Ma ei kritiseerinudki korraldajaid GPSide pärast. Minuarust üli vinge võistlus ja rada.R.Laansalu kirjutas: ↑T Juul 14, 2020 5:55 pmMe töötame nende vahenditega, mis meil saadaval on. Alternatiiv oleks jälle metsas tahvleid pildistada, mis võib-olla ei olegi nii paha mõte. Kõigil on võimalus kasutada isiklikku trackerit ja lasta see plommida. Osad seda võimalust ka kasutavad. Ideaalis võikski olla igal meeskonnal enda korralik tracker ja dubleerivana kasutaks ainult seda kollast, arutelu koht tulevikuks.LauriJ kirjutas: ↑T Juul 14, 2020 2:16 pmAsi on veidi keerulisem, kui e-trexi jälgida. Elu oleks ilus, kui piisaks sellest.
Tegelikkuses on küsimus juba Garmini automaatse salvestuse algorütmides. Millal peab seade vajalikuks tihedalt salvestada ja millal mitte.
Samuti GPS-i täpsuses. Kui kõik meeskonnad sõidavad hanereas sama jälge aga salvestunud trackid on 40-50m varieeruvusega, siis pole võimalik võidu sõita.
Jooksvalt ei tühistatud 51% punkti, vaid kontrollaja ületamise karistuspunkt. Ehk kõrvaldasime topelt karistamise ja teise päeva miinus punktidega alustamise punkti.vintsigunn kirjutas: ↑T Juul 14, 2020 5:28 pmEi mõista siiani miks jooksvalt tühistati juhendis ära punktid mis võimaldasid 51% katse läbimisel selle arvestatuks lugeda ja nähes/teades pika vihmase perioodi tõttu raskeks muutunud radu ei lubatud katseid vahele jätta . Võistlejad on tulnud heas usus, et saab sõitu jätkata ka nt peale remondipausi või muude põhjuste mis ei võimaldanud katset lõpuni sõita kontrollaja jooksul (nt LK1)... leppides trahvipunktidega, mitte saada karistuseks katse täielik tühistamine. Samuti oleks LK1 kogemusest lähtuvalt pidanud järgmise päeva stardijärjekorras TR1-d esimesena (mitte viimasena) rajale laskma. ... oleksime vähemalt mõne kilomeetri suutnud kõrrepõllul TR3-dele rada nähtavamaks sõitaKairi kirjutas: ↑P Juul 12, 2020 8:28 pm
Tr-1 rada oli minu arvates liigselt raske, aga see pole põhjus kurtmiseks ja "sule" haaramiseks. 16 aasta jooksul on igasuguseid võistlustrasse nähtud.... Esmakordselt kogen ma aga, et saades võistluselt positiivse lõpptulemuse ei ole võimalus saada punkte aasta karikasarja arvestuses. Kahjuks on see hetkeraalsus aga 2/3 SMSS 2020 lõpptulemuseni jõudnud TR-1 teamidele. Kuna nii rada kui ka reglement on võistluse korraldaja poolt tehtud, siis tekkis mul lihtne küsimus: miks ei oleks võinud kõik võistluselt positiivse tulemuse saanud teamid saada karikasarja punkte?
Suur tehnika arv ja rasked olud ei ole kindlasti need faktorid mis teevad (suures osas kattuva raja) trackisõidu nauditavaks. Lõppkokkuvõttes ei taha väita, et rajad peaksidki tolmama (et meie raske G-ga rohkem sõita saaks ) aga mingi ühine arusaam võiks lõpuks olla, et rada tehes võiks ikka erinevatele masinaklassidele ka mõelda. Ühtegi võistkonda ei rõõmusta liigse raskusastme tõttu lõputu vintsimine ja lagunev tehnika (mida seekord kogunes tublisti üle keskmise) ... taaskord tõestuseks lõpptulemuse tabelites kajastuv läbimata jäänud katsete arv.
Kokkuvõtteks tahan taaskord tänada tervikuna kogu Suvesõidu korraldusmeeskonda tubli korralduse sh võistluse info kaasajastamise (äpp, LIVE-d, mobiilisõbralik veeb) jms eest, ning loodan siiralt, et järgmistel kordadel saab keskenduda ainult kiidulaulule
TR1 laskmine esimestena rajale ei muuda mitte midagi. Tekitab ainult suurema kaose. Rada, mille TR3 rööpasse sõidab, on enamasti juba esimesele TR1 vintsi otsas sõitmine. Lisaks on kiiruse vahed nii suured, et tagant tulles tekitab see närvilisust ja kaost. Pühapäevane katse näitas päris selgelt seda kiirusevahet.