Praks1 kirjutas:Sama asi oli ka Pro X võistlusel,Aga vahendid millega seda tehakse,on väga küsitavad.Kõigile tuttav ja paljude poolt armastatud vintsimisvahend Hi-lift on vist maailma ohtlikum tõstevahend üldse(eriti raske ratta otsa tõstmisel,kui üks vend on sisuliselt rattakoopas.Nüüd korruta see kahega,ehk võtame esimese ja tagumise alt ja vahetame omavahel
Kuigi ma seda seal tegema ei pea = juba ratta alt keeramine ja tagasi panemine kahtlasel tungil idiootsusena.Pange veel stopper kah käima saab rohkem vigaseid

Aastat peast ei mäleta, aga Suvesõidul on olnud taoline katse kunagi, vähemalt TR1-l ja teada sai sellest katse stardis alles.
Kohtunik andis sulle valge paberi, koos paberi ulatamisega käivitas ka stopperi, millel siis seisnes kirjeldus, et keera korraks auto parem tagumine ratas alt ära, siis tagasi alla ja siis katsele. Ring tehtud, stopper kinni.
Enamus aega kulus hilifti ja veljevõtme kätte saamisele ja tagasi panemisele muidugi
