EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

Movistar kirjutas:
Arto kirjutas:
Movistar kirjutas:Lisaks veel see nüanss,et kuna Eesti karikavõistlustel käib punktide arvestus selle järgi,et kes-keda tunneb ja kes-kellega sõber on siis peame ka meie hakkama oma tehnikat muutma rohkem välisriikide radadele vastavaks.
Kas sooviksite teemat täpsustada?
Sel aastal olete sõitnud ainut ühe võistluse, kus tulemus pole kahjuks möödunud aastaga võrreldav.
Äkki on Teie nurin sellest põhjustatud?
Kutsun Teid Kukepeal tulemuste tegemise juurde vaatlejaks, koos saab kindlasti parem.
Peseme siis selle musta pesu avalikult ära.
Minu Klapperil saadud sitt tulemus ei puutu kuidagi asjasse.Kõik päevad pole vennad ja ei ole võimalik alati võita.Eelmised 2 aastat läksidki kuidagi liiga lihtsalt.Pani vahel ennastki imestama.
Samuti ei kahtle ma sinu matemaatikaoskuses ja ma ei soovi Kukepeal arvutuskäigu juures olla kui selleks just tungivat vajadust pole.
Minu nurina põhjust tead ka ise.
Põhjus on väga lihtne.Kui korraldaja teeb juhendi,siis peab ta sellest ka kinni pidama.Kui ta sellest kinni ei pea ja see mõjutab otseselt tulemusi,siis selline sõit ei saa arvesse minna EAL4x4 karikaarvestuses.
Samuti peab olema korraldaja juhend,tulemuste arvestamine jne käima kindlate reeglite järgi mida reguleerib EAL aastaraamat,reeglid jmt.
Käisime viimase sõidu juhendi ja sellele järgnenud sündmustejada piisava põhjalikkusega läbi ja leidsime,et meil oli lihtsam otsida neid punkte mida täideti,kui neid mida ei täidetud.Seoses sellega kirjutasime Alaliitu ka protesti,millele korraldaja vastas suure ümmarguse jutuga lindudest,puudest,tosoolist jne.Ei ühtegi konkreetset vastust meie protesti sisule.Siiamaani pole keegi meie väiteid ka ümber lükanud ega selgitanud mida me valesti tegime .
Tulles aga tagasi EAL reeglite juurde ja lugedes punkti nr 7 siis:
Keelatud on topeltstart.
Keelatud on ringiaegade omavoliline muutmine.Klaperjahi ringiaegade kohta on mul olemas 3 erinevat versiooni.Milline neist on õige?
Tulemused peavad olema allkirjastatud zürii liikmete poolt.
Ajavõtt peab olema dubleeritud.
EAL reeglite punkt 5.3
Võistlusjuhendis tuleb esitada:
- ametiisikute loetelu (koos vastavate kohtunike
litsentsiklassidega)
- žürii liikmed (RV võistlusel min 3 inimest)
- võistluse direktor (koos korraldusklubi aadressiga,
e-maili ja telefoninumbriga)
- võistluse juht (peakohtunik)
- tema asetäitja(d)
- võistluse sekretär (registreerimine, tulemused)
- tehnilise komisjoni esimees
- peaajamõõtja
- distantsi ülem (rajakohtunike vanem, rajameister)
- ohutus-julgestusülem
- faktikohtunikud
- vahenduskohtunik.
Eelkõige võis puudust tunda ilmselt peaajamõõtjast ja sekretärist (tema töö oli esitada tulemuste protokollid).
Samuti võiksid asjasse puutuvad inimesed lähemalt tutvuda sama juhendi punktiga
5.2 Võistlusjuhend peab sisaldama järgmist: (copy/pastet ei hakka tegema)

Eelpool mainitud punkt 7
7. TULEMUSED
7.1. Võistluse tulemused vormistatakse kohtunike
poolt protokollina, see viseeritakse võistluse juhi
poolt ning kinnitatakse žürii liikmete allkirjadega
pärast protestiaja lõppu või protestide lahendamist.
Protokollides tuleb esitada tulemused kõigi
võistlema lubatud sportlaste kohta. Viseeritud
võistlustulemused on auhindamise aluseks. Tulemused
tuleb esitada võistlusele järgneval esmaspäeval
kella 12-ks EAL sekretariaati.
7.2. Tulemused tuleb EAL sekretariaati saata Exceli
vmt arvutustabelina. Tulemustes peab olema
kajastatud:
- andmed võistlejate kohta (sõitja/sõitjate nimed,
kodakondsus, võistlusauto mark ja mudel, võistlusklass,
- võistluse lõpptulemus ja koht
- kõikide osalenud sõitjate sõiduvoorude, lisakatsete
jmt tulemused
- läbitud distantside pikkuse (lisakatsete pikkused,
ringi pikkuse ja ringide arvu vms)
- määratud karistused koos nende põhjustega
- katkestanud sõitjad/meeskonnad koos katkestamise
põhjustega
Samuti võiks keegi eriti rumalale lahti seletada mida tähendab „Mitte mingil juhul ei või stardikäsklust
korrata“
89. Start.
a) Stardiks nimetatakse momenti, mil antakse
stardikäsklus ühele võistlejale või mitmele võistlejale
ühisstardis. Kui on tegemist ajavõtuga,
alustatakse seda stardihetkel.
Eksisteerib 2 stardiviisi:
1) lendstart
2) paigaltstart
b) Võistleja loetakse startinuks hetkel, kui stardikäsklus
anti. Mitte mingil juhul ei või stardikäsklust
korrata (vt. 93).
c) Kõikide võistluste juhendites (v.a. rekordkatsed)
tuleb nimetada stardiviis (vt. 91, 92).
Klaperil selgus ka tõsiasi, et kui korraldaja ei määra žüriid siis alakomitee ei tea sõidust midagi. Milleks siis peab korraldaja esitama võistlusjuhendi alakomiteele kinnitamiseks kui selle jälgimist ja järgimist ei kontrolli keegi.
Kohtunike pädevusest pole vist mõtet sõna võtta. Seda teavad vist enamus va. alakomitee kuidas osadel võistlejatel kästi eelsõidus tagurpidi sõita teistel mitte, kuidas osa võistlejatel lasti veidratel põhjustel seisma jääda jne. Loodan, et kohtunike probleem kaob ise kui kõik algab õieti.
TR3 sõitjate alaliidule kirjutatud avaldusele mõeldes tundub, et kirjutatud avalduse sisu jäi hääletajatele (va. kahele) arusaamatuks ja nad ise ei teadnud ka sõidust midagi sest alaliidu esindaja ju puudus või ei ole nad EAL aastaraamatust midagi kuulnud.
Isiklikult leian, et sõitjad ei peaks tegelema sellega, et jälgida kas sõit toimub vastavalt juhenditele või ei.
Samuti ei pea normaalseks, et tulemusi peale sõitu tuleb nagu metsas seeni peale vihma. Ja lõpptulemused pole ikka tõesed ( ringide arv), polnud korrektselt vormistatud (rahvused, võistlusnumbrid) ning esitatud vastavalt juhendile.
TR-3 stardist rääkides, mõistan, et läks tiba nihu ja peale seda muda auku ja uut nn. starti ei olnudki enam kõiki sõitjaid võimalik võrdselt kohelda, lätlaste sõidetud ring, mõned keema läinud vintsid jne., täpsemal öeldes ühtedele taastati stardist stardini saadud edu, teistele mitte. Loomulikult ei ole võimalik kõike ette näha aga kui on juhtunu siis peaks ka tagajärgede eest vastutama. Leian, et kui E4x4 KV etapil ei ole kõiki võistlejaid koheldud võrdselt siis ei saa antud võistluse tulemusi arvestada ka E4x4KV sarja arvestusse.
Ja kui keegi arvab, et kõik eelpool mainitu pole oluline siis mängime edasi Eesti 4×4 Off-Road karikavõistlustlusi. Minu lapsepõlv jääb minevikku ja ilmselt nendest mängudest osa ei võta.
Kui lisada kõik juhendi punktid mida võistluste korraldamisel ei järgitu, saaks mõne lehe veel täis.
Jäi arusaamatuks millisest hetkest hakkas käima sõidu aeg, kuidas loeti ringe jne. Ei saa mainimata jätta ka seda, et mida rohkem neid tulemusi muudeti (mis iseenesest peaks nii lihtlabasel moel olema võimatu) seda veidramaks need muutusid.
Jääb üle veel küsida kas tänaseks on muutmised muudetud ja kas seda saabki teha igaüks kes pääseb ligi internetile, muuta tulemusi millal tahab ja kuidas tahab.
Kogu tulemustega seonduvat arvestades ei imestaks kui mingit protokolli pole tänaseni keegi esitanud.
Tulemusi vaadates, eriti TR-2 tulemusi on ka mõiste ring saanud uue tähenduse, keegi võiks ju teistelegi lahti seletada mida tähendab ring.

Kui sa nüüd leiad,et ma olen ikka asjadest valesti aru saanud ja ei saa aru kuidas peab tulemusi arvestama siis palun selgita avalikult mis ma teen valesti.
Korraldajad peavad ka arvestama sellega,et edaspidistel võistlustel hakkavad TR3 võistlejad ise kontrollima tagantjärgi korraldajate tehtu õigsust ja vastavust reeglitel ning kui me leiame,et seal on kõvasti puudujääke,siis protestid lähevad otse EAL-i.
Ükskord peab see võistlejate ke**imine ära lõppema.Teete juhendi.Tore.Pidage sellest ka kinni ja kui läheb nihu siis tunnistage vigu.Sellest saavad kõik aru.Vassimisest aga mitte.

Kõike parimat soovides
Hardo
HM Racing Team
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas pakane »

Lisan Hardo jutule juurde väljavõtte EAL -i kodulehelt: EM ja EK võistlustel peab ajavõtt olema dubleeritud ! Kui see oleks nii olnud, siis väga palju segadust ja jama oleks olnud juba eos välistatud. Lisaks on must-valgelt kirjas, et rajale vastassuunas sõitmine tähendab automaatselt disklaffi !!! Härrased hääletajad - punktide jagamise asemel tuleks eranditult kõigile TR 3 -dele hoopis disklaf kirja panna. Mulle aina rohkem hakkab tunduma, et "tänu" Klapperile saame EAL-i reeglid ja nõudmised selgeks - vähemalt 3 -e sõitjad. Loodan, et seegi tadmine aitab edaspidi võistlusi reeglitekohaselt korraldada.

Helgema tuleviku nimel,
Andres
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Kasutaja avatar
ormti
M.Kukk
Postitusi: 155
Liitunud: T Okt 31, 2006 11:19 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas ormti »

pakane kirjutas: ... EM ja EK võistlustel peab ajavõtt olema dubleeritud ! ...
Klapperil oleks dubleeritud ajavõtt ilmselt võimalik, aga muudel võistlustel tähendaks see siis kahte kiipi autos või kahte jaama stardis/finishis... Hea plaan mu meelest :roll:
porivormel
tormi tamm
5179866
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

Veel fakte:
Hääletamine ei saa toimuda erapooletult,kui 7 st hääletajast vähemalt 2 olid otseselt seotud nimetatud võistluse korraldamisega.Nimesid ei nimeta.
Hääletamisel ei osalenud ühtegi TR 3 esindajat.Ei ole leidnud EAL juhendist punkti,mis selle keelaks.
Hääletusel osalenutest ei olnud keegi zürii liikmed.
Tulles korra tagasi TR 2 tulemuste juurde siis EAL juhend ütleb,et karikasarja punkte saavad võistkonnad kes on läbinud vähemalt 30% liidri ringide arvust.
Hetkeolukorda võib igaüks EAL 4x4 alakomitee tulemuste lehelt ise vaadata.
Tegelik olukord oli selline kus :
Star Team läbis 5 ringi
Visa Hulkur 2 ringi
Ülejäänud läbisid 1 või vähem ringi.
Talupojaloogika ütleb,et peale Star Teami ja Visa Hulkuri saavad kõik ülejäänud kirja 0.
Korraldaja aga likvideeris probleemi sellega,et lisas igale teamile 1 ringi lisaks ja kõik oli JOKK.
5 ja 1 ei ole 30%
6 ja 2 juba mahub 30% sisse
Edasi võib igaüks ise mõelda.
Samas võime ka meie kindlalt väita,et me ei teinud 6 ringi vaid tegime 5 ringi.
Team Zeiza on samuti kindel,et läbis 7 ringi,mitte 8.Esialgsete tulemuste põhjal läbis ta 6.Kui küsisin talt,et miks ei protesti siis vastas ta,et ei viitsi kuna nagunii võitis.Poleks võitnud,siis protestiks.
Kust võtab korraldaja omale sellise õiguse ja miks alaliit sellist asja lubada saab ? Samas on meil veel kontrollimata kas EAL sekretariaati on peale võistlusi järgneval esmaspäeval tulemused esitatud ja kui,siis millised.

PS:EAL juhend ütleb,et Eesti Karikasarja võistluste ajavõtt peab olema dubleeriv.
http://autosport.ee/rallyreg/public/ser ... emused.pdf 1.lehekülg.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

Järgnevalt edastan kõigile lugemiseks TR 3-de poolt esitatud esialgse protestiversiooni.Hiljem muudeti see alaliidu nõudmisel avalduseks ja tagastati ka protestimaks.


Protesti esitamine EAL4X4 alaliidule seoses E4X4KV IV osavõistluse „Nissan Klaperjaht 2011“ kohta.
Mitte arvestada E4X4KV IV osavõitluse „Nissan Klaperjaht 2011“ TR3 klassi tulemusi, kuna tulemused ei vasta tegelikkusele, võistlejaid koheldi ebavõrdselt ja võistluse korraldamise juures oli suuri puudujääke. Korraldaja ei ole korraldanud võistlust kooskõlas reglemendiga.

Esitame mõned väljavõtted ebakõlast reeglite ja tegelike sündmuste vahel, tänu millele on võistlejaid koheldud ebaõiglaselt. Oleme veendunud, et korraldajal puuduvad õiged võistlustulemused ja tulemusteprotokoll.


Lühendid:

VJP- võistlusjuhendi punkt
VVJP-vastavalt võistlusjuhendi punktile

Puudused.

1. Sõidul puudusid Vastavalt võsitlusjuhendi punktile 1.2 ja 1.3
VJP - Žürii: Koostatakse võistlusklasside esindajatest ja nimetatakse bülletääniga.
 Võistluste juhi abi : Nimetatakse bülletääniga
 Kommunikatsiooniülem: Nimetatakse bülletääniga
 Rajameister: Nimetatakse bülletääniga
 Ajamõõtja: Nimetatakse bülletäänig
VJP - 1.2 Võistluse ametlik infokandja asub internetis aadressil http://www.cooperland.ee ja võistluskeskuses infotahvlil.
VVJP - Seal pole neid avaldatud siiani.


VJP 5.2. Kõik võistkonnad peavad läbima mandaadi kus väljastatakse osalejakaart ja lisatakse võistkond võistluse haldussüsteemi. Osalejakaart on dubleeriva iseloomuga ning sellele tehakse kontrollmärkmeid nagu tehniline komisjoni eduka läbimise korral ja kantakse kvalifikatsiooni katsetel saavutatud tulemused. Osalejakaart tuleb esitada stardis vastavalt stardikohtuniku korraldustele, enne seda peab see kogu aeg olema võistlusmasinas.

VVJP – vastavalt osalejakaarti ei väljastatud.


VJP 5.5. Kõigile võistlusmasinatele väljastatakse mandaadis ajavõtutransponder, mis kinnitatakse võistlusmasinale tehnilises komisjonis.

VVJP – Ajavõtutransponder paigaldati järgmisel päeval ja mitte võistleja juuresolekul.


2. Kvalifikatsioonirada ei suletud VVJP 7.3.4 ja seega rikuti ka VJP-te 8.4.3
VJP 7.3.4 – Võistlusklass TR3
26.08.2011
13.00 – Avatakse mandaat ja tehnilise ülevaatuse punkt. Mandaat, tehniline kontroll. Mandaat ja tehnilise ülevaatuse punkt suletakse kell 20.00 .
14.00 – Algavad TR3 klassi kvalifikatsioonisõidud (vt. punkt 9). Kvalifikatsioonirada suletakse kell 20.00.
VJP 8.4.3
Kvalifikatsioonirada kontrollajaga mitteläbinud, kvalifikatsioonirajale mittestartinud või sellest loobunud võistkonnad stardivad 1 min. peale üldstarti.

VVJP – Kvalifikatsiooni rada ei suletud ja seega rikuti punkti 7.3.4. ja seega rikuti ka punkti 8.4.3



VJP 9.2 Kvalifikatsiooniraja trassi korrektset läbimist tõestab mahtumine kontrollaega ning kõik rajapiirded peavad jääma puutumatuks, vastasel juhul loetakse trass mitteläbituks.

VVJP – Trassi ei loetud läbimatuks võistkondadel, kes puutusid, lõhkusid rajapiirde. Lisaks läbisid osad võistlejad korraldajate nõudmisel osa trassist erinevalt.Tagurdamine heinapallide vahel, osad võistkonnad sõitsid seal edaspidi.


VJP 9.7 Kvalifikatsioonikatse maksimum läbimise aeg (kontrollaeg) teavitatakse katse stardis. Selle aja ületamise korral loetakse kvalifikatsioonikatse ebaõnnestunuks.

VVJP – Kontrollajast ei teavitatud.

VJP 10.8 Vintsimine kasvavast puust/põõsast ilma puukaitsevööta on keelatud. Täpsemalt märgistatud trassil ning väljaspool seda käitumisest räägitakse stardis 10 min. enne starti.

VVJP - järgnevat juttu polnud, siis leian, et koheldi kohtuniku poolt peale TR3 esimest starti, esimeses augus võistkondi Kostivere 3 ja Würth ebavõrdselt võrreldes teiste võistlejatega kui neil keelati vintsinööri (puukaitsevööga) paigaldamine puu külge, mis asus rajapiirdest ja pealtvaatajatest teisel pool.

VJP 10.7. (Kohtuniku nõuete ja/või märguannete täitmine on võistlejale kohustuslik.) puudus võimalus õiglus jalule seada ja VJP 13.4. (Kohtunike otsus punktide 10.1-10.10 vastu eksinud võistleja kohta on lõplik ja ei kuulu protestimisele.) ning VJP 5.7 [Kõikide võistkondade piloodid peavad andma allkirja selle kohta, et peavad kinni kõikidest võistlusreeglitest ja ei kahjusta loodust, samuti selle kohta, et nad on tutvunud ja aru saanud võistluse juhendis sätestatust. Võistkonna liikmete käitumisest tingitud eeskirjade rikkumiste ja nõuete eiramiste eest võistluste ajal vastutab piloot (võistleja, kes andis eelmises punktis loetletud piirangute ja nõuete täitmise kohta allkirja)]

VVJP – seoses sellega puudus võimalus protestida.Vastavalt võistlusjuhendile puudus korraldajal võimalus ja õigus katkestada TR-3 võistlus ja alustada seda uue stardiga kus osa võistlejatele see kohustus (startida uuesti) puudus, samas kus osa võistlejaid pidid loobuma oma stardis saavutatud edust, samas ühele võistkonnale anti võimalus startida enne teisi ja ühele võistkonnale anti ring ette.
TR 3 teine start ja sellele järgnenud ajavõtu protseduur ei vastanud ühelegi juhendile. Vastavalt juhendile, lahendamaks ebaõnnestunud sõidu algus (mitte starti), oleks pidanud korraldaja kasutama VJP 10.3 olevat õigust.
VJP - 10.3 Võistluste ajal võib võidusõiduks kasutada ainult tähistatud võistlusrada. Igasugune sõit rajal toimub ainult ettenähtud suunas. Trassi märgistuse sihilik või tahtmatu rikkumine (näit. raja piirdelindi lõhkumine), varjamine ning muutmine on keelatud. Rajapiirdeid võib eriolukorras ringi tõsta vaid ja ainult rajakohtunik, kes vajadusel määrab ka rajal tekkinud takistusest möödumise suuna. Samuti võib olla rajal kohti kus osutatakse korraldaja poolset abi vintsimise, väljavedamise või vintsi ankru näol, et vähendada ummikute tekkeid rajal.

VVJP – kuskil pole kirajs, et korraldaja võib lõpetada võistluse ja anda uue stardi.

VJP - 11.3 Katkestanuks loetakse võistkond/võistleja kes ei ole läbinud ühtegi täis ringi. Eesti 4x4 Off-Road
karikavõstluse karikasarja punkte ei saa võistlusklasside TR1; TR2; TR3 ja 4X4Vaba võiskonnad kes on loetud
katkestanuks kestvussõidu rajal.

VVJP – ei vasta tõele, kuna kinnitatud tulemuste lehel on mitu võistkonda, kes ei ole läbinud ühtegi täisringi. Sama on ka VJP 8.5 kohta, kus on välja toodud, et lõpuprotokollis on esindatud kõik ekipaazid, kes läbisid vähemalt 1-e täisringi.



Oleme veendunud, et korraldaja ei ole teinud kõike endast tulenevalt, et korraldus vastaks võistluse reglemendile, et võistlus oleks korraldatud võrdsetel alustel kõigile TR3 klassi võistlejatele ja et võistlustulemused oleks adekvaatsed, õiged. Lisaks veel segadused tulemuste avaldamisega EAL lehel (kus on eali lehel ametlike tulemuste koht), tulemuste mõõtmise ja sellele järgnevaga. Kui antud koht, kus siiani on avaldatut Klapperjaht 2011 tulemused on ametlike tulemuste avaldamise koht, siis kuidas on võimalik, et neid muudetakse iga kolme päeva tagant. Sammuti ei lähe tänaseni (07.09.2011) kokku võistkondade numbrid ja nimed. Kumma, kas võistkonna võistlusnumbri või võistkonna nime on võtnud aluseks korraldaja või EAL tulemuste arvestamise juures.

Lõpetuseks ei ole meil midagi Klapejahi ürituse kui niisuguse kohta aga selle koht ei ole E4X4KV sarjas sellisena kui võistlejaid koheldakse ebavõrdsetel alustel ja peakorraldaja suva järgi. Teiseks on kõik TR3 klassi tulemused valed ja ei vasta tegelikkusele. Tegemist on meelelahutus üritusega ja suunatud pealtvaatajatele, mitte võisteljatele.

Protesti esitajad:

Priit Aus – Qkulgur
Eero Dulder – Kostivere 3
Hardo Mere – Nissan
Tarvo Klaasimäe – Stihl
Andres Tuisk – Würth
Rait Birk – Blackout
Madis Agur – Õpipoisid
Hertti Kasemägi - Vonkelm
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

Kuna ma ei tea kumba võistlust Arto mõtles,siis kirjutan veel infot:
Viimane võistlus,4x4 Gladiatoriai Leedus.
Pühapäeva hommikul kell 9.00 oli korraldaja pannud välja lõplikud tulemused kus järjestus oli järgmine.
Kirjutan teami nimed endale teadaolevate võistkonnanimede järgi.
1.Vilnis Zeiza
2.Baltflexim
3.Liepavoti
4.Nissan(ehk meie)
5.Sthil(ehk porgand)
.......edasi pole hetkel oluline.
3. koha meestel oli 120 punkti ja meil oli ka 120 punkti.Millegipärast oli korraldaja lugenud lätlaste 120 veidi kangemaks kui meie 120.Meie seega 4. kohal.
Samas märkasime,et krossil oli meile kirja pandud 3 täisringi.Tundub võibolla veidi imelik aga käisin korraldaja juures asja enda kahjuks täpsustamas ja suht kiiresti selgus,et meil oli läbitud siiski 2.täisringi ja kolmas oli nn.poolik ring.Tänu sellele muutusid kiiresti ka tulemused mida võite näha hetkel 4x4 alaliidu lehel väljapanduna.
Korraldajal võttis see aega 1.minuti,et aru saada kuidas asjad tegelt on ja tulemused muutusid õigeks.
Meil ei saada ka 1.kuu jooksul asju selgeks vaieldud.
Mitu hääletusel osalenut on tunnistanud,et asjad olid jah veidi valesti seal.
Miks ei tehta siis midagi ja miks meie protest asja vastu tagasi lükati???
Mida peab üks(või mitu) võistleja tegema,et aru saadaks ?
Kas peame alaliidu otsuse peale kaebama EAL -i ?
Tegelikult olles EAL-is konsulteerimas käinud tean,et alaliit ja nende otsused võetakse pihtide vahele ja sellest tuleb suur jama.
Asja takistab hetkel ainult meie kirjaliku kaebuse puudumine.
Halvemal juhul ei ole meil ainult pärast esindajaid.Need olid EAL-is pädeva inimese sõnad.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

Järgnevalt pakume lugemiseks peakorraldaja kirjalikku vastust meie protestile.


Kommentaarid esitatud avaldusele 12.09.11
15.09.2011
Eessõna:
Tahan käesolevaga austatud EAL 4X4 Alakomiteele teavitada, et minu, kui võistluse
peakorraldaja poolt olid enne võistluse algust kõik ametnikud, kohtunikud ja ajamõõtjad
instrueeritud ning varustatud asjakohase info, varustuse ning volitustega. Kuna maasturite
kestvussõit „Klaperjaht“ on juba mõnda aega tagasi väljunud sellest formaadist, kus üks
inimene suudaks kogu võistluse funktsioone hallata, siis on praktiliselt kõik võistluse
käigus teostatavad teenused ja toimingud jagatud kohtunike, ametnike ja alltöövõtjate
vahel nii, et kõik vajalikud toimingud oleks tehtud. Mina jälgin seda, et kõigil oleks
vajalik varustus, info, instrueeritus, volitused ja vajadusel kokkulepitud tasud ja hüvitised
makstud. Kuna võistluste käigus ei saabunud ühtegi pretensiooni, siis on minu poolt
kõigile osapooltele kokkuleppelised tasud ja hüvitised tasutud. Samuti ei tea ma ühtegi
kirjalikku kaebust mille alusel mõnda ametnikku, kohtunikku või alltöövõtjat
sanktsioneerida. Selle proloogi alusel võiks justkui lugeda võistluse õnnestunuks. Paraku
tean ma ise ning olen mitmetest kuulujuttudest kuulnud räägitavat juhendile
mittevastavast tegevusest ning väär- ja ebavõrdsest kohtlemistest. Kahjuks pean aga
siinkohal koputama kõigi külajuttude autorite südamele, et kui me tahame ühelt
osapoolelt konkreetsust, siis peab seda olema ka teine osapool ning olen kindel, et pärast
võistlust päevi ja nädalaid üles kaevatud probleeme ei ole võimalik lahendada ei
operatiivselt, ei konstruktiivselt ega ka tulevatesse perioodidesse kasutoovalt.
Kommentaarid infokildudele, milliseid ma kõne all olevast avaldusest välja loen:
- võistlusrajal katkestanuks lugemine ja punktide arvestamine – maasturite
kestvussõidu „Klaperjaht“ võistlusklasside ametlik lõpuprotokoll on dokument,
kus võistkondade jadana sisalduvad kõik võistlustel osalenud meeskonnad
(võivad olla ka kõik registreerunud võistkonnad, sest mõned ei pruugi olla läbinud
mõnda olulist etappi või lüli, kuid nad on mandaadist läbi jooksnud). Selles
lõpuprotokollis on esitatud meeskonnad ametlikus paremusjärjestuses. Selle tabeli
järgi viiakse läbi auhinnatseremoonia (seal osalevad loosiauhindade arvestuses ka
katkestajad ja starti mitte ilmujad). Peale võistlust edastatakse see tulemuste
protokoll nendele klubidele ja organisatsioonidele, kes kasutavad „Klaperjaht“
nimelist võistlust oma võistlussarja või –sarjade punktiarvestuseks. Kõik sarjade
ametnikud, kes tegelevad punktiarvestuse koostamisega vastavalt sarja juhendis
etteantud metoodikale ning selle kontrolliga, teevad „Klaperjahi“ tulemuste põhjal
oma sarjade sisearvestuse punktitabelid. Rääkides „Klaperjaht 2011“ TR3
lõpuprotokollist, võin seda ise kinnitada, et see dokument rippus vähemalt pool
tundi ametlikul teadetetahvlil ning selle järgi viisin läbi autasustamise. Kahjuks
sõitsin ma mõned päevad peale võistluse lõppemist väliskomandeeringusse ja ma
ei suuda kuidagi mõista seda segadust mis on tekkinud „Klaperjaht 2011“ TR3
lõpuprotokolli konventeerimisega EAL 4X4 karikasarja punktideks.
- Probleemid mis on minu arvates paljuski seotud kordusstardiga – Kõigepealt
lõpetaksin igasuguse vaidluse ja kordusstardi põhjustega spekuleerimise:
kordusstardi põhjuseks oli üle piiri paisunud turvalisusprobleem. Väide, et rada
oli justkui liiga raske, ei vasta tõele, sest sama rada sõitsid just eelmine start
maastikul eeldatavalt vähemvõimekad masinad. Küll aga tekkis rajal olukord, kus
suhteliselt väikesel territooriumil oli liiga palju masinaid, enamus proovis vintsida
kusagilt (üldreeglina korraga ja samast punktist), masinad kuumenesid,
meeskonnaliikmed olid endast väljas ning hakkasid kohtunikele vastu ja suur osa
võistlejaid rikkus punkti mille järgi on vastassuunas raja pärisuunale liikumine
keelatud. Kokkuvõtteks tekkis arvestatav tuleoht, põletuste oht (ülekuumenenud
masinate jahutusvedelikust), puude langemise oht ning võistlejate stressiseisundist
tingitud oht ettearvamatust tegevusest. Kuna piirkonnas oli palju pealtvaatajaid,
siis peale lühikest arutelu peakohtunikuga otsustasime turvariskide ajendil stardi
katkestada, seda enam, et võistlus oli alles algusjärgus ning valdav osa
võistlejatest polnud enda transponderiga veel ajamõõdusüsteemis stardisignaaligi
saanud. Peale teise stardi „stardikoosolekut“ veendusin, et kõik meeskonnad said
aru uue stardi põhimõtetest ja selle kinnituseks startisid kõik start´i taasilmunud
masinad uuesti rajale. Peale võistlust proteste ei saabunud. Võistluste katkestamisi
ja kordussstarte antakse aeg-ajalt ka rahvusvaheliste suurvõistluste käigus, seda
enam, et põhjus oli selline, milles ei saa otseselt kedagi süüdistada.
- „Von Kelm“ numbriga 315 punktide võimaluse äravõtmine ja kellegi ringide arvu
anomaalia – nimetatud sõiduk lõhkus enda tagasilla vedrustuse enne esimese
suure takistuse läbimist, seepärast ei saa ma aru, kuidas saab olla keegi teine süüdi
tema ringigi-läbimata võistluse tulemuses. Üldiselt on võistluskorralduse
metoodiline eesmärk selline: kehvasti ettevalmistatud sõidukid selekteeritakse
välja kas tehnilise kontrolli käigus või kvalifikatsiooniraja läbimise käigus. Selle
mõte on see, et tehniliselt vähevõimekas masin ei satuks rajale takistuseks teistele
võistlejatele. Seekord aga just see juhtus ja arvan, et see oli ka peamiseks
põhjuseks, miks jooksis kinni esimese suure takistuse koridor, kus oli
põhimõtteliselt neli (+1) läbimiskoridori. Mis puudutab kellelegi ringi kinkimisest
või mahavõtmisest, siis kuna ühtegi protesti ei laekunud, ei saa ma tagantjärele
asjaolusid uurida ja seda fakti ei saa kommenteerida.
Olen alati püüdnud varasematest võistlustest kogemused kaasa võtta, ning korraldusel
kasutada tagasisidet probleemide likvideerimiseks ning puuduste kõrvaldamiseks. Ka
käesolev aasta on andnud palju põhjusi, et järgmine võistlus oleks veatum. Kahjuks on
aga selline suur võistlus meeskonnatöö, meeskond koosneb aga lihtsatest inimestest,
inimesed on aga ekslikud, nii et ees ootab tubli kogus tööd tegusa ja korrektse meeskonna
loomisel. Küll aga soovin, et kõikidest probleemidest teavitatakse korraldajat ning
kohtunike või ametnike mittevastavused saaksid vääritud tulemuse protesti lahendamise
näol.
Lugupidamisega
Vaiko Püttsepp
„Nissan Klaperjaht 2011“ peakorraldaja
HM Racing Team
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas eero I »

ormti kirjutas:
pakane kirjutas: ... EM ja EK võistlustel peab ajavõtt olema dubleeritud ! ...
Klapperil oleks dubleeritud ajavõtt ilmselt võimalik, aga muudel võistlustel tähendaks see siis kahte kiipi autos või kahte jaama stardis/finishis... Hea plaan mu meelest :roll:

Aga mida tähendaks kui "muudel" võistlustel lastakse kellegi poolt finiši jaam rataste alt läbi, tühistatakse katse?. Aga mis saab siis kui katse on nt.16h pikk ja on ainuke? Kas hakatakse tulemusi kohvi paksult määrama. Kas kõik on ikka paha (dubleeritud ajavõtt) mis pole meie poolt välja mõeldud. Võimalik, et see teeb võistluste korraldamise keeruliseks aga siis ei saa ka neid võistlusi pidada E4x4KV-ks. Või ok, peame KV-i ühe ajavõtu süsteemiga aga kui see saba annab siis ei ole vaja pärast rusikaga rindu taguda ja väita et kohvi paksu pealt võetud ajad on täiesti sobivad sest meie arvame nii. Siinkohal pole vaja tõmmata otseseid seoseid klaperiga kui siis kaudseid. Jutu mõte on tulevikule suunatud.
Klaperist rääkides jääb siiani arusaamatuks kuidas on võimalik, et tulemusi korrigeeritakse mitmeid päevi peale võistlust kui need peaks olema vormistatud, allkirjastatud jne. enne autasustamist ja olema selle aluseks. Kui öeldakse, et sa oled nt. 28-s aga mitu ringi ja mis ajaga sa need läbisid on veel selgitamisel siis ei tundu kuidagi eriti usaldusväärsed andmed olema. Veel enam kui ringide arv, sõidu aeg, rahvus, võistlusauto number muutuvad iga järgneva avaldatud tulemustega, tundub asi veelgi veidram.
Nagu juba varem kellegi poolt öeldud, milleks juhendid kui neist kinni ei peeta.
Kui keegi arvab, et p....e need juhendid siis võiks ju selle KV mängimise ära lõpetada. Jääks pea viis sotti (litsents) aastas oma taskusse.
Aga Hardo postitused on justkui minu suust.

Edu kõigile ja ärge võtke isiklikult
Eero
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

eero I kirjutas: Aga Hardo postitused on justkui minu suust.


Eero
Selles lauses on ikka omajagu tõde sees. :D

Nagu te kõik aru saate,siis täna on juba 5.oktoober ja võistlusest on möödas juba üle 1.kuu.Siiani oleme suht vait olnud ja ainukesse teadaolevasse infokandjasse http://www.4x4.ee ei ole ükski TR 3 võistleja veel kisa tõstnud.Karikas hakkas aga üle ajama. :beer:


Aga idee on hea.Milleks juhendid,kui neist nagunii kinni ei peeta ja võistlejale pärast suure kaarega pähe lastakse ?
Teeme siis edaspidised võistlused ilma juhendita.Protest on välja mõeldud selleks,et ta oleks lihtsalt kirjas.Kui võistleja julgebki protestida,siis võib ta kindel olla,et seda ei rahuldata.Meie puhul ehe näide,sest rohkem rikkumisi ei saa ju olemas olla.Samas väidab korraldaja,et miks me kohe ei protestind........... Milliste tulemuste vastu?
Mul on 3 erinevat versiooni tulemustest.Kas iga vastu oma protest ?
EAL 4x4 alaliidu ametlikul lehel ei ole tänase kuupäeva seisuga väljas TR 3 ametlikke tulemusi seal kus on ametlike tulemuste esitamise koht.Möödas on rohkem kui kuu.
Protestida saaks ainult selle vastu,et ilmad lähevad külmaks ja sügis on käes.

Ka mina ei saa ütlemata jätta,et ärge võtke isiklikult.Ma ei pea viha kellegi vastu.Ajate õiget asja.Tehke seda aga korralikult.
Teie kliendid on needsamad võistlejad.Olge nende vastu ausad.
Samas ei saa ma mainimata jätta ka seda,et kui see asi jääb nii,siis näete te 2012 aastal Eesti võistlustel oluliselt vähem TR 3 sid kui see aasta.Kui me sõidame,siis arvestuse väliselt.Meil ei ole sellist karikasarja vaja kus me oleme nagu hüüdja hääl kõrbes.
Kõik need masinad on ehitatud selleks,et sõita.Samas on sõitjad huvitatud sõitmisest.Kui siin aga seda ei võimaldata,siis samade kuludega saab seda teha ka lätis.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

ormti kirjutas:
pakane kirjutas: ... EM ja EK võistlustel peab ajavõtt olema dubleeritud ! ...
Klapperil oleks dubleeritud ajavõtt ilmselt võimalik, aga muudel võistlustel tähendaks see siis kahte kiipi autos või kahte jaama stardis/finishis... Hea plaan mu meelest :roll:
Ma loodan,et ei pane praegu puusse sellega,et foorumikasutaja" ormti " on tavaelus hr.Tormi Tamm.
Sa oled ise võistluste korraldaja(siiamaani ka väga hea võistluse) mis vähemalt meile väga meeldib.
Oled ka alaliidus esindaja.
Samuti olid sa meie protesti üks hääletajatest.Ma ei hakka praegult spekuleerima selle üle kes kuidas hääletas aga.........
Sa olid Klaperjahil 1 nendest TR2 sõitjatest(Team Porivormel) kes tegelikult ei läbinud 2 täisringi.Ring läks käima mäe otsas asuva puust ehitise all ja ring pidi samas kohas ka täis saama.
Kas ei oleks õige aeg tõusta püsti ja ütelda,mehed, jah oli küll nii.Ma ei läbinud 30% liidri ringide arvust ja olen saanud karikasarja punktid kirja korraldaja ebaausate tulemuste arvestamise alusel ?
Ma olin TR 2 sõidu ajal raja ääres pealt vaatamas ja käisin täiesti juhuslikult teie masina kõrval/läheduses rajale ringi peale.Nägin ka seda kuidas viimasest august välja saite.Ma muidugi ei süüdista mitte kuidagi selles teie meeskonda vaid korraldajat kes tegi raja kus pole võimalik sõita.
Sama meelt on ka Alvar Tähe (Star Team ,läbis 5 täisringi) ,kes ootab siiamaani tulemuste õigeks muutmist ja on sellel teemal suhelnud mitmeid kordi võistluse peakorraldajaga kes kõik apsakad on ajanud teiste kaela (oma abiliste) ja ei taha ise mingitki moodi vastutada tegeliku olukorra ees.
Samuti soovib Alvari sõnade kohaselt sama asja ka Visa Hulkuri team.
Näidake,kui ausad te olete oma kaasvõistlejate suhtes.

Veel üks huvitav seik Vaiko jutu kohta.Team VonKelm nr.315 lõhkus esimese stardiga oma tagasilla esimeses mudaaugus.Kuna ta 2. starti ei olnud enam võimeline tulema siis korraldaja tagastas talle 50% osavõtutasust.Kui aga korraldaja luges selle masina nö.tehniliselt praagiks,millised tuleb eos likvideerida,siis miks tagastati raha ?

PS:Loodetavasti ei tekitanud ma oma postitusega olukorda,kus meil keelatakse liigse suu pruukimise osaleda Kukepea võistlustel. :beer:
HM Racing Team
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas TR Pjätt »

Arto kirjutas: "Kas sooviksite teemat täpsustada?
Sel aastal olete sõitnud ainut ühe võistluse, kus tulemus pole kahjuks möödunud aastaga võrreldav.
Äkki on Teie nurin sellest põhjustatud?
Kutsun Teid Kukepeal tulemuste tegemise juurde vaatlejaks, koos saab kindlasti parem."

Arto sa oled küll viimane inimene, kes sellist idiootsust peaks siin kirjutama. Kuna sa oled EAL4x4alaliidu juht, siis võib öelda, et see probleem on suuresti tingitud sinu tegemata tööst. Ehk tekib küsimus, mis põhjustel sa seda üldse teed ja ärritad inimesi üles. On ju kõigile selge, et see mis toimus klapperiga on selgelt öeldes p...sk ja sa tead väga hästi, et paljudel on hari punane. Nüüd sa veel õhutad inimesi, miks?

Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

Teemat on loetud üle 600 korra.Kas see jääbki monoloogiks ?
Kui keegi aru ei saanud,siis me ootame alaliidu esindajate ja alaliidu esimehe seisukohta antud olukorrale.
Härrased:
Andres Meesak
Arto Kunnapas
Ermi Peets
Jaanus Arumae
Kristjan Kotkas
Mait Mumme
Rasmus Himma
Rein Pinn
Toomas Kreek
Tormi Tamm

Samuti sooviks näha TR2 sõitjate arvamust antud olukorrale.
Just praegu on see õige hetk.
Räägime siis asja lõpuni lahti kõigi jaoks.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas hulkur »

Olen lugenud, Klapperil kohal ei viibinud, oman selget seisukohta, hääletusest tagandati ilma minuga arutamata - seega minul ei ole antud küsimuses midagi kommenteerida.

Andres
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas Movistar »

hulkur kirjutas:Olen lugenud, Klapperil kohal ei viibinud, oman selget seisukohta, hääletusest tagandati ilma minuga arutamata - seega minul ei ole antud küsimuses midagi kommenteerida.

Andres
See,et sind hääletusest tagandati on meile teada.Äkki avalikustad oma selge seisukoha ?
Siiski tänud vastamast.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Re: EAL 4x4 alaliidu tegemised(musta pesu pesemine)

Postitus Postitas hulkur »

Hardo, veelkord, kuna ma reaalselt kohal ei viibinud, olen lugenud mõlema poole erineviad (mõtte)avaldusi, rääkinud mitme võistlejaga kes olid kohal, olen kursis võistluse dokumentidega ja EAL reeglitega ja olen sellest kujundanud enda seisukoha, AGA kuna ma kohal polnud, ei pea ma eetiliseks sõna võtta. Kuna Su postitus oli piisavalt kategooriline ja sellest peldikuseinast on kujunenud mõlema osapoole (pool)ametlik hääletoru, siis andsin lihtsalt märku, et jah, olen AK liikmena asjaga kursis.
Suletud

Mine “Võistlused/Competitions”