EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Suletud
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas kala »

seda musta pesu ei peseks keegi siin kui alaliit oleks hoidnud ise asjadel silma peal ja teinud vastavad järeldused,ning otsused kas see võistlus kõlbas karikasarja arvestusse või mitte.
Tegin ise see aasta veemotos euroopa meistritevõistlused kaasa,igal maal kus võistlus toimus oli rahvusvahelisest motoföderatsioonist vaatleja kohal kes vaatas ja otsustas kas kogu võidusõit oli reeglite pärane,ning kas see vääris euroopa meistrivõistluse nime.
56157755
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas e.p. »

Kui võrrelda, siis ikka mõne MM sarjaga meie EAL-i lipu all toimuvaid rahvaspordi võistlusi !!!
Meenutage endale, mis eesmärgil kunagi EAL-i kaitsva tiiva alla mindi klubi sarjaga ...
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas MM »

Lisaks siis ka paar tagasihoidliku sõna.

Klaperjaht:
Minule teadaolevalt ei saanud võistkonnad kes läbisid eelsõidus takistuse vales sõidusuunas kirja eelsõidu tulemust. Juhul kui keegi teab konkreetset fakti siis palun sellest mind informeerida st. võistkond, võistlusklass ja saavutatud stardikoht (Faktid panevad mind arvamust muutma – jutt, et keegi kuskil ei ole argument). Olen teadlik, et kõiki võistkondi ei instrueeritud põhjalikult kohtunike poolt, kuid ei oma infot kas võistlejad nõudsid puuduliku instruktaaži järgselt ebaõnnestunud eelsõidu kordamist ja kas seda võimaldati või mitte.
Klasside TR1, TR2, Vaba/Open TR3 AK-le esitatud tulemuste ja sõidu logi võrdlemisel on kinnitust leidnud, et AK-le esitatud tulemustes on loetud täis ringina esimene lähte järgne ajavõtu läbimine. See ei muuda võistluse paremusjärjestust aga muudab KV punktiarvestust. Sellekohast märkus oodanud võistlusklasside esindajatelt koheselt peale sõitu, tasub meelespidada, et sõitjad on ise AK-s esindatud.
TR-3 - Isiklikud sümpaatiad sõitjate ja korraldajate vahel, mis siin kirgi üleval hoiavad stiilis mina sinu liivakastis ei mängi kui sina... minu otsust ei mõjutanud.
Faktid millest lähtusin kohal olnuna ja sõidu logi (avaldatud võistluse kodulehel) kontrollimise järel:
1. Võistlussõidu start – rajal oli kohe startijärgselt element/takistus mille läbimine osutus enamusele võistlejatest võimatuks, läbi pääses kaks Läti võistlejat, kellest enne võistlussõidu peatamist üks suutis läbida terve ringi ja teine läbida takistuse.
2. Kui rajal/takistusel tekkis korratus st võistlejad asusid vastu sõidusuunda takistuse juurest lahkuma olid korraldaja ja peakohtunik sunnitud olukorra lahendama.
3. Peakorraldaja ja peakohtuniku lahendus - Võistlussõit jätkus muudetud võistlusrajal võistluse lähtealast kus autod reastati vastavalt stardijärjrkorrale ja takistuse läbinud võistlejatele läks üks ring kirja. NB! Ajavõttu ei peatatud. Kõiki võistlejaid kes võistlust jätkasid, minuni jõudnud info kohaselt, ka teavitati (info pärineb korraldajalt ja peakohtunikult peale võistlussõidu lõppu). Võistlussõit jätkus koos ajalimiidi pikendamisega kuni finišini.
4. Puudustele tulemuste võistlusjärgsel väljatrükil juhtisin peakohtuniku ja vastutava isiku tähelepanu kohapeal. (Logi seal ei kontrollinud)
5. Pärast sõidu logi kontrollimist selgus minu jaoks selle protesti tegelik põhjus – Läti võistleja kes hetkel koos peakohtuniku poolt lisatud ringiga on teisel kohal, oleks ilma selleta neljas ja vastavalt sellele muutuksid ka ülejäänud kahe meeskonna kohad. (NB esimeseks tulnud võistkonna koht ei muutu kuna nad sõitsid kolmest järgnevast reaalselt ühe ringi rohkem). Selle kohapealt mõistan võistlejate pahameelt peakohtuniku otsuse vastu ja soovi tulemusi mitte arvestada.
6. Võistkondade paremusjärjestus, minu käsutuses olevate andmete põhjal, on adekvaatne vastavalt võistluse peakohtuniku otsusele (lisatud ringid). Võistlustulemus on väljastatud puuduliku vormistusega (esimene ajavõtu läbimine loetud täisringina) aga see ei muuda paremusjärjestust.
7. Enamus avalduses viidatud puudusi esinesid terve võistluse juures kuid ei mõjutanud otseselt paremusjärjestust kujunemist kõigis kavas olnud võistlussõitudes.

Üldisest:
Maastikusõidus on paraku alati olnud juhusel päris suur roll (Surnud auto piiratud juurdesõiduteega punktile lähenemisel, oluliselt muutunud rada (loe: viimastele läbijatele eriti raskeks muutunud ligipäes punktile.) jne. Palju olukordi on tulnud nii sõitjatel kui korraldajatel lahendada nn käigu pealt ja lõpuks ikkagi siia või sinnapoole subjektiivselt. Maastikusõit rahvaspordina on tänaste võistlus- ja rajaformaatide juures võistlus tulemuste lõikes alati rohkem või vähem subjektiivne (Drift on veel subjektiivsem ja muud kiiruslikud alad oluliselt vähem, seda isegi AO sest reeglina seal teed põhjatuks ei sõideta ja teiste eest peidetakse punkte vähem).
Karjuda siin avalikult, et Eesti maastikusõit on läbinisti mäda st AK istuvad jobud ja korraldajad on rahaahned saamatud käpardid (kala hakkab ju peast mädanema) ja sõitjad on süütud kannatajad on minu arvates ilmselge liialdus.

Mait Mumme
Endine korraldaja, sõitja ja aktivist
EAL 4x4 AK liige
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas kala »

e.p. kirjutas:Kui võrrelda, siis ikka mõne MM sarjaga meie EAL-i lipu all toimuvaid rahvaspordi võistlusi !!!
Meenutage endale, mis eesmärgil kunagi EAL-i kaitsva tiiva alla mindi klubi sarjaga ...
Minu lauset ei saa lugeda võrdluseks vaid näiteks,aga unustasin sinna et kirjutada näiteks jne...
ei teagi seda või ei tule meelde,ilmselt autode ümberehitusega seonduvalt???
56157755
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 849
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas FlammablE »

Nagu ma kv mitteosalejana aru saan, siis protesti eesmärk ei ole klapperi kui võistluse paremusjärjestuse tühistamine vaid mittearvestamine karikasarjas. Igaüks võib ju maasturid oma metsa kokku kutsuda ja aja peale ringi sõita, aga selle eest KV punkte ühelgi spordialal ei jagata. KV punkte jagatakse eelnevalt registreeritud ja kokkulepitud tingimustele vastavatel võistlustel. Sellele vast juhtis ka Kala tähelepanu.
Musta pesu maik jääb asjale juurde, sest õhus on küsimus otsuste tagamaade kohta. Võetud seisukoht väljendab antud juhul selle segaduse standarditele vastavust ja võimalust tulevikus korduda. Kui võistlejad on protestinud, siis ei tohiks mingit vahepealset halli tsooni olla (ala seekord anname andeks või vastavalt võimalustele) :wink:
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

MM kirjutas:Klasside TR1, TR2, Vaba/Open TR3 AK-le esitatud tulemuste ja sõidu logi võrdlemisel on kinnitust leidnud, et AK-le esitatud tulemustes on loetud täis ringina esimene lähte järgne ajavõtu läbimine. See ei muuda võistluse paremusjärjestust aga muudab KV punktiarvestust. Sellekohast märkus oodanud võistlusklasside esindajatelt koheselt peale sõitu, tasub meelespidada, et sõitjad on ise AK-s esindatud.
Koheselt peale sõitu "seinal" kus olid kirjas tulemused oli ringide arv veel praegusest -1 samuti oli see praegusest-1 ka internetis mingil ajal - muudeti neid kunagi hiljem. Kui seda märgati siis ju ka sellekohane kisa lahti läks

No ei saa ju kuiski arvestada stardiplatsilt starti jõudmist ringina - või vähemalt ei saa seda hiljem otsustada, et arvestame selle kah ringiks - kui seda soovitakse ringina arvestada siis peaks see ikka ka juhendis või kus iganes kirjas olema - vähemalt peavad võistlejad seda ette teadma.
Sama targalt võiks ju miskil võistlusel kus on nõutud tulemuse saamiseks vähemalt ühe orjenteerumise katse läbimine - tagantjärele lugeda orjenteerumise katseks seda, et võistkond suutis leida tee võistluspaika :cry:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

Vaata kui ilus lugu tegelt.
Meie enda mehed , teamid Külakurnajad ja Sthil jäid kohtuniku ebaõiglase otsuse pärast oma punktidest,kohtadest,karikatest,medalitest, auhindadest jakuratteabmillestveel ilma.
Kõlab nagu mehiko seebiooper.
Aga seda logi tabelit uurides jääb endale küll mulje(võimalik et ei oska tabelit õigesti lugeda),et lätlane startis,tegi ringi,kuna aega seisma ei pandud siis see läks ka kirja ning sai kohtunikult suure karjumise peale veel 1 ringi juurde. Lõhnab 2 lisatud ringi järele.
Kui on vale jutt,siis lükake ümber.Endale tundub nii.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas eero I »

Paar tagasihoidliku arvamust paari tagasihoidliku sõna kohta

"Minule teadaolevalt ei saanud võistkonnad kes läbisid eelsõidus takistuse vales sõidusuunas kirja eelsõidu tulemust."
Kasühest faktist piisab? Võistkond Maasturid TR1 ei startinud 1 min. peale üldstarti. Ilmselt on su infoallikas sulle valetanud. Ja kui nad olekski startinud 1 minut peale üldstarti oleks see veel kummalisem sest ükski juhend tagurpidisõitmist ette ei näinud.
Kas see, et ühed peavad eelsõidus sõitma tagurpidi teised mitte ei muuda võistluste tulemust piisavalt. Kuna ükski juhend tagurpidisõitmist ette ei näinud ja selle eest karistati kedagi, ei olnud piisavalt fakt et tulemusi tühistada, või oli mõni selline võistleja ka kes eiras eelsõidukohtuniku korraldust. Kui kellegi väitel oli, siis tahaks teada kes, sest ei usu seda, tahan fakte.
Võistkond Porivormel sõitis eelsõidus lindi maha, väljus autos, küsis mis edasi saab. Kohtuniku, minu jt. kuuldes öeldi: pane lint üless ja anna minna, fakt, ise nägin ja kuulsin, kohtunik seisis minu kõrval ja nägi samuti. Seda ei pea vist enam mainima, et järgnema oleks pidanud tühistamine ja sellele järgnevad karistused, kas nii läks saate ainult teie (AL) ja korraldaja vaadata. Saate fakti kui kontrollite seda.
Fakt on see, et meile ei öeldud, et vahepeal peab tagurdama.
Iseenesest, et jutte faktideks muuta, peaks natuke tööd tegema aga tundub, et see ei muuda midagi. Kui kellegil huvi siis võib uurida kas ja millistel alustel startisid võistkonnad Block, Von Kelm ja Würt.
Kahte viimast ma eelsõidus selleks ettenähtud ajal ei näinud. Seda, et Block TR2 eelsõidus tagurpidi ei sõitnud, omasilmaga ka ei näinud, ja kas nad said või ei sanud karistuse ei tea. Kui helistate Ingarile ja kontrollite finiši protokollis karistusi mis selles peavad just sellisteks juhtudeks olema (isiklikult kahtlen) saate ilmselt veel ühe fakti.
Sellega olen nõus, et hinnangut ilma faktideta ei anna aga kas tõesti peab kõik faktid kandikul tooma.

"kuid ei oma infot kas võistlejad nõudsid puuduliku instruktaaži järgselt ebaõnnestunud eelsõidu kordamist ja kas seda võimaldati või mitte."
miks peaks teadma võistleja, et teda on puudulikult instrueeritud ja nõudma kordusstarti kui korraldaja ei ole seda teinud.

"2. Kui rajal/takistusel tekkis korratus st võistlejad asusid vastu sõidusuunda takistuse juurest lahkuma olid korraldaja ja peakohtunik sunnitud olukorra lahendama."
Puhas demagoogia, mitte tagurdamises vaid edurdamises oli asi. 2m tagurpidi vintsida võib, sõita ei tohi.


"3. Peakorraldaja ja peakohtuniku lahendus - Võistlussõit jätkus muudetud võistlusrajal võistluse lähtealast kus autod reastati vastavalt stardijärjrkorrale ja takistuse läbinud võistlejatele läks üks ring kirja. NB! Ajavõttu ei peatatud. Kõiki võistlejaid kes võistlust jätkasid, minuni jõudnud info kohaselt, ka teavitati (info pärineb korraldajalt ja peakohtunikult peale võistlussõidu lõppu). Võistlussõit jätkus koos ajalimiidi pikendamisega kuni finišini."
Teavitati on õige väljend
Kui fakte tahate siis meie sõitsime ennast sellel samal esimesel lõigul 16+/-2 kohalt pea kümme kohta ettepoole, kui vaatate stard protokolli saate fakti, selle video, mitmendana auku sõitsime võin tuua. Kas oleks pidanud kõvemini röökima, et uues stardirivis olla 10 kohta eespool.
Sel hetkel tundus millegipärast loomulik, et tulemused KV arvestusse ei lähe.

"4. Puudustele tulemuste võistlusjärgsel väljatrükil juhtisin peakohtuniku ja vastutava isiku tähelepanu kohapeal. (Logi seal ei kontrollinud) "
Muutus sellest midagi?

"5. Pärast sõidu logi kontrollimist selgus minu jaoks selle protesti tegelik põhjus – Läti võistleja kes hetkel koos peakohtuniku poolt lisatud ringiga on teisel kohal, oleks ilma selleta neljas ja vastavalt sellele muutuksid ka ülejäänud kahe meeskonna kohad. (NB esimeseks tulnud võistkonna koht ei muutu kuna nad sõitsid kolmest järgnevast reaalselt ühe ringi rohkem). Selle kohapealt mõistan võistlejate pahameelt peakohtuniku otsuse vastu ja soovi tulemusi mitte arvestada."
Aga hääletasid kuidas?
Ja kudas sai AL hääletada kui te saite tulemused peale hääletamist.
Lähtusite sellest mida korraldaja rääkis???
Fakt:Postitatud: Esmaspäev Okt 10, 2011 5:17 pm
"Tänase seisuga sai kokku lepitud, et Klaperjaht korraldaja annab AK-le tutvumiseks koostatud tulemused koos algmaterjalidega ( ajavõtusüsteemi logidega ) ning edasised sammud võtame ette juba peale toodud materjalidega tutvumist.
Arto Künnapas"
Selle fakti millal toimus hääletamine leiab igaüks ise.

7. Enamus avalduses viidatud puudusi esinesid terve võistluse juures kuid ei mõjutanud otseselt paremusjärjestust kujunemist kõigis kavas olnud võistlussõitudes.
Mitu lehte peab olema puudusi mis otseselt ei mõjuta paremusjärjestust, et need mõjutaks otseselt paremusjärjestust.
Fakt on see, et tulemused tuleb esitada kindlaks ajaks, huvitav, kes ja miks selle välja mõtles.
Või tänu offroadi iseärasustele ei ole ka seda võimalik meil rakendada.
Arvestades tulemuste esitamise aega, kas see ei ole piisavalt põhjus et midagi on mäda.
Tegelikult sa oled sellele juba vastanud: Pärast sõidu logi kontrollimist selgus minu jaoks selle protesti tegelik põhjus jne., fakt.
Kas peale neid fakte oleks mul piisav põhjus küsida, kas pea kuuaega hiljem esitatud logid failid jne., on faktiliselt õiged või on siin ka juhusel päris suur roll.

Kogu lugupidamise juures, ei saanud mitte vaitki olla.

Eero
Viimati muutis eero I, R Okt 14, 2011 11:59 am, muudetud 1 kord kokku.
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Vahur »

...tunnen tuki vingu... :lol:
Kas ühest faktist piisab? Võistkond Maasturid TR1 ei startinud 1 min. peale üldstarti
Kas nüüd pannakse sõiduajale 1 minut otsa???
Tabelis siis sellised ajad:
....
2.Maasturid 02:39:49.625
3.Carservice 02:40:43.828

mnjaa...
Aga jah- peale sõda on kõik kindralid targad....

Kurb on muidugi see ,et vaatamata lubamisele pole seni Martin TR1 ringiaegu avaldanud :?
Kas nendes kah äkki mingi "väike kala" ,et seda infot nii kiivalt varjatakse ?
Lihtsalt endal oleks hea kaasvõistlejate aegu teada(võrrelda) ja järgmisel korral proovida paremini.Seega ootan jätkuvalt kodulehele ringiaegu...
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
gena
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 182
Liitunud: R Mär 16, 2007 9:12 pm

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas gena »

eero I kirjutas:Paar tagasihoidliku arvamust paari tagasihoidliku sõna kohta

"Minule teadaolevalt ei saanud võistkonnad kes läbisid eelsõidus takistuse vales sõidusuunas kirja eelsõidu tulemust."
Kasühest faktist piisab? Võistkond Maasturid TR1 ei startinud 1 min. peale üldstarti. Ilmselt on su infoallikas sulle valetanud. Ja kui nad olekski startinud 1 minut peale üldstarti oleks see veel kummalisem sest ükski juhend tagurpidisõitmist ette ei näinud.
Kas see, et ühed peavad eelsõidus sõitma tagurpidi teised mitte ei muuda võistluste tulemust piisavalt. Kuna ükski juhend tagurpidisõitmist ette ei näinud ja selle eest karistati kedagi, ei olnud piisavalt fakt et tulemusi tühistada, või oli mõni selline võistleja ka kes eiras eelsõidukohtuniku korraldust. Kui kellegi väitel oli, siis tahaks teada kes, sest ei usu seda, tahan fakte.
Võistkond Porivormel sõitis eelsõidus lindi maha, väljus autos, küsis mis edasi saab. Kohtuniku, minu jt. kuuldes öeldi: pane lint üless ja anna minna, fakt, ise nägin ja kuulsin, kohtunik seisis minu kõrval ja nägi samuti. Seda ei pea vist enam mainima, et järgnema oleks pidanud tühistamine ja sellele järgnevad karistused, kas nii läks saate ainult teie (AL) ja korraldaja vaadata. Saate fakti kui kontrollite seda.
Fakt on see, et meile ei öeldud, et vahepeal peab tagurdama.
Iseenesest, et jutte faktideks muuta, peaks natuke tööd tegema aga tundub, et see ei muuda midagi. Kui kellegil huvi siis võib uurida kas ja millistel alustel startisid võistkonnad Block, Von Kelm ja Würt.
Kahte viimast ma eelsõidus selleks ettenähtud ajal ei näinud. Seda, et Block TR2 eelsõidus tagurpidi ei sõitnud, omasilmaga ka ei näinud, ja kas nad said või ei sanud karistuse ei tea. Kui helistate Ingmarile ja kontrollite finiši protokollis karistusi mis selles peavad just sellisteks juhtudeks olema (isiklikult kahtlen) saate ilmselt veel ühe fakti.
Sellega olen nõus, et hinnangut ilma faktideta ei anna aga kas tõesti peab kõik faktid kandikul tooma.

"kuid ei oma infot kas võistlejad nõudsid puuduliku instruktaaži järgselt ebaõnnestunud eelsõidu kordamist ja kas seda võimaldati või mitte."
miks peaks teadma võistleja, et teda on puudulikult instrueeritud ja nõudma kordusstarti kui korraldaja ei ole seda teinud.

"2. Kui rajal/takistusel tekkis korratus st võistlejad asusid vastu sõidusuunda takistuse juurest lahkuma olid korraldaja ja peakohtunik sunnitud olukorra lahendama."
Puhas demagoogia, mitte tagurdamises vaid edurdamises oli asi. 2m tagurpidi vintsida võib, sõita ei tohi.


"3. Peakorraldaja ja peakohtuniku lahendus - Võistlussõit jätkus muudetud võistlusrajal võistluse lähtealast kus autod reastati vastavalt stardijärjrkorrale ja takistuse läbinud võistlejatele läks üks ring kirja. NB! Ajavõttu ei peatatud. Kõiki võistlejaid kes võistlust jätkasid, minuni jõudnud info kohaselt, ka teavitati (info pärineb korraldajalt ja peakohtunikult peale võistlussõidu lõppu). Võistlussõit jätkus koos ajalimiidi pikendamisega kuni finišini."
Teavitati on õige väljend
Kui fakte tahate siis meie sõitsime ennast sellel samal esimesel lõigul 16+/-2 kohalt pea kümme kohta ettepoole, kui vaatate stard protokolli saate fakti, selle video, mitmendana auku sõitsime võin tuua. Kas oleks pidanud kõvemini röökima, et uues stardirivis olla 10 kohta eespool.
Sel hetkel tundus millegipärast loomulik, et tulemused KV arvestusse ei lähe.

"4. Puudustele tulemuste võistlusjärgsel väljatrükil juhtisin peakohtuniku ja vastutava isiku tähelepanu kohapeal. (Logi seal ei kontrollinud) "
Muutus sellest midagi?

"5. Pärast sõidu logi kontrollimist selgus minu jaoks selle protesti tegelik põhjus – Läti võistleja kes hetkel koos peakohtuniku poolt lisatud ringiga on teisel kohal, oleks ilma selleta neljas ja vastavalt sellele muutuksid ka ülejäänud kahe meeskonna kohad. (NB esimeseks tulnud võistkonna koht ei muutu kuna nad sõitsid kolmest järgnevast reaalselt ühe ringi rohkem). Selle kohapealt mõistan võistlejate pahameelt peakohtuniku otsuse vastu ja soovi tulemusi mitte arvestada."
Aga hääletasid kuidas?
Ja kudas sai AL hääletada kui te saite tulemused peale hääletamist.
Lähtusite sellest mida korraldaja rääkis???
Fakt:Postitatud: Esmaspäev Okt 10, 2011 5:17 pm
"Tänase seisuga sai kokku lepitud, et Klaperjaht korraldaja annab AK-le tutvumiseks koostatud tulemused koos algmaterjalidega ( ajavõtusüsteemi logidega ) ning edasised sammud võtame ette juba peale toodud materjalidega tutvumist.
Arto Künnapas"
Selle fakti millal toimus hääletamine leiab igaüks ise.

7. Enamus avalduses viidatud puudusi esinesid terve võistluse juures kuid ei mõjutanud otseselt paremusjärjestust kujunemist kõigis kavas olnud võistlussõitudes.
Mitu lehte peab olema puudusi mis otseselt ei mõjuta paremusjärjestust, et need mõjutaks otseselt paremusjärjestust.
Fakt on see, et tulemused tuleb esitada kindlaks ajaks, huvitav, kes ja miks selle välja mõtles.
Või tänu offroadi iseärasustele ei ole ka seda võimalik meil rakendada.
Arvestades tulemuste esitamise aega, kas see ei ole piisavalt põhjus et midagi on mäda.
Tegelikult sa oled sellele juba vastanud: Pärast sõidu logi kontrollimist selgus minu jaoks selle protesti tegelik põhjus jne., fakt.
Kas peale neid fakte oleks mul piisav põhjus küsida, kas pea kuuaega hiljem esitatud logid failid jne., on faktiliselt õiged või on siin ka juhusel päris suur roll.

Kogu lugupidamise juures, ei saanud mitte vaitki olla.

Eero

Von Kelm registreeris ja tegi ajasõidu ära laupäeva hommikul ja sai selle alusel startida .
V.K
Sõltuv alates 2004
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas pakane »

Austatud ja Lugupeetud EAL 4x4 alaliidu otsustajad.

Mul on Teile vaid üks küsimus: Mitme EAL-i KV ja/või MV võistluste korraldamise eeskirjapunkti vastu võib KV korraldaja eksida, et võistlus KV sarja arvestatakse?

Tänan,
Andres
Team Würth Tr-3
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas eero I »

MM kirjutas: Klasside TR1, TR2, Vaba/Open TR3 AK-le esitatud tulemuste ja sõidu logi võrdlemisel on kinnitust leidnud, et AK-le esitatud tulemustes on loetud täis ringina esimene lähte järgne ajavõtu läbimine. See ei muuda võistluse paremusjärjestust aga muudab KV punktiarvestust. Sellekohast märkus oodanud võistlusklasside esindajatelt koheselt peale sõitu, tasub meelespidada, et sõitjad on ise AK-s esindatud.
Mait Mumme
Endine korraldaja, sõitja ja aktivist
EAL 4x4 AK liige
Kuidas võis keegi teada peale sõitu, et mõiste ring on saanud uue tähenduse, offroad tähenduse.
Või kes pidi neid ringe lugema, ja teadma seda, et võibolla tuleb esitada märkus koheselt peale võistlust. (15min.)
Mina isiklikult küll ei teadnud palju ma olen ringe teinud ja nii mitu nädalat sest lolli peaga usaldasin korraldajat, rääkimata teiste ringidest.
Kui keegi ringe ei loe ja kohe protesti ei esita on JOKK.
Mida tähendab, märkust oodanud, nagu sa postituses mainisid tegid sa märkuse mida sirge seljaga eirati sest SB2 oli võiduka lõpuni 15-l kohal, hea raha eest saab esitada ainult proteste. Täna tudub, et ringide kota protesti esitaja oleks oma rahast ilma.
Ja kas see, et sellekohast märkust võistlusklasside esindajatelt koheselt peale sõitu ei tulnud, on põhjuseks sedalaadi ringide arvestamiseks. AL nagu ise ei saa aru mis asi on ring.
KV viib siiski läbi alaliit.
Jutt käib eelkõige TR2-st.

Eero
Viimati muutis eero I, N Okt 13, 2011 12:03 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas eero I »

gena kirjutas:

Von Kelm registreeris ja tegi ajasõidu ära laupäeva hommikul ja sai selle alusel startida .
Kui asi on läinud faktideni ja muidu olukorda lahendatud ei saa.
Kvalifikatsioonisõidud TR-3 klassis toimusid 26.08. või on vastupidist tõestav bülletään kuskil, ma ei tea, kelle või mille ajasõite nad tegid 27.08

Kvalifikatsioonirada kontrollajaga mitteläbinud, kvalifikatsioonirajale mittestartinud või sellest loobunud võistkonnad stardivad 1 min. peale üldstarti. FAKT

Ja ärge tulge ütlema et see ei mõjutanud ega muutnud tulemust, just tema see oli kes vasakpoolses reas ennast ära lõhkus ja ees oli ja seda enne minuti möödumist.
On veel fakte vaja või ei ole vaja siin avalikult rohkem karjuda.
Möödalaskmisi oli küll ja veel. Ja kui te üritate suruda sellele, et ametlike faktide esitamise aeg on möödas siis sellest millal, kus, kes ja kuidas peab tulemusi esitama ja võib neid muuta ei saa te üle ega ümber. Või on sellest ka erimoodi arusaamine seoses offroadi eripäradega.

Kallid kaasvõistlejad, tavaliselt nii õel ei ole.
Loodan, et andestate.
Eero
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas MM »

eero I kirjutas:Aga hääletasid kuidas?
Ja kudas sai AL hääletada kui te saite tulemused peale hääletamist.
Lähtusite sellest mida korraldaja rääkis???
Fakt:Postitatud: Esmaspäev Okt 10, 2011 5:17 pm
"Tänase seisuga sai kokku lepitud, et Klaperjaht korraldaja annab AK-le tutvumiseks koostatud tulemused koos algmaterjalidega ( ajavõtusüsteemi logidega ) ning edasised sammud võtame ette juba peale toodud materjalidega tutvumist.
Arto Künnapas"
Selle fakti millal toimus hääletamine leiab igaüks ise.

Eero
TR3 võistlussõidu transponderite logi on kättesaadav kohulehel http://www.klaperjaht.eu alates 08.09.2011. Seega eeldada (mida ilmselt küsimärgid tähendavad), et tuginesin TR3 avalduse hääletusel korraldaja ütlustele on vale.
Hääletamisel põhines minu otsus paljuski just transponderite logile.

Mait Mumme
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas eero I »

MM kirjutas:
eero I kirjutas:Aga hääletasid kuidas?
Ja kudas sai AL hääletada kui te saite tulemused peale hääletamist.
Lähtusite sellest mida korraldaja rääkis???
Fakt:Postitatud: Esmaspäev Okt 10, 2011 5:17 pm
"Tänase seisuga sai kokku lepitud, et Klaperjaht korraldaja annab AK-le tutvumiseks koostatud tulemused koos algmaterjalidega ( ajavõtusüsteemi logidega ) ning edasised sammud võtame ette juba peale toodud materjalidega tutvumist.
Arto Künnapas"
Selle fakti millal toimus hääletamine leiab igaüks ise.

Eero
TR3 võistlussõidu transponderite logi on kättesaadav kohulehel http://www.klaperjaht.eu alates 08.09.2011. Seega eeldada (mida ilmselt küsimärgid tähendavad), et tuginesin TR3 avalduse hääletusel korraldaja ütlustele on vale.
Hääletamisel põhines minu otsus paljuski just transponderite logile.

Mait Mumme
Siiani ei tea, milline oli sinu otsus.
Kes olid need kolm, tegelikult viis (erapooletud ka.), kes ei saanud aru, et tulemused on valed nagu sa isegi kirjutasid. Lisaks veel A4 puudusi, ja nõustusid avalduse miterahuldamisega.
Kas alaliit ammutab ka infot netist.
Eero
Suletud

Mine “Võistlused/Competitions”