Klaperjaht 2011 järelkajad

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas Landy »

Kohtunike poolelt Landy tänaab korraldajaid ning hea meel, et korraldajad ja kohtunukud ei aja raadios enam suvalist mula. vaid kasutavad eetrit sihtotstarbe kohaslet. Eriti suur tänu Augusteile, kes nagu lendaorva pidevlt raja ääres tiirles ja operatiivslet abiks oli.
Ka juhtusid minu lähedussse seekord üsna asjalikud turvad, eriti üks noorem kutt ja kolmanda päeva turvatibi.

Ka tänan seekord üsnagi reeglite kohaselt võistelnud meeskondi. Teiega oli seekord mõnus koos rajal olla.

Kuigi pealtvaatajaid oli rohkem kui mullu, oli minu sektoris seekord vähem seltskondi kes kaelpaidi vitsirossi ja jalgupidi auto alla trügiksid.

Kahju, et esimesel võistluspäeval Seksi talu valjusti pröökajad ei toiminud ja rahvas üsnagi info sulus oli mudauakude ääres (ülevat mäe pealt õnneks veidi kostis). Eks meiegi kõrvu ulatus nurinat selle aastase toitlustuse ja selle hindade osas.
Kohtunike (ja võistlejate)kõhtu oleks kindlasti silitanud "Friikartuli dieedi" vahele võimlus valida supp ja seda ka talongi lausel.

Muus osas edu ja kohtume järgmisel korral!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas rt23 »

Pealtvaatajana jäin rahule, väga lahe rada oli. Vaba ja tr2 klassiga jõudsin iga augu juures kohal olla, tekkis ka isu kunagi autoga rajal olla :wink: Turbaauk oli veidi liiast :?
Sööma jooma ei tulnud, aga toidlustajaid võiks tõesti veidi rohkem olla, saaks valida vähemalt. 1.50 0,5l vee eest tundub natuke palju :(
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas Vahur »

Kõigepealt tänud kõigile kaasvõistlejaile TR1s-oli tõsiselt tihe rebimine kuni lõpumeetriteni!!!
Suurima respekti pälvib muidugi Fiona tiim ja eriti Maire muljetavaldav sõit - soovin kiiret paranemist sulle sinna Tartusse! Ja muidugi vabandused kolmanda koha "röövimise" eest viimases "augus" - oleks ma teadnud millises seisus sa hommikul starti tulid poleks ma kindlast mööda pressinud....
Aga muidu oli TR1-e rada SUPER ja vähemalt Jeebiga oli võimalik mitmes kohas sooritada möödasõite (mitte möödavintsimisi või möödumisi seisvast/vintsivast autost).Eriti magusad kohad olid kontsertlava tagune lõik ja see suurte puude vaheline S pööre päris lõpu eel-MÕNUS!
Sellisel rajal oleks tahtnud tunnikese või enam kauemgi SÕITA! Ja nagu juba kohapeal kuulda sai ja siinsetest kommentaaridest lugeda võib meeldis selline võistlus pealtvaatajaile enam kui meeletu vintsimisvõistlus.Kenasti oldi lõpuks arusaadud mis tähendab normaalne/hea rada!

AGA---
Mõned tõrvatilgad korralduse (eriti kohtuniketöö) kohta:

1.Esimesel ringil peale "luubi" läbimist ja jõudmist esimise laskumise juurde (päris pika vahega jälitajate ees seejuures) selgus , et kellegi karvane käsi oli sinna lindi ette tõmmanud.Peale võimaliku uue raja otsimist ja tõdemist et tegemist on tupikuga sõitsin lindist teadlikult ja meelega lihtsalt läbi ja teised järgijõudnud võistlusautod kah (vastavalt briifingul öeldule siis disklaff).Kas oleksin ka pidanud nõudma kordusstarti nagu TR3s tehti?.Hilisemad selgitused/vabandused rajameistrilt a la "mina ei tea ja mina pole seda linti sinna pannud" pole eriti pädevad! Ju see lint sõlmiti kohtunike poolt sinna õhtul kui TR3e rada veokate jaoks taheti ümber teha ja peale veokate sõidu edasilükkamist pühapäevaks unustati lihtsalt lahti sõlmida.

2.Tahaks teada kes maksab mulle ja Toomasele kinni selle ebapädeva rajakohtuniku poolt tekitatud avarii kahjud kes mulle "luubi" alt läbisõitmisel STOP tahvliga ette hüppas. Peale minu seismajäämist ütleb aga hoopis "et sõida edasi, see polnud sulle mõeldud". Kuna Jeebi nina oli juba otsapidi vastu linte tuli edasiliikumiseks meeter tagurdada.Paraku samal ajal tuli "luubi" alt Maasturite LC ja tulemuseks siis korralik kokkupõrge (minu senised kõksud ja hooga vastu puud sõitmised on lapsemäng selle kõrval).Toomase autol muutus mootorikate "kenaks telgiks" ja Wrangleril muutis tagaluuk(vahetult enne võistlust paigaldatud "tutikas" pealegi) tundmatuseni kuju ning niigi väike pagasiruum on nüüd olematu(hea et tagavararatas terveks jäi sest seda läks mõni ring hiljem vaja). Veelkord minupoolsed vabandused Tom-i ees põhjustatud ebameeldivuste pärast ja hea et ülinapilt jäid terveks radikas ning vintsi releed/juhtmed.
Peale finisit anti järgmisi selgitusi juhtunu kohta-"sa sõitsid liiga kiiresti ja me tahtsime hoogu vähe pidurdada aga tahvlit kirjaga SÕIDA AEGLASEMALT ju polnud..." ja "Tegelikult oli STOP mõeldud Imemeeste tiimile kes tuli Maasturite tagant..." on ju ehe BS!!!
On ju enne võistlust kohtunike koosolek ja vastutusrikkamatesse kohtadesse peaks panema suuremate kogemustega ja kiirema reageerimisvõimega inimesi!
Kui paar ringi hiljem mulle uuesti STOP-i näidati olin tegelikult ka juba valmis eirama rajakohtuniku käsku!

3.Uus reegel lindi kogemata lõhkumise kohta - "kinnisõlmimine ei päästa 5 minutilisest trahvist".
Ok aga miks kvalifiktsioonirajal öeldi ,et katkine lint tähendab automaatset "nulli" ja starti rivi lõpust kuid tegelikult lindi katkemisi arvesse ei võetud ja ajad läksid kirja? Miks jälgiti/karistati lindi lõhkumisi valikuliselt ja oma suva järgi?
Ja kes kinnitab ,et minu poolt väidetavalt Seksi talu juures lõhutud lint ei katkenud hoopiski mitte paaniliselt lindi taga olevate ja lindist kätega kinnihoidvate pealtvaatajate eemalehüppe tagajärjel vaid ikka kokkupuutest Jeebiga. Metsas ja mägedes lisandus iga ringiga mitmeid purukssõidetud linte/tokke-kas keegi peale Indreku ja minu sai veel keegi 5 minutilise trahvi?
Kurb kui võistluse tulemusi tehakse "laua taga" mitte võistlusrajal.

Need kolm kohtunike "näpukat" rikkusid korduvalt sõidurütmi ja röövisid paraku suure osa vahepeal saadud tõsisest NAUDINGUST ning kiidusõnadest rajameistri aadressil.
Sellisel võidusõidul kus esiviisiku kohad vahetusid ühe ringi jooksul mitmeid kordi ja ajavahesid mõõdeti sekundites tekitasid needsamad JAMAD paraku sellise kurva tunde ,et võistluse tulemusi tehakse "laua taga" mitte võistlusrajal.

4.Toitlustamise kiirusest ja toidu kvaliteedist ei taha muud öelda kui, et juba mitu aastat on kiirem,odavam ja kõhule tervislikum sõita nt Tõrvasse sööma või grillida ise.

5.Vähemalt lõpuprotokollidesse võiks panna nimed õigesti kirja(kui ei suudeta lihtsalt ümber kirjutada siis on abiks copy/paste nupud-isegi minusugune arvutitega mitte kõikse paremas suhtes olev "ühenäpuga trükkija" saaks sellega hakkama) ja autasustamisel lugeda ette kõikide tiimis sõitnud inimeste nimed + kui tiimis on nt kolm liiget siis ka meened (nt mütsid,DVD-d) võiksid kolmele olla!Eelarve vast kannatab välja selle "lisakulu"!
Viimati muutis Vahur, T Aug 30, 2011 11:15 am, muudetud 4 korda kokku.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Kasutaja avatar
Sepp
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 116
Liitunud: P Veebr 13, 2011 6:16 pm
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas Sepp »

Kuigi ma ise ei sõitnud julgen ütelda, et ATV sõitjatele anti märku, järgmine aasta neid enam ei oodata. Teisiti seda jama ma tõlgendada ei oska. See et kolmandana lõpetanud mees taheti jätta ühksandaks on lagi, rääkimata 3 tunnise sõidu lühendamisest 1 tunnile.
Tulin toetama ja kaasaelama oma sõpradele sain samuti tünga kuna vaatemäng mida ootasin jä nägemata. Mind kui pealt vaatajat on petetud. Ja mis puudutab toitlustust siis sõnastaks selle nii, et nii kallilt nii sitta toitu osta on kuridegu, selleasemel oleks pidanud selle raha kuskile annetama. Aga paistab, et raha tuleb korraldajale mõlemalt poolt(võistlejad ja pealtvaatajad ja kindlasti maksab ka toitlustaja et saaks oma saasta müüa) ning teda need asjad ei koti :roll: Kahju kui ühest heast sõidust selline sitta maik suhu jääb.
Kuid tegijatel juhtub need kes ei tee neil ei juhtu.
Nüüd ka 4x4 auto
Peeter ehk Sepp
2010 IV , 2011 II ,2012 II ,2013 III
Kui saan abiks olla
Tel: 5165626
http://www.sepp.ee
Kasutaja avatar
RaidoKol
Fitting 38"
Postitusi: 395
Liitunud: P Okt 30, 2005 7:48 pm
Asukoht: Viljandimaa

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas RaidoKol »

Ütleks ka siis mõned sõnad.

Proloog: Jällegi nagu eelmine aasta ei öeldud, et heinarullide vahel tuleb tagurdada. Ok mina teadsin aga need, kes eelmine aasta ei sõitnud need kuulsid kogemata teistelt. :shock: Kas mitte Block selle pärast mitte nulligi ei saanud?

Põhisõit: Rada va. turbaauk oli ok aga ega seda turbaaugu nii hullu süvenemist poleks suutnud vist ette ka näha. Küll jah enne TR3 starti oleks võinud midagi ette võtta. Ülejäänud augud olid lihtsalt tulenevalt ilmast liiga ''tummised''. Aga oleks need välja jätnud poleks üldse huvitav olnud. Kuigi jah klaperjahi olemus hakkab vaikselt muutuma ''offroadist mõnede vintsimistega'' hoopis võistluseks ''vaatame kellel on kiireim vints'' . Aga muidu raja uus osa oli väga hea.
Muidu üritus väga kõva.

Toitlustuse osas eelnevatega nõus.

PS: Äkki panete VILKAR tiimi ka ikka nimekirja sai ju ometi kohal käidud mis sellest, et ringi kirja ei saanud.

PPS: See seljakotiga ülbitseja käis juba suvesõidul paljudel närvidele. Sudiste katsel puhus kogu aeg oma pasunat saamata aru iroonilistest vihjetest tema pihta. Olgem ausad oleks keegi meie pihta kaika loopinud ei oleks me arvatavasti nii rahulikuks jäänud.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Kilpkonn
Fitting 38"
Postitusi: 364
Liitunud: R Dets 14, 2007 10:32 am
Asukoht: Tallinn, asfalt

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas Kilpkonn »

O|||||||O
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Kui keski kollase T-Max'i Hi-Lifti pühapäeval raja äärest leidis siis olge nii kenad andke palun meile tagasi
Ilmselt ununes see raja kõrvale nii umbes viimase veerandi kohal kus kännult maha tõstsime ja rajalt kõrvale tulime :cry:
tartuoffroad.ee
5581340
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Re: Klaperjaht 2011

Postitus Postitas kala »

jaanusy kirjutas:Tere, olen see paha inimene kes lätlaste võistlusmasina poole toki viskas, mitte paku. Toki viskamise eesmärk ei olnud kellegi vigastmine, vaid tähelepanu pööramine. Lätlased vintsisid rist rada kuigi vintsimees nägi taga tulevaid kiiremaid masinaid mis võistelsid esikolmiku kohale. Enne lasti teine lätlaste tiim läbi ja peale seda tõmmati tross risti rada ette. Minu arust väga ebasportlik käitumine teiste võistelejate suhtes. Minu arust võiksid lätlased õppida team Nissanist ( 301 numbre ) kes võistluse käigus aitas teisi võisteljaid neid välja tõmmates ja oma autot ankruna pakkudes. Lätlaste võistlus kultuur kahjuks ei ole just kõige meeldivam. Kui kellelgi otseselt kahju oma teoga tekitasin siis on mul väga kahju sellepärast. :(
Ja kui nüüd kõik pealtvaatajad hakkaksid tokkidega tähelepanu juhtima? :bang:
Siis läheks ju fänclubide vahel korralikuks sõjaks.
kes ees see mees,nii need lätlased poodiumile jõudsid.
56157755
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas totu »

Paneks ka muljed kirja, hilinemisega. Lisaks ülekandega tehtud panusele ka tänud korraldustiimile.
Kuppelmaastiku poole sõites arutasime et kruusatee ehitamine on küll kallis aga võiks ju koguda (ikkagi 11.s kord) ja ehitada laagriplatse ühendava, tavautoga läbitava, tee ja oh imet- oligi "aeglustusrada" tehtud. Vaimustushüüded ei olnud veel vaibunud kui leidsime end tuttaval heinamaal offroadimas, 4X2 ja haagisega kaubikuga. Tänu viimaste päevade vihmavaesusele jõudsime ühe mitteolulise kinnijäämisega laagrisse.
Soomlastega suheldes leidsime et antud võistlus on vist maailmas ainuke, kus mehhaanikud peavad pileti ostma, aga ehk saab kunagi ikka tee.
Ilm oli viimase peal ja proloog täitsa mõistlik.
Põhivõistluse rada oli kindlalt (ilmataadi kaasabil) viimaste aastate parim, mida ei saa öelda viimase "täiustuse" kohta (muuseas, tekkis kahtlus et kaevajad on ekskavaatori sinna põhja unustanud, igatahes murdsime ajamiosa, mida ei ole kunagi katki saadud ja kõigil rehvidel oli mustri esiserv narmastes). See et meil oli tehnilisi hädasid ja elektrivints, tuletas ka tulemuse.
Edasi juba muljed pealtvaatajana:
Leidsime järjest meeldivaid üllatusi, nagu hea õllefirma valik, vaatemänguline 3de sõit (peale paljukirutud jamasid stardiga), asjalik lava paigutus. Noh jah, ise grillides oleks söök tulnud palju kiiremini, -odavamalt ja väga palju maitsvamalt. Aga eks toitlustajad pidid ka platsimaksu katma.
Õhtune grill ja jook olid head, ikkagi ise valisime. Tänud turvadele kes meie naabrusest umbjoobes naispealtvaataja ära organiseerisid, heinamaal kaineks magades oleks ilmselt pohmellist tõsisemaid tervisekahjustusi järgnenud.
Hommikul võtsime kindla plaani lahkuda enne lubatud vihma, seega jäi TR-1 sõidu lõpp nägemata aga kahtlusteta oli see parim (offroad)sõit, mida olen näinud ja kahtlustan et ka sõitjad olid "sillas". Kas eksin kui pakun et selline ongi ideaalne TR-1 Rada?
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
tegelinsky
Fitting 38"
Postitusi: 216
Liitunud: L Nov 03, 2007 2:06 pm
Asukoht: Sastamala/Pärnu
Kontakt:

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas tegelinsky »

korraldajad võiks väikse osa saadud tulust, mis ei tohiks küll väikeste killast olla, investeerida tribüünide ehitamisse. Kuna on see show ju suunatud just pealtvaatajatele mõeldes, aga kui raja ääres on ikka paar-kolm rida inimesi siis ega sealt tagant enam muffigi näe küll...paar tribüüni mudasemate mülgaste äärde ja asi ants, olgu kasvõi tasuline, aga rahvas näeb rohkem ja positiivset tagasisidet kindlasti palju enam. Muidu oli üritus igati lahe, aga toitlustajaid võiks jah rohkem olla, vähemalt selliseid kes ennemgi masse teenindanud ja oskavad ette näha selliseid olukordi mis suure rahvahulga korral ette võib tulla.
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas fagott »

Jäin pealtvaatajana üritusega väga rahule. Veokate sõidu edasilükkumine ei häirinud, kuna seekord tõesti parim sõit-TR1 oli nagunii pühapäeval. Selle viimase eest tahaks küll korraldajaid ja osavõtjaid eriliselt tänada. Edetabeli kohtade vahetumine nii suures ulatuses lõpuni välja pakkus tõelist pinget.
Kasutaja avatar
Aldis
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 147
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:29 pm
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas Aldis »

Kasutaja avatar
nipper
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: L Juul 19, 2008 11:20 am
Asukoht: Pärnu

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas nipper »

Tere.
Panen ka mõned mõtted kirja. Alguses mainin, et tulin/saavutasin ATV klassis kolmanda koha.
1. Peale respondrite kontrolli saadeti meid tagasi põllule, kus oli täielik infosulg, keegi ei teadnud mitte midagi(pool tundi sai seal kindlasti oodatud). Kui lõpuks keegi jõudis meieni, hakkas soperdamine stardi järjekorraga.
2. Lätlane küsis enne starti kaua sõit kestab, 2 või 3 tundi, vastati 3. Tegelt sõitsime mingi tund/poolteist.
3. Rajale- LIIGA kerge. Selline rada oleks sobinud kestvus krossile!!! Aru saadav, et vihma on vähe sadanud, siis oleks pidanud sundima ATVd pehmeid kohti läbima. Terve raja sai läbi lastud kiire käiguga ja kordagi vintsimata.
4. Tulemused- terve sõit sõitsin 2-3 kohal, kuulen ise kuidas Vaino seda kinnitab. Lõpetasin KOHE peale teist kohta, paari meetrise vahega. Peale sõitu tulemus on ÜHEKSAS!!! :shock: PS. Vahepeal oli Vaino ütelnud, et katkestasin :o

Ei osalenud Klapperil esimest korda ja kindlasti mitte ka viimast korda, aga mida näiteks arvavad külalised Venemaalt, kes tulevad siia tunniks krossi sõitma?
t:52 08 203
JAN007
Fitting 38"
Postitusi: 217
Liitunud: K Juun 02, 2004 10:25 pm
Asukoht: Nuustaku

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas JAN007 »

Olen käinud vaatamas enamusi klaperjahtidest aga hetkeemotsioon on, et järgmine aasta enam mitte. Põhjuseid on mitmeid ja enamik on eelpool juba välja toodud. Kuna pühapäeval ei saanud enam minna siis jäid ka kõige rohkem oodatud veokad nägemata ja mõru maik jäi suhu pileti hinna osas. Kindlasti tahaks osaleda turist klassis aga niikaua kui osavõtumaks on selline absurdne jääb see ära. (võrdluseks autoorienteerumises on võimalik sisuliselt ilma sponsoriteta 35€ ekipaazi eest 70 kontrollpunktiga võistlus korraldada...)

Aga kui korraldajad pingutavad ja eesmärk pole enam papi kokku ajamine, siis ehk tulen uuesti vaatama. Ja ega vaatajaid liiga vähe ka ei olnud, vähegi põnevamates kohtades oli raske isegi midagi näha.
Grand Vitara
Priit82
Fitting 38"
Postitusi: 279
Liitunud: E Juul 09, 2007 7:44 pm
Asukoht: Rapla

Re: Klaperjaht 2011 järelkajad

Postitus Postitas Priit82 »

Kirjutaks siis ka mõne mõtte, mis peas tiirlevad.
Rada: klapperile juba iseloomulik, ehk siis suht raske, exept esimene-viimane turbaauk, see oli juba täis lollimaja(kas ei oleks olnud peale vaba esimest läbimist võimalik viia linte laiemale??)
Proloogi rada: meie meeskonna jaoks supper, oleks tahtnud hirmsasti mõne ringi veel teha :D .
Toitlustus: selle koha pealt ei oska kahjuks sõna võtta, kuna iga aasta omad grilli ja muud söögi asjad omal kaasas.'
Teisi sõite niisama pealtvaatajana oli väga äge vaadata, ligi sai igalepoole enamvähem normaalselt, isegi lapsevankriga :D

Iga aasta mingil hetkel rajal olles vasardab peas, et järgmine aasta klapperile ei tule, aga mõni tund peale sõitu plaan jälle muutub nii, et meie igatahes järgmine aasta jälle rajal( aga ainult siis, kui see kuradima jõletu auk rajast välja jäetakse)

Priit
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”