täideviimine, nõrk asjaajamine, jätkuv tagasiminek võistlejate arvus jne.), kui see on probleem, siis ei ole see ju minu oma.
Proovige ohjeldada emotsioone ja esitada konkreetseid olukordi. Parim, kui seda teevad asjaosalised, siis saab selgitused ja selguse.
Minu osuse võistlus ära jätta põhjustas suurel määral alakomitee viimase hetke otsus kolme võistkonna tabeliarvestuse kohta.
Urmas
Saarekolli peakorraldaja
Tööle seltsimehed,igatahes!
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
See on ka ainuke kuuldav asi olnud ning puudutab ainult TR1-te ja tuli suure kisa ja sõimu tulemusena, kuna rajad olid TR1 jaoks selgelt üle võlli keeratud.srock kirjutas:Aga mis asi oleks siis eriline muutus või muudatus.Väidad, et pole näind erilisi muudatusi 2 aasta jooksul, no ma ei tea. Ma isegi kogenud seda.TR-1 rajad muudeti igatahes kergemaks.
Rene
Ja kui asja vaadata teisest küljest siis kas see on toonud radadele juurde mõne võistleja ?
Põhiprobleem on selles,et aasta aastalt jääb võistlejaid vähemaks ja mina küll ei tea mida oleks selleks teinud alaliit või korraldajad,et neid juurde tuleks mitte vähemaks ei jääks.
Need muud asjad,et söök on kallis ning sitt ja liha küpsetatakse peldiku kõrval ,on ikka väga teisejärgulised probleemid.
Võistlejaid on vaja juurde saada.Viimasel ajal on paljudest teemadest läbi kumanud,et osalustasu on kirves ja sellepärast võistlejaid polegi.
Kuid korraldajad ütlevad kui ühest suust,et tee või tina aga alla 190 euri küsida ei saa,muidu peame peale maksma.Tundub kuidagi kartellikokkuleppena sest kuidas muidu on see summa kõigil sama aga kulud ja osalejate arv aga mitte.
Lisaks deposiit teine 190 juurde..See,et selle võibolla tagasi saab ei ole oluline.Äkki paljudel pole selliseid numbreid korraldajale hoiule jätta.
Lätlased saavad kõik võistlused peetud 70-100 euri osalustasu eest ja midagi ei ole väga vähem kui meil.
Deposiit oli vähemalt Leedus 20 euri mälu järgi.
Korraldaja kapsaaiast vaadatuna ei ole sellel jälle mingit mõtet.
Kas valida 30 võistlejat 190 euri per kärss või 50 võistlejat 100 euri per kärss siis lihtne matemaatika on väiksema arvuga võistlejate kasuks ning vähetähtis ei ole ka see,et mida rohkem nägusid seda rohkem probleeme. Raha on aga ikka samapalju.Suur marginaal vs.suur käive .
Seega rääkides,et asja tehakse südamest ja mitte teenimise eesmärgil ning alaliit ja korraldajad on teinud kõik selleks,et võistlejaid oleks rohkem,on viisakalt öeldes puhas demagoogia.
Seega on korraldajatele kasulik võimalikult suur osalustasu ja mitte üle pea kasvav võistlejate hulk.
Sooviks nüüd kuulda korraldajate kommentaare ja minu juttu ümberlükkavaid fakte.
EDIT: Isiklikult arvan,et Saarekoll 2008 läkski korraldaja jaoks peesse sellepärast,et võistlejate hulk oli ülepea suur ja korraldaja ei suutnud sellist hulka rahvast hallata.
Viimati muutis Movistar, P Veebr 19, 2012 2:34 pm, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Et mu jutt siis külajutt ei oleks, toon siin ära ühe ettepaneku mille tegemise juures ka rohkem rahvast oli.3FjaN kirjutas: Kes ja milliseid ettepanekuid tegi, milliseid ei arvestatud?( ei ole mõtet kirjutada käskivas kõneviisis antud lauseid; sa pead tegema nii-või muidu!)
Probleeme saab lahendada ainult siis, kui on selge nende olemus ja sisu. Praegu on kogu teema üldsõnaline külajutu tase- keegi kuskil ütles kellelegi midagi pahasti, see solvus aiai, küll ta on paha.
Urmas
Saarekolli peakorraldaja
Korraldada talvist sõitu aastases rotatsioonis. Üks aasta Saaremaal ja siis kuskil mujal piirkonnas, et säiliks sõitjate motivatsioon kohe aasta alguses ennast kodust välja ajada. Ettepaneku tegemise ajal oli alternatiiviks Lõuna-Eesti.
Hea kui on olemas vaenlane kes on kõigismaailmaasjades süüdi.3FjaN kirjutas: Minu osuse võistlus ära jätta põhjustas suurel määral alakomitee viimase hetke otsus kolme võistkonna tabeliarvestuse kohta.
Urmas
Saarekolli peakorraldaja
Urmas sellest võiksid sa ikka aru saada, et kui sa korraldajana oled osake Eesti maastikusõidust, siis on see ikka kohe väga ka sinu probleem.3FjaN kirjutas:Alakomitee teema on teine (aegunud ja laialivalguvad reeglid, hilinenud otsused, puudulik täideviimine, nõrk asjaajamine, jätkuv tagasiminek võistlejate arvus jne.), kui see on probleem, siis ei ole see ju minu oma.
Urmas
Saarekolli peakorraldaja
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Kas see idee oli ainult talvise sõidu kohta ? Kas korraldaja oli planeeritud erinev või sama korraldaja oleks pidanud lihtsalt võistluse asukohta liigutama ? Tundub lihtsalt huvitav idee.MM kirjutas: Korraldada talvist sõitu aastases rotatsioonis. Üks aasta Saaremaal ja siis kuskil mujal piirkonnas, et säiliks sõitjate motivatsioon kohe aasta alguses ennast kodust välja ajada. Ettepaneku tegemise ajal oli alternatiiviks Lõuna-Eesti.
Samas võiks muuta järgmisest aastast ka võistluskalendrit kuna üksluisus tapab.Arvesse tuleks võtta muidugi ka lõunanaabrite kalendrit.
1.Talvesõit-märtsi lõpp või aprilli algus .Lõuna-Eesti kõlaks samuti ahvatlevalt.
2.Kevadsõit -mais
3.Suvesõit -juunis
4.Veel nimetu võistlus(korraldaja Aus Priit) juulis
5.Klaperjaht-august
6.Sügissõit-september
7.ASMV-oktoober
Ja siis puhkus kuni uue Talvesõiduni.
Ülejäänud,mitte karikasarjas olevad üritused tuleb pressida nende vahele .
Isiklikult meeldib endale kõige rohkem ASMV,kuna maastik on super ja formaat asjalik.Samas kui selle võistluse ajaks on maha sadanud nt.30 cm lund,kõik on jääs ja libe siis ma mõtleks enne mitu korda järgi,kas ma ikka läheks sinna kõrgete servade peale eluga riskima.See sõit on nauditav ainult sellise ilmaga nagu viimased 2 a. on olnud.Temp 0 c ümber ja max.paar senti lund.
Seega on ilmal ja aastaajal kindlasti oma roll igal võistlusel.
Ja kas ainult mulle tundub,et ka selles teemas on Hr.Lombi postitused üleoleva tooniga postitatud.
HM Racing Team
- Sepp
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 116
- Liitunud: P Veebr 13, 2011 6:16 pm
- Asukoht: Võrumaa
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Olen sõitnud kaks hooaega. Käinud ka kollil
Korraldanud ühe võistluse ATV klassile(Moakäkk), kuna Klapperile oli kõrvale midagi vaja teha.
Seoses segadusega mis tekkis peale ASMV´d loobusin see aasta võistluse korraldamisest.
Sõita tahaks
Korraldanud ühe võistluse ATV klassile(Moakäkk), kuna Klapperile oli kõrvale midagi vaja teha.
Seoses segadusega mis tekkis peale ASMV´d loobusin see aasta võistluse korraldamisest.
Sõita tahaks
Nüüd ka 4x4 auto
Peeter ehk Sepp
2010 IV , 2011 II ,2012 II ,2013 III
Kui saan abiks olla
Tel: 5165626
http://www.sepp.ee
Peeter ehk Sepp
2010 IV , 2011 II ,2012 II ,2013 III
Kui saan abiks olla
Tel: 5165626
http://www.sepp.ee
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Rotatsioon tundub põnev. Või "Parima võistluse" korraldaja valib esimesena jne? Või loosimine? Aasta lõpuks ju kalender (nädalavahetused) paigas ja lõunanaabritega sünkroonis, siis paras aeg "korraldajad lahtritesse jagada".
Suvesõiduga on veidi keeruline, suvepäevad hilisnovembris ei ole päris see.
Veidi värvi lisaks sellised muutused kindlasti.
Arvet
Suvesõiduga on veidi keeruline, suvepäevad hilisnovembris ei ole päris see.
Veidi värvi lisaks sellised muutused kindlasti.
Arvet
Tehtud, mõeldud.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Üks korraldajasõbralik ettepanek veel.Hinnad on laest võetud muidugi.
Iga aasta,enne hooaja lõpetamist,teeb AK selgeks kui palju võistlejaid osaleb järgmine aasta.Selle kohta teeb ta kirjaliku järelpärimise,annab vastamise tähtaja ja vastavalt jah/ei vastusele saadab/ei saada osalejale arve.
Võistlejad,kes osalevad terve järgmine aasta,saavad kõik sõidud rajale 100 eurose osavõtutasuga,tasudes selle kogu aasta eest ette.
Näiteks : 6 võistlust-600 euri.
See annab korraldajatele kindluse,et kui tulla lubanud võistkond ei tule,siis korraldaja saab oma raha ikka kätte.
Võistlejad,kes ei ole kindlad oma osalemises terve aasta ja ei soovi maksta ette,saavad rajale senikehtinud tariifide järgi.Ehk 190 euri võistlus.
Kogu see värk kehtib ainult EAL4x4 sarjas olevate sõitude kohta v.a. Klaperjahi kohta.
Klaperjahile peaksid kõik soovijad kellede masinad vastavad kehtestatud tehnilistele tingimustele, saama sõitma minna tasuta. Miks...
Sest see on võistlus,kus võistlejad on näitlejad (seda heas mõttes seekord ) ja oma etendusel esinemise eest maksta oleks liig.Pealtvaatajad maksavad selle kuhjaga kinni ja tasuta lähen ma esinema oluliselt parema meelega.
Eeldan,et sellest kasvab kõvasti osalejate arv,pealtvaatajate hulk suureneb,sponsorid muutuvad veelgi lahkemaks ja kõik on seega õnnelikud.Lisaks ei jää Vaiko sellest vaesemaks vaid vastupidi saab rikkamaks.
Iga aasta,enne hooaja lõpetamist,teeb AK selgeks kui palju võistlejaid osaleb järgmine aasta.Selle kohta teeb ta kirjaliku järelpärimise,annab vastamise tähtaja ja vastavalt jah/ei vastusele saadab/ei saada osalejale arve.
Võistlejad,kes osalevad terve järgmine aasta,saavad kõik sõidud rajale 100 eurose osavõtutasuga,tasudes selle kogu aasta eest ette.
Näiteks : 6 võistlust-600 euri.
See annab korraldajatele kindluse,et kui tulla lubanud võistkond ei tule,siis korraldaja saab oma raha ikka kätte.
Võistlejad,kes ei ole kindlad oma osalemises terve aasta ja ei soovi maksta ette,saavad rajale senikehtinud tariifide järgi.Ehk 190 euri võistlus.
Kogu see värk kehtib ainult EAL4x4 sarjas olevate sõitude kohta v.a. Klaperjahi kohta.
Klaperjahile peaksid kõik soovijad kellede masinad vastavad kehtestatud tehnilistele tingimustele, saama sõitma minna tasuta. Miks...
Sest see on võistlus,kus võistlejad on näitlejad (seda heas mõttes seekord ) ja oma etendusel esinemise eest maksta oleks liig.Pealtvaatajad maksavad selle kuhjaga kinni ja tasuta lähen ma esinema oluliselt parema meelega.
Eeldan,et sellest kasvab kõvasti osalejate arv,pealtvaatajate hulk suureneb,sponsorid muutuvad veelgi lahkemaks ja kõik on seega õnnelikud.Lisaks ei jää Vaiko sellest vaesemaks vaid vastupidi saab rikkamaks.
Viimati muutis Movistar, P Veebr 19, 2012 1:18 am, muudetud 3 korda kokku.
HM Racing Team
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Arvutasin näppudel ja saan vast 5 korda osaleja/korraldaja/abilisena kahe aast peale kokku, seega julgen sõna võtta. Hardo jutt teemal, "miks on vähe osalejaid" ajendas mind selleks.
Tunnistan ausalt, et 2008. a. alnud majndusurutis sundis mind aktiivsest offroadspordist loobuma. Ma ausalt vaatan enne igat võistlust (v.a. Klaperajaht kuhu maa kunagi oma autoga võistlema ei lähe) rahakotti, kalkuleerin, vaatan veelkord ja pane kurva näoga taskusse tagasi.
Tavaliselt elukaaslane seepeale küsib, "Miks nii morni ja kurva näoga jälle?"
Jah, ma tõesti tahaks osleda, ning iga osalemata võistlus teeb tuska, kuid majanduslik reaalsus seda ei luba. ;-(
Kui lüüa kokku kõik kulud:
1) oslustasu, tagatis/deposiidid
2) kütus, toitlustus, majutus, transport, jne. osalemisega seonduv
3) juurde veel auto ettevalmistus ja võistlusjärgne remont
siis paraku jääb pidevalt ühe või kahe komponendi jagu puudu
Viimaste aastatega on kõik loetletud komponendid MÄRGATVALT kallinenud ning ka masu eelse sissetuleku säilides oleks surve rahakotile märkimisväärselt suurem.
Karta on, et pole mina ainus(võistkond) kes enam hobi pisavalt finstseerida ei jaksa.
Mida olen teinud, et seda olukorda enda ja ala arengu jaoks kuidagi kompenseerida?
1)Kuna ei võimalda jätkuva tagsihoidlik finantsbaas rohkemat, kui korra aastas "litsi löömas käia" mõnes teises võistkonnas.
2)Kompenseerimas oma "saamatust", proovin olla korraldjatele baiks või kohtunikus.
Kas olsalustasu vähendeamine tooks minu rajale tagasi? Raske öelda.
Ühepäevasel üritsusele ja mitte väga raskele rajale vast tooks.
Turistina ehk veel kindlamini, kuna viimasel puhul on eeltoodud 3. kulurea osakaal suht väikese osakaaluga kogu osalemis eelarvest.
Kristjan Vaarmann, TR1
Maasturite ja off-roadiga puutun igapäevaselt kokku alates 1996. aastast. 2003.-2005. aastani "Sillaehitajate" kaardilugeja. 2005 "Navigatsioonitenika.ee" Team'i I piloot, Altes 2006. aastast .LANDY Off-Road Team I piloot.
P.S. Mait, see ei ole nutulaul, see on analüüs!
Tunnistan ausalt, et 2008. a. alnud majndusurutis sundis mind aktiivsest offroadspordist loobuma. Ma ausalt vaatan enne igat võistlust (v.a. Klaperajaht kuhu maa kunagi oma autoga võistlema ei lähe) rahakotti, kalkuleerin, vaatan veelkord ja pane kurva näoga taskusse tagasi.
Tavaliselt elukaaslane seepeale küsib, "Miks nii morni ja kurva näoga jälle?"
Jah, ma tõesti tahaks osleda, ning iga osalemata võistlus teeb tuska, kuid majanduslik reaalsus seda ei luba. ;-(
Kui lüüa kokku kõik kulud:
1) oslustasu, tagatis/deposiidid
2) kütus, toitlustus, majutus, transport, jne. osalemisega seonduv
3) juurde veel auto ettevalmistus ja võistlusjärgne remont
siis paraku jääb pidevalt ühe või kahe komponendi jagu puudu
Viimaste aastatega on kõik loetletud komponendid MÄRGATVALT kallinenud ning ka masu eelse sissetuleku säilides oleks surve rahakotile märkimisväärselt suurem.
Karta on, et pole mina ainus(võistkond) kes enam hobi pisavalt finstseerida ei jaksa.
Mida olen teinud, et seda olukorda enda ja ala arengu jaoks kuidagi kompenseerida?
1)Kuna ei võimalda jätkuva tagsihoidlik finantsbaas rohkemat, kui korra aastas "litsi löömas käia" mõnes teises võistkonnas.
2)Kompenseerimas oma "saamatust", proovin olla korraldjatele baiks või kohtunikus.
Kas olsalustasu vähendeamine tooks minu rajale tagasi? Raske öelda.
Ühepäevasel üritsusele ja mitte väga raskele rajale vast tooks.
Turistina ehk veel kindlamini, kuna viimasel puhul on eeltoodud 3. kulurea osakaal suht väikese osakaaluga kogu osalemis eelarvest.
Kristjan Vaarmann, TR1
Maasturite ja off-roadiga puutun igapäevaselt kokku alates 1996. aastast. 2003.-2005. aastani "Sillaehitajate" kaardilugeja. 2005 "Navigatsioonitenika.ee" Team'i I piloot, Altes 2006. aastast .LANDY Off-Road Team I piloot.
P.S. Mait, see ei ole nutulaul, see on analüüs!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi