KõueKõmin 2011 järelkajad

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas erik »

Tore võistlus oli. Rada oli TR3 jaoks väga paras. Ülesõidud lõhikesed. Võistluskeskus oli ka üks parimaid, kus oldud. Toit maitsev, korraldus sujus, auhinnad oli mõistlikud, auhinna "pirka" on suurepärane idee.

Aga mul on tõsine hirm ala üldise arengu pärast. Selliste katsete, nagu oli Voose ja vist ka Sae, pärast ei pruugi enam keegi varsti TR1 autoga võistlusele tulla. Mul ausalt olid silmad :shock: nii suured, kui me Voose katselt üritasime nobedalt mõned lihtsamad punktid võtta. Sellisel mädasel langil ei ole võimalik TR1 autoga sõita, vähemalt nii, et keegi seda naudiks. Ma tõesti ei saa sellisest rajameistri tööst aru, punkti mõtetu väärtusega "5" vintsid, punkti väärtusega "25" vintsid, punkti "50" ........... , ausalt mulle see rajalõik meeldis ja TR3 on ka selleks ehitatud, aga kui ma oleks olnud sellel katsel öösel TR1`ga, siis oleks ma hommikul olnud lihtsalt :floff . Ja minu arust,(kaardist ei tea ma muidugi midagi) puudus Voose katsel ka valik, et ok, sinna s.auku ma ei roni, las selle augu võtavad koledate autodega mehed.
Ma arvan, et ala arengu, pigem kestma jäämise nimel, peaks keegi võtma vastutuse, et INTRO klass saaks ka asja kuidagi nauditud. Kindlasti on selles klassis ka sadomaso inimesi, aga vaadates viimaste aastate osavõtjate arvu erinevates klassides, siis ainuke klass, kuhu on lähiajal autosid juurde tulemas, on TR3 ja moditud ATV`d. Äkki teeks keegi järeldusi.

Veel ma vabandaks rohelise G meeste ees, ilmselt Walkman. Lubasin Teid Sael järgmisel ringil aidata, aga järgmisel panin veel suurema hooga mööda. Meil lihtsalt polnud aega, kuna öine 6 tunnine remont jättis meile väga vähe aega, et kõikki katseid läbida. Samuti sõitsin ma II päeva karjääris sinu punktile ette, ära pikka viha pea.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Taivo
Rock Crawler
Postitusi: 763
Liitunud: L Juul 04, 2009 1:30 pm
Asukoht: Viljandi

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas Taivo »

Mis probleemid S.B´d vaevasid? Esimese päeva katseid kahjuks ei näinud, aga teisel päeval liikus küll väga mahedalt! 8)
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

erik kirjutas:Aga mul on tõsine hirm ala üldise arengu pärast. Selliste katsete, nagu oli Voose ja vist ka Sae, pärast ei pruugi enam keegi varsti TR1 autoga võistlusele tulla. Mul ausalt olid silmad :shock: nii suured, kui me Voose katselt üritasime nobedalt mõned lihtsamad punktid võtta. Sellisel mädasel langil ei ole võimalik TR1 autoga sõita, vähemalt nii, et keegi seda naudiks. Ma tõesti ei saa sellisest rajameistri tööst aru, punkti mõtetu väärtusega "5" vintsid, punkti väärtusega "25" vintsid, punkti "50" ........... , ausalt mulle see rajalõik meeldis ja TR3 on ka selleks ehitatud, aga kui ma oleks olnud sellel katsel öösel TR1`ga, siis oleks ma hommikul olnud lihtsalt :floff .
Nojh - mina muidugi esimest korda võitlustel osalenuna ei tea radade üldisest raskusest ja ala arengust midagi - aga... käisime 6est katsest 5el - need 5 olid TR1 vabalt sõidetavad (mitte lõputu vintsi otsas rippumine) - katsetel osalemine ja katsete võtmise järjekord oli puhtalt osaleja enda taktika asi - ei tehtud kellegile kohustuseks minna öösel TR3 rajale oma tehnikat hukkama - meie läksime nt. magama.
Olles foorumist piisavalt palju iga võistluse järel lugenud hala TR1 radade liigse raskuse teemal olin ma valmis oluliselt hullemaks, ning radade sõbralikkus tuli pigem meeldiva üllatusena.
Ei mina tea kuidas mujal - siinkandis on keskmine safari ikka oluliselt jõhkram
Ärge hirmutage potensiaalseid tulevasi osalejaid hirmujuttudega.

Sadomaso Türk
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas Arto »

Tere kõigile!

Väga tore nädalavahetus oli ning tänan kõiki võistlejaid, kohtunike poolt kes Teile tulemused kokku panid.

Nüüd aga ootaks Teie panust võistluste korralduse hindamisel.

Seega võtke aega loetud minutit ning hinnake võistlust Kõuekõmin 2011

HIndamise link on järgmine http://www.connect.ee/uuring/239573881/
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas Madis »

erik kirjutas: Aga mul on tõsine hirm ala üldise arengu pärast. Selliste katsete, nagu oli Voose ja vist ka Sae, pärast ei pruugi enam keegi varsti TR1 autoga võistlusele tulla. Sellisel mädasel langil ei ole võimalik TR1 autoga sõita, vähemalt nii, et keegi seda naudiks. Ma tõesti ei saa sellisest rajameistri tööst aru
Ma arvan, et ala arengu, pigem kestma jäämise nimel, peaks keegi võtma vastutuse, et INTRO klass saaks ka asja kuidagi nauditud. Kindlasti on selles klassis ka sadomaso inimesi, aga vaadates viimaste aastate osavõtjate arvu erinevates klassides, siis ainuke klass, kuhu on lähiajal autosid juurde tulemas, on TR3 ja moditud ATV`d. Äkki teeks keegi järeldusi.
Kuigi ma ise ei osalenud, julgen siin siiski sõna võtta.
Olen Erikuga väga nõus! Tõsine arengupeetus on toimunud tr1 ridades ja sest selline korraldajate omavaheline võistlus (kes suudab tr1 sügavamale maa alla ajada või kõrgema kännu otsa riputada) on potensiaalsed tr1 tulijad ja ka vanad tegijad sealt minema peletanud (mitte et ma vana või tegija olen, aga ka mina lahkusin mingil hetkel masohismiklubist suures osas just selle korraldusliku poole tõttu) Saage aru - ka TR1-es peab olema sõidunauding (nagu seda on tr2 ja ka loodetavasti veel enam tr3-es) Tr1-s on sisuliselt kadunud orienteerumise kunst, nuputamise vajalikkus ja strateegia loomine. On jäänud ainult vihane vintsimine.
Türk - kui sa magasid hambad laiali ja ei käinud sel katsel, millest Erik räägib, siis sa ei ole tänast EESTI tr1 näinud ja Sinu avaldust ei saa väga tõsiselt võtta. Ei midagi personaalset...
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas Praks1 »

Rada oli lahe tr3 auto jaoks,sai sõita,vahel vintsida ja ka kännu otsas istuda.
Voose katsele poleks tahtnud ka tr3 autoga pimedas minna,rääkimatta väikestest autodest :D
Igaljuhul eesmärk sai täidetud,et traktori rehv poodjumil :D
Proto
53951597
Star Team
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: K Aug 01, 2007 10:08 pm
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas Star Team »

Olen küll vähene sõnavõtja, kuid mõningad kommentaarid sunnivad siiski seda tegema. Nõustun täielikult nii Eriku kui ka Madise mõtetega TR-1 ja selle tuleviku perspektiivide osas. Sel võistlusel kahjuks oskan rääkida vähemalt Voose katsest, mida läbides langes ka TR-2s osalejana igasugune sõidurõõm. Mida siis TR-1 veel tundma pidi!!!! Kahju, et mõned TR-1 sõnavõtjad, kes isegi sel katsel ei julgenud osaleda, on arvamusel, et selline rada on OK. Kas uus taktika peaks seisnema ainult igast etapist noppida hädavajalik kogus punkte, et katse kirja saada ning siis rahulikult magama minna. Hommikul ärgates on tulemus muutunud kindlasti väga heaks, kuna keegi ju ikka end rasketes kohtades ehk TR-3 rajal ära lõhkus.
Kõuekõmina rajameistritele ja ka järgnevatele tahaksin küll soovitada sügavalt mõelda radade vastavust võistlusklassidele. Eristada võiks ka TR-2 ja TR-3, nagu oli see ka aastaid tagasi. Hetkel hakkab ka endal nendest eesti sõitudest siiber saama. Kaardilugejat ka pole enam vaja, kuid vintsmanne võiks kohe mitu tükki olla. Olen üritanud ka leida huviliste seast uusi potensiaalseid võstlejaid seltsi saada, kuid selliste ühiste radadega see küll ei õnnestu. Nagu näha, et suurenevad ainult TR-3 read!!!

Soovitan kõigile rajameistritele ja korraldajatele võtta õppust meie lõunanaabrite võistluste korraldamisest ja radadest, mis on igal klassil erinev. Väike vihje - STIGA TROPHY 2011 6.-8. mai 2011, ja osavõtutasu saab ka pool muidu :) aga sõidumõnu julgen küll garanteerida eelnevate aastate põhjal.

Samas täname ikkagi ettevõtlikke korraldajaid ning soovime jaksu ka edaspidiseks. Muidu oli korraldus kõik :thumb: . Loodan, et eelpool arutletut võetakse järgmisel korral arvesse.
Alvar Tähe
Star Team piloot
4x4 sõltlane aastast 2000
50 733 55
Kasutaja avatar
Jeepu
Fitting 38"
Postitusi: 323
Liitunud: E Jaan 23, 2006 12:21 pm
Asukoht: Metsanurme küla

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas Jeepu »

Seekord olin esimest korda turistiks (varemalt ainult võistelnud TR1's). Mulle oli üllatav, et ka meil oli päris pikk ja tõsine rada. Kujutasin varem ette, et Turist on eriti lihtne väike kulgemine. Aga sai pikalt 19 tundi mööda metsi ringi lastud. Mulle igatahes väga meeldis. Metsas leidub ikka väga põnevaid paiku.

Oleksin väga tänulik kui saaks kuidagi ka Turistide punktikorjamisest mingi ülevaate.

//
Terv.Priit
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas Rtuning »

Tere,
Tänan veelkord võistlejaid ja vapraid TR1 klassis. Võistluse rajad olid tehtud selliselt, et (5-sel skaalal. 1 lihtne, 5raske)
1. Ralli (raskus 1),
2. Saarnakõrve(raskus 3),
3. Sae(raskus 2-3),
4. Silmsi (raskus 2),
5. Voose (raskus 5)
6. Skarabeus (raskus 2)
Voose sai tõesti raske(Enamus rajast oli paksu lume all veel 10 päeva enne starti). Mõte oli selline, et voosel saab TR1 min punktid kokku ja kui soovi saab ka tõsiselt rasket rassimist. Samas TR3 peaks saama sealt nö oma laksu kätte :wink:
Tänan veel ka Arto meeskonda ja Ermi meeskonda.
Maaomanikud, Teile suured tänud.
need kellel sõit oli puhas(loe: ei sõitnud vales kohas jne), neile peaks deposiit laekuma 27.04.2011, kes maksid sulas saavad oma raha kätte al 28.04.2011 minu käest (helista üle 5272150 Rasmus).

Teie märkused on meile abiks, et Kõuekõmin 2012 oleks veel parem. (TR1 saab lihtsama raja)

Tänan
Rasmus (Suslik)
Kõuekõmin 2011
Korraldaja
Viimati muutis Rtuning, E Apr 25, 2011 11:03 am, muudetud 1 kord kokku.
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
walkman
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: E Sept 10, 2007 12:27 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas walkman »

erik kirjutas: Ma arvan, et ala arengu, pigem kestma jäämise nimel, peaks keegi võtma vastutuse, et INTRO klass saaks ka asja kuidagi nauditud. Kindlasti on selles klassis ka sadomaso inimesi, aga vaadates viimaste aastate osavõtjate arvu erinevates klassides, siis ainuke klass, kuhu on lähiajal autosid juurde tulemas, on TR3 ja moditud ATV`d. Äkki teeks keegi järeldusi.

Veel ma vabandaks rohelise G meeste ees, ilmselt Walkman. Lubasin Teid Sael järgmisel ringil aidata, aga järgmisel panin veel suurema hooga mööda. Meil lihtsalt polnud aega, kuna öine 6 tunnine remont jättis meile väga vähe aega, et kõikki katseid läbida. Samuti sõitsin ma II päeva karjääris sinu punktile ette, ära pikka viha pea.
Vabandus aktsepteeritud ja pikka viha ei pea. 8)

Suvesõidu rajameister (Arto - ise ju ka tr1 mees) võiks nüüd tõesti arvestada, et on ka väiksemate rataste ja võimetega autosid. TR1 peaks saama oma raja nagu omal ajal. Olen seda juba paar aastat ka rääkinud, aga seni on väga paljud mulle vastu haukunud, käskinud minna autoorienteerumisele või kolida mõnda suuremasse klassi või minna sõita mööda kruusateed koos turistiga vms. Arusaadav, et seda eraldi TR1 rada või punkte on raske ja keeruline, aeganõudev ning kulukas teha - ent ikkagi. Tuleks ju palju enam osalejaid. Kõigil põnevam. Isegi vabaklass tundus surnud olevat. Meeldiv näha, et seekord on ka paljud teised seda meelt, et leidus kohti, mis olid TR1 klassile ilmselge overkill. Uskuge või mitte, on olemas võistkondi, kes ei soovi edasi liikuda mõnda suuremasse klassi, kuid ei näe mõtet ka tänastel radadel vaadata, et kelle vints või füüsis kauem vastu peab. Nõustun eelpool kirjutanud Eriku, Madise, Alvariga nende seisukohtades.
Muidu võistluskeskus ja söök-jook olid tõesti head ja korralduse kohta üldiselt ei ütle halba sõna. Kõik sujus. Ilm oli kevadiselt ilus jne. Järgmine aasta juba kogemustega ja paremini!

Helgema tuleviku nimel, järgmise korrani!
Erik @ team Aurora, nr. 118
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas Arto »

walkman kirjutas:Suvesõidu rajameister (Arto - ise ju ka tr1 mees) võiks nüüd tõesti arvestada, et on ka väiksemate rataste ja võimetega autosid. TR1 peaks saama oma raja nagu omal ajal. Olen seda juba paar aastat ka rääkinud, aga seni on väga paljud mulle vastu haukunud, käskinud minna autoorienteerumisele või kolida mõnda suuremasse klassi või minna sõita mööda kruusateed koos turistiga vms.
Suvesõidul on juba paar aastat rajad nagu TR1 minu arvates olema peab, Teid pole kahjuks paar aastat näha olnud!
Seega ootan Teid sel aastal kindlalt starti! :)
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Team Fiona
ilusad meestehirmud
Postitusi: 6
Liitunud: T Nov 25, 2008 9:02 am
Asukoht: Tallinn

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas Team Fiona »

Tere ka meie poolt. Ei tahaks ju ka eriline joriseja olla, kuid parema tuleviku nimel peaks ikka suu lahti tegema. Kuna nn punktide raskusastmeid on tavapäraselt ette raske hinnata, siis Voose katse koha pealt oleks võinud need raskemad, kus TR-3 pidi naudingut saama, üldse TR-1 legendist välja jätta. Teadaolevalt rasket rada soovijad võivad seda nautida valides sobivama klassi. Ei tea kedagi, kes TR-1 naudib ainult vintsi otsas rippumist ning auto ribadeks kiskumist. Miskipärast arvan, et oleks ehk aidanud ka see, kui raskematele katsetele oleks olnud kohustuslik järjekord TR-1 esimestena ja teised nt alles puhkepausi. Samas oli Saarnakõrve täiesti OK ja ei saaks kuidagi öelda, et Sae pidi kergem olema :-? Ühesõnaga rada oli ikka tõsiselt raske.
Veel üks vihje korraldajatele, et paluks veidike vähem pimedat aega. Ka sel korral oli ju võimalust paar tundi varem alustada ja lõpetada ning teha vähemalt 5 tunnine paus. Selline väsimus raskel rajal pimedas on ikka tõeline piin. Kahju on kõigist vintsmanidest, kes peavad istuma väljas miinus kraadidega, väsinud ja märjad riided seljas, pole lootust autosse sooja saada, sest ennekõike oleks vaja auto liikuma saada.
Aitab siis virisemisest küll. Eks vigadest õpitakse ja loodame, et ka TR-1 read ikka täienevad osavõtjate poolt. Aga kevad on tore aeg ja ilm sattus olema supper ning ootame järgneval aastal taas korraldajate ettevõtmist. Jõudu ja jaksu järgnevateks võistlusteks!

Tänada tahame ka kaasvõitlejaid Volvoga - ilma Teieta oleks see auto vist võinud sinna kraavi jäädagi. Loomulikult Star Teami super sooritus, et läbi mega sopa meid kuivale tiris ja aitas ratta taas veerema, mille järel jõudsime nibin nabin aega (tegelt jäi ju 37 sek ülegi :lol: ). SUUR SUUR KALLISTUS TEILE!!!
Team Fiona - naistekas aastast 2007
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas srock »

Teeks ka siis väikse ülevaate sadomaso meeste poolt :)

Ralli - Liiga sile maa,oleks võind mingeid takistusi rajal olla.See slaalomi lõik pikal ringil oleks pidanud selgelt tähistatud olema kust poolt sisened väravasse kas paremalt või vasakult.Kuna me olime esimesed ja jälgi ka ees ei olnud, kiirus suur ja oli üks kohtunik kes vehkis seal kätega minujaoks arusaamaltult paremale-vasakule sai värava vahele sõidetud valelt poolt.Tänu sellele pidime mingi kolm korda tagurdama kuna ei pööranud välja.Ja kas väravad ei olnud liiga lühikese vahega?Järgime katse kuhu suundusime oli Saarnakõrve.

Saarnakõrve - Täitsa mõnus metsaalune.Ainuke mis hinge kraapima jäi,oli see 100 punkti andev pikk kraav.Sai vaadatud,et need kännud olid kraavis veits paha kohapeal suki jaoks ,et kuda me tagasi saame,seega jäi võtmata.Takkajärgi mõeldes oleks punkti vast ikka kätte saand,aga see selleks...Suundusime siis kõige raskemale alale kuna oli veel valge....

Voose - algus oli suht siuke enamvähem normaalne ja kui jõudsime sinna mädasoole läks nägu siukeseks :shock: kohati meetrised kännud,aga ok plaan oli võtta sealt kõik kp-d :D Kuna üks auk oli seal suht paha ja meite fännklaab tõi meid maapeale,et ei ole mõtet seda võtta,suundusime edasi, kõik sujus.Jõudsime sinna TR-3 kp juurde, plaan oli seda võtma minna.Käisin sihi otsas vaatamas ja üks pealtvaataja ütles ,et Würt seal kuskil küliti ja väga pahapaha seal kõik.Oma silmaga vaatasin ,et seal paras ummik ja suutsin oma kaardilugeja maapeale tuua ,et niikuinii seda mitte ükski TR-1 võtma ei tule ,seega suundusime edasi.Algas paras jebla oksavaalude ja kändude otsas :DJõudis juba pimedaks minna ja meil mingid 3-4 kp-d võtmata,oli kuulda mõnusat joppimist üle pimeda raba :D Pidin ühe saemehe lohaka töö ka lõpule viima ,seega sai üks känd väikse kirvega madalaks näritud,kuna see ainuke koht kust punkti juurde sai ja see junn oleks raudselt sillataha kinni jäänd,mõlemal pool olid meetrised kännud :D Kuna seal meil rohkem midagi teha polnud läksime oma kohustuslikule pausile.

Sae - :shock: et starti saada,oli juba mõnna muda ees ootamas,õnneks ei olnud seal probleeme.Stardi piiks tehtud jõudsime esimese kraavini.Oma laiskus,et ei läind vaatama kust kõige parem üle minna on,läksin kuskilt keskelt ja jäin lõksu,känd teiselpool kraaviperves(õnneks mitte suur,aga aega raiskasime seal palju)siis tulid mõnnad pokud ja mingi maa vintsimist (ei midagi hullu) lõpuks jõudsime ilusti kulgedes sinna metsavahel väga rõveda kraavi juurde.Priit hüppas kraavi ja ütles ,et mõnusalt sügav.Krt aga kraavi perv oli ju jääs :evil: Väike sõiduviga maksis kohe kätte(oleks pidanud otse minema ,mitte kergelt diagonaalis) ja sain kogeda seda sama mis Würt-i team.Elu esimene kogemus olla küliti kraavis, rattad taeva poole.Kükitan siis seal kõrvalistuja ukse polstri peal ja mõtlen mida edasi teha,järgmiseks oli vaja hakata läpakat päästma kuna kraavi mudane pläga hakkas tuppa tulema.Nii kuda siis rataste peale saada?Metsas täis vaikus,ega midagi kuskilt tuli sees plokk kätte saada,mida kunagi vaja pole olnud.Kott kuramus ripub kuskil kõrgustes ja kui oleks rihma lahti teind oleks see mulle kaela tulnud.Ok õnnestus kuidagi plokk välja koukida ja hakkasime läbi ploki asju sättima.Tol hetkel nägime metsa vahel valgust ja saabus üks TR-2 auto (213 BLOCK)SUURED TÄNUD TEILE,sikutasid meid ratastele.Vaatasime auto üle ,õnneks midagi hullu ei juhtunud(isegi plekid jäid kõik sirgeks)Teisel ringil läks kõik ilusti,esimese ringi vigu ei korranud:D Liiniall oli meil mõned vintsimised.

Silmsi - Täitsa siuke mõnus rada,meile probleemivaba.

Skarabeus - Mõnus karjäär,mulle väga meeldis.

Ega jah üldkokkuvõttes pool radadest olid ikka TR-1 autode jaoks vägagi rasked ja keerulised(mitte meile :D )

Võistluskeskus oli SUPER.

Sadomaso on nüüd rääkinud :hail
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
walkman
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: E Sept 10, 2007 12:27 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas walkman »

Arto kirjutas:
walkman kirjutas:Suvesõidu rajameister (Arto - ise ju ka tr1 mees) võiks nüüd tõesti arvestada, et on ka väiksemate rataste ja võimetega autosid. TR1 peaks saama oma raja nagu omal ajal. Olen seda juba paar aastat ka rääkinud, aga seni on väga paljud mulle vastu haukunud, käskinud minna autoorienteerumisele või kolida mõnda suuremasse klassi või minna sõita mööda kruusateed koos turistiga vms.
Suvesõidul on juba paar aastat rajad nagu TR1 minu arvates olema peab, Teid pole kahjuks paar aastat näha olnud!
Seega ootan Teid sel aastal kindlalt starti! :)

Eelmine aasta jäi ju ainult vahele, aga see aasta ikka tahame kohal olla jälle :) Jõudu.
Suvesõiduni 8)
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
Kasutaja avatar
ahto83
Mudder
Postitusi: 98
Liitunud: E Veebr 02, 2009 8:12 pm
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kontakt:

Re: KõueKõmin 2011 järelkajad

Postitus Postitas ahto83 »

Meie poolne tiim igatahes tänab korraldajaid tõsise ürituse eest. Ja loodame et on ka jaksu edaspidi selliseid yritusi korraldada.

Korralik rada(kohati veidi rajude kändudega) kuid tõesti nauditav. 200 punkti siht oli lahe :D


Nautisime igat hetke rajal olles, võideldes looduse, iseenda ja tehnikaga 8)


Tuhat tänu meestele kes viitsisivad sellist asja vedada ja korraldada.

Kohtumiseni!!! :twisted:
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”