ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas Valge Hiir »

Maasturite kiirendusvõistlus ALANSI MudDrag 2011

1. Võistluste määrang ja korraldajad
1.1 Alansi MudDrag 2011 korraldab Alansi Kivi OÜ ja MTÜ Alansi Off-Road Klubi 18.06.2011.
1.2 Võistlused on registreeritud EAL’is, reg.nr. _______
1.3 Võistluste ametlik infokandja asub internetis aadressil http://www.4x4.ee
1.4 Võistluste ametnikud
Rajameister - Ain Salupõld 5805 9008
Tehnilise komisjoni esimees - Anto Raudväli 507 0627
Võistluste peakohtunik - Priit Koppel 5662 8229
Võistluste kontaktisik - Urmo Pollisinski 527 9373

2. Toimumiskoht
2.1 Alansi Off-Road Park, Habaja küla, Kõue vald, Harjumaa

3. Võistluste programm
3.1 19.05.2011 algab võistlejate eelregistreerimine http://www.autosport.ee/4x4reg/
3.1.1 16.06.2011 kell 24:00 lõppeb võistlejate eelregistreerimine
3.2 18.06.2011 kell 08:00 kogunemine, registreerimine, mandaat.
3.3 18.06.2011 kell 08:00 - 10:00 TÜV
3.4 18.06.2011 kell 10:30 võistlejate koosolek
3.5 18.06.2011 kell 11:00 võistluste avamine
3.6 18.06.2011 kell 11:10 proloog (põhiklassid), eelsõidud, finaalsõidud
3.7 18.06.2011 autasustamine 1 tundi peale finaalsõite

4. Võistluste üldkirjeldus ja arvestusklassid
4.1 Võistus toimub avalikuks liikluseks suletud territooriumil.
4.2 Võistlus toimub paralleelradadel.
4.3 Võistluste formaat - proloog (traiel), eelsõidud ja finaalsõidud.
4.4 Eelsõit - põhiklassid
4.4.1 Põhiklasside võistlejad pannakse proloogi tulemuste järgi eelsõidu paaridesse ( 1.paar proloogi 1. ja 2. koht jne.) ja sõidavad distantsi neli korda (kummalgi rajal kaks korda) läbi. Kummagi raja läbimise parimad ajad summeeritakse. Summeeritud aegade põhjal moodustatakse paremusjärjestus. Kummagi klassi 8 kiiremat pääsevad finaalsõitudesse.
ATV’de paarid moodustatakse TÜV’i läbimise järjekorras.
4.5 Poolfinaalsõidud - põhiklassid ja ATV’d
4.6 eelsõitude 8 paremat läbivad distantsi kaks korda (kummalgi rajal 1 kord), 4 paremat pääsevad finaalsõitudesse
4.7 Finaalsõidud - põhiklassid ja ATV’d - „mees-mehe“ vastu võitja pääseb edasi järgmisesse ringi.
4.7.1 Finaalsõitude paarid moodustakse süsteemis - poolfinaalsõidu 1. saab vastaseks poolfinaalsõidu 4 ja poolfinaalsõidu 2. saab vastaseks poolfinaalsõidu 3. jne. Kummastki paarist pääseb edasi võistleja kelle mõlemaja raja läbimise summeeritud aeg on kiirem. Finaalisõidu esimese ringi kaotajad selgitavad omavahel välja III ja IV koha.
4.8 Rasketehnika võistleb eraldi ühel rajal. Eelsõidus on igal võistlejal 3 katset (arvesse läheb iga võistleja kiireim aeg). Eelsõitude 4 kiiremat pääsevad finaali, kus on igal võistlejal veel 2 katset.
4.9 Enne starte toimub kõigile võistlejatele alkoholijoobe kontroll.
4.10 Peale mandaati ja TÜV’i suunatakse masinad kinnisesse parklasse.
4.11 Kui TÜV leiab, et masin ei ole ohutu siis masinat starti ei lubata. Puudusi on lubatud kõrvaldada kuni TÜV’i lõpuni ( st. kella 10:00’ni )
4.12 Kui võistleja ei suuda võistlusklassi valida, või on seda teinud ekslikult, siis määrab selle tehnilise komisjone esimees.
4.13 TÜV komisjoni otsus on lõplik ja edasikaebamisele ei kuulu.
4.14 Arvestusklassid
4.14.1 -33“ rehviga - 4x4 veoskeemiga maasturid - põhiklass
4.14.2 33“+ rehviga - 4x4 veoskeemiga maasturid - põhiklass
4.14.3 4x4 ATV’d - klass avatakse kui 11.06.2011 kella 24:00’ks on registreerunud vähemalt 8 osalejat
4.14.4 4x4 rasketehnika - klass avatakse kui 11.06.2011 kella 24:00’ks on registreerunud vähemalt 4 osalejat. Kui registreerunuid on vähem liidetakse rasketehnika klassid.
4.14.5 6x6+ rasketehnika - klass avatakse kui 11.06.2011 kella 24:00’ks on registreerunud vähemalt 4 osalejat. Kui registreerunuid on vähem liidetakse rasketehnika klassid.

Kui 11.06.2011 kella 24:00’ks ei ole kummaski põhiklassis vähemalt 8’t osalejat registreerunud jätavad korraldajad enadale õiguse võistluse ära jätta. Tasutud osavõtumaksud tagastatakse.


5. Võistlusmasinad ja võistleja
5.1 Võistlusmasin peab olema ohutu masinas viibivale võistlejale, kaasvõistlejatele ja pealtvaatajatele ning olema tehniliselt korras.
5.2 Võistlusmasinal peavad olema töötavad pidurid, lahtistel autodel peab olema tehase poolt paigaldatud turvakaar või ise paigaldatud turvakaar. Ise paigaldatud turvakaar peab asuma esimese istmerea taga ja olema kinnitatud kerele vähemalt neljast punktist vt joonist 253-1 (EAL aastaraamat). Materjalina tohib kasutada nn tõmmatud terastoru mõõduga 45x 2,5 mm, suurema toru diameetri korral on minimaalseks seinapaksuseks 2,0 mm. Kohtades, kus sõitjate pead võivad kokku puutuda ohutuspuuriga, tuleb puurile paigaldada polsterdus.
5.3 Mõlemad esiuksed peavad olema avatavad nii seest- kui väljastpoolt kogu võistluse vältel.
5.4 Igal võistlusmasinal peavad olema ees ja taga tõmbevalmis (eelnevalt masina külge kinnitatud) puksiirköied
5.5 Võistlusmasinal ei tohi olla mingeid vedelike lekkeid.
5.6 Võistlusmasinas ei tohi olla lahtiseid esemeid.
5.7 Kõik põhiklasside sõitjad peavad olema kinnitatud vähemalt 3-punkti turvavööga.
5.8 Kõik võistlejad on rajal omal vastutusel.
5.9 Võistluste käigus kolmandatele isikutele ja kaasvõistlejatele tekitatud kahju korvab kahju tekitanud isik.
5.10 Võistlejal peab olema ette näidata Eesti Vabariigis kehtiv juhiluba.
5.10.1 Kui võistlejal on piiratud juhtimisõigusega juhiluba, peab olema üks vanematest ( või hooldusõigust omav isik ) kaasas ja kinnitama kirjalikult oma nõusolekut võistleja osavõtuks võistlustest.
5.11 Kaitsekiiver. Kaitsekiivri kasutamine on kohustuslik. Kasutada tohib vaid auto- ja motokiivreid. Kaitsekiiver peab olema sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud. Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid. Kiiver peab olema igal võistlejal TÜV’is ette näidata. Lahtise autoga ( ka ilma usteta/ukseklaasideta ) võistlejal peab olema kaetud lõuaosa ja visiiriga kiiver.
5.12 Võistleja peab võistlussõidu ajal kandma riietust, mis katab kogu keha, jalgu ja käsivarsi. Soovitavalt mitte kasutada nailonist vms. kergeltsulavast materjalist riietusesemeid.
5.13 Jalatsid. Võistleja peab võistlussõidu ajal kandma kinniseid jalanõusid. Keelatud on plätude, sandaalide jms. kandmine.
5.14 Võistlusmasinate remont ja hooldus on lubatud ainult selleks ette nähtud alal.

6. Registreerimine ja osavõtumaksud
6.1 Eelregistreerida saab http://www.autosport.ee/4x4reg/ , eelregistreerunuks loetakse võistleja siis, kui on tasutud eelregistreerimise osalustasu.
6.2 Registreerida saab ka kohapeal.
6.3 Osalustasu
6.3.1 Eelregistreerumisel kuni 11.06.2011 kella 24:00’ni 50€.
6.3.2 Eelregistreerumisel 12.06. - 16.06.2011 kell 24:00’ni 65€.
6.3.3 Kohapeal registreerimisel 80€.
6.3.4 Osavõtumaks sisaldab endas 2 inimese (näit. juht+mehhaanik) sissepääsu võistlusterritoorimile ning lisaks võistlusmasinale ka saateauto ja/või treileri kohta eraldi parklas.
6.4 Osalustasu ei kuulu tagastamisele võistluselt eemaldamise või TÜV’i mitte läbimise korral.
6.5 Eelregistreerimise osalustasu saab tasuda MTÜ Alansi Off-Road Klubi, aa 221037035487. Selgitusse märkida - MudDrag 2011 ja võistleja nimi.

7. Teated ja muu
7.1 Võimalikest muudatustest teavitatakse võistlejaid eraldi bülletäänidega ja/või võistlejate koosolekul.
7.2 Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi võistluse toimumise ajas ja kohas, ajakavas ja võistluse käigus ka võistluste ära jätmise.
7.3 Peakohtunikul on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.
7.4 Kõik antud juhendiga mittemääratletud faktid ja probleemid lahendab zhürii.
7.5 Võistluste korraldaja ja EAL ei vastuta võistleja poolt neile endale ega kolmandatele isikutele tekitatud materiaalsete ja moraalsete kahjude eest.


8. Autasustamine
8.1 Võistluse lõpetamine ja autasustamine orienteeruvalt 1 tund peale finaale.
8.2 Autasustamisele kuuluvad iga klassi 3 parimat. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele.
Viimati muutis Valge Hiir, R Mai 27, 2011 12:53 pm, muudetud 2 korda kokku.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas eero I »

Jõudu ja edu korraldamisel.
Tahaks juhtida tähelepanu sellele, et ka ATV on ilmselt võistlusmasin. Seetõttu peaks selle juht (sõitja) täitma ka punkti 5.7 nõudeid.
Või jäi mul midagi märkamata.

Päikest 18 juuniks
Eero
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas helar »

Tiim Mudatigu raskem tehnika sai regatud.
Küll aga tekkis küsimus kergema tehnikaga.Kas maasturite ja rasketehnika sõidud kattuvad?
Annaks ehk cherole ka veits Alansi muda nuusutada kuid ei saa kahe auto roolis korraga olla.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas Valge Hiir »

helar kirjutas:Küll aga tekkis küsimus kergema tehnikaga.Kas maasturite ja rasketehnika sõidud kattuvad?
Annaks ehk cherole ka veits Alansi muda nuusutada kuid ei saa kahe auto roolis korraga olla.
Esialgne plaan (eesmärk) on ikka nii, et kõik sõidud on järgemööda, mitte üheagselt.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas helar »

nih, chero sai kah kirja.
Jooksmises pole kunagi tegija olnud...
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas ivan »

Mis mehed külas räägivad, kui sügav muda sellel aastal tuleb?
punkt 5.4. järgi vaja puksiirköied tõmbevalmis panna.
Kui pikad? Kas ühest ei piisa kui see on paigaldatud nii, et juht saab selle autost väljumata abistajale anda või on kinnitatud nii, et igal ajal kättesaadav.
Nimelt tekib probleem selle kinnitamisega nii et ei peakas tegema mingit lisakinnitust raami külge keevituse või poltühendusega. Ees saan vintsi maha visata ja selle asemele lihtsalt midagi kombineerida, taga on suhteliselt keeruline midagi teha, et muda seda minema ei vii.
Lisaks veel on korraliku tõmmet kestev köis kallis (2x)!

5.4 Igal võistlusmasinal peavad olema ees ja taga tõmbevalmis (eelnevalt masina külge kinnitatud) puksiirköied
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas Valge Hiir »

ivan kirjutas:Mis mehed külas räägivad, kui sügav muda sellel aastal tuleb?
Kui palju/vähe vaja on?
ivan kirjutas:punkt 5.4. järgi vaja puksiirköied tõmbevalmis panna.
Kui pikad? Kas ühest ei piisa kui see on paigaldatud nii, et juht saab selle autost väljumata abistajale anda või on kinnitatud nii, et igal ajal kättesaadav.
Nimelt tekib probleem selle kinnitamisega nii et ei peakas tegema mingit lisakinnitust raami külge keevituse või poltühendusega. Ees saan vintsi maha visata ja selle asemele lihtsalt midagi kombineerida, taga on suhteliselt keeruline midagi teha, et muda seda minema ei vii.
Lisaks veel on korraliku tõmmet kestev köis kallis (2x)!
Puksiirköied peavad olema ees ja taga tõmbevalmis. Korraldajad/pukseerijad ei hakka köisi ise kuhugi kinnitama.
Igal endast lugupidaval metsavõimeka auto omanikul võiksid/peaksid ju kinnitusaasad nii ees kui taga olemas olema.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas ivan »

Kui palju/vähe vaja on?



Puksiirköied peavad olema ees ja taga tõmbevalmis. Korraldajad/pukseerijad ei hakka köisi ise kuhugi kinnitama.
Igal endast lugupidaval metsavõimeka auto omanikul võiksid/peaksid ju kinnitusaasad nii ees kui taga olemas olema.
Kinitusaasad ees ja konks taga loomulikult olemas juba tehase poolt paigaldatud aastal 1953. Taga aga ei ole seda puksiirköit kuhugi hetkel riputada. Köit ilma korralikult kinnitamata pudeneb see lahti ja rinnuni mudas kihutades saab oluliseks takistuselemendiks. Peale selle ei tahaks lihtsalt nõudeid täita ja sinna mingit juppi koormarihma panna, korralik kapron veel lisaks aga maksab mitu raha. Siit tuligi ettepanek, et ehk saab yhega hakkama.
Kui pikk ikkagi?
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas Valge Hiir »

ivan kirjutas:Kinitusaasad ees ja konks taga loomulikult olemas juba tehase poolt paigaldatud aastal 1953. Taga aga ei ole seda puksiirköit kuhugi hetkel riputada. Köit ilma korralikult kinnitamata pudeneb see lahti ja rinnuni mudas kihutades saab oluliseks takistuselemendiks. Peale selle ei tahaks lihtsalt nõudeid täita ja sinna mingit juppi koormarihma panna, korralik kapron veel lisaks aga maksab mitu raha. Siit tuligi ettepanek, et ehk saab yhega hakkama.
Kui pikk ikkagi?
Nii pikk, et pukseerijad saaksid vintsitrossi või oma pukseerimisköie sinna kinnitada.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas totu »

Valge Hiir kirjutas:
ivan kirjutas:Kinitusaasad ees ja konks taga loomulikult olemas juba tehase poolt paigaldatud aastal 1953. Taga aga ei ole seda puksiirköit kuhugi hetkel riputada. Köit ilma korralikult kinnitamata pudeneb see lahti ja rinnuni mudas kihutades saab oluliseks takistuselemendiks. Peale selle ei tahaks lihtsalt nõudeid täita ja sinna mingit juppi koormarihma panna, korralik kapron veel lisaks aga maksab mitu raha. Siit tuligi ettepanek, et ehk saab yhega hakkama.
Kui pikk ikkagi?
Nii pikk, et pukseerijad saaksid vintsitrossi või oma pukseerimisköie sinna kinnitada.
Selleks oleks ju parim asi konksu kinnitataud seekel? Mingit nööriotsa mudast otsida veidi tüütu.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas tai »

kui punkti 5.7 vaadata, siis ei tule 7,5t´+ tehnikat kashale suurt midagi sest ei taha/viitsi hakata euro nõuetele vastavat liikurit ehitama. 66 tehase poolt puudulik, zil jms sama lugu ja vanema kooli rootslased vaid 2 punkti turvavööga.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas helar »

Nõustun taiga .eks moogki on tehasest väljunud turvavööta. Selle koha pealt loodan võistluse korralaja poolt mõistvale suhtumisele.
suured sõidavad niigi väikeste kiirustega ja otse.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas tai »

Nõustun taiga .eks moogki on tehasest väljunud turvavööta. Selle koha pealt loodan võistluse korralaja poolt mõistvale suhtumisele.
suured sõidavad niigi väikeste kiirustega ja otse.
Moogi tarvis sai instaleerida klapperiks 3 punkti vööd. Ega need tänapäeva moogid nii aeglased ka ole.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas Valge Hiir »

helar kirjutas:Nõustun taiga .eks moogki on tehasest väljunud turvavööta. Selle koha pealt loodan võistluse korralaja poolt mõistvale suhtumisele.
Korraldajad jälgivad esmalt võistlejate ja publiku ohutust.
Eks TÜV'i komisjon vaatab iga masina personaalselt üle ja annab/ei anna oma õnnistuse.
Moogil ei olnud tehasest väljudes kindlasti mitte nii "särtsakat" mootorit peal kui mõnel tänaseks.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
Külahull
Rock Crawler
Postitusi: 599
Liitunud: K Okt 08, 2008 8:55 pm

Re: ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011

Postitus Postitas Külahull »

Külvan sitaseemneid ja mainin, et 66 on tegelikult turvavööde valmidus olemas. Kõik poldiaugud on tehtud nii, et meie oma, tootmiskoondise "Norma" toodetud turvavööd sobivad väga ilusti.
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”