Saarekoll 2012

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
garfield
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: R Veebr 02, 2007 11:12 am
Asukoht: Kassinurme metsas

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas garfield »

srock kirjutas:Nõrgad, mõnus on ju sooja ahju juures kanni sügada. Seega minek Turba kiirteele,pole praami probleemi ja võistlusmaksu, mõni koll ehk tasuta üritusele? Soomes 24 h võistlus sel aastal jaanuaris, öösel -15, kõik jäätus kuna alt oli vesi lahti, stardis 40 autot, krt keegi ei virisenud ja igati lahe sõit oli.

Tagasihoidliku kõrvaltvaatajana meenutan esimest Saarekolli, kui ilm oli üsna külm, müttasime ka 24 tundi ja üleval oldud aeg oli pikemgi ja ise olles oma esimesel võistlusel, olime ikka nii algajad kui võimalik. Tegime ära, ei virisenud. Loomulikult oli raske aga mis siis...
Milline on ideaalne võistlus, mille korralduse, pikkuse ja muuga kõik rahul olexid?

Tiina
T.S.
offroadihuviline aastast 2006
Matkajad(150; 2007) kaardilugeja
Mudamiisu(456; 2008) kaardilugeja, vajadusel ka vints ja rool
Lisax: foto-catering-PR ja meedia :)
walkman
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: E Sept 10, 2007 12:27 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas walkman »

Ma olen ka küll ainult ühe korra Saarekollil võistlejana osalenud (2007). Oli palju lund ja külma ka tookord, aga ei nõustuks, et väga hull ja ülemõistuse pingutus oleks olnud. Oli tore talvine sõit. Maratonorienteerumine on igatahes väga okei formaat vahelduseks. Sellist emotsiooni ning sita- ning veremaitset suus nagu peale eelmise aasta Kõuekõminat oli, küll igaljuhul ei olnud. Kuuldavasti aga oli ka Kõuekõmina korraldaja aru saanud, et nii jätkates võib osalejate list päris lühikeseks jääda (TR-1) ja sellel hooajal olevat viga parandatud. Kusjuures päris ausalt ma ei olegi aru saanud, et miks seda Saarekolli nii hirmsasti boikotitakse? Ise nagu ei ole osanud millegi peale hullult vihane olla. Kas sellepärast, et 2008. aastal ei saanud punkte või mingi muu põhjus? Kui 2008, siis ilmselt on ka Vaikol sellel aastal põhjust muretsemiseks?

Erik, Aurora TR-1
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas Movistar »

walkman kirjutas:Ma olen ka küll ainult ühe korra Saarekollil võistlejana osalenud (2007). Oli palju lund ja külma ka tookord, aga ei nõustuks, et väga hull ja ülemõistuse pingutus oleks olnud. Oli tore talvine sõit. Maratonorienteerumine on igatahes väga okei formaat vahelduseks. Sellist emotsiooni ning sita- ning veremaitset suus nagu peale eelmise aasta Kõuekõminat oli, küll igaljuhul ei olnud. Kuuldavasti aga oli ka Kõuekõmina korraldaja aru saanud, et nii jätkates võib osalejate list päris lühikeseks jääda (TR-1) ja sellel hooajal olevat viga parandatud. Kusjuures päris ausalt ma ei olegi aru saanud, et miks seda Saarekolli nii hirmsasti boikotitakse? Ise nagu ei ole osanud millegi peale hullult vihane olla. Kas sellepärast, et 2008. aastal ei saanud punkte või mingi muu põhjus? Kui 2008, siis ilmselt on ka Vaikol sellel aastal põhjust muretsemiseks?

Erik, Aurora TR-1
Kui kõik nii ilus ja tore oli,siis miks sa ei osalenud 2008,2009,2010 ja 2011 ?
Ja su viimases lauses on omajagu tõtt sees kuid põhjus ei ole kindlasti aastaarvestuse punktid.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas Landy »

Lp. Hr. Lomp.

Teil seal Saaremaal on tore võistluste koduleht, kuid vaid selle olemasolu ei taga kogu vajaliku info jõudmist võimalike osalejateni. Eesti suurim offroad kommuun on siiski 4x4.ee ja kui siin võistlust ei promota, küsimustele ei vastata, siis pole ka "tagajärjed" kauged tulema.
Tean üht teist võstluste korraldajat, kes helistab isklikult üle enamuse eelmiste aastate võistlejad, kes end mõistlikul ajal enne võistlust kirja pannud pole või endast foorumis märku pole andnud, et küsida kas osaletakse ja kui ei - siis miks. Seda nimetatske personaalsekslähenemsiseks ja enda "klientidega" töötamiseks. See võsitlus on aastaid saanud oslejete poolt hääsetamisel aasta arvestuses kõrgeid hindeid.

Ainult heast rajast ning ladusast korraldusest tänapäeval ei piisa. Oma võsitlust, kui toodet tuleb (osata) müüa!

Ma ei taha parastada, kaugeltki mitte, kuid kui peakorraldaja esimene ja ainus sõnavõtt on päev peale võistluse nurjunuks kuulutamist, siis on vast tagumine hetk mõelda veidi kommunikatsiooni parandamise peale.

Kristjan Vaarmann, TR1, ka korra Saarekollil võistelnud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas Movistar »

Heinza kirjutas:Ma ei taha alljärgnevas olla kuidagi kellegi vastu õel ega ülekohtune , vastupidi.
Olen Urmase jutuga täiesti nõus. Korraldajad on näinud vaeva , teevad klaarivad raiskavad aega raha ja vaimu. seda kõike meie kui võistlejate heaks ja hüvanguks. Uskumatuna tundub minule aga see boikoteerimise põhimõte. Hardo siin kirjutab , et kui Arvet oleks koos minuga näiteks TR 3 all sõitma läinud siis me oleksime teistele , tema sõnade järele, taha keeranud. kas keegi ka selle peale mõtleb , et selline boikott keerab kogu kogukonnale taha. Nendele kes tahavad võistelad neist ei saa rääkidagi. Pagan , ajakava on ju ammu teada. Sellega saab arvestada. Kui ei jõua selleks ajaks on ikka enda süü ja planeerimatus. Sellepärast ei maksaks hakata süüdistama korraldajat, teisi võistlejaid jne. Meie olime arvestanud , et Saarekoll ei lähe arvesse, järelikult oli see plaan ju ammu eos valmis ja siis kindlasti kõva agitatsiooniga , et Urmasele vesi peale tõmmata kuna osad ehitavad autot siis järelikult ei lähe meist keegi. Kuidas saab väita , et Saarekoll on nii kehva kole ja jube võistlus kuhu minek on lausa välistatud. Ei ole ju kehva. Me oleme seal ikka palju kordi võistlemas käinud ja alati on asju mis oleks võinud paremini olla, igal võistlusel on omad head ja vead , pole ma näinud ühtegi võistlust kus poleks vigu olnud. Ma pole kunagi sellepärast väga vingunud.
Kogu sellest asjast jääb mul mulje ja oma arvamus, et enamik meie kogukonnast on ikka kuradima enesekesksed tegelased. Kohe üldse ei taheta arvestada kogu kogukonnaga kes asjaga seotud on. Siin kohal ma soovitan kõigil peeglisse vaadata ja mõelda ka üldisema pildi peale.
Kuidas me saame ja tohime olla nii väikekodanlikud, et isiklike suhete või vimma pärast kogu kogukonnale, Hardo sõnade järgi, taha keerata.
Mina ei saa sellest aru kahjuks.
Me ei saanud autot Talvesprindiks valmis, me olime vakka , ei komminud kuhugi ega kellegi suunas.
Mõelge natuke .
Pooge , tapke , vihake aga see on minu arvamus ja kujunenud pildi sisu mida mina näen asjast.

Heino
Mul pole midagi isiklikku ei Arveti ega ka Sinu vastu ja ei püüa ka õel ega pahatahtlik olla.
Seletan siis olukorda.
Mis selles nii imelikku on kui TR3 sõitjad ei taha,et Saarekollil mingit karikaarvestust klassis TR3 toimuks ja tahavad alustada kevadel puhtalt lehelt ? See on olnud niimoodi päris mitu aastat ja loodetavasti ka jääb nii.
Kuna selle aasta võistlus ära jäi,on vähe tõenäoline,et see järgmine kalendris üldse sees on.
Hetkel oleks see nn.puhas leht ära käkitud ja võrdsus oleks kadunud.Mõned oleks saanud kunstlikult loodud edu.Reaalselt oleks ju sõitmas olnud siiski kaks TR 3 masinat ja karikapunktid oleks eeldatavasti jagunenud esimene ja teine koht neile.
Vabad oleks klassis TR3 olnud lihtsalt kohatäiteks,et kaks teami nn.koha kirja saaks.
Ajakava on tõesti kõigile teada.Nagu elu on näidanud,siis novmbri lõpust kuni aprillini ongi TR3-d puhanud,autot ehitanud,nina süganud ,jne.Kui tuleb valida,et millisel perioodil paus teha,siis see on justnimelt talvel .Talisprindiks sai punnitatud jusnimelt sellepärast,et asus kodule niivõrd lähedal,tundus huvitav (huvitavam kui libedas karjääris külgkaldeid testida traktorirattaga) ja ei olnud tüütavalt pikk sõit talvel.
Nagu Arvet ütles ei ole teil nende punktidega midagi peale hakata.Milleks siis see kõik ?
Ja jutt ei käinud ju kogu kogukonnast vaid nendest TR3 sõitjatest kes vaikiva kokkuleppena ei käi Saaremaal.
Keegi ei keelanud teil ja kõikidel teistel ennast regada TR1,TR2 ja Vaba klassides ja sõita niipalju kui süda soovib.Millegipärast ei taha suur osa sõitjatest seal käia ja seda ei ole mõtet küll minu kapsaaeda kirjutada.
Milleks on siis vaja ennast üheks sõiduks TR3 ks regada ? Nagu ma juba ütlesin,et kui terve aasta sõidate TR3-s ,siis võtan kõik sõnad tagasi.
Ja ma julgen spekuleerida,et see idee nn.klass "täis saada"oli pärit mujalt kui teie kahe poolt.
Loodetavasti te pikka viha ei pea,sest selles tegevuses ei olnud midagi isiklikku.
:cheers
Viimati muutis Movistar, N Veebr 16, 2012 3:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
PriitV
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: E Jaan 07, 2008 2:33 pm
Asukoht: Tallinn/Noarootsi

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas PriitV »

Landy kirjutas:Eesti suurim offroad kommuun on siiski 4x4.ee ja kui siin võistlust ei promota, küsimustele ei vastata, siis pole ka "tagajärjed" kauged tulema.
Landy, Sind "Julgeb" tsiteerida teades, et SA poel solvuja tüüp ja ka vanatehnikahuviline. Osa Sinu tekstist jätsin teadlikult tsiteerimata ;9

Edasine jutt käib 4X4 kui mõiste kohta Saarekolli ära jäämise ja Talveralli kontekstis. Hetke seisuga, pole midagi teha, on 4X4 foorum jutumeeste oma, automoto tegijate oma. Kommuun võib siin ju olla aga...
FAkt on see, et ma ei teinud siin mõned ajad tagasi ühes teises 64-euro võistluse teemas niisama vihjet. Minu isiklikult on "suur probleem" 4X4 ja 6X6 autodega! Neid on mul hetkel kirjas, jättes välja kaks Nuia EPT plekk-kuur 69't ja Iltise eheda vanatehnikana, täpselt 15 masinat. "Probleem" on seejurues siinsete aktiivsete kasutajatega ;) Pismate rehvidega on Uaazikud ja kollide rehv ulatub vist 50 tollini? Täiesti uus ka Anto jaoks, kes on aktiivselt Talveralliga ka seekord seotud, küll organisatoorse poole pealt, on selline kollide-koll IFA W50 portaalsildadel. Jaani KrAz'ist või Tai ja Kalle 6X6 masinatest rääkimata. Enamuse autode vanus ei ole kuidagi uunikumiga seotud, samas mehed võtavad teadlikult omale KULU ~350 km rallitrass + starti ja Roostalt koju sõit ja see ei ole rahaliselt üldse odav lõbu. Seega saab järeldada, et raha ei ole takistus. 90 eur Saarekolli osalustasu on ju põhimõtteliselt saam, mis Talverallil. Normaalne ongi kolmekesti sõita.

Jah, ma olen 4X4 fänn ja 1998 sai vaid neile mõeldes esimene lõbusapoolne sportlik üritus üldse tehtud. Ning 2000 väga edukalt tehtud viimane SS4X4 klubi Unic koos selleaegse off-road klubiga, kelle Tegijaid enamus siinsetest vist ei teagi ;) Nende jaoks on paljud neist "linnalegendid" a'la PapaJeero või Landy ajaloolis-kultuurilise osa eestvedajana L-R klubiga.
See aasta, kuna on ju 3-päevane Wabariigi aastapäev, sai korra isegi Saaremaad mõlgutatud just samal ajal toimuva Saarekolliga seotult. OK, Saaremaa jäi ära proosalisematel põhjustel, sest ~150 masina ülevedu mingis mõistlikus ajalises vormis on keeruline. Seega jäi koostöö ära...
Ja siis jõudis kätte aeg, kus väidetav TIPP-sport EAL alakomitee tasemel teeb esimest surmaeeset korinat, kuna osalejaid ei ole ja mingi suvaline üritus on selgelt "lõhki" ja "omastanud" suure hulga selle nn. tipp-spordi vahendeid ja huvilisi!

Kuna Sina Landy oled siin kõigist vanem tegija nii 4X4 kui millegi selle märgiga seotu organiseerimise alal, siis Sulle julgeks teha ettepaneku: kutsu kokku üks järjekordne ümarlaud ja tehke omakeskis asi selgeks, MIKS on Eesri off-road just seal, kus ta täpselt veebruar 2012 on. Koht on teada: mudajollerid ripuvad tagumikuaugu ees ja hetkel käib võitlus, kas sisse või välja! MIDA Te kõik, alates alakomiteest kuni korraldajateni välja teete valesti, et mitte keegi ei taha enam sellega ürituslikus võtmes vaba aja veetmiseks tegeleda.
Mina tahan "lahti saada", olgu see kuitahes kole sõna, selgelt liigvõimekatest ja liiga uutest 4X4 ja 6X6 autodest. Historicus ei ole pikas perspektiivis nendel kohta ja väga keeruline on mul üksinda 5 erinevat trassi teha, mis oleks igale klassile auto võimete kohane ja põnev. Kes on rohkem vanatehnikausku, leiab omale 2WD vanakese, turistitab või läheb sportliku teed, kes on rohkem 4X4 usku, läheb oma tehnikaga mingile muule analoogsele talle sobivale võistlusele. Kaudselt ma tegelen hetkel inimkaubandusega, püüdes "maha müüa" mingi hulga tegelasi kellelegi teisele. 15 X 90 eur = 1350 eur mingile tulevasele korraldajale, eeldades et kõik "müüdavad" on ikka 4X4 usku. Sest miskit pole teha, ka Talveralli sportklassi toimumise maksavad hetkel veel kinni turistid ja 4X4 masinad. Sporti kui antud valdkonna "tippu" saab teha siis, kui vundament on tugev ja lai! Hetkel off-roadil vundamenti pole, sest kivid on mööda riiki laiali ja pole kedagi, kes need kokku veaks ja tervikus seoks.
Ma ei "solvuks" isegi siis, kui Zootramm/Tevalo otsustaksid Mustangi asemel ühe kolmest sõitvast Zootrammist, nende hulgas TR-2,5 hoopis 4X4 sõidule viia.

See siin on lihtsalt targutamise jututuba...
Viimati muutis PriitV, N Veebr 16, 2012 3:30 pm, muudetud 1 kord kokku.
walkman
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: E Sept 10, 2007 12:27 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas walkman »

Movistar kirjutas:
walkman kirjutas:Ma olen ka küll ainult ühe korra Saarekollil võistlejana osalenud (2007). Oli palju lund ja külma ka tookord, aga ei nõustuks, et väga hull ja ülemõistuse pingutus oleks olnud. Oli tore talvine sõit. Maratonorienteerumine on igatahes väga okei formaat vahelduseks. Sellist emotsiooni ning sita- ning veremaitset suus nagu peale eelmise aasta Kõuekõminat oli, küll igaljuhul ei olnud. Kuuldavasti aga oli ka Kõuekõmina korraldaja aru saanud, et nii jätkates võib osalejate list päris lühikeseks jääda (TR-1) ja sellel hooajal olevat viga parandatud. Kusjuures päris ausalt ma ei olegi aru saanud, et miks seda Saarekolli nii hirmsasti boikotitakse? Ise nagu ei ole osanud millegi peale hullult vihane olla. Kas sellepärast, et 2008. aastal ei saanud punkte või mingi muu põhjus? Kui 2008, siis ilmselt on ka Vaikol sellel aastal põhjust muretsemiseks?

Erik, Aurora TR-1
Kui kõik nii ilus ja tore oli,siis miks sa ei osalenud 2008,2009,2010 ja 2011 ?
Ja su viimases lauses on omajagu tõtt sees kuid põhjus ei ole kindlasti aastaarvestuse punktid.

Kui kohe nii täpselt peab aru andma, siis 2008 olin suusareisil, 2009 täitsin ajateenistuse kohust riigi ees, 2010 olin suusareisil ning
2011 ei olnud auto vastavas konditsioonis ja läksin päevitama. Kuna offroad ei ole erinevalt mõnest teisest mul mingi eraldi elu eesmärk, siis sõidan neid sõite, mille jaoks muude tegevuste, hobide jms. kõrvalt aega jääb. 2012 oleks ajaliselt sobinud küll, aga seekord tabasid autot tehnilised probleemid ja võistluse endaga läks ka nagu läks. Mingit vimma meie punt küll ühegi korraldaja vastu ei pea ja kõikide asjaolude sobivusel osaleme edaspidi nii Saarekollil kui ka teistel võistlustel.

Erik, Aurora TR-1
Viimati muutis walkman, N Veebr 16, 2012 3:52 pm, muudetud 1 kord kokku.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas Movistar »

Saarekolli osalustasu on 190 euri,mitte 90 euri.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas Movistar »

Arto kirjutas:
Movistar kirjutas:Kala postitus on kuhugi ära haitunud. Kes selle pihta pani ja miks?
Alates 07.11.2011 peavad KÕIK kes postitavad mõnda "Ametliku info" alajaotusse enda identifitseerima oma nimega postituse all. Kõik nimetud postitused kuuluvad kustutamisele.

From Nov. 7th 2011 onwards all members posting in this subforum must identify him/herself at the end of post. Unidentified posts will be removed by administrators or moderators without notice.
OK.
Mismoodi saab kodanik Kala,kelle perekonnanimi ongi Kala end paremini identifitseerida?
Ainuke hea mõte mis pähe kargas oli seotud muusikaga. :D
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas Landy »

PriitV kirjutas: Kuna Sina Landy oled siin kõigist vanem tegija nii 4X4 kui millegi selle märgiga seotu organiseerimise alal, siis Sulle julgeks teha ettepaneku: kutsu kokku üks järjekordne ümarlaud ja tehke omakeskis asi selgeks, MIKS on Eesri off-road just seal, kus ta täpselt veebruar 2012 on. Koht on teada: mudajollerid ripuvad tagumikuaugu ees ja hetkel käib võitlus, kas sisse või välja! MIDA Te kõik, alates alakomiteest kuni korraldajateni välja teete valesti, et mitte keegi ei taha enam sellega ürituslikus võtmes vaba aja veetmiseks tegeleda.
Hea Priit, ma olen Eesti (võistlus) offroadi käekäigu ja arengu pärast südant valutanud küll ja küll ning ka 4x4AK juhtidega sellest rääkinud. Veel rohkem olen südant valutanud meie offorad ajaloo jäädvustamise pärast.

Rahavasport e. 4x4(seiklus)turismi e. TR0 eeldaks inimest kes seda veaks ja arendaks. Seda siis kas 4x4AK või mõne muu organistsiooni alt. Paraku ei ole ühte sellist liidrit tekkinud, kes asja vedada tahaks/jaksaks ning toimiva meeskonna ja arengukava koostaks.

Kui ma tahaks teoks teha KÕIK oma pisikeseks peas olevad ideed Eesti offroadi arendamiseks ja aitamiseks, tuleks mind vist neljaks kloonida või sisse viia 96h ööpäevad ;-) Kahjuks on mind vaid üks ja ööpäevas vaid 24h.

Ümarlaud on tore asi, kuid vaid siis kui sealt üle korjatud ideed teoks teha. Seda lailaipõhjalist (ja mitte virtuaalruumis) Eesti (võistlus) offroadi arutamist olen aegu tagasi ka 4x4AK juhtidele soovitanud. Niisama võib ka siin foorumis jõmiseda. Tegelikult on meil puudu "Kannu pubi" saransed koosistumise, kus on aegade jooksul palju ideid sündinud, paljud asjad selgeks vaieldud ning palju ala arendavaid kokkuleppeid sõlmitud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas Movistar »

walkman kirjutas: Kusjuures päris ausalt ma ei olegi aru saanud, et miks seda Saarekolli nii hirmsasti boikotitakse?
Erik, Aurora TR-1
Teeks siis selle asja ka selgeks.Julgen küll rääkida ainult enda eest kuid tean,et mitmed mõtlevad samamoodi.
Saarekolli ei boikotita.
Probleem ei ole kuskilt otsast seotud sellega,et võistlus asub Saaremaal või tema nime on Saarekoll või,et ta toimub talvel .Saaremaa on ilus koht ja ei ole ta nüüd nii kaugel ka,et raha niipalju rolli mängiks.Vähemalt minul mitte.Tallinnast Sirgalasse tuleb vaata,et kallim minna kui Saaremaale ja ka seal valitseb suur oht,et sõit toimub lumega.
Asi on otseselt selles,et korraldaja on Urmas Lomp.Lomp on oma ülbe suhtumisega ja liigse ülbitsemisega aastate jooksul palju kodanikke välja vihastanud.Inimesed ei taha rohkem samasse ämbrisse atuda ja lihtsam on lihtsalt minemata jätta.
Kui Saarekoll järgmise aasta kalendris sees on ja korraldaja ei ole enam Lomp ,tal puudub võistlusperioodil otsustusõigus tähtsate küsimuste üle ja ta ei figureeri kuskil korraldajate nimekirjas ,siis vähemalt mina mõtlen küll sinna võistlema mineku peale ja teen oma puhkuse-autoehituse-võimisiganes plaanid vastavalt sellele.Siis ei ole see enam nn.Lombi võistlus.See peab aga selge olema vähemalt novembri jooksul.
See mis hetkel Saarekolliga toimub ei ole Lombi poolt kritiseeritud Movistari ega Kala teene ,vaid tema enda oma.
Nagu üks eesti vanasõnagi ütleb,et "las koerad hauguvad,karavan sõidab ikka edasi".
HM Racing Team
Viido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Sept 21, 2006 4:46 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas Viido »

Täiesti selge ja konkreetne sõnavõtt. Seisukoht.
Arvan, et nüüd on mõnelgi ( ei pea siin silmas ainult Urmast ) mõelda, kuidas mõistlikult edasi .
Mitte ainult laadis , et asi on s....
Arvan ise, et teatud asju on mõte päästa- nii sõitjate võitjate kui korraldajate huvides.
Muusika ei aita hambavalu vastu... nii et:
http://www.offroadpartner.ee

Viido Laane
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas totu »

Sõit jäi küll ära aga vähemalt tekkis arutelu. Kui Saarekollile oli valmis minema 9 võistkonda, siin on oma seisukoha välja ütelnud kümmekond (osaliselt kattuvad). Kui 2011 oli 56 võistkonda, kus on ülejäänud 40 arvamused/ põhjused etapp vahele jätta?
PS. Hardo, vabaga TR-3 sõitmine oli puhtalt minu idee ja tulenes ainult siirast egoismist, kellegi poolt või -vastu ei tulnud isegi pähe. Saarekolli ja Hr. Urmas lombi kohta julgen väita et mõlemad on aasta aastalt paremuse poole liikumas. Ülejäänus nõus.
Arvet
5038631
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas srock »

Movistar kirjutas:

Ja ma julgen spekuleerida,et see idee nn.klass "täis saada"oli pärit mujalt kui teie kahe poolt.
Peab hakkama ka mingit sadula juttu ajama ve? Puhas laim :lol:
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Saarekoll 2012

Postitus Postitas srock »

Movistar kirjutas:
walkman kirjutas: Kusjuures päris ausalt ma ei olegi aru saanud, et miks seda Saarekolli nii hirmsasti boikotitakse?
Erik, Aurora TR-1
Teeks siis selle asja ka selgeks.Julgen küll rääkida ainult enda eest kuid tean,et mitmed mõtlevad samamoodi.
Saarekolli ei boikotita.
Probleem ei ole kuskilt otsast seotud sellega,et võistlus asub Saaremaal või tema nime on Saarekoll või,et ta toimub talvel .Saaremaa on ilus koht ja ei ole ta nüüd nii kaugel ka,et raha niipalju rolli mängiks.Vähemalt minul mitte.Tallinnast Sirgalasse tuleb vaata,et kallim minna kui Saaremaale ja ka seal valitseb suur oht,et sõit toimub lumega.
Asi on otseselt selles,et korraldaja on Urmas Lomp.Lomp on oma ülbe suhtumisega ja liigse ülbitsemisega aastate jooksul palju kodanikke välja vihastanud.Inimesed ei taha rohkem samasse ämbrisse atuda ja lihtsam on lihtsalt minemata jätta.
Kui Saarekoll järgmise aasta kalendris sees on ja korraldaja ei ole enam Lomp ,tal puudub võistlusperioodil otsustusõigus tähtsate küsimuste üle ja ta ei figureeri kuskil korraldajate nimekirjas ,siis vähemalt mina mõtlen küll sinna võistlema mineku peale ja teen oma puhkuse-autoehituse-võimisiganes plaanid vastavalt sellele.Siis ei ole see enam nn.Lombi võistlus.See peab aga selge olema vähemalt novembri jooksul.
See mis hetkel Saarekolliga toimub ei ole Lombi poolt kritiseeritud Movistari ega Kala teene ,vaid tema enda oma.
Nagu üks eesti vanasõnagi ütleb,et "las koerad hauguvad,karavan sõidab ikka edasi".
Kas Klaperiga on sama saatus?
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”