ASMV Järelkajad

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Naksitrallid
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: L Jaan 12, 2008 1:04 pm
Asukoht: 59°25’38"N 24°41’41"E

Postitus Postitas Naksitrallid »

Oliver kirjutas:
Naksitrallid kirjutas:Ma ei saa aru sellisest asjast kuidas ei ole võimalik teha eraldi track rajalt minemasaamise kohta ??? Tra selline debiilne jutt et ei saa ei oska ja ei ole vaja ajab sita keema !!! KRt sõitsime veerand paaki maha ,et rajalt minema saada kuna kõik teed olid kinni või läksid ei tea kuhu !
"Naksitrallid", kui tahad mind isiklikult sõimata, siis ma palun Sind, et sa ei teeks seda anonüümselt.
Ei Oliver ma ei taha kohe kindlasti sind sõimata ja lõpuks on ka väga ilusaid ja lahedaid vastuseid ning lahendusi tulema hakanud mida ma juba ammu ootasin !
Vaatan sind väga madalalt ülessepoole kui pooljumalat ,et oled nii hea võistluse korraldanud !!! (see ei ole iroonia) Täiesti mõtlen sellepeale ,et korraldustiimi tulla kuid samas tahan seda ka võistljana sõita kuna nagu ma olen mitu korda öelnud on see parim rada mis eesti pinnal !!! :P Minu küsimused on kuhjaga häid vastuseid saanud ning suur tänu kõigile kaasvõitlejatele ,et olete pead tööle pannud leidmaks probleemidele häid lahendusi mida saavad kasutada kõikide võistluste korraldajad !
Vabandused Oliveri ees ja loodan ,et pikka viha ei pea !
Vahest on hea näha ka puid...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Head sõbrad!

Meil on tore vanasõna "Kus viga näed laita, seal tuleja aita!"

Igal aastal on tõsine puudus inimestest, kes tuleks ja kogu hingest pühenduks võistluse korraldajate abistamisele.

Raadiosidest rääkijaile. See koht on tõeline raadioside spetsialistide testpolügon, sest selliseid levianomaaiaid, kui seal pole mujal kohanud.

Kõigile evakutsioonist, vältimatust (med.)abist rääkijaile. Tuleb meeles pidada see 900 km2 suurune koht on Eestis ainus kant mille mõne osa kohta võiks kasutada väljendeid: "karu pe**e", "vanajumala seljataga" või "in the middle of nowhere". Seal oled sa omapäi - on vaid meeskond, tehnika ja karm loodus/tööstusmaastik.

Landy = 1 x sõitnud ASMV ja 5 x abikätt andnud sellele üritusele, 2x saanud selle metsiku territooriumiga seestpoolt tutvuda. Lisaks mitu aastat "vanal tarssil" raja kõvaral targutanud ja pärast kritiseerinud.

P.S. Kui lugejate huljas on inimesi, kes suudavad selle 36-42 tundi pika töömaratoni korraldaja/kohtunikuna kaasa teha, siis palun järgmisel aastal endast varakult märkua anda. Abikäsi on tõeliselt vaja.
Viimati muutis Landy, N Dets 02, 2010 12:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

Landy kirjutas:
Raadiosidest rääkijaile. See koht on tõeline raadioside spetsialistide testpolügon, sest selliseid levianomaaiaid, kui seal pole mujal kohanud.

.
Repiiterite võrk ainult aitab seal vist, mis eeldab raadiopargi olemasolu. Sincarsi ja Harrisega (sõjaväe omad) ka ei saanud tavaantenniga seal aastaid tagasi naljalt üle 5-10 km. Augupõhjad täitsa 0. Tavalised walki talkied võib vist seal jah nurka visata. Samas kuna kohtunikud on ühes kohas kaua,saaks ehk kaugluurajate trikki kasutada. Parema raadioside tagamiseks kasutatakse ka sellist antenni, et vibu ja raske otsaga noolega lastakse nöör üle puuvõra ja tagurpidi veetakse antenn üles ja võtab nagu mühin. Mingit sidemeeste õppust ei kannata sama asjaga ühildada? Või värske Luurepataljoni SOF? las veavad "vaenlase tagalasse" repiiterid ja tagavad "omadele" toimiva raadioside :wink:
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

Hea mõte. Võibolla tasuks tõesti üritada rääkida kaitseliidu või kaitseväega, et teostada samal alal mõningaid õppuseid nii side- kui autopargile. See annaks võimaluse kasutada nii meditsiinitehnikat kui tagaks ka vähemalt teoreetiliselt levi? Luba on ju nagunii vaja taotleda ja kas toimub üks või kaks paraleelset üritust ei oma ju tähtsust.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

lisaks veel siia juurde.. et ka meie ressurss on kaitseväele vajalik. Oleneb kellega rääkida, tahavad seda nad tunnistada või mitte, aga kaadrivoolavuse tõttu ei ole kaitseväes palju inimesi, kes oleks suutelised õpetama sõduritele maastikul sõitu tavalise 4x4 maasturi, kastika või suurema masinaga. Enamus ei oska aeglustitki kasutada või ei tea milleks see on..lukkudest, vintsist ja rehvindusest rääkimata. Kui keski jagab, siis ta kuskil ametikohal kus tal sellest oskusest tolku pole.. EHK minu silmis oleks piisav vastuteene, sirgalasse laskealade juurde mingi 1-2km treeningraja mahamärkimine, põhimasinate jaoks ( chevy, moog, G, 4x4Man, 6x6 vanad surmad ja miks ka mitte PASI) mis pole iseenesest teabmis keeruline ülesanne. Tõusudele-laskumistele-kallakutele aint vaja panna kirja mis käiguga kust minna.. See on häbiväärne hulk raha mis oskamatute sõiduvõtete tõttu kaitseväel kulub iga aasta. Ma arvan, et Oliver võiks käia otse KV Juhataja juures(KVJ on asjalik ja otsekohene mees) ideest rääkida ja kui idee meeldib, küll siis kivid jahvatama kukuvad. aastalõpus kaitseväel enamasti raha ka rämedalt üle.. ongi hea maha kanda õppusega 8)
Kaitseliiduga on see jama et tehnika on teinekord kahjuks samkompunn või viimane sõna ( e. kui kasutama hakatakse siis ära hinga, laguneb kurat koost) ja nad on siiski vabatahtlikud, ei ole kord nii majas. KV kehtib siiski käsuliin.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

Olle kirjutas:Hea mõte. Võibolla tasuks tõesti üritada rääkida kaitseliidu või kaitseväega, et teostada samal alal mõningaid õppuseid nii side- kui autopargile. See annaks võimaluse kasutada nii meditsiinitehnikat kui tagaks ka vähemalt teoreetiliselt levi? Luba on ju nagunii vaja taotleda ja kas toimub üks või kaks paraleelset üritust ei oma ju tähtsust.
Julgen väita, et sellel aastal oli meil side tagatud. Ainult ühe kohtunike punktiga oli võistluse lõppfaasis mingi anomaalia.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Oliver kirjutas: Julgen väita, et sellel aastal oli meil side tagatud. Ainult ühe kohtunike punktiga oli võistluse lõppfaasis mingi anomaalia.
Raudtee nr1 (minu näol) oli lihtsalt totaalses lebvi augus (500m edasi oli levi OK), raudtee nr2 sai aku tühjaks ja oli unustatud laadija anda.
Muid anaomaailiaid selle "udupeene" uudse sidega ei olenud.

Need pika ridvaga saatjad võib vist järgmine aasta kõrvale jätta, sest neist suurt tolku polnud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Lõpuks ometi ka mõned pildid, mida õnnestus kohtuniku töö kõrvalt teha.
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2010.htm

Videoklippidega läheb veel aega.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

ma võin tulla järgmine aasta ramiga kiirabiks,kui saab meditsiini koolist kastitäie med õdesi kaasa.
:twisted:
56157755
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

Landy kirjutas:
Oliver kirjutas: Julgen väita, et sellel aastal oli meil side tagatud. Ainult ühe kohtunike punktiga oli võistluse lõppfaasis mingi anomaalia.
Raudtee nr1 (minu näol) oli lihtsalt totaalses lebvi augus (500m edasi oli levi OK), raudtee nr2 sai aku tühjaks ja oli unustatud laadija anda.
Muid anaomaailiaid selle "udupeene" uudse sidega ei olenud.

Need pika ridvaga saatjad võib vist järgmine aasta kõrvale jätta, sest neist suurt tolku polnud.
Ära targuta!
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

R.Laansalu kirjutas:
Oliver kirjutas:
totu kirjutas:Aga kui sul endal oleks kuuevarbaline üle viienda varba veerenud? On valus küll aga 5K välja käia, lootuses et protest rahuldatakse ja raha tagasi saad.
totu, kogu lugupidamise juures... Kas sa tõsti usud, et selline protest oleks rahuldamata jäänud?
Mina arvan. Jõudsime rajalt ja läksime sellest rääkima. Kuna sina magasid, siis mu kaasvõistleja rääkis Arto ja Maiduga. Maidu suust tuli suhteliselt kiiresti jutt, et küll tegu oli võistlusolukorraga. Ei tekita just erilist kindlustunnet panna 5K lauale, kui juba enne protesti esitamist otsus selgeks tehakse.
Hiljem rääkisin Jaaguga, et tuleme sinu jutule, kui ärkad, aga ma jõudsin ise enne magama minna ja hommikul oli juba autasustamine jne.

Rasmus
Olen veidi pikatoimeline.
Mõtlesin nende kuuvarbaliste peale. Äkki on siiski hoopis Maidul õigus. Kajuks ei tea ma tegelikku olukorda ja seda mis täpselt juhtus. Kui rajal sõitev Kuuevarbaline teid tungilt maha sõitis siis pidite te seda remonti tegema ju võistlusrajal.
Äkki peaks hoopis ära reglementeerima, et remondiks tuleb auto eemaldada võistlustrassilt xxx meetri kaugusele, kui see ei ole võimalik siis kuleb tuleb remondikoht tähistada....... xxx jne.
See on siiski võistlus ja ma ei kujuta ette mida tehakse kui keegi näiteks F1 rajal hakkaks autot remontima.
Võistlejatel kes koha peale (mitte lihtsalt trassi läbimise peale) sõidavad on pilk kantis ja esimeste masinate kiirused on vägagi ühte auku. Erinevused tulevad praktiliselt sellest kui vähe või palju kulub trassil remondiks. Seega on iga sekund arvel ja uurima hakata kas seisev masin on remondis ja miks ja milleks, lihtsal ei ole aega.
Kindlasti aga peaks olema märguanne kui võistleja vajab abi ja siis tuleb hoog maha võtta ja uurida millega tegemist.

Nii, et võipolla tuleks ültse nahutada seltsimehi kes võistlustrassil oma autot remontima kukkusid.

Ärge kõvasti lööge, see oli lihtsalt üks mõte mis seda arutelu lugedes tuli.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kohtunikud, kellega on asju veel arveldada. Siis võtke palun ühendust. Ma tean, et ühe kohtunikuga on kütusetsekk arveldamata veel. Aitäh.
+372 5028488
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Postitus Postitas weix2 »

hmm kirjutas:
R.Laansalu kirjutas:
Oliver kirjutas: totu, kogu lugupidamise juures... Kas sa tõsti usud, et selline protest oleks rahuldamata jäänud?
Mina arvan. Jõudsime rajalt ja läksime sellest rääkima. Kuna sina magasid, siis mu kaasvõistleja rääkis Arto ja Maiduga. Maidu suust tuli suhteliselt kiiresti jutt, et küll tegu oli võistlusolukorraga. Ei tekita just erilist kindlustunnet panna 5K lauale, kui juba enne protesti esitamist otsus selgeks tehakse.
Hiljem rääkisin Jaaguga, et tuleme sinu jutule, kui ärkad, aga ma jõudsin ise enne magama minna ja hommikul oli juba autasustamine jne.

Rasmus
Olen veidi pikatoimeline.
Mõtlesin nende kuuvarbaliste peale. Äkki on siiski hoopis Maidul õigus. Kajuks ei tea ma tegelikku olukorda ja seda mis täpselt juhtus. Kui rajal sõitev Kuuevarbaline teid tungilt maha sõitis siis pidite te seda remonti tegema ju võistlusrajal.
Äkki peaks hoopis ära reglementeerima, et remondiks tuleb auto eemaldada võistlustrassilt xxx meetri kaugusele, kui see ei ole võimalik siis kuleb tuleb remondikoht tähistada....... xxx jne.
See on siiski võistlus ja ma ei kujuta ette mida tehakse kui keegi näiteks F1 rajal hakkaks autot remontima.
Võistlejatel kes koha peale (mitte lihtsalt trassi läbimise peale) sõidavad on pilk kantis ja esimeste masinate kiirused on vägagi ühte auku. Erinevused tulevad praktiliselt sellest kui vähe või palju kulub trassil remondiks. Seega on iga sekund arvel ja uurima hakata kas seisev masin on remondis ja miks ja milleks, lihtsal ei ole aega.
Kindlasti aga peaks olema märguanne kui võistleja vajab abi ja siis tuleb hoog maha võtta ja uurida millega tegemist.
Ega se reglementeerimine paha ei tee et kuidas tähistada remonditav sõiduk? Paneme ohukolmnurga? Tavatingimustes ma räägin omadest kogemustest ja nägemustest, kui autoga midagi juhtub vaadatakse 1 kas kaasvõistlejad mahuvad mööda 2 remondikoht oleks võimalikult tasane ja turvaline.
Ja mina arvan et asi on rohkem offroad kultuuris. Mida meie naabritel lihtsalt napib. 303 oli se number mis siit läbi käis mitu korda? Rajal olles ei teadnud me nende tegudest ja paha aimamatult aitasime neid yhest turbakravist välja vintsida. Pold viga sest savimäel olime ise pisut kimppus vintsimis koha leidmisega ja nad olid lahkelt meil ankruks.
Ja kui on seisev auto siis ei kimata ikka mööda nagu tänavapostist, hoog maha ja topelt tähelepanu. Sama kui näed koolibussi seismas, kunagi ei tea mis situatsioon on.
Antud juhul on eestlane selline tasane, kes ametlikult ei taha protsessida. Oleme ka meie jätnud paar protesti sisse andmata. Eks need võistkonnad tea ise kes pinges vintsitrossi otsa on roninud. Sel hetkel meil kannatust jagus ja järgmine kord oleks juba kindel protest tulnud.
Tagantjärgi tarkus, mitte näidispoomine. Aga kui tulevikus tehakse apsakas, kas siis pool tahtlikult või kogemata ja vabandust ei järgne. siis sry :chop kui mõistus kodus peaks saama võistelda teiste elusid ohtu seadmata.
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Kasutaja avatar
vintsigunn
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

MEELDETULETUS !!!

Postitus Postitas vintsigunn »

Hei veelkord.

Tänud neile 32 vastajale kes on tagasiside juba edastanud.
Arvestades suurt osalejate hulka on seekord tulemus kuidagi nigel.
Palun neil kes pole veel oma tagasisidet saatnud seda nüüd teha.
Uuring sulgub 5.12.10 kell 23:59

Uuringu eesmärgiks on saada (registreerunud) võistlejatelt vahetut tagasisidet EAL Eesti 4x4 karikavõistluse - Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2010 osavõistluse läbiviimise kohta.
Peale iga võistlust saadud hinnangute kokkuvõte on suureks abiks korraldajatele ja selle baasil selgub ka 2010a. hooaja parim võistlus!

Uuringu Eesti 4x4 Karikavõistlus 2010 osavõistlus: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2010 otselink on:

www.connect.ee/uuring/222434445/

Peatse kohtumiseni 9.12.10
Tervituste ja ettetänuga, Gunnar
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Oliver kirjutas:2008 ASMV võistluse ajaks tõime Koostöös Vaiko Püttseppaga Lõuna-Eestist spetsiaalselt evakueerimiseks kohale kuulsa Bandwaaaaageni. Too sama mis Klaperjahil ringi tuuseldab. Raibe tootis kulu ja lagunes poole raja peal ära. Tegin sellest omad järeldused.
Läheb küll OT, aga antud masin peksab isegi tervel inimesel neerud segi sihukesel maastikul, mis seisus luumurdude või muude vigastustega inimene on peale auklikumat kohta jääb vaid arvata. Less is more, 60/80 cruiser, pikk patrol, defekas- miks mitte ka moog vm. Kohad kanderaami ja meditsiinitehnika kinnituseks, istmed personalile ja siis juba maastikokola - vints, suured rehvid jm pudipadi. Ahjaa, punane värv ka muidugi ja valged kirjad kah :driving
Oliver kirjutas:See valvur on tänase seisuga vallandatud, kuna lasi sisse ja välja inimesi, kellel selleks polnud luba. Väravas on kaamera ning nende kahe öö salvestisi vaadati terase pilguga läbi. Reegel on selline, et luba peab olema tuuleklaasile kinnitatud ning salvestiste pealt selgus kurb tõde.
Äärmiselt kahetsusväärne, aga minu silmis ka veidi ülereageeritud. Ma saan, aru et sealsel tehnikal ja kütusel peab silma peal hoidma, aga EE ju oli teadlik võistlusest. Ilmselgelt olid, vähemalt väljuvate sõidukite näol, tegemist hättasattunud osalistega ja nende väljalaskmisega aitas valvur võistlejad lihtsalt hädast välja mitte ei olnud kaasosaline mingis hirmsas riiki laastavas kuriteos.

Urmas

P.S. Äitähh ländy, kauaoodatud PILDID teisest võisluspäevast on kohal! Daciafännid on igaljuhul rahul :69
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”