ASMV Järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- R.Laansalu
- Fitting 38"
- Postitusi: 277
- Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am
Mina arvan. Jõudsime rajalt ja läksime sellest rääkima. Kuna sina magasid, siis mu kaasvõistleja rääkis Arto ja Maiduga. Maidu suust tuli suhteliselt kiiresti jutt, et küll tegu oli võistlusolukorraga. Ei tekita just erilist kindlustunnet panna 5K lauale, kui juba enne protesti esitamist otsus selgeks tehakse.Oliver kirjutas:totu, kogu lugupidamise juures... Kas sa tõsti usud, et selline protest oleks rahuldamata jäänud?totu kirjutas:Aga kui sul endal oleks kuuevarbaline üle viienda varba veerenud? On valus küll aga 5K välja käia, lootuses et protest rahuldatakse ja raha tagasi saad.
Hiljem rääkisin Jaaguga, et tuleme sinu jutule, kui ärkad, aga ma jõudsin ise enne magama minna ja hommikul oli juba autasustamine jne.
Rasmus
sry siis kobina pärast,foorumis olid punktid välja toodud ja foorum on atv-sport.netOliver kirjutas:Minu primaarne eesmärk on kõikidel võistlustel, safaritel ja muidu seiklustel üks - inimene, kes on maksnud raha, peab lahkuma positiivse tundega. Ei tohi tekkida mõtteid sellest, et nüüd oli küll sellest rahast kahju. Seni, kui see eesmärk ei ole täidetud on minu jaoks üritus ebaõnnestunud. Seega ma PALUN sul lahti kirjutada milles on probleem! Vastasel juhul on mul väga raske midagi paremaks teha.kala kirjutas: Ei viitsi seletada,lõpupeol räägin.Võistluskeskuses (HQ) oli ametlikul infotahvlil oli ka Bülletään nr.1, mis ütles järgmist:kala kirjutas: Atv foorumist kopeeritud:
9.3 karikavõistluse punkte ei saa võistkonnad kes on katkestanud.Punkt 9.3.3katkestanuks loetakse võistkonnad millistel on jäänud kontrollpunkt läbimatta.Sama väitis hommikul ka Oliver.Kui nüüd juhendi punkte 9.3 ja 9.3.3 mitte lugedaja vaadata kohe punkti 9.4 karikavõistluse punkte saavad võistkonnad,kes on läbinud finisi siis......
Et nagu asjad vastuolus
Atv foorumis üldse jube palju nuttu ja hala selle võistluse kohta,korraldajana ma huvipärast loeks läbi,äkki saab mõtteid edaspidiseks.
EDIT: Bülletään oli kolmes keeles: eesti, inglise ja vene keeles
3. Muuta juhendi punkti 9.
3.1. Tulemused alapunkt 9.3.3
9.3.3 Kustutatud
3.2. Tulemused alapunkt 9.4
9.4 Eesti 4x4 Off-Road karikavõistluse punkte saavad võistlusklasside TR1, TR2, TR3, VABA ja ATV need võistkonnad, kes on võistlustrassi korrektselt läbinud vähemalt Ajakontrollpunktini TC10 ja saanud kirja võistluse lõpptulemuse. FIA NEZ 4x4 karikavõistluse punkte saavad võistlusklasside TR1, TR2, TR3 ja OPEN need võistkonnad, kes on võistlustrassi korrektselt läbinud vähemalt Ajakontrollpunktini TC10 ja saanud kirja võistluse lõpptulemuse.
Link: http://www.4x4offroad.ee/files/info/bylletaan_1_EST.pdf
56157755
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Kellele me võistlusjuhendeid kirjutame? Kas ainult endale?R.Laansalu kirjutas:Mina arvan. Jõudsime rajalt ja läksime sellest rääkima. Kuna sina magasid, siis mu kaasvõistleja rääkis Arto ja Maiduga. Maidu suust tuli suhteliselt kiiresti jutt, et küll tegu oli võistlusolukorraga. Ei tekita just erilist kindlustunnet panna 5K lauale, kui juba enne protesti esitamist otsus selgeks tehakse.Oliver kirjutas:totu, kogu lugupidamise juures... Kas sa tõsti usud, et selline protest oleks rahuldamata jäänud?totu kirjutas:Aga kui sul endal oleks kuuevarbaline üle viienda varba veerenud? On valus küll aga 5K välja käia, lootuses et protest rahuldatakse ja raha tagasi saad.
Hiljem rääkisin Jaaguga, et tuleme sinu jutule, kui ärkad, aga ma jõudsin ise enne magama minna ja hommikul oli juba autasustamine jne.
Rasmus
Miks sa ei rääkinud Peakohtunikuga? Milleks meil ürii oli: Krisjans LAT, Ermi Peets EST, Valeri Morozov EST?1.4.Võistluste ametnikud:
Võistluste direktor (peakorraldaja): Oliver ults
Võistluste juht (peakohtunik): Aivar Parts
Võistluste juhi abid : Jaak Ruusmaa
Võistluste rahvusvaheline infojuht: Mait Mumme
Ajamõõtja: Arto Künnapas
8.13. Karistused
Karistused võivad olla nii rahalised kui ajalised. Vastava otsuse võtab vajadusel vastu
võistluse peakohtunik ning otsus edasikaebamisele ei kuulu.
13.3. Kõik antud juhendiga mittemääratletud faktid ja probleemid lahendab võistluste ürii.
Mait ja Arto said avaldada ainult oma isiklikku arvamust, aga kindlasti poleks nad saanud osaleda protesti arutamise ja veel vähem otsustamise ning sanktsioonide rakendamise protsessis.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Oliver, rahu see ei olnud kindlasti kriitika, see on rohkem iroonia moodi nende suhtes, kes arvavad, et võistlust korraldatakse kolmele sõbrale ja kõik ülejäänud segavad ja neile mõtlevad korraldajad ekstra takistusi välja, või et nende kolme sõbra jutt huvitab kedagi ja teisi ei vaevu korraldaja ära kuulama.Oliver kirjutas:Järgmisel aastal oled ka Sina palutud ASMV2011 korraldusmeeskonda. Me võtame Sillamäel kaks kuud järjest iga nädalavahetus kõvasti viina, eriti veel viimased kaks nädalat - siis me kodu ei näegi. Aga ühte ma sulle garanteerin, et hiljem pettumust ei oleks - see ei muuda su tulemusi minu korraldatud võistlustel!walkman kirjutas: Et asjad sujuksid, tuleb tähtsate tegelastega käia viina joomas ja muidu ka hängimas, siis lahenevad probleemid iseenesest . Ma arvan. Endal pole nagu tarvidust olnud, aga nii tundub. Nagu igal muul elualalgi. Ei ole küll midagi keerulist.
Me leidsime Walkmaniga täiesti viisaka võimaluse lonkava mootoriga rajalt lahkumiseks, ilma et see kellegile peavalu oleks põhjustanud.
Erinevalt enamusest siin kirjutajatest kes halavad aga kui ..... elasime 2009 Kukepeal üle hetke, kus ühel võistkonna kaaslasel jäi hing kinni ja uskuge katkine käe või jalaluu ei ole sugugi nii hirmutav, kui see, kui inimene ei saa hingata. Tuleb lihtsalt endale aru anda, et mitte kunagi pole igast raja punktist võimalik lahkuda suurele teele ilma ühegi vintsimiseta just sellel hetkel, kui selleks tekkib vajadus.
Liiga palju on ilmselt teleka ees F1 vaadatud.
1 Hobujõud
Selle evakuatsiooni kohta vee niipalju, et minagi üritasin oma ATV-d 2 tundi kätte saada. Oli punktis 681. HQ-st sinna megalühike tee, aga ennem öeldi, et tõkked ees ja sealt ei saa, seega otsi teine tee. Peale 1,5h otsimist läksin sealt ja kohe tehti värav lahti ja samakiiresti lasti välja ka, ei saa mina aru, milles probleemid. Suu peas, siis ikka saab ju. Mina isegi ei pidanud küsima.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Jutt jumala õigeRaitz kirjutas:Oliver, rahu see ei olnud kindlasti kriitika, see on rohkem iroonia moodi nende suhtes, kes arvavad, et võistlust korraldatakse kolmele sõbrale ja kõik ülejäänud segavad ja neile mõtlevad korraldajad ekstra takistusi välja, või et nende kolme sõbra jutt huvitab kedagi ja teisi ei vaevu korraldaja ära kuulama.Oliver kirjutas:Järgmisel aastal oled ka Sina palutud ASMV2011 korraldusmeeskonda. Me võtame Sillamäel kaks kuud järjest iga nädalavahetus kõvasti viina, eriti veel viimased kaks nädalat - siis me kodu ei näegi. Aga ühte ma sulle garanteerin, et hiljem pettumust ei oleks - see ei muuda su tulemusi minu korraldatud võistlustel!walkman kirjutas: Et asjad sujuksid, tuleb tähtsate tegelastega käia viina joomas ja muidu ka hängimas, siis lahenevad probleemid iseenesest . Ma arvan. Endal pole nagu tarvidust olnud, aga nii tundub. Nagu igal muul elualalgi. Ei ole küll midagi keerulist.
Me leidsime Walkmaniga täiesti viisaka võimaluse lonkava mootoriga rajalt lahkumiseks, ilma et see kellegile peavalu oleks põhjustanud.
Erinevalt enamusest siin kirjutajatest kes halavad aga kui ..... elasime 2009 Kukepeal üle hetke, kus ühel võistkonna kaaslasel jäi hing kinni ja uskuge katkine käe või jalaluu ei ole sugugi nii hirmutav, kui see, kui inimene ei saa hingata. Tuleb lihtsalt endale aru anda, et mitte kunagi pole igast raja punktist võimalik lahkuda suurele teele ilma ühegi vintsimiseta just sellel hetkel, kui selleks tekkib vajadus.
Liiga palju on ilmselt teleka ees F1 vaadatud.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
See valvur on tänase seisuga vallandatud, kuna lasi sisse ja välja inimesi, kellel selleks polnud luba. Väravas on kaamera ning nende kahe öö salvestisi vaadati terase pilguga läbi. Reegel on selline, et luba peab olema tuuleklaasile kinnitatud ning salvestiste pealt selgus kurb tõde.Arxs kirjutas:Selle evakuatsiooni kohta vee niipalju, et minagi üritasin oma ATV-d 2 tundi kätte saada. Oli punktis 681. HQ-st sinna megalühike tee, aga ennem öeldi, et tõkked ees ja sealt ei saa, seega otsi teine tee. Peale 1,5h otsimist läksin sealt ja kohe tehti värav lahti ja samakiiresti lasti välja ka, ei saa mina aru, milles probleemid. Suu peas, siis ikka saab ju. Mina isegi ei pidanud küsima.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Kes sulle niimodi ütles? Väga lohakas ja kurb et sulle öeldi lihtsalt:"otsi teine tee". Sellele asjale tahaks küll nüüd selgust saada. Kas üks järgmistest:Arxs kirjutas:Oli punktis 681. HQ-st sinna megalühike tee, aga ennem öeldi, et tõkked ees ja sealt ei saa, seega otsi teine tee.
Oliver ultsi (+3725298918) või ajamõõtjat Arto Künnapas (+3725090585) või keegi kolmas korraldusega seotud inimestest?
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
2008 ASMV võistluse ajaks tõime Koostöös Vaiko Püttseppaga Lõuna-Eestist spetsiaalselt evakueerimiseks kohale kuulsa Bandwaaaaageni. Too sama mis Klaperjahil ringi tuuseldab. Raibe tootis kulu ja lagunes poole raja peal ära. Tegin sellest omad järeldused.u.s.s kirjutas: Kas Kaitseväega ei annaks sel teemal rääkida?
Pole ise kuidagi selle teemaga(võistlusega) seotud, aga olles ise olnud ajateenistuses med.kompanii evak. Bandvageni juht ja siin pilt/videosid vaadates, siis just sellisel maastikul oleks antud masin ennast väga koduselt tundnud.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kuna ma seal 681 punktis veel pikalt passisin peale õnnetust, siis oli seal keegi mees autoga, kes ütles, et oli läbi Sillamäe kusagilt tulnud, sest mujal tõkked ees. Mina leidsin igaltpoolt tõkkepuud, aga miskipärast lasti läbi. Minu õnneks, valvuri kahjuks.Oliver kirjutas:Kes sulle niimodi ütles? Väga lohakas ja kurb et sulle öeldi lihtsalt:"otsi teine tee". Sellele asjale tahaks küll nüüd selgust saada. Kas üks järgmistest:Arxs kirjutas:Oli punktis 681. HQ-st sinna megalühike tee, aga ennem öeldi, et tõkked ees ja sealt ei saa, seega otsi teine tee.
Oliver ultsi (+3725298918) või ajamõõtjat Arto Künnapas (+3725090585) või keegi kolmas korraldusega seotud inimestest?
HQ küsisin Jako käest, kes parasjasti Luigega ringi kihutas, kuidas ma sinna ligi saaks, aga "suunas" mind sinu juurde. Selleni asi ei jõudnud.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Olen nüüd lugenud ja vaaginud neid asju siin mis kirjutatud.
Esiteks siis kirjutaks siia omad mõtted mis võiks teisiti olla. Muidugi on siin juba eelnevalt neid asju ka juba puudutatud. Nimelt üks asi mis kohe häirib on see väga hiline proloogi algus. Teiseks miks lasta võistlejatel külmetada ja mõtetult oodata klaarida TÜV tehes, sest iial sa ei tea millal sinuni jõutakse, sikutad mehi õlmast ja anud, et kuule külm on tule tee ära jne. kummaline. Lahendaks selle kuidagi äkki teisiti. Väga oleksin selle poolt , et klassid stardiksid eri aegadel. On ikkagi ju klasside sisene võistlus kõige tähtsam ja sisult ju mees mehe vastu sõitmine. Ma eriti ei usu, et TR3 mehed selllest miskit rahuldust tunneksid, et näe sõitsin kiirem kui TR1 mehed. Oliver siin räägib, et sellisel juhul jääb üldvõitja kuulutamine ära. MIKS? ei jääks ju. Kõik stardivad ju oma kiibiga ja finiseeruvad kiibiga. Sõidu aeg jääb ju aluseks kes on üldvõitja.
Ma arvan ja olen näinud , et Kaitseliidul on moogi baasil med.autod.
Lõpetuseks ma lausuks Oliverile ka kiidusõnad
Tubli mees kes viitisb seda vedada, hea rada, kindlasti Eesti parim. Olen kindel , et korraldajate meeskond on senini endast välja pannud kõik mis neil anda oli. Ja veendunud , et järgnevad aatad saavad veel paremad olema. Me kõik õpime kogemuste najal.
Väga tublid mehed.
Me tulime ka viimase poole rajast sisuliselt ilma esisillata.
Esiteks siis kirjutaks siia omad mõtted mis võiks teisiti olla. Muidugi on siin juba eelnevalt neid asju ka juba puudutatud. Nimelt üks asi mis kohe häirib on see väga hiline proloogi algus. Teiseks miks lasta võistlejatel külmetada ja mõtetult oodata klaarida TÜV tehes, sest iial sa ei tea millal sinuni jõutakse, sikutad mehi õlmast ja anud, et kuule külm on tule tee ära jne. kummaline. Lahendaks selle kuidagi äkki teisiti. Väga oleksin selle poolt , et klassid stardiksid eri aegadel. On ikkagi ju klasside sisene võistlus kõige tähtsam ja sisult ju mees mehe vastu sõitmine. Ma eriti ei usu, et TR3 mehed selllest miskit rahuldust tunneksid, et näe sõitsin kiirem kui TR1 mehed. Oliver siin räägib, et sellisel juhul jääb üldvõitja kuulutamine ära. MIKS? ei jääks ju. Kõik stardivad ju oma kiibiga ja finiseeruvad kiibiga. Sõidu aeg jääb ju aluseks kes on üldvõitja.
Ma arvan ja olen näinud , et Kaitseliidul on moogi baasil med.autod.
Lõpetuseks ma lausuks Oliverile ka kiidusõnad
Tubli mees kes viitisb seda vedada, hea rada, kindlasti Eesti parim. Olen kindel , et korraldajate meeskond on senini endast välja pannud kõik mis neil anda oli. Ja veendunud , et järgnevad aatad saavad veel paremad olema. Me kõik õpime kogemuste najal.
Väga tublid mehed.
Me tulime ka viimase poole rajast sisuliselt ilma esisillata.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Inglise keeles peaks filmistaar olema movie star.totu kirjutas:
Tegelikult oli see kriitika Filmitähe sõnavõtu pihta.
http://www.movistar.es on tegelikult hispaania telefonikompanii ,kes 2006 a tuunis oma logodega ühe bike. http://www.tamiya.com/english/products/ ... 03/top.jpg Selle ilus pimestatuna ostsin omale samasuguse ja sealt tuli ka kasutajanimi erinevatesse foorumitesse.
See aga ei puuduta teemat.
Mulle käis tegelt pinda ühe kindla kodaniku liiga julm sõnavara korraldaja pihta.Minumeelest on mees/mehed teinud uskumatut tööd,et MEIE saaksime sellisel rajal,sellises kohas offroadi sõita.Mida hing veel ihaldab,kui pikka rada,kus saab normaalselt sõita ja kus adrenaliin lakke tõuseb.See ei ole kellegi jaoks mingi vintsimisüritus vaid puhas nauding.
See,et lätlased on sellised.....mis teha,nad lihtsalt on sellised.Mina saan millegipärast nendega normaalselt läbi ja kordagi pole keegi tahtnud otsa sõita ja üle varba sõita.
Pärast laagris oleks saanud seda asja ju nendega arutada
Ja see protestimaksu jutt ajab ausalt naerma.Kas te arvate tõesti,et Oliver & Co rahuldab protesti lõunanaabrite kasuks,olenemata kes süüdi oli,peaasi,et saaks selle 5000 oma taskusse?Ma olen enam kui kindel,et ei. See hala mis foorumis pärast kõlaks oleks ikka julm.
Lõpetuseks võiks öelda,et kõik kes te siin sõna võtnud olete ja korraldajat kõiges süüdistate.....tehke paremini ja kui ei oska olge rahulikud.
PS:nüüd olen vist küll välja teeninud 3 nädalat tasuta joomist,korraldaja kulul, protestidest laekunud rahade eest
Nii,et arvake ära kuhu 2011 esikoht läheb.Eks ikka sellele,kes rohkem juua kannatab.
HM Racing Team
Mina ütlen nii palju. et meie auto lõpetas oma 4x4 just 412nda punkti juures. Aga ikkagi saime ilma ühegi ratta veota ennast sellisesse kohta kus oli võimalik järgi tulla. Selleks nägime vaeva, aga ilma vaevata sa ei sõida offroadi ja ilma vaevata ei saagi sõita. Meie ütleme igasugused kiidusõnad korraldajetele.
Offroad ei olegi soovikontsert, nagu mõni meist mõtleb. (korraldagu siis ise võistlus, kui leiab korraldajates nii palju vigu ja on targem kui teised).
Krt, et SB 2,0 lõhkus rehvi, nende rada 110%
Naksitrallid, aga kus on kingpool ja teie sammalhabe kes järgmine aasta soosid valivad.
Offroad ei olegi soovikontsert, nagu mõni meist mõtleb. (korraldagu siis ise võistlus, kui leiab korraldajates nii palju vigu ja on targem kui teised).
Krt, et SB 2,0 lõhkus rehvi, nende rada 110%
Naksitrallid, aga kus on kingpool ja teie sammalhabe kes järgmine aasta soosid valivad.
TR 3