2011 TR3 auhinnasari
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
2011 TR3 auhinnasari
2010 hooaja lõpetamisel sai maha hõigatud 2011 aastaks väike mõõduvõtmine TR3 klassi võistkondade vahel. Selle mõõduvõtmise auhinnaks on ümbrik rahaga, kuhu on võimalik oma panus anda kõigil TR3 klassi võistkondadel, fännidel ja kõigil neil kes seda vajalikuks või oluliseks peavad.
Ümbriku rahaga saab 2011 aasta hooaja lõpetamisel Eesti TR3 klassi võistkond järgmistel eeldustel:
*Auhinnafondi on tehtud 5000 Eesti krooni suurune panus
*On 2011 aasta kolme võistluse peale kokku parima tulemuse omanik. Need võistused on: Suvesõit, Klaperjaht ja Avo Sultsi Mälestusvõistlus.
Auhinnafondi on võimalik oma panus anda selle aasta lõpuni. Siis läheb fond kinni ja jaht ümbrikule läheb käima. Suvesõit on piisavalt kaugel, et oma strateegia paikka panna ning panused teha. Samuti on veel aasta lõpuni samuti piisavalt aega. Seega, kui sa soovid anda oma panuse või osaleda selle auhinnaraha võitmisel, siis otsi palun mind (Jaak Ruusmaa 50 28 488) ülesse ja too oma panus, milleks on 5000 Eesti krooni minu kätte. Aasta lõpus läheb EAL 4x4 Alakomitee juhi valvsa silma all ümbrik kinni ja hoiule.
Kuna järgmine aasta on viimane aasta, kus saab pangakontoris Eesti kroone vahetada Eurode vastu ning see aasta on viimane aasta kus Eesti krooniga saab nii öelda makseid teha, siis võib ka selle sarja nimetus olla näiteks "Eesti Krooni 4x4 TR3 Mälestussari 2011" ?
Hetkel on sarja fondi maksed teinud:
Jaak - 5000
Vaiko - 5000
Ilmarine - 5000
Külakurnajad - 5000
Kes 2010 hooaja lõpetamisel panid nime kirja ja on raha toomas:
Silverbeast 2.0
Q-Kulgur
Kostivere 3
Würth
Luige
Seega on hetkel auhinnafond, millele jahti pidada 45 000 Eesti krooni!
Nagu näete on osavõtt tõsine ja nalja ei tehta. Samuti on nimekirjas paar eraisikust suurerattaliste autode suurt fänni, kuid kas neid ka võistlusrajal TR3 klassis näha saab - no mine tea. Seega pinguta, mõtle, pane paikka strateegia ja järgmise aasta plaan ning tee oma panus veel selle aasta sees!
Ümbriku rahaga saab 2011 aasta hooaja lõpetamisel Eesti TR3 klassi võistkond järgmistel eeldustel:
*Auhinnafondi on tehtud 5000 Eesti krooni suurune panus
*On 2011 aasta kolme võistluse peale kokku parima tulemuse omanik. Need võistused on: Suvesõit, Klaperjaht ja Avo Sultsi Mälestusvõistlus.
Auhinnafondi on võimalik oma panus anda selle aasta lõpuni. Siis läheb fond kinni ja jaht ümbrikule läheb käima. Suvesõit on piisavalt kaugel, et oma strateegia paikka panna ning panused teha. Samuti on veel aasta lõpuni samuti piisavalt aega. Seega, kui sa soovid anda oma panuse või osaleda selle auhinnaraha võitmisel, siis otsi palun mind (Jaak Ruusmaa 50 28 488) ülesse ja too oma panus, milleks on 5000 Eesti krooni minu kätte. Aasta lõpus läheb EAL 4x4 Alakomitee juhi valvsa silma all ümbrik kinni ja hoiule.
Kuna järgmine aasta on viimane aasta, kus saab pangakontoris Eesti kroone vahetada Eurode vastu ning see aasta on viimane aasta kus Eesti krooniga saab nii öelda makseid teha, siis võib ka selle sarja nimetus olla näiteks "Eesti Krooni 4x4 TR3 Mälestussari 2011" ?
Hetkel on sarja fondi maksed teinud:
Jaak - 5000
Vaiko - 5000
Ilmarine - 5000
Külakurnajad - 5000
Kes 2010 hooaja lõpetamisel panid nime kirja ja on raha toomas:
Silverbeast 2.0
Q-Kulgur
Kostivere 3
Würth
Luige
Seega on hetkel auhinnafond, millele jahti pidada 45 000 Eesti krooni!
Nagu näete on osavõtt tõsine ja nalja ei tehta. Samuti on nimekirjas paar eraisikust suurerattaliste autode suurt fänni, kuid kas neid ka võistlusrajal TR3 klassis näha saab - no mine tea. Seega pinguta, mõtle, pane paikka strateegia ja järgmise aasta plaan ning tee oma panus veel selle aasta sees!
+372 5028488
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kirjuta see ka lahti kuidas toimub parima selgitamine kolme võistluse peale.
Kui võtame näituseks sellise suvalise olukorra :
Suvesõit:
Blackout 1 koht, 20 punkti.
SB 2 koht, 16 punkti
Würth 3 koht, 13 punkti.
Klaperjaht:
SB 1 koht ,20 punkti
Würth 2 koht, 16 punkti
Blackout 3 koht, 13 punkti
ASMV:
Würth 1 koht, 20 punkti
Blackout 2 koht, 16 punkti
SB 3 koht, 13 punkti
Niisuguse võimaluse puhul on kõik olnud võrdväärsed ja ei ole parimat.
Kõigil on võrdselt punkte.
Kui võtame näituseks sellise suvalise olukorra :
Suvesõit:
Blackout 1 koht, 20 punkti.
SB 2 koht, 16 punkti
Würth 3 koht, 13 punkti.
Klaperjaht:
SB 1 koht ,20 punkti
Würth 2 koht, 16 punkti
Blackout 3 koht, 13 punkti
ASMV:
Würth 1 koht, 20 punkti
Blackout 2 koht, 16 punkti
SB 3 koht, 13 punkti
Niisuguse võimaluse puhul on kõik olnud võrdväärsed ja ei ole parimat.
Kõigil on võrdselt punkte.
HM Racing Team
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Soovitaks Jaagul konkreetne auhinna statuut/reglement koostada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
Mõistlik on sellisel juhul üle lugeda mis kohtadele on tuldud ja kes on enim saanud parimaid kohti on sellisest viigiseisust on ikkagi parim.Movistar kirjutas:Kirjuta see ka lahti kuidas toimub parima selgitamine kolme võistluse peale...
Antud juhul muidugi ka see viitab viigiseisule. Siis ongi nii, et I koht läheb jagamisele. Selline seis on küll väga ebatõenäoline, aga matemaatiline võimalus on siiski olemas. Võib ju ka olla võimalus, et sellisel juhul on võimalik duellile kutsuda viigisolijatest kellelgi teisi viigisolijaid. See on juba selline väga riskantne versioon, sest sa oled võitnud juba midagi. Sul on 1/3 esikoha potist taskus, aga kui leiad, et on soov riskida ja siiski välja selgitada, kes on parim, siis võiks seda saada teha.
Seega otsuse järjekord oleks järgmine:
1. Punktiarvestus
2. Kohaarvestus
3. Duell - Lisavõistluse näol, mille valib see keda duellile kutsuti. Mitte see, kes kutsus.
Üldiselt on mul hea meel, et lõpuks on siia ka tagasisidet tekkima hakanud. Olin ausalt öelda natuke juba mures
Praeguse seisuga on tulnud osade võistkondade poolt ettepanekuid, kes on võidufondi raha pannud või lubanud seda teha. Seega palun vaatame need ettepanekud läbi. Sest me teeme seda väikest mõõduvõtmist siiski endale ja see võiks olla siis sellisel juhul nii mõnus kui ka pingutama panev.
Teeme nüüd demokraatiat. Panen hääletusele esimesed ettepanekud, hääletada saavad need kes on fondi panuse teinud või lubanud seda teha:
1. Võistluse auhinnafond jagada ära esimese kolme vahel, mitte välja anda ainult esikohale. Suhe oleks järgmine: I - 60%, II - 30%, III - 10%
2. Viigi puhul arvestuse lugemisel vaadatakse või tehakse järgmist:
a. Kohaarvestus - loetakse kokku parimad kohad
b. Duell - Lisavõistluse näol, mille valib see keda duellile kutsuti. Mitte see, kes kutsus.
+372 5028488
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Osaleks hääletusel.
Mulle sobib versioon 60-30-10 .
Samuti teeks ettepaneku,et kui tõesti sünnib olukord kus on nö.kolm esikohta,siis läheb raha jagamisele võrdseis osis.
Nagu öeldud,siis selline võimalus on ainult matemaatiline ja tegelikkuses seda nagunii ei juhtu aga las olla selleks puhuks asi selge.
.Karta on,et kui kõik TR3 -d sõidavad silmad ruutus esikoha peale,siis kaob ära see mõnus seltskond ,kes on metsas nõus üksteist aitama ja kellega pärast laagriplatsil õlut juua.Tekib selline läti efekt.
Samuti kannatavad sellest kõik teised klassid.Oleme meiegi aidanud TR 3 -e ja muude klasside masinaid metsas ja oma aega kulutanud mitmeid kordi ja mitte vähe .Kas me ka siis seda teeks ?Kas teised auhinnaraha jahtijad seda teeks?
Kolmas põhjus on see,et on olemas mingi hulk masinaid kelle esikoha tõenäosus on üliväike.See lihtsalt on nii.Samas on need masinad ja mehed võimelised sõitma näiteks kolmanda koha peale(ei pidanud kedagi isiklikult silmas ). Seega kui esimesed kolm osalevad auhinnafondis siis ma usun,et äkki tekib juurde neid kes on nõus sinna juurde panustama kuna neil tekib motivatsiooni .A la:esimest kohta ma vist ei saa aga kolmanda saan äkki ikka.
See on minu arvamus asjast ja ettepanekud on tehtud ainult selleks,et osaleda soovivate võistkondade hulk suureneks ja kõigil oleks motivatsioon ja säiliks see hea seltskond
Mulle sobib versioon 60-30-10 .
Samuti teeks ettepaneku,et kui tõesti sünnib olukord kus on nö.kolm esikohta,siis läheb raha jagamisele võrdseis osis.
Nagu öeldud,siis selline võimalus on ainult matemaatiline ja tegelikkuses seda nagunii ei juhtu aga las olla selleks puhuks asi selge.
.Karta on,et kui kõik TR3 -d sõidavad silmad ruutus esikoha peale,siis kaob ära see mõnus seltskond ,kes on metsas nõus üksteist aitama ja kellega pärast laagriplatsil õlut juua.Tekib selline läti efekt.
Samuti kannatavad sellest kõik teised klassid.Oleme meiegi aidanud TR 3 -e ja muude klasside masinaid metsas ja oma aega kulutanud mitmeid kordi ja mitte vähe .Kas me ka siis seda teeks ?Kas teised auhinnaraha jahtijad seda teeks?
Kolmas põhjus on see,et on olemas mingi hulk masinaid kelle esikoha tõenäosus on üliväike.See lihtsalt on nii.Samas on need masinad ja mehed võimelised sõitma näiteks kolmanda koha peale(ei pidanud kedagi isiklikult silmas ). Seega kui esimesed kolm osalevad auhinnafondis siis ma usun,et äkki tekib juurde neid kes on nõus sinna juurde panustama kuna neil tekib motivatsiooni .A la:esimest kohta ma vist ei saa aga kolmanda saan äkki ikka.
See on minu arvamus asjast ja ettepanekud on tehtud ainult selleks,et osaleda soovivate võistkondade hulk suureneks ja kõigil oleks motivatsioon ja säiliks see hea seltskond
HM Racing Team