Klaperjaht 2011 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Jaht oli tasemel, nagu alati ! Selle puhul, et ajakava segi läks, viskaks kivi kahjuks korraldajate kapsaaeda... Isegi diletandid oleks aru saanud, et see turbavann on TR3-le liiast. Ja nagu me kõik tõdesime, siis nii see paraku oli. Aga las see olla- ikka juhtub . Sõidud ja rajad olid vastavalt klassidele parajad . Eriti tahaks kiita TR1 rajameistrit, kes suutis tõesti haarava võistluse tekitada! Nagu oleks F1 sõitu jälginud, et kes see ring nüüd ikka kiirem on jne... Lahe oli. Loodan, et järgmine Klaperjaht tuleb sama hea!
Toitlustus. Njah... Eelkõnelejad on vist kõik halva ära öelnud. Ega midagi head eriti lisada pole. Ise tehtud- hästi tehtud . Toit siis ikka. Samas, pühapäeva ennelõunal õnnestus saada alumisest putkast täiesti normaalset friikat koos korraliku vorstiga, mis ei olnud kuumas õlis lihtsalt soojaks aetud. Ei tea, kas olin õigel ajal õiges kohas...
PS. Kohtunike instrueerimisel/koolitusel tuleb vaadata, et nad kõik ikka selle ajal üleval oleksid...
Toitlustus. Njah... Eelkõnelejad on vist kõik halva ära öelnud. Ega midagi head eriti lisada pole. Ise tehtud- hästi tehtud . Toit siis ikka. Samas, pühapäeva ennelõunal õnnestus saada alumisest putkast täiesti normaalset friikat koos korraliku vorstiga, mis ei olnud kuumas õlis lihtsalt soojaks aetud. Ei tea, kas olin õigel ajal õiges kohas...
PS. Kohtunike instrueerimisel/koolitusel tuleb vaadata, et nad kõik ikka selle ajal üleval oleksid...
Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Selline ollus vedles koos ühe vahetatud rattaga pikalt Seksi talu eseise lõigu ääres. Kohtunikest jäi sees sinna, kuna keegi võistlejatest tuli ka veel miskeid (veokate) asju peale ATV-sid ära korjama.MahviaDeTyrk kirjutas:Kui keski kollase T-Max'i Hi-Lifti pühapäeval raja äärest leidis siis olge nii kenad andke palun meile tagasi
Ilmselt ununes see raja kõrvale nii umbes viimase veerandi kohal kus kännult maha tõstsime ja rajalt kõrvale tulime
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Ratas oli meie,tungist ei tea,oli küll seal muidu olnud vist.
Proto
53951597
53951597
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Suurimad tänud kaasvõistlejatele, korraldajatele ja loomulikult pealtvaatajatele, oli väga vinge ja naudingut pakkuv võistlus. Ei olnud tavapärast vintsiorgiat vaid tõeliselt vinge sõit.
Mis puudutab uut ja suurt turba auku siis ei mõista miks TR-2 ja vaba sinna sisse sunniti ja siis TR-3 kõrvalt lasti, polnud seal nii hullu ju miskit.
Mis puudutab toitlustust, siis igaks juhuks jätan oma arvamuse endale(sihukese raha eest sihuke asi...)
Imelisel kombel olid see aasta turvamehed vähe haritumad kui eelmisel aastal ja hakanud enne mandaadini jõudmist käsi väänama ja piletit ostma sundima.
Nüüd siis ka vähe mõrudamast poolest, mida korduvalt eelnevatel ja ka sellel aastal mainitud on, kas tõesti on korraldus brigaadil raske lisada oma paberi majadusse 1 kastike, et ära mahutada ka võistkonna kolmas liige (kõik ei sõida kahekesi,ausõna)? Nagu ka eelmisel aastal mainisin ei huvita mind see mitte materjaalselt vaid puht inimlikust seisukohast, raske töö on ära teinud kõik kolm autos viibinud tegelast.
P.S üleskutse kõigile kes järgmine aasta kavatsevad Klaperjahil osaleda, teeme ühis investeeringu ja kingime Vaikole ruupori, tõesti ei kuule autausustamise ajal mitte muffigi,eriti kui lõunanaabrid oma võidujoovastuses vatravad ja kilest telgikatusele vihma ladistab(loota et kõik autasutamise ajal ilusti tasa ja targu istuvad on tiba palju tahetud).
Kui mõningad mõrud pähklid välja jätta siis 5 palli süsteemis seekord 4+
Edu ja jaksu järgmiseks korraks.
Mis puudutab uut ja suurt turba auku siis ei mõista miks TR-2 ja vaba sinna sisse sunniti ja siis TR-3 kõrvalt lasti, polnud seal nii hullu ju miskit.
Mis puudutab toitlustust, siis igaks juhuks jätan oma arvamuse endale(sihukese raha eest sihuke asi...)
Imelisel kombel olid see aasta turvamehed vähe haritumad kui eelmisel aastal ja hakanud enne mandaadini jõudmist käsi väänama ja piletit ostma sundima.
Nüüd siis ka vähe mõrudamast poolest, mida korduvalt eelnevatel ja ka sellel aastal mainitud on, kas tõesti on korraldus brigaadil raske lisada oma paberi majadusse 1 kastike, et ära mahutada ka võistkonna kolmas liige (kõik ei sõida kahekesi,ausõna)? Nagu ka eelmisel aastal mainisin ei huvita mind see mitte materjaalselt vaid puht inimlikust seisukohast, raske töö on ära teinud kõik kolm autos viibinud tegelast.
P.S üleskutse kõigile kes järgmine aasta kavatsevad Klaperjahil osaleda, teeme ühis investeeringu ja kingime Vaikole ruupori, tõesti ei kuule autausustamise ajal mitte muffigi,eriti kui lõunanaabrid oma võidujoovastuses vatravad ja kilest telgikatusele vihma ladistab(loota et kõik autasutamise ajal ilusti tasa ja targu istuvad on tiba palju tahetud).
Kui mõningad mõrud pähklid välja jätta siis 5 palli süsteemis seekord 4+
Edu ja jaksu järgmiseks korraks.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Meie jäime igati rahule.
Väga vinge oli vaadata TR 1 sõitu.
Eriti vinge oli turistide sõit lõpus, korraga 4-5 autot ühtedes puknktides koos -oli tihe rebimine
Mis puutub turisti osalustasusse:
Meil oli 4 meeskonnaliiget:
Lihtne matemaatika:
4x 20( sägid hinnas kõigile) 80.- €
piletid mõlemaks päevaks 10x 4 40.-
Sh parkimine sisuliselt raja kõrval kokku 120.-
Vahe 30.-€
Pole ju kallis?
Igatahes turistidele oli tehtud väga äge sõit !
Team Mudatigu.
---------------
Väga vinge oli vaadata TR 1 sõitu.
Eriti vinge oli turistide sõit lõpus, korraga 4-5 autot ühtedes puknktides koos -oli tihe rebimine
Mis puutub turisti osalustasusse:
Meil oli 4 meeskonnaliiget:
Lihtne matemaatika:
4x 20( sägid hinnas kõigile) 80.- €
piletid mõlemaks päevaks 10x 4 40.-
Sh parkimine sisuliselt raja kõrval kokku 120.-
Vahe 30.-€
Pole ju kallis?
Igatahes turistidele oli tehtud väga äge sõit !
Team Mudatigu.
---------------
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Kiitke aga lätlasi,nendest osad sõidaks ise endast kah üle kui saaks,
Kui me hakkaks samas stiilis (kõigest po......i ) sõitma saaks päris ruttu sõbrad otsa kellega peale võistlust õlut juua ja muljeid vahetada.
Oleme sõit see aasta läti sarja ja need üli proffid on kõik meie seljataga,seda ka siis,kui tehakse kõik,et me ei võidaks,ehk lastakse meid alati esimesena rajale,nemad paarimindiste vahedega järgi,katsed on tihti lühikesed järjest punktide võtt,ehk meie teeme rada.
Kui on pikk orjenteerumine tulevad need proffid alles paari tunni pärast peale meid metsast,ja osad punktid võtmatta
Kross on igal etappil seal 2x1,5h,seal on nad meid edestand,kas meie tehniliste probleemide tõttu või vähemalt korra räigelt sohki tehes,tihti juhtub nende sõidu stiiliga see,et arutatakse vintsitrosse ümber rataste jne,lihtsalt eestis käib asi teisiti(targem annab järgi).
On juhtund ka seda,et katse käigus muudetakse katse formaati nende meestele sobivamaks,kuna proffid ei leidnud eriti punkte ülese,mida meie leidsime öösel vihmaga,ühe tule ja ilma kojameesteta,sõit käis ajapeale,ja lõpuks arvestati aind aega,mitte punkte.
Lihtsalt see kõik pole nii mustvalge,kui teile tundub.
Lätis on väga lahe võistelda .
Kui me hakkaks samas stiilis (kõigest po......i ) sõitma saaks päris ruttu sõbrad otsa kellega peale võistlust õlut juua ja muljeid vahetada.
Oleme sõit see aasta läti sarja ja need üli proffid on kõik meie seljataga,seda ka siis,kui tehakse kõik,et me ei võidaks,ehk lastakse meid alati esimesena rajale,nemad paarimindiste vahedega järgi,katsed on tihti lühikesed järjest punktide võtt,ehk meie teeme rada.
Kui on pikk orjenteerumine tulevad need proffid alles paari tunni pärast peale meid metsast,ja osad punktid võtmatta
Kross on igal etappil seal 2x1,5h,seal on nad meid edestand,kas meie tehniliste probleemide tõttu või vähemalt korra räigelt sohki tehes,tihti juhtub nende sõidu stiiliga see,et arutatakse vintsitrosse ümber rataste jne,lihtsalt eestis käib asi teisiti(targem annab järgi).
On juhtund ka seda,et katse käigus muudetakse katse formaati nende meestele sobivamaks,kuna proffid ei leidnud eriti punkte ülese,mida meie leidsime öösel vihmaga,ühe tule ja ilma kojameesteta,sõit käis ajapeale,ja lõpuks arvestati aind aega,mitte punkte.
Lihtsalt see kõik pole nii mustvalge,kui teile tundub.
Lätis on väga lahe võistelda .
Proto
53951597
53951597
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Indrek Allik saadab terviseid 4x4 foorumi administraatoritele ja lubas, et õhtul lisab all olevale lehele veel pilte.
Seniks aga naudime neid:
http://www.motomaailm.ee/auto/galerii-n ... jaht-2011/
Seniks aga naudime neid:
http://www.motomaailm.ee/auto/galerii-n ... jaht-2011/
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Datsun
- True Off Roader!
- Postitusi: 1072
- Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
- Asukoht: Tartu ja Võõpste
- Kontakt:
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Olen Praksiga 101% nõus!!!Praks1 kirjutas:Kiitke aga lätlasi,nendest osad sõidaks ise endast kah üle kui saaks,
Kui me hakkaks samas stiilis (kõigest po......i ) sõitma saaks päris ruttu sõbrad otsa kellega peale võistlust õlut juua ja muljeid vahetada.
Oleme sõit see aasta läti sarja ja need üli proffid on kõik meie seljataga,seda ka siis,kui tehakse kõik,et me ei võidaks,ehk lastakse meid alati esimesena rajale,nemad paarimindiste vahedega järgi,katsed on tihti lühikesed järjest punktide võtt,ehk meie teeme rada.
Kui on pikk orjenteerumine tulevad need proffid alles paari tunni pärast peale meid metsast,ja osad punktid võtmatta
Kross on igal etappil seal 2x1,5h,seal on nad meid edestand,kas meie tehniliste probleemide tõttu või vähemalt korra räigelt sohki tehes,tihti juhtub nende sõidu stiiliga see,et arutatakse vintsitrosse ümber rataste jne,lihtsalt eestis käib asi teisiti(targem annab järgi).
On juhtund ka seda,et katse käigus muudetakse katse formaati nende meestele sobivamaks,kuna proffid ei leidnud eriti punkte ülese,mida meie leidsime öösel vihmaga,ühe tule ja ilma kojameesteta,sõit käis ajapeale,ja lõpuks arvestati aind aega,mitte punkte.
Lihtsalt see kõik pole nii mustvalge,kui teile tundub.
Lätis on väga lahe võistelda .
Lätis on näputäis normaalseid sõitjaid.
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Võistkond AURORA soovib õnne Klaperjaht 2011 võitjatele ja tänab TR-1 klassi rajameistreid väga nauditava raja eest - on taaskord midagi, mille poole püüelda ka teiste võistluste korraldajatel! Kes tegi ja miks viimastel aastatel pole lastud neid tegijaid asja juurde? Veelkord, meie jäime igatahes rahule! Ka proloog oli väga tore sissejuhatus võistlusele.
Avaldan meie võistkonna poolt tänu ka Mell'ile Artisti teamist (nr. 102) abikäe ulatamise eest, samuti suur aitäh võistkonnale Marurahulik (nr. 123), et leidsite kiirel hetkel aega momendiks peatuda ning hilifti laenata - ilma teie abita oleks niigi pikalt viibinud rehvivahetus ilmselt veel väga pikalt oodanud, kuna enda lift oli juba teistele välja laenatud ning asus jumal teab kus võistlusraja nurgas. Siit ka õppetund - ära kunagi jäta mitte midagi maha!
Paljukirutud toitlustus mind otseselt ei puudutanud, kuna elan, söön ja magan juba mitmendat korda Tõrvas, kus söögi ja une kvaliteedi kohta küll etteheiteid teha ei saa. Küll aga tekitas tuska külma joogi puudumine toitlustaja valikust laupäevasel võistluspäeval. TR2, Vaba ja TR3 sõitude ajal oleks võinud selle palava päikese käes midagi külma juua olla ju küll. Oma tuttavate käest kuulsin aga toidu kohta nurinat küll ja veel. Ning mitte just ebaõiglase hinna, vaid olematu kvaliteedi kohta. Konkurentsi puudumine annab ju võimaluse näljasele kõik prügi maha müüa ja seejuures mitte prügi hinnaga.
Kohtunike töö kohta minul etteheiteid ei ole, sest need kellega minul kokkupuude oli, tulid enamjaolt oma ülesannetega hästi toime, kuigi osade kaasvõistlejate käest oli kuulda ka nurinat ebapädevuse kohta! Turvameeskond oli sel korral paremini võistluse korraldusest informeeritud ja ka nendega minul probleeme ei esinenud. Samuti sujus peaaegu tõrgeteta mandaat (anti vale suurusega särgid, mida saab see eest nüüd telgina kasutada). Tehnilises komisjonis toimis asi ka kenasti ning tõrgeteta.
Erik, team AURORA, TR-1 nr. 118
Avaldan meie võistkonna poolt tänu ka Mell'ile Artisti teamist (nr. 102) abikäe ulatamise eest, samuti suur aitäh võistkonnale Marurahulik (nr. 123), et leidsite kiirel hetkel aega momendiks peatuda ning hilifti laenata - ilma teie abita oleks niigi pikalt viibinud rehvivahetus ilmselt veel väga pikalt oodanud, kuna enda lift oli juba teistele välja laenatud ning asus jumal teab kus võistlusraja nurgas. Siit ka õppetund - ära kunagi jäta mitte midagi maha!
Paljukirutud toitlustus mind otseselt ei puudutanud, kuna elan, söön ja magan juba mitmendat korda Tõrvas, kus söögi ja une kvaliteedi kohta küll etteheiteid teha ei saa. Küll aga tekitas tuska külma joogi puudumine toitlustaja valikust laupäevasel võistluspäeval. TR2, Vaba ja TR3 sõitude ajal oleks võinud selle palava päikese käes midagi külma juua olla ju küll. Oma tuttavate käest kuulsin aga toidu kohta nurinat küll ja veel. Ning mitte just ebaõiglase hinna, vaid olematu kvaliteedi kohta. Konkurentsi puudumine annab ju võimaluse näljasele kõik prügi maha müüa ja seejuures mitte prügi hinnaga.
Kohtunike töö kohta minul etteheiteid ei ole, sest need kellega minul kokkupuude oli, tulid enamjaolt oma ülesannetega hästi toime, kuigi osade kaasvõistlejate käest oli kuulda ka nurinat ebapädevuse kohta! Turvameeskond oli sel korral paremini võistluse korraldusest informeeritud ja ka nendega minul probleeme ei esinenud. Samuti sujus peaaegu tõrgeteta mandaat (anti vale suurusega särgid, mida saab see eest nüüd telgina kasutada). Tehnilises komisjonis toimis asi ka kenasti ning tõrgeteta.
Erik, team AURORA, TR-1 nr. 118
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
kiideti siin lätlaste üli head sõitu ja vintsimist ,ja mis sultsil saab jne
kuidas vintsiti kulguri eest läbi jne
oleks priidu asemel seal augus olnud lätlane oleks ta neile teistele räigelt risti ette vintsind,üle rataste jne,sellest stiilist räägin ja,et pole nad kottigi nii kõvad kui paljudele tundub.
Lihtsalt pole endal kombeks 3-4 auto vahelt vintsi trossi vedada ja vaadata mis saab ja pärast kellegi silla ümbert seda arutada,mida tuleb läti nahaalsusega tihti ette.
kuidas vintsiti kulguri eest läbi jne
oleks priidu asemel seal augus olnud lätlane oleks ta neile teistele räigelt risti ette vintsind,üle rataste jne,sellest stiilist räägin ja,et pole nad kottigi nii kõvad kui paljudele tundub.
Lihtsalt pole endal kombeks 3-4 auto vahelt vintsi trossi vedada ja vaadata mis saab ja pärast kellegi silla ümbert seda arutada,mida tuleb läti nahaalsusega tihti ette.
Proto
53951597
53951597
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Ütleme nii, et iga aastaga läheb järjest hullemaks. Pole see mis ta aastaid tagasi oli. Liiga kommertslikuks muutub - aetakse sopareklaamidega rahvas kohale ... sõna otseses mõttes igasugune rahvas ... sopajoodikud, pummeldajatest teismelised kes klepse ja võtmepaelu taga ajavad, nabapluuside ja kõrgetekontstega tibid, kes discot otsivad ja aru ei saa miks kõik poisid kummikutes on ja miks pori lendab igalpool või siis tolbajoobid kes kaikaid ja kändusid kaasas kannavad - ei nohh, pulli peab ju saama ja vahet pole, pappi ju tuleb mida rohkem jobusid koos on. Aga millegipärast iga aastaga jääb tõelisi entusiaste järjest vähemaks - kurb!
Raha võetakse iga liigutuse eest, aga mida vastu pakutakse??!! Nu "miljoon" inimest on kohal ja siis mingi 2 kööki on püsti löödud ja rahakotti kergendad kiiremini kui restoranis, aga teenindus on hullem kui peldikus. Keegi ajas sigarette taga ja oli paki eest nõus 10euri maksma (arvan, et ta polnud ainus) ja siis öeldi et oi, suitsud said ammu otsa - juba lõuna ajal...vakk tõesti.
Aru ma ei saa mida see mikri taga olev Vaino seal üldse tegi...see on ju aastaid selge olnud, et masinad millel on rohkem kui 1 kang ja jalavarjudeks suuremad kui 12" on tema jaoks matemaatiline valem mida 2 minutiga selgeks ei õpi. OK, see selleks, aga rahvast oleks võinud ikka asjadega kursis hoida. Järgmine aasta võiksite selle koha pealt raha kokku hoida ja lihtsalt lindilt musat lasta - tõesti see läheks rahvale rohkem peale.
Ja lõpetuseks kõige suurem pläkk - veoautod!!! Varem ikka vurati õhtupimeduseni ja siis pärast seda hea ansambel musaga. MIks nüüd varavalges pidi tümps pihta hakkama ja põhiatraktsioon järgmisele päevale lükati?? Ne panimõmm! Kui ma tahan kontserdile minna, siis ma ka lähen sinna, aga praegu oli siiski teistsorti üritus või vähemalt oleks pidanud olema.
OK, midagi head kah: super ilm oli
Pildid leiate siit: Klapp kakstuhatüksteist
Raha võetakse iga liigutuse eest, aga mida vastu pakutakse??!! Nu "miljoon" inimest on kohal ja siis mingi 2 kööki on püsti löödud ja rahakotti kergendad kiiremini kui restoranis, aga teenindus on hullem kui peldikus. Keegi ajas sigarette taga ja oli paki eest nõus 10euri maksma (arvan, et ta polnud ainus) ja siis öeldi et oi, suitsud said ammu otsa - juba lõuna ajal...vakk tõesti.
Aru ma ei saa mida see mikri taga olev Vaino seal üldse tegi...see on ju aastaid selge olnud, et masinad millel on rohkem kui 1 kang ja jalavarjudeks suuremad kui 12" on tema jaoks matemaatiline valem mida 2 minutiga selgeks ei õpi. OK, see selleks, aga rahvast oleks võinud ikka asjadega kursis hoida. Järgmine aasta võiksite selle koha pealt raha kokku hoida ja lihtsalt lindilt musat lasta - tõesti see läheks rahvale rohkem peale.
Ja lõpetuseks kõige suurem pläkk - veoautod!!! Varem ikka vurati õhtupimeduseni ja siis pärast seda hea ansambel musaga. MIks nüüd varavalges pidi tümps pihta hakkama ja põhiatraktsioon järgmisele päevale lükati?? Ne panimõmm! Kui ma tahan kontserdile minna, siis ma ka lähen sinna, aga praegu oli siiski teistsorti üritus või vähemalt oleks pidanud olema.
OK, midagi head kah: super ilm oli
Pildid leiate siit: Klapp kakstuhatüksteist
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Hallo Schlammbadleute, kas te sinna kännu juurde põõsasse mitte oma lifti ei pillanud/unustanud ?
Hakkas just tunduma , et vinsite oma G,l tagasilla alt, kuid nii see õnneks siiski ei läinud.
Minumeelest seal kus üks lift vedeles tunde, Kappav Tigu küll ei liftinud?
Hakkas just tunduma , et vinsite oma G,l tagasilla alt, kuid nii see õnneks siiski ei läinud.
Minumeelest seal kus üks lift vedeles tunde, Kappav Tigu küll ei liftinud?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Vastab tõele, saime selle sealt hiljem kättehelar kirjutas:Hallo Schlammbadleute, kas te sinna kännu juurde põõsasse mitte oma lifti ei pillanud/unustanud ?
Hakkas just tunduma , et vinsite oma G,l tagasilla alt, kuid nii see õnneks siiski ei läinud.
Minumeelest seal kus üks lift vedeles tunde, Kappav Tigu küll ei liftinud?
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
üks pirakas ports pilte siis siin:
https://picasaweb.google.com/Pinchu.0/K ... directlink
https://picasaweb.google.com/Pinchu.0/K ... directlink