Hardo, AK tegutseb nende tegevusjuhiste järgi, loe läbi ning saad aru millised on komitee võimalused midagi teha.Movistar kirjutas:Ma loodan,et meie Lp.AK ei hakka jõuga ja kokkulepitud reegleid eirates siiski midagi kokku kirjutama nagu tehti 2011 a. klapper ,mis vist on paljudel juba meelest läinud ja noorem põlvkond ei teagi sellest midagi.
Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
No vahed lähevad väga pisikseks, pönevust kui paljuUrvo kirjutas:
Kui sa natuke arvutada viitsid, siis ei muutu mitte midagi lõpptulemustes kui sa ka LK2 võidaksid. Seega kannatust ning anna aega korraldajatel atra seada.
Team saarlased
-
- Rookie
- Postitusi: 11
- Liitunud: K Mai 16, 2012 11:14 am
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
Võib vist saarlatele juba õnne soovidamarauder kirjutas:No vahed lähevad väga pisikseks, pönevust kui paljuUrvo kirjutas:
Kui sa natuke arvutada viitsid, siis ei muutu mitte midagi lõpptulemustes kui sa ka LK2 võidaksid. Seega kannatust ning anna aega korraldajatel atra seada.
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
Tere kõigile Saarekollil osalenud võistlejatele!
Foorumis on juba õnneks või kahjuks lehekülgede kaupa emotsioone, kommentaare ja ettepanekuid mis võistluste korraldajatele väga vajalikud on. Aga selleks, et kõik emotsioonid saaks ühtlastel alustel kaardistatud, palun andke oma hinnang võistluse korraldusele läbi alljärgneva uuringu:
Uuringu "EAL Eesti 4x4 Off-road karikavõistlus 2016 osavõistlus: Saaremaa Trophy "Saarekoll 2016"" otselink on:
http://www.connect.ee/uuring/364084946/
Küsimustele vastamine võtab vaid mõne hetke. Uuring suletakse 26.06.26 kell 23:59. Seega vasta kohe ja ära jäta seda viimasele minutile. Palun jaga uuringut ka oma võitkonna liikmetega, kes mingil põhjusel 4x4 foorumit ei kasuta. Igaühe personaalne arvamus on väga oluline. Mida rohkem vastajaid, seda väärtuslikum info saab.
Ettetänud uuringu täitjatele ja peatse kohtumiseni juba 7-10.7.16 Viljandimaal, Kõpus. "Suur Maasturite Suvesõit 2016" mis on ühtlasi nii EAL Eesti 4x4 offroad karikasarja III osavõistlus, kui Trophy Raid 4x4 NEZ Championship II osavõistlus.
Tervitustega, Gunnar
mob 5060302
obolenski@hot.ee
Foorumis on juba õnneks või kahjuks lehekülgede kaupa emotsioone, kommentaare ja ettepanekuid mis võistluste korraldajatele väga vajalikud on. Aga selleks, et kõik emotsioonid saaks ühtlastel alustel kaardistatud, palun andke oma hinnang võistluse korraldusele läbi alljärgneva uuringu:
Uuringu "EAL Eesti 4x4 Off-road karikavõistlus 2016 osavõistlus: Saaremaa Trophy "Saarekoll 2016"" otselink on:
http://www.connect.ee/uuring/364084946/
Küsimustele vastamine võtab vaid mõne hetke. Uuring suletakse 26.06.26 kell 23:59. Seega vasta kohe ja ära jäta seda viimasele minutile. Palun jaga uuringut ka oma võitkonna liikmetega, kes mingil põhjusel 4x4 foorumit ei kasuta. Igaühe personaalne arvamus on väga oluline. Mida rohkem vastajaid, seda väärtuslikum info saab.
Ettetänud uuringu täitjatele ja peatse kohtumiseni juba 7-10.7.16 Viljandimaal, Kõpus. "Suur Maasturite Suvesõit 2016" mis on ühtlasi nii EAL Eesti 4x4 offroad karikasarja III osavõistlus, kui Trophy Raid 4x4 NEZ Championship II osavõistlus.
Tervitustega, Gunnar
mob 5060302
obolenski@hot.ee
Klassid: TR-1, VABA, TUR / Võistkond: Ratturid / 4x4 kohtunik / Vintsisõltlane alates 2005
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
Suured tänud ka Team Black Fox'i poolt. Kõik oli super kuni esisild otsustas pilli nurka visata
Äpi kohapealt niipalju, et meiearust täitsa OK kui asja toimima saab. Moblaga pildistamine ka täiesti ok, tossu ja auru pilved segavad digikaga pildistamist samamoodi ning digikas kardab igasugu liivaterakesi ka veel lisaks.
Äpiga pildistamise juures oli see viga, et nii kui pildi ära tegid, lendasid kohe KP lehele ja polnud aega inspekteerida mis pildile jäi! Pilt oleks võinud jääda ekraanile niikauaks, kuni selle ise kinnitad, et OK.
Kuigi piltide üleslaadimisega läks asi nihu, ei saa ma aru miks ei laetud telefonidest pilte alla ja ei tehtud asja nagu vanasti kuigi briifingul lubati sedasi?
Ja üks näpukas veel korraldajatel. Helistasime ja küsisime, et kui me LK 4 ei ilmu, et mis siis juhtub niiöelda? Vastus oli et ei midagi, lihtsalt saame paar punkti vähem. Aga reaalsus oli see, et kukkusime ühe koha kuigi lõppkokkuvõttes oli punkte rohkem!
Äpi kohapealt niipalju, et meiearust täitsa OK kui asja toimima saab. Moblaga pildistamine ka täiesti ok, tossu ja auru pilved segavad digikaga pildistamist samamoodi ning digikas kardab igasugu liivaterakesi ka veel lisaks.
Äpiga pildistamise juures oli see viga, et nii kui pildi ära tegid, lendasid kohe KP lehele ja polnud aega inspekteerida mis pildile jäi! Pilt oleks võinud jääda ekraanile niikauaks, kuni selle ise kinnitad, et OK.
Kuigi piltide üleslaadimisega läks asi nihu, ei saa ma aru miks ei laetud telefonidest pilte alla ja ei tehtud asja nagu vanasti kuigi briifingul lubati sedasi?
Ja üks näpukas veel korraldajatel. Helistasime ja küsisime, et kui me LK 4 ei ilmu, et mis siis juhtub niiöelda? Vastus oli et ei midagi, lihtsalt saame paar punkti vähem. Aga reaalsus oli see, et kukkusime ühe koha kuigi lõppkokkuvõttes oli punkte rohkem!
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
See pildi ees hoidmine peale pildistamine on telefoni seadete teema, mitte api probleem.
Team saarlased
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
See on igal võistlusel olnud, et esikohal on läbitud katsete arv ja teisel kohal alles punktisumma. Tulevikus pidage meeles, see on väga tähtis. Kas või tuleb miinimum nõuded katsel täita (kas selleks on siis stardipiiks või üks ring vms on miinimum sellel katsel)valtsek kirjutas: Ja üks näpukas veel korraldajatel. Helistasime ja küsisime, et kui me LK 4 ei ilmu, et mis siis juhtub niiöelda? Vastus oli et ei midagi, lihtsalt saame paar punkti vähem. Aga reaalsus oli see, et kukkusime ühe koha kuigi lõppkokkuvõttes oli punkte rohkem!
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
Ei ole hullu...kogemused ja teadmised tulevad ajaga
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
See, et oluline on läbitud etappide arv ei ole alati nii. Lähtuda tuleb siiski juhendites öeldust. Kindlasti tuleks need enne võistlust läbi lugeda.
"Rattur" aastast 2004
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
LauriJ kirjutas:See on igal võistlusel olnud, et esikohal on läbitud katsete arv ja teisel kohal alles punktisumma. Tulevikus pidage meeles, see on väga tähtis. Kas või tuleb miinimum nõuded katsel täita (kas selleks on siis stardipiiks või üks ring vms on miinimum sellel katsel)valtsek kirjutas: Ja üks näpukas veel korraldajatel. Helistasime ja küsisime, et kui me LK 4 ei ilmu, et mis siis juhtub niiöelda? Vastus oli et ei midagi, lihtsalt saame paar punkti vähem. Aga reaalsus oli see, et kukkusime ühe koha kuigi lõppkokkuvõttes oli punkte rohkem!
Mis siin ikka ,eks need olid meie esimesed vitsad. Ei tasu ikka igat juttu uskuda ,see protest oleks võinud meile karika tuua. KR Team. Kui olen õigesti aru saanud.Kogemused ja teadmised tulevad ajaga
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
Jättes muu kõrvale siis paar sõna rajast:
1. päev LK1.
Enne katse algust sai raja läbi jalutada mida me ka tegime. Kahtlust äratas, et keegi polnud roostikust läbi sõitnud mis oli lintidega piiratud.
start oli meil tiba peale 23.00 .Muidu nagu kiiruskatse ikka ,paar kraaviületust ja üks väga järsk langus ning peale seda väga järsk tõus üles. Kraaviületused sujusid kenasti.
Ilusasti olid ankrukohad valmis pandud. Siis aga jõudsime sinna roostikuni ja oli nii nagu arvasime - sügav vesi ja põhi mäda. Meie otse sinna sisse ei sumanud, vaid hakkasime servapidi hiilima. Sinna tekkis aga suhteliselt kiiresti ummik, kuna vintsitrosse sai ainult põõsaste külge kinnitada ja väljumine august oli pudelikaela kujuline. Kui meie lõpuks sealt august välja saime jõudsid tr3 med sinna ankurdama ja autosid välja päästma.
Mäest laskumine oli korralik adreka laks . Niikaua kui mäkkevintsimist ootasime ,siis oli kuulda kuidas ka teised ekipaasid alla jõudes häälekalt rõõmustasid Üks viga seal ja katus olnuks kindel.
Mäkke vintsides katkes meil vintsitross . Õnneks jõudis piloot kiirelt reageerida. Napilt pääsesime sealt alla lendamast. kokku sõitsime seda 2 km rada suts alla 2 h. Magama saime ca 3 paiku.
2.päev. Lk2
Briifing 05.15 . 06.00 Ühistart klassikalisele punktide otsimisele metsa. Kontrollaeg 21h .Sama aja sisse jäid ka LK 3 ja LK 4 . Kuivõrd eelmisel päeval sadas,olime valmis parajaks katsumuseks. Aga mets oli üllatavalt kuiv. Sõita sai mõnusalt. Paaris kohas pidime vintsima, sai kiiresti selgeks, et meie uus vintsitross ei ole ülesannete kõrgusel. Õnneks saime Toilu vintsilt jämedama trossi ja sõit võis muretumalt jätkuda. Rada oli hea. Raskusaste paras, võib õelda ,et kohati lihtne. See kivihunnikutes kadakate vahel ukeldamine oli küll lahe! Pimedas poleks seal sõita tahtnud
Olles lugenud siit foorumist ,et rahvamajade omanikud tahaks vabas sõita aga rehv ei mahu mõõtu siis ma ütleks nii - rehvi suurus polegi oluline , vaid see auto ei mahu teil metsa ära. Ma kuulaks hea meelega kommentaari meeskonnalt kes sõitis pika hj 60 ga
LK 3 - Lööne karjäärikatse . Ühisstart katsele raiesmikult Parkisime end kenasti kännu otsa ära ja jäime liftiga onama ,niikaua kui mõni kiirem juba ringi rajal ära tegi. Aga rada oli karjääris igati lahe.
Ka seal oli näha ,et pika vorstiga väga võidu ei sõida. Piloodil läks silm nats ruutu ja paaki mahub nüüd 10 lirtsu masuuti vähem
LK 4 -põlluralli. Siledale põllule oli rada sisse sõidetud mis oli vaja aja peale läbida. Suht lamp kulgemine. Seal oleks mõni mudavann või tehniline takistus siiski olla. Aga üks mees suutis siiski kurvis katuse ära panna.
Kokkuvõtvalt : miks kirjutan ? Et saaks paremini aimu mis toimub võistlusklassis. Soovitan kõigile kel vähegi võimalust, turistist edasi vabasse liikuda. Kui vähegi sõita oskad ja tehnika kestab ,ei ole poodumile sõita üldse keeruline.
Linnamehed
Helar
tross-механик
1. päev LK1.
Enne katse algust sai raja läbi jalutada mida me ka tegime. Kahtlust äratas, et keegi polnud roostikust läbi sõitnud mis oli lintidega piiratud.
start oli meil tiba peale 23.00 .Muidu nagu kiiruskatse ikka ,paar kraaviületust ja üks väga järsk langus ning peale seda väga järsk tõus üles. Kraaviületused sujusid kenasti.
Ilusasti olid ankrukohad valmis pandud. Siis aga jõudsime sinna roostikuni ja oli nii nagu arvasime - sügav vesi ja põhi mäda. Meie otse sinna sisse ei sumanud, vaid hakkasime servapidi hiilima. Sinna tekkis aga suhteliselt kiiresti ummik, kuna vintsitrosse sai ainult põõsaste külge kinnitada ja väljumine august oli pudelikaela kujuline. Kui meie lõpuks sealt august välja saime jõudsid tr3 med sinna ankurdama ja autosid välja päästma.
Mäest laskumine oli korralik adreka laks . Niikaua kui mäkkevintsimist ootasime ,siis oli kuulda kuidas ka teised ekipaasid alla jõudes häälekalt rõõmustasid Üks viga seal ja katus olnuks kindel.
Mäkke vintsides katkes meil vintsitross . Õnneks jõudis piloot kiirelt reageerida. Napilt pääsesime sealt alla lendamast. kokku sõitsime seda 2 km rada suts alla 2 h. Magama saime ca 3 paiku.
2.päev. Lk2
Briifing 05.15 . 06.00 Ühistart klassikalisele punktide otsimisele metsa. Kontrollaeg 21h .Sama aja sisse jäid ka LK 3 ja LK 4 . Kuivõrd eelmisel päeval sadas,olime valmis parajaks katsumuseks. Aga mets oli üllatavalt kuiv. Sõita sai mõnusalt. Paaris kohas pidime vintsima, sai kiiresti selgeks, et meie uus vintsitross ei ole ülesannete kõrgusel. Õnneks saime Toilu vintsilt jämedama trossi ja sõit võis muretumalt jätkuda. Rada oli hea. Raskusaste paras, võib õelda ,et kohati lihtne. See kivihunnikutes kadakate vahel ukeldamine oli küll lahe! Pimedas poleks seal sõita tahtnud
Olles lugenud siit foorumist ,et rahvamajade omanikud tahaks vabas sõita aga rehv ei mahu mõõtu siis ma ütleks nii - rehvi suurus polegi oluline , vaid see auto ei mahu teil metsa ära. Ma kuulaks hea meelega kommentaari meeskonnalt kes sõitis pika hj 60 ga
LK 3 - Lööne karjäärikatse . Ühisstart katsele raiesmikult Parkisime end kenasti kännu otsa ära ja jäime liftiga onama ,niikaua kui mõni kiirem juba ringi rajal ära tegi. Aga rada oli karjääris igati lahe.
Ka seal oli näha ,et pika vorstiga väga võidu ei sõida. Piloodil läks silm nats ruutu ja paaki mahub nüüd 10 lirtsu masuuti vähem
LK 4 -põlluralli. Siledale põllule oli rada sisse sõidetud mis oli vaja aja peale läbida. Suht lamp kulgemine. Seal oleks mõni mudavann või tehniline takistus siiski olla. Aga üks mees suutis siiski kurvis katuse ära panna.
Kokkuvõtvalt : miks kirjutan ? Et saaks paremini aimu mis toimub võistlusklassis. Soovitan kõigile kel vähegi võimalust, turistist edasi vabasse liikuda. Kui vähegi sõita oskad ja tehnika kestab ,ei ole poodumile sõita üldse keeruline.
Linnamehed
Helar
tross-механик
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
Selle tegevusjuhise järgi tunduvad piiramatud võimalused olevat.Arto kirjutas:Hardo, AK tegutseb nende tegevusjuhiste järgi, loe läbi ning saad aru millised on komitee võimalused midagi teha.Movistar kirjutas:Ma loodan,et meie Lp.AK ei hakka jõuga ja kokkulepitud reegleid eirates siiski midagi kokku kirjutama nagu tehti 2011 a. klapper ,mis vist on paljudel juba meelest läinud ja noorem põlvkond ei teagi sellest midagi.
Kui ajamõõtjal läheb stopper katki siis pole probleemi hiljem mingi aeg kokku "korrigeerida ".
HM Racing Team
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
Mitte seda("See on igal võistlusel olnud") ei tule meeles pidada, vaid seda, et juhendit tuleb lugeda.Mõnel teisel võistlusel võib see teisiti olla. Ootus, et kohtunikult saad õiget infot on muidugi vägagi põhjendatud.LauriJ kirjutas:See on igal võistlusel olnud, et esikohal on läbitud katsete arv ja teisel kohal alles punktisumma. Tulevikus pidage meeles, see on väga tähtis. Kas või tuleb miinimum nõuded katsel täita (kas selleks on siis stardipiiks või üks ring vms on miinimum sellel katsel)valtsek kirjutas: Ja üks näpukas veel korraldajatel. Helistasime ja küsisime, et kui me LK 4 ei ilmu, et mis siis juhtub niiöelda? Vastus oli et ei midagi, lihtsalt saame paar punkti vähem. Aga reaalsus oli see, et kukkusime ühe koha kuigi lõppkokkuvõttes oli punkte rohkem!
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
Eal lehel on üleval tekst,et kellel on pilte puudu need saavad neid juurde lisada.
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=84
Kui ükski võistleja ei ole protesti tulemuste vastu esitanud siis kust võetakse,et üldse midagi puudu on ja tulemused on valed ?
Kui tulemused pole valed ,sest keegi pole ju protestinud siis on mööda lastud tulemuste esitamise aeg.
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=152
8. Võistluse korraldaja peab esitama võistluse tulemused hiljemalt 48 tundi peale võistluse lõppemist EAL 4x4 komiteele.
Täna õhtul on tehtud navicupi lehel uuendusi ja kohad on muutunud.
Kas vähe hilja pole nagu selle jaoks ?
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=84
Kui ükski võistleja ei ole protesti tulemuste vastu esitanud siis kust võetakse,et üldse midagi puudu on ja tulemused on valed ?
Kui tulemused pole valed ,sest keegi pole ju protestinud siis on mööda lastud tulemuste esitamise aeg.
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=152
8. Võistluse korraldaja peab esitama võistluse tulemused hiljemalt 48 tundi peale võistluse lõppemist EAL 4x4 komiteele.
Täna õhtul on tehtud navicupi lehel uuendusi ja kohad on muutunud.
Kas vähe hilja pole nagu selle jaoks ?
Proto
53951597
53951597
Re: Saaremaa Trophy Saarekoll 2016 järelkaja
Protestida taheti, aga õeldi, et ka selleks on hilja, pool tundi oli möödas.Praks1 kirjutas:Eal lehel on üleval tekst,et kellel on pilte puudu need saavad neid juurde lisada.
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=84
Kui ükski võistleja ei ole protesti tulemuste vastu esitanud siis kust võetakse,et üldse midagi puudu on ja tulemused on valed ?
Kui tulemused pole valed ,sest keegi pole ju protestinud siis on mööda lastud tulemuste esitamise aeg.
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=152
8. Võistluse korraldaja peab esitama võistluse tulemused hiljemalt 48 tundi peale võistluse lõppemist EAL 4x4 komiteele.
Täna õhtul on tehtud navicupi lehel uuendusi ja kohad on muutunud.
Kas vähe hilja pole nagu selle jaoks ?
Usaldati liialt äppi, teadmatuses, et paljud punktid on tegelt üles laadimata, äpp ju kohtunikele ei näita kui on miskit õhus veel ja tehti kibekiirelt lõplik otsus ära,
kindlasti oleks pidanud seda otsust edasi lükkama veel.
Värskelt oli meeles Talvesprindi tulemuste venimine nagunii ja üritati asjaga kiiremini ühele poole saada, aga tuli hoopis suurem jama sellest.
Sämmy Offroad Team