Saarekoll 2008 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Mõned hilinenud pildid ka meie abimeeskonna fotokast:
http://4x4shrek.pri.ee/galerii/2008/Saa ... index.html
http://4x4shrek.pri.ee/galerii/2008/Saa ... index.html
Hannes Kask, Shrek Offroad Team
http://4x4shrek.planet.ee
http://4x4shrek.planet.ee
Tere, Pärast enamus võistlejate LK5 läbimist tee kp5 juurde
meile öeldi, keerake ots ümber või tehke omale uus tee, kes kohal olid saavad aru, et see ei olnud võimalik, tegin korraldajale protesti antud pildi teksti ja alkirjaga. Kustutada LK5 kõikide tulemused, kes enne meid sõitsid, see on ebanormaalne, et enamus võistlejaid sõitsid mööda plaate ja järsku tõmmati lint ette, et ohho ei tohigi, meie plaatidepeale ei roninud, ja jäid ka punktid saamata antud Lisakatselt too bad... aga loodan et protest võeti aluseks.
sallu getaway teamist
meile öeldi, keerake ots ümber või tehke omale uus tee, kes kohal olid saavad aru, et see ei olnud võimalik, tegin korraldajale protesti antud pildi teksti ja alkirjaga. Kustutada LK5 kõikide tulemused, kes enne meid sõitsid, see on ebanormaalne, et enamus võistlejaid sõitsid mööda plaate ja järsku tõmmati lint ette, et ohho ei tohigi, meie plaatidepeale ei roninud, ja jäid ka punktid saamata antud Lisakatselt too bad... aga loodan et protest võeti aluseks.
sallu getaway teamist
www.dss.ee Muusika, xenonid ja muud lisaseadmed sinu autole
Saarekolli tulemused oleks võinud välja kuulutada I päeva orienteerumise põhjal sest see oli vist ainuke LK mille ajal ja ka tagantjärgi midagi olulist ei muudetud ja kõigile võistlejatele olid tingimused samad(loe nii võrdsed kui offroadis üldse olla saavad) st võrdne aeg LK läbimiseks ja vaba KPde võtmise järjekord.Kes trehvas ühte pehmesse kohta ennem oli teises KPde grupis jälle viimaste seas ja seda saab juba strateegiaks nimetada aga mitte seda et õige on jätta korraldaja poolt raske vaevaga ettevalmistatud LKd vahele.
PS otsus alakomiteelt peaks tulema uue nädala(12-) alguses
PS otsus alakomiteelt peaks tulema uue nädala(12-) alguses
Viimati muutis Vahur, R Veebr 15, 2008 10:08 am, muudetud 1 kord kokku.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Arvan,et Urmasel oleks lihtsam järgmine aasta teha ainult karjääri rada ühisstardiga,kes ees see mees ja sõitku näiteks 4 tundi.
http://www.olympiccar.com
http://www.pulmasoidud.eu
TR1 Team Tango, piloot. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Tel: 56 200 666
http://www.pulmasoidud.eu
TR1 Team Tango, piloot. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Tel: 56 200 666
Tere
Kõigepelt vabandan kaasvõitlejate ees,kelle kahepäevane rassimine tuli korstnasse kirjutada.Kahjuks kujunes Saarekoll ilmselgelt ühe meeskonna võistluseks,kuid oh ebaõnne, see meeskond ei võitnudki.Nüüd on nad jällegi teistega võrdsed ja uued võimalused paistavad.Teiste vaev ja valu on siin teisejärguline.Tallinn ruulib!!!
Veel tahaks konkreetselt teada,kes öises vahefinisis mõnitas ja irvitas võistlejaid.Seda selleks,et need isikud ilmselgelt ei tohiks kuuluda korraldusse.Ja kui nimesid ei tule,pole mõtet ka tühja plõksida.
Nendele,kes ennast kohtunikuks pakuvad ,tahaks öelda seda,et sellisel osavõislusel peab rajakohtunik osalema vahetult rajapaneku protseduuril.Muidu asi ei toimi.See tähendab pikki nädalalõppe ja vahel ka kaotatud tööpäevi.Lihtsalt võistluspäevadel kohalesõidust piisab ainult Klaperjahi tüüpi ringrajasõidul.
Kogu võistluse korraldamine võttis kokku kolm kuud.Pooled rajatähised sain kätte poolteist päeva enne võistlust.Lisaks sellele katkes võistluste eelõhtul ära minu lapaka kõvaketas.Sinna läks kaduma väga palju ettevalmistatud materjali.Kahju.
Siinkohal tahan tänada naabrimees Aini,tema poega Maariot,sõber Aaret ja Agot,kes need kolm kuud igal nädalavahetusel ja vahel ka töölt vabaks võttes mul raja ja korraldusega ilma küsimata tegeleda aitasid.Mandaaditüdrukuid Enet ja Ly-d.
Eraldi tahaks tänada oma kallist kaasat Annelid,kes laste kõrvalt leidis aega piltmõistatused ükshaaval kokku panna,need kottidesse siduda- toppida,trükkida,paljundada,karikate-särkidega tegeleda,minuga öösiti Turismi rada panna(see olematu haab oli ilmselt tema väsimuse tulem) ja meid närvilisi kolm kuud ära kannatas.Rohkem meid ei olnudki.
Taastamistööd üritaks ette võtta 23-24 veebruar,kui Navigatsioon ei sega.Võime ka mõne teise ligilähedase kuupäeva kokku leppida,kui enamusele sobib.Karjäärikatse on päevakorras,kuid ainult ettevalmistatud(võistlus-)masinatele.Kulusid ei kompenseeri.
Ootaks eriti tulemusele kihutavate hobiklassi Turism sportlasi,kellele on ette näha neli lõiku.Spetsiaalselt neid,kes kiirust ületades võita püüdsid,öösel läbi asulate täistulede ja põhjagaasiga kimasid(ise nägin) ja unustasid,et Turism on lõõgastumise ning puhkeajaveetmise vorm.Või need,kes võistlustrassile ronisid ja juba kordatehtud rajalõigud ära rikkusid.
Siit soovitus testele korraldajatele,ärge mingi hinna eest raisake oma niigi piiratud ajaressurssi Turismi korraldamiseks.Hoiate kulusid kokku ja saate rahulikumalt magada.
Lõpetuseks tahaks öelda,et kes ei tee,sellel ei juhtu ka.Küll on aga see mittetegija kõige kõvem teadjamees ja oskaja.Ja ega ma ei proovigi siin öelda,nagu oleks kõik suurepärane olnud.Kuid tingimused reaalajas ei saagi olla kõigile võrdsed.Maa sulas ka ära.
Ja kui kodanikud Laansalu,Romet ja veel mõned tugevamad korraldajad soovivad Talvesõitu ise orgunnida,siis palju jõudu ja kannatust.
Parimat pinnast.
Saarekolli peakorraldaja Urmas Lomp
Kõigepelt vabandan kaasvõitlejate ees,kelle kahepäevane rassimine tuli korstnasse kirjutada.Kahjuks kujunes Saarekoll ilmselgelt ühe meeskonna võistluseks,kuid oh ebaõnne, see meeskond ei võitnudki.Nüüd on nad jällegi teistega võrdsed ja uued võimalused paistavad.Teiste vaev ja valu on siin teisejärguline.Tallinn ruulib!!!
Veel tahaks konkreetselt teada,kes öises vahefinisis mõnitas ja irvitas võistlejaid.Seda selleks,et need isikud ilmselgelt ei tohiks kuuluda korraldusse.Ja kui nimesid ei tule,pole mõtet ka tühja plõksida.
Nendele,kes ennast kohtunikuks pakuvad ,tahaks öelda seda,et sellisel osavõislusel peab rajakohtunik osalema vahetult rajapaneku protseduuril.Muidu asi ei toimi.See tähendab pikki nädalalõppe ja vahel ka kaotatud tööpäevi.Lihtsalt võistluspäevadel kohalesõidust piisab ainult Klaperjahi tüüpi ringrajasõidul.
Kogu võistluse korraldamine võttis kokku kolm kuud.Pooled rajatähised sain kätte poolteist päeva enne võistlust.Lisaks sellele katkes võistluste eelõhtul ära minu lapaka kõvaketas.Sinna läks kaduma väga palju ettevalmistatud materjali.Kahju.
Siinkohal tahan tänada naabrimees Aini,tema poega Maariot,sõber Aaret ja Agot,kes need kolm kuud igal nädalavahetusel ja vahel ka töölt vabaks võttes mul raja ja korraldusega ilma küsimata tegeleda aitasid.Mandaaditüdrukuid Enet ja Ly-d.
Eraldi tahaks tänada oma kallist kaasat Annelid,kes laste kõrvalt leidis aega piltmõistatused ükshaaval kokku panna,need kottidesse siduda- toppida,trükkida,paljundada,karikate-särkidega tegeleda,minuga öösiti Turismi rada panna(see olematu haab oli ilmselt tema väsimuse tulem) ja meid närvilisi kolm kuud ära kannatas.Rohkem meid ei olnudki.
Taastamistööd üritaks ette võtta 23-24 veebruar,kui Navigatsioon ei sega.Võime ka mõne teise ligilähedase kuupäeva kokku leppida,kui enamusele sobib.Karjäärikatse on päevakorras,kuid ainult ettevalmistatud(võistlus-)masinatele.Kulusid ei kompenseeri.
Ootaks eriti tulemusele kihutavate hobiklassi Turism sportlasi,kellele on ette näha neli lõiku.Spetsiaalselt neid,kes kiirust ületades võita püüdsid,öösel läbi asulate täistulede ja põhjagaasiga kimasid(ise nägin) ja unustasid,et Turism on lõõgastumise ning puhkeajaveetmise vorm.Või need,kes võistlustrassile ronisid ja juba kordatehtud rajalõigud ära rikkusid.
Siit soovitus testele korraldajatele,ärge mingi hinna eest raisake oma niigi piiratud ajaressurssi Turismi korraldamiseks.Hoiate kulusid kokku ja saate rahulikumalt magada.
Lõpetuseks tahaks öelda,et kes ei tee,sellel ei juhtu ka.Küll on aga see mittetegija kõige kõvem teadjamees ja oskaja.Ja ega ma ei proovigi siin öelda,nagu oleks kõik suurepärane olnud.Kuid tingimused reaalajas ei saagi olla kõigile võrdsed.Maa sulas ka ära.
Ja kui kodanikud Laansalu,Romet ja veel mõned tugevamad korraldajad soovivad Talvesõitu ise orgunnida,siis palju jõudu ja kannatust.
Parimat pinnast.
Saarekolli peakorraldaja Urmas Lomp
Tööle seltsimehed,igatahes!
Kas, kes ja millal minemas?3FjaN kirjutas:Taastamistööd üritaks ette võtta 23-24 veebruar,kui Navigatsioon ei sega. Võime ka mõne teise ligilähedase kuupäeva kokku leppida,kui enamusele sobib. Karjäärikatse on päevakorras,kuid ainult ettevalmistatud (võistlus-)masinatele. Kulusid ei kompenseeri.
Saarekolli peakorraldaja Urmas Lomp
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee