TAURAGE 2007 Baltic Sea 4x4 Cup 2007 I stage

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Infokillud Leedust räägivad, et TR3 masinatel pole käsi just kõige paremini käinud. Luige ja Hõbekoll jäid tehniliste probleemidega raja äärde.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Minu killu kohaselt oli TR1 esimesed neli: 1. Lätlased
2. Carservice
3. Tango
4. Maasturid

Rada olevat raju olnud :twisted:
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Leedust eluga tagasi. Niipalju kui endale silma jäi ja meie võistlejatega räägitud sai jäid kõik võistlusega rahule. Korraldus oli sel aastal väga hea. Ajakavast peeti täpselt kinni, mingit venitamist ei olnud ei startide ega tulemustega. Eesti võistlejatesse suhtuti, niipalju kui silma-kõrva jäi väga hästi ja korraldajad olid abivalmid.

Võistlus koosnes olenevalt klassist 5 või 6 etapist. Esimeseks etapiks oli kõigil klassidel tiir ümber turba raba. Ah teil tuleb kõigil silme ette see raba kus me Turbas oleme sõitnud - think bigger, even more bigger.... silma järgi kaardilt vaadates oli tiir ümber raba ca. 25 km, aega oli tiiruks kui ma ei eksi siis 7 tundi koos ülesõiduga (ca 30 km üks ots). Sellele järgnes öörahu - väga positiivne, sest enamusel oli eelmine öö erinevatel põhjustel lühikeseks jäänud.

Laupäeval oli TR1-l 4 lühemat katset, teistel klassidel 4 lühemat katset ja 3 tundi krossi. Lühamd katsed olid erinavatel maastikel: vana väike liivakarjäär, kinniaetud kruusakarjäär, mida kattis 20-60cm vett ja pajuvõsa, vana vett täis savikarjäär ning mingi imelik vesine metsaalune. Kõik katsed olid piisavalt lühikesed, et mitte tüütuks muutuda ja samas oli tegevust küll ja veel. Katsete läbimise järjekord oli vaba. Kõigil neil katsetel oli vaja pildistada märgitud kontrollpunkte. Krossirada, mida sõitsid vaid TR-2, ATV ja TR-3 oli umbes sama pikk kui uus Klaperjahi rada, aga enda silma järgi ja võistlejate jutu järgi kordi raskem. Oli seal kõike - saviste kallastega oja, mida pidi läbima umbes 6 korda, pikki saviseid ja järske laskumisi, ülimalt salakavalaid kitsaid puid, milledest üks eriti kuri tuli Oliveri autole kallale ja keeras selle umbes rinnuni mülkasse kummuli nii, et ainult üks tagumine ratas veepeal paistis ja hulgaliselt ennast julgeks ja ilusaks joonud kohalikke, kes ei väsinud õpetamast, ning andisd mulle ja Veikole, ning veel umbes paarisajale läheduses olnud pealtvaatajale ka näitliku ilusa kõrtsikakluse koolituse, mis lõppes ühe osapoole ojja jahtumasaatmisega.

Üldiselt oli mulje kogu võistlusest positiivne. Ilm oli ülim, mis sellisel aasta-ajal üldse olla sai - mõlemal päeval paistis päike ja sooja oli 15-16 kraadi... Laupäeval oli krossirajal pealtvaatajaid tuhandeid.

Mõned arusaamatused tekkisid pildistamisega - nimelt olid leedukad teinud reegli, et ühe käega tuleb kinni hoida punkti tahvlist ja teisega võistlusnumbrist. Ja seda järgiti nii rangelt, et ka numbri kohal olevast sponsorlogost kinnihoidmist ei arvestatud, see viis nii mõnegi punkti ka eesti võistlejatelt, kuid näiteks ühel leedu võistkonnal ei arvestatud vaatamata helae sõidule piltide tõttu MITTE ÜHTEGI punkti.

Natuke arusaamatuks jäi väga erineva raskusega etappide käsitlemine täiesti võrdsetena - ehk siis sama palju punkte andis nii võit 6 tunnisel turbaraba orienteerumisel, kui 1 tunnisel ümber saviaukude keerutamisel või 3 tunnisel raskel krossil.

Aga eks võistlejad ehk ise ka kommenteerivad oma läbielamisi.

Mingil hetkel panen EAL galeriisse ka peotäie paremaid pilte...

andres
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Et siis mingi valik pilte....

eee... jube palju sai...
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Leedu üllatas meid täiega, olime valmis milleksi halvasti organiseeritud ja kerge rajaga ürituseks, aga oli hoopis teisiti (õnneks).

Turbaväljad koos oma soodega oli väga huvitav.

Korss oli aga lausa super, sitaks raske ja hullult autosid lõhkuv, lõpuni sõitis vist ainult 4 ekipaaži.

Ülejäänud katsed olid hindele OK.

Tore oli näha stardis 14`st TR3 masinat ja autodest ja meestest oli näha, et nalja polnud keegi sinna tegema tulnud.

Kahju, et pildistamisega nii läks, täiesti oma süü. Ja kahju et pidevalt ummistuv toitesüsteem ei lasknud asja täielmääral nautida.

Hõbekolli meeskond. :lol:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
garfield
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: R Veebr 02, 2007 11:12 am
Asukoht: Kassinurme metsas

Postitus Postitas garfield »

Kasutaja avatar
tango
Lendab Madalalt
Postitusi: 627
Liitunud: N Dets 15, 2005 11:22 am
Kontakt:

Postitus Postitas tango »

Võistlus oli huvitav ja hästi korraldatud.Tänud abi eest Oliverile ja Eerikule,kes aitasid meid paar korda.Üldiselt sain niipalju targemaks,et kui kardaanirist läheb Samurail pooleks,siis saab rellakaga teha BMW ristist neja lõikega paraja risti ning mägiaivariga kinni teipida ja kestvus on päris hea,kannatas isegi punktid lõpuni võtta ja Star Team finisisse vedada.Pilte vesisest üritusest hiljem.
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Hei, kahju et ise ei saanud teiega ühineda. Nagu jutu järgi aru saada, on arvestades eelmise aastaga kõva hüpe rajaga seoses toimunud. Rõõm kuulda.
Aga kuidas siis ikkagi TR2-s ja TR3-s kohtadega on, siin võib ainult lugeda et pildistamine ebaõnnestus, kuid kohad. Oli ju katseid rohkem.

Priit
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Luige platseerus teisel ja Hõbekoll viiendal kohal.Star team oli minu mälu järgi seitsmes.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
uaz469
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: R Sept 09, 2005 10:21 am
Asukoht: Hetkel eemal...

Postitus Postitas uaz469 »

4x4foto.com`ist leitud pildid,
lõpupoole ka "Luigeteami" sukeldumine...
http://www.4x4foto.com/main.php?g2_item ... g2_page=14
"Vaba mees nii mitte vabal maal..."
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Parandage mind, kui eksin, aga tundub, et põhiline süüdlane raja raskeks tegemisel on olnud ilm. Eelmine aasta olid samad kohad täiesti jääs. See annab lootust, et meie kevadsõit tuleb seekord eriti raju 8)
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Tere !
Oleme tagasi ja autod treiladelt maha aetud ja enamustel koju(töökotta)viidud.
Võrreldes eelmise aastaga oli TR-1 rada ülikõva.
Esimese päeval oli üks etapp kontrollajaga 7h ja 21 punkti kusjuures keegi ei suutnud kõiki ära võtta(Tangol jäi üks võtmata,teistel juba rohkem).Meil õnnestus juba kolmandas punktis vints ära piinata(vähegi raskema tõmbe ajal kostis vintsi seest raginat ja Wrangler liikus kiirusega 1cm-1min)aga tänu Maasturite julgestusele jätkasime turbarabas punktide võtmist.Nagu sellest oleks veel vähe lõhkes kuuenda punkti võtmisel süütepool ja hetkeks tundus et ongi võistlus läbi kuid peale kapotialuse mahajahutamist ja imelise aerosool silikooni kasutamist pooli pragude täitmisel tuli säde tagasi ja jätkasime.Selleks ajaks oli juba pool ajast läbi saanud ja oli selge et esimeste hulka meil enam asja ei ole.Vigase vintsiga suutsime võtta veel 8 punkti nendest ühte oleksime ilma Ratturite abita ilmselt väga kauaks jäänud.Lõpuks jäi võtmata 7 punkti ja aega üle 15 min.
Teisel päeval oli TR-1 neli katset.
Esimene katse kujutas ennast üleujutatud metsa ja raiesmikku.Üldiselt oli mõnusalt raske aga sujus ilma eriliste viperusteta sest Wrangleri esimene pooltelg ja üks vintsrelee(tänud Artole) on tavalised kulumaterjalid.
Järgmised kolm katset võis läbida vabas järjekorras.Üks katse oli mingi vanas savikarjääris kus oli nii vett,savi kui mägesid.
Kolmas oli sprint vanas liivakarjääris(6 punkti ja meie aeg 11min).Selle katse läbisime ilma vintsimata ja tasuks II aeg.Väikse boonusega õnnestus kaevata veel üks "pesa" päris mõnusaks nii et Peep jättis sinna oma Suki kardaani ja püsikiiruse.Enne meid oli samas kohas Päikesejänkud pooltelje vahetusega aega surnuks löönud ja Sass G külili keeranud(etterutates võib õelda et see ei jäänud eestlaste ainukeseks trikiks sest kõik kolm triki auhinda tulid "koju")
Neljas ja viimane meie jaoks oli poolenisti kinnikasvanud liivakarjäär kus oli kohati üle meetri vett(sügavamale õnneks ei sattunud).Tõsine probleem oli pildistamisega sest ustel olev võistlusnumber oli vee all ja Leedu võistluse eripäraks oli see et puudutada tuli nii punkti tahvlit kui ka uksel asuvat võistlusnumbrit.Ühes sügavamas kohas kus Jeebu kapott kadus vee alla lõppes kahjuks silikooni imeline mõju ja mootor suri välja.Õnneks aku abil õnnestus vintsida lähedal asuva põõsa peale ja seal mootor uuesti
käivitada.Tuleb tõdeda et nii kõrgele polnud Wrangleris sees veel vesi kunagi tõusnud kui selle vintsimise ajal.Katse lõpetades hakkasime võrdlema Maasturite ja oma aegu ja peale paari rõõmuhõiset("meie olime sekund kiiremad") mõlema tiimi liikmete poolt selgus et olime saanud sekundi pealt sama aja.Pühapäeval selgus et see sekund sai Maasturitele kolmanda koha hetluses Peebuga saatuslikuks(vahe lõpuks 1,1punkti).
Peale baasi jõudmist jõudsime veel vaadata TR-3 krossi millele lisasid vürtsi kohalikud õlleuimas pealtvaatajatest leedukad kelle väikese maadluse lõpetas üks osapooltes selili jões(mudas).Ning midugi Luige tiim kes võitluses puujuurtega lõpetas samamoodi koos autoga mudalombis katusel.
Päev lõppes mõnusa tsillimise ja muljetamise tähe all hotelli saunas mis kestis tugevamatel hommikul kella kuueni.
Pühapäeval tulemusi vaadates selgus et vaatamata esimese päeva ebaõnnele olime tulnud teiseks. :oops:
Ürituse korraldus oli üldiselt OK.Vaid lõputseremoonia venis paar tundi.
Kummaline oli pildistamise kord ja see et katsetelt tohtis ka treileri peal baasi pilte ja legende ära andma tulla(nt TR-1 võitnud lätlased).Eestlased nägid kurja vaeva ja tulid nõõri otsas ja kaasvõistlejate mitte saateautode abil katkiste autodega metsast finisisse.
Aga Balti karika auhinnad olid võrreldes eelmise aastaga(kalender ja suitsukala) sel korral väga korralikud.

P.S. eurodele pole mõtet küll üle minna sest Leedu politseile saab ka EEK-ides maksta
mikk888
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: K Apr 13, 2005 5:17 pm

Postitus Postitas mikk888 »

Kas kuskile (võistluse kodulehele näit.) ametlikud tulemused ka üles riputatakse?
Ei oska ise keeleprobleemide tõttu ürituse lehel orienteeruda.
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

mikk888 kirjutas:Kas kuskile (võistluse kodulehele näit.) ametlikud tulemused ka üles riputatakse?
Ei oska ise keeleprobleemide tõttu ürituse lehel orienteeruda.
Audrius lubas saata, pole veel saatnud. Samuti pole tulemusi ka nende enda kodulehel üleval. Jälgin seisu ja nii kui tulemused kuhugi tekivad panen EAL lehele üles.

andres
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Luige mootor ärkas jälle ellu!!! :D :D :D
Hirmust sinist suitsu oli küll palju aga see ei vähenda seda rõõmu mootori ühtlasest tööst.Elu on HEA!
Veiko
PS Ainult 4 releed on sulanud ja kõiksugused ventika mootorid on otsas.
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”