Võistlustest, klassidest

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Oliver, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
tooland
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Nov 24, 2010 8:17 pm
Asukoht: Põlvamaa

PostitusPostitas tooland » K Nov 24, 2010 8:41 pm

Olen aastaid lugenud foorumit.Nüüd tuli tahtmine endalgi sõna sekka öelda. On tekkinud huvi hakata veokate klassis sõitma. Klapperil veokate klass ikka tõeline tõmbenumber. Oleks eestis mõni võistlus veel, oleks kindel osaline. Selle klassi ainukeseks nõudeks võiks olla auto tegelik mass üle 3500kg.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga

Tel: 517 5852
pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

PostitusPostitas pikapäkk » K Nov 24, 2010 10:04 pm

Kuidas seda massi kontrollida,ei hakka ju korraldaja kaalusid võistlusele vedama?
Ford Ranger,GAZ 66,kaarkummiga Zil
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1241
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas heints » K Nov 24, 2010 10:07 pm

Sellise kaalu nõudega peaks mina moogiga ja härrad 66 juhid sõitu raja kõrvalt vaatama.Võiks olla registrimassi nõue ikka. Muidu sõidad ifaga kahekesi.
Millega plaanid rajale tulla?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

PostitusPostitas pikapäkk » K Nov 24, 2010 10:10 pm

Aga massi annab alati suurendada,ladudes raamile v.kasti erinevat ballasti.
Ford Ranger,GAZ 66,kaarkummiga Zil
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1241
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas heints » K Nov 24, 2010 10:18 pm

Mis selle asja mõte on? Usu mind,rahval on märksa huvitavam vaadata veoauto välimusega kolli läbi mudaugu paugutamas kui kuskil paneelikoormaga ukerdamas.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

PostitusPostitas pikapäkk » K Nov 24, 2010 10:26 pm

:lol:
Hr tooland soovib vist lihtsalt masinaid võrdsustada.
Keegi "Suur Pealik"võiks mingid tehnilised nõuded ette anda küll muidu
oleks imelik nt.720-665 või 30,5-32 rehvidega "asja"veokaks pidada.
Samas kaarrehvid ja T-150K 21,3-24 täitsa ok.
Ford Ranger,GAZ 66,kaarkummiga Zil
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 359
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga
Kontakt:

PostitusPostitas Arxs » N Nov 25, 2010 8:53 pm

Võrdsustamise asemel võiksite võimalikult paljud sõitma saada, kui asi hakkab ühe mehe kätte koonduma, siis edasi juba piirama seda :twisted:
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
tooland
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Nov 24, 2010 8:17 pm
Asukoht: Põlvamaa

PostitusPostitas tooland » N Nov 25, 2010 9:49 pm

Et siis veoka klassis võib ükskõik mis riistaga sõita
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga



Tel: 517 5852
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2282
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

PostitusPostitas helar » R Nov 26, 2010 9:42 am

oleks isegi kindel sõitja sellises klassis. Kuid heintsiga täitsa päri- koormaga ei ole just kõige lahedam offroadi sõita.
samas kui moogil ja 66 l on skeem 4x4 ,auto on kergem- mõnel nt 6x6 või 8x8 auto on raskem kuid parema läbivusega oleks olukord enamvähem võrdne? Rabas upume nikuinii kõik.
Veoka klass algaks kategooriast n2 ja nõudeks võiks olla veokasti olemasolu. Sellised mõtted.
Treg.
Kuni autopesuni on offroad lahe...
klem
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: E Dets 08, 2008 10:53 am

PostitusPostitas klem » R Nov 26, 2010 9:53 am

helar kirjutas:oleks isegi kindel sõitja sellises klassis. Kuid heintsiga täitsa päri- koormaga ei ole just kõige lahedam offroadi sõita.
samas kui moogil ja 66 l on skeem 4x4 ,auto on kergem- mõnel nt 6x6 või 8x8 auto on raskem kuid parema läbivusega oleks olukord enamvähem võrdne? Rabas upume nikuinii kõik.
Veoka klass algaks kategooriast n2 ja nõudeks võiks olla veokasti olemasolu. Sellised mõtted.


Mõistlikud mõtted. Kuskil varem keegi kunagi rääkis C-katist - paluks mitte, kuna nii mõnedki Mogid on legaalselt B-katiga sõidetavad ja kes teab..
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1241
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas heints » R Nov 26, 2010 3:11 pm

Veokasti nõudmine ei oleks vist olemasolevate sõitjate vastu eriti aus kuna enamusel kast puudu. Mina pakun ,et võiks olla nõue veoauto kabiin ja reg mass üle 3500 kg.Aga kuna ainuke sõit on veokatele ju klapper siis otsustab selle korraldaja. Äkki saab ka järgmine aasta muddragil sõita kui korraldatakse.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2282
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

PostitusPostitas helar » R Nov 26, 2010 3:37 pm

ok , kast kastiks ,kuid reg mass üle 3500 on minu puhul veidi halb- moog on hetkel B kat... kuigi passis märgitud täismass on 4500 :roll:
N2 ja edasi peaks ilusasti triki ära tegema.
Arvan : paljud veokaomanikud, kaasaarvatud mina ,oleme hetkel hädas, et võistlusi on vähe kuid sõita tahaks.
Mul on pisike plaan haudumas moogiga tr 3 minna, just seepärast et veokale muud kasssi pole, kuid poodiumikohale on sellega raske pääseda.
Hea oleks kui saaks "omasugustega" võistelda.
Treg.
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15364
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » R Nov 26, 2010 3:40 pm

Myrgel kirjutas:Veokamehed tundub, et teil on vajadus väikese klubilise tegevuse järele. Võtke oma masinad kokku ja tehke liit. Siis hea organisaatoreid survestamas käia.

Urmas


Myrglil väärt idee!
Veoka mehed - istuge ükskord kusgil (õlleklaasi taga) maha ja pange võistlusklassi tehniliste reeglite ja muu olulise osas kondikava kokku ning üksikasju jõuate juba siin Foorumis lihvida.
Viimati muutis Landy, R Nov 26, 2010 4:34 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1241
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas heints » R Nov 26, 2010 3:57 pm

See mis passis kirjas ei tohiks kedagi huvitada kuna veokaklassi eelduseks oleks nagu siiamaani et dokke ei nõuta.Vastasel juhul oleks see klass juba ette väljasuremisele määratud. Kui asja peeneks ajada siis võib ju võtta aluseks tehase andmed kaalu kohta.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2271
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

PostitusPostitas totu » R Nov 26, 2010 4:23 pm

No aga täismass üle 3500? Alati saab arkis registrimassi alla viia et B katiga sõita. Täismassi muuta ei saa ja vähegi veoautodel on see 3500+. Veokast ei ole näitaja, siis tuleme pikapitega lammutama :P ja ehk tahab keegi furgooniga sõita.
Tehtud, mõeldud.

Mine “Võistlused/Competitions”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist