5. leht 6-st

Postitatud: K Nov 24, 2010 10:10 pm
Postitas pikapäkk
Aga massi annab alati suurendada,ladudes raamile v.kasti erinevat ballasti.

Postitatud: K Nov 24, 2010 10:18 pm
Postitas heints
Mis selle asja mõte on? Usu mind,rahval on märksa huvitavam vaadata veoauto välimusega kolli läbi mudaugu paugutamas kui kuskil paneelikoormaga ukerdamas.

Postitatud: K Nov 24, 2010 10:26 pm
Postitas pikapäkk
:lol:
Hr tooland soovib vist lihtsalt masinaid võrdsustada.
Keegi "Suur Pealik"võiks mingid tehnilised nõuded ette anda küll muidu
oleks imelik nt.720-665 või 30,5-32 rehvidega "asja"veokaks pidada.
Samas kaarrehvid ja T-150K 21,3-24 täitsa ok.

Postitatud: N Nov 25, 2010 8:53 pm
Postitas Arxs
Võrdsustamise asemel võiksite võimalikult paljud sõitma saada, kui asi hakkab ühe mehe kätte koonduma, siis edasi juba piirama seda :twisted:

Postitatud: N Nov 25, 2010 9:49 pm
Postitas tooland
Et siis veoka klassis võib ükskõik mis riistaga sõita

Postitatud: R Nov 26, 2010 9:42 am
Postitas helar
oleks isegi kindel sõitja sellises klassis. Kuid heintsiga täitsa päri- koormaga ei ole just kõige lahedam offroadi sõita.
samas kui moogil ja 66 l on skeem 4x4 ,auto on kergem- mõnel nt 6x6 või 8x8 auto on raskem kuid parema läbivusega oleks olukord enamvähem võrdne? Rabas upume nikuinii kõik.
Veoka klass algaks kategooriast n2 ja nõudeks võiks olla veokasti olemasolu. Sellised mõtted.

Postitatud: R Nov 26, 2010 9:53 am
Postitas klem
helar kirjutas:oleks isegi kindel sõitja sellises klassis. Kuid heintsiga täitsa päri- koormaga ei ole just kõige lahedam offroadi sõita.
samas kui moogil ja 66 l on skeem 4x4 ,auto on kergem- mõnel nt 6x6 või 8x8 auto on raskem kuid parema läbivusega oleks olukord enamvähem võrdne? Rabas upume nikuinii kõik.
Veoka klass algaks kategooriast n2 ja nõudeks võiks olla veokasti olemasolu. Sellised mõtted.
Mõistlikud mõtted. Kuskil varem keegi kunagi rääkis C-katist - paluks mitte, kuna nii mõnedki Mogid on legaalselt B-katiga sõidetavad ja kes teab..

Postitatud: R Nov 26, 2010 3:11 pm
Postitas heints
Veokasti nõudmine ei oleks vist olemasolevate sõitjate vastu eriti aus kuna enamusel kast puudu. Mina pakun ,et võiks olla nõue veoauto kabiin ja reg mass üle 3500 kg.Aga kuna ainuke sõit on veokatele ju klapper siis otsustab selle korraldaja. Äkki saab ka järgmine aasta muddragil sõita kui korraldatakse.

Postitatud: R Nov 26, 2010 3:37 pm
Postitas helar
ok , kast kastiks ,kuid reg mass üle 3500 on minu puhul veidi halb- moog on hetkel B kat... kuigi passis märgitud täismass on 4500 :roll:
N2 ja edasi peaks ilusasti triki ära tegema.
Arvan : paljud veokaomanikud, kaasaarvatud mina ,oleme hetkel hädas, et võistlusi on vähe kuid sõita tahaks.
Mul on pisike plaan haudumas moogiga tr 3 minna, just seepärast et veokale muud kasssi pole, kuid poodiumikohale on sellega raske pääseda.
Hea oleks kui saaks "omasugustega" võistelda.

Postitatud: R Nov 26, 2010 3:40 pm
Postitas Landy
Myrgel kirjutas:Veokamehed tundub, et teil on vajadus väikese klubilise tegevuse järele. Võtke oma masinad kokku ja tehke liit. Siis hea organisaatoreid survestamas käia.

Urmas
Myrglil väärt idee!
Veoka mehed - istuge ükskord kusgil (õlleklaasi taga) maha ja pange võistlusklassi tehniliste reeglite ja muu olulise osas kondikava kokku ning üksikasju jõuate juba siin Foorumis lihvida.

Postitatud: R Nov 26, 2010 3:57 pm
Postitas heints
See mis passis kirjas ei tohiks kedagi huvitada kuna veokaklassi eelduseks oleks nagu siiamaani et dokke ei nõuta.Vastasel juhul oleks see klass juba ette väljasuremisele määratud. Kui asja peeneks ajada siis võib ju võtta aluseks tehase andmed kaalu kohta.

Postitatud: R Nov 26, 2010 4:23 pm
Postitas totu
No aga täismass üle 3500? Alati saab arkis registrimassi alla viia et B katiga sõita. Täismassi muuta ei saa ja vähegi veoautodel on see 3500+. Veokast ei ole näitaja, siis tuleme pikapitega lammutama :P ja ehk tahab keegi furgooniga sõita.

Postitatud: R Nov 26, 2010 4:34 pm
Postitas helar
mõte,et tehaseandetest lähtuda on vääga hea !
Kuid jah , peaks krüsameestega maha istuma ja asja arutama.
Palju üldse huvilisi oleks? Paljud seda foorumit ilmselt ei loe kuid kindlasti tahaksid osaleda võistlustel.

Postitatud: R Nov 26, 2010 8:10 pm
Postitas pikapäkk
Mind huvitab kõige rohkem ikkagi rehvide lubatud suurim mõõt.
Kuna hetkel käsil auto ehitus siis hiljem oleks jama hakata ümber tegema.
Siit ka küsimus:kas see on veokas
http://rcforum.ru/attachment.php?attach ... 1162939064

Postitatud: R Nov 26, 2010 8:29 pm
Postitas srock
pikapäkk kirjutas:Mind huvitab kõige rohkem ikkagi rehvide lubatud suurim mõõt.
Kuna hetkel käsil auto ehitus siis hiljem oleks jama hakata ümber tegema.
Siit ka küsimus:kas see on veokas
http://rcforum.ru/attachment.php?attach ... 1162939064
Vastus: http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_truck , sellist sportklassi Eestis veel ei ole. See on siis TR-6
:D