VEPSSKIY LES 2009
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Keegi mingi kokkuvõtte ka teeb? Kuidas venelased suhtusid Eestlaste mitteosalemisse?
Urmas
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Ausalt, ma ei tea mind ei olnud ju seal....
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Mina käisin, aga sellele vastata kahjuks ei oska kuidas nad suhtuvad mitte osalemisse. Mina ju osalesin
Tegelikult turistid suurte ninadega kahjuks kokku ei puutu ja sellest ka mulle keegi midagi rääkima ie tulnud kus mis ja kuidas. Turistide seltskonnas suhtuti meisse endiselt sõbralikult ja üritus oli suht lahe. Sai rahvusvahelise tiimiga "Taivas" käidud jne
Aga sõit ise jäi meil suht nutuseks. Nagu vene poisid ütlevad, et meie just kergema vastupanu teed ei lähe, siis ka seekord sai otse mindud.
18 punktist sai kahjuks vaid 3 võetud kuna sattusime eelmise aasta TR3 trassile. Oli veits pusimist, leidsime muda, meile meeldis ja me jäime kauemaks. nagu pärast fisnišis selgus, siis suisa liiga kauaks
Aga tegelikult oli häda selles, et minuga koos tuli lõikama üks G-mersu. kõik oli ilus kuni läbitud oli trassist ca 7-8 km ja ette saabus jõgi kus vee sõgavus ca 1,4m ning väljasõidu kallas suht sant. Läbi vee sõitsin ilusti. Kaldal pusisin tunnikese, kuna vints on suht nõrk nii suure kolaka jaoks nagu mul läks vähe aega, ja väljas olingi. G-vend (loomulikult oli tal snorkel mis osutus butafooriaks )üts, et tema tagasi üksi ei lähe ja otsustas saagu mis saab ka läbi jõe tulla. Pakkis oma Geeliku sisse ja üts, et nüüd lohista mind läbi. Lohistasin. Esiteks suutis ta ennast roolida täpselt 2 meetrit väljasõidu tee kõrvale ninaga vastu kallast ja teiseks oli "sitasti pakitud" ehk siis ca 10-11 õhtul kuni hommiku 8-ni tegelesime Geeliku jõest püüdmisega ja mootori lahti võtmise ja kokku panemisega. Kaheksa paiku hommikul tegi häält Kuna ka veest välja tõmmates oli vennal nägu naerul sest auto küttenäidik näitas täis paaki, siis tuli meil vesi ja diisel kuidagi teinetesest paagis eraldada. kahjuks ei laabunud see nii nagu me plaanisime ning Geelik suutis vaatamata meie tõekspidamisele, et paagis on nüüd raudselt vaid puhas diisel, töötada järjest vaid ca 5 minutit. Ühesõnaga tuli mul see aparaat ka veel lõpuks laagrisse köie otsas vedada ja laagris olime ca 10.30 hommikul. Ametlik sõit lõppes meil küll 12 , kuid trassilt kohutud punktide põhjal kokkupandud koordinaadis. Seega päris finisisse ei jõudnudki.
Kogu see tsirkus toimus siis otse Minizkajast Vonozero peale sõites. Meie punkt oli seal keskel järve ääres kuid võtta tuli teda ülalt loodest lähenedes.
Aga ehk Offroadi jumal aitab ka mind teinekord ja kui mul tõsisem jama ei jäta ka mind, kohas kus telefoni levi kümnete kilomeetrite kaugusel ja seltsiks vaid karud, üksi metsa
Aga muidu oli lahe nagu alati (endiselt saab 35 krooni eest täiesti arvestatavat kraami pea liitri jagu )
Tegelikult turistid suurte ninadega kahjuks kokku ei puutu ja sellest ka mulle keegi midagi rääkima ie tulnud kus mis ja kuidas. Turistide seltskonnas suhtuti meisse endiselt sõbralikult ja üritus oli suht lahe. Sai rahvusvahelise tiimiga "Taivas" käidud jne
Aga sõit ise jäi meil suht nutuseks. Nagu vene poisid ütlevad, et meie just kergema vastupanu teed ei lähe, siis ka seekord sai otse mindud.
18 punktist sai kahjuks vaid 3 võetud kuna sattusime eelmise aasta TR3 trassile. Oli veits pusimist, leidsime muda, meile meeldis ja me jäime kauemaks. nagu pärast fisnišis selgus, siis suisa liiga kauaks
Aga tegelikult oli häda selles, et minuga koos tuli lõikama üks G-mersu. kõik oli ilus kuni läbitud oli trassist ca 7-8 km ja ette saabus jõgi kus vee sõgavus ca 1,4m ning väljasõidu kallas suht sant. Läbi vee sõitsin ilusti. Kaldal pusisin tunnikese, kuna vints on suht nõrk nii suure kolaka jaoks nagu mul läks vähe aega, ja väljas olingi. G-vend (loomulikult oli tal snorkel mis osutus butafooriaks )üts, et tema tagasi üksi ei lähe ja otsustas saagu mis saab ka läbi jõe tulla. Pakkis oma Geeliku sisse ja üts, et nüüd lohista mind läbi. Lohistasin. Esiteks suutis ta ennast roolida täpselt 2 meetrit väljasõidu tee kõrvale ninaga vastu kallast ja teiseks oli "sitasti pakitud" ehk siis ca 10-11 õhtul kuni hommiku 8-ni tegelesime Geeliku jõest püüdmisega ja mootori lahti võtmise ja kokku panemisega. Kaheksa paiku hommikul tegi häält Kuna ka veest välja tõmmates oli vennal nägu naerul sest auto küttenäidik näitas täis paaki, siis tuli meil vesi ja diisel kuidagi teinetesest paagis eraldada. kahjuks ei laabunud see nii nagu me plaanisime ning Geelik suutis vaatamata meie tõekspidamisele, et paagis on nüüd raudselt vaid puhas diisel, töötada järjest vaid ca 5 minutit. Ühesõnaga tuli mul see aparaat ka veel lõpuks laagrisse köie otsas vedada ja laagris olime ca 10.30 hommikul. Ametlik sõit lõppes meil küll 12 , kuid trassilt kohutud punktide põhjal kokkupandud koordinaadis. Seega päris finisisse ei jõudnudki.
Kogu see tsirkus toimus siis otse Minizkajast Vonozero peale sõites. Meie punkt oli seal keskel järve ääres kuid võtta tuli teda ülalt loodest lähenedes.
Aga ehk Offroadi jumal aitab ka mind teinekord ja kui mul tõsisem jama ei jäta ka mind, kohas kus telefoni levi kümnete kilomeetrite kaugusel ja seltsiks vaid karud, üksi metsa
Aga muidu oli lahe nagu alati (endiselt saab 35 krooni eest täiesti arvestatavat kraami pea liitri jagu )
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ärge nüüd pahandage ,aga Eestlased on ikka üks põnev ja suur rahvas , kas keegi ootab enesetapulainet Peterburis -nagu seda oli Prantsuse telecomifirmas- kuna Eestlastest (prohvisportlased- nagu Landy sõnastas) boikoteerisid nende võistlust paraku rikkus suitsiidilaine üks amatöörsportlane ja atv sõitja / ärge olge nii pika vihagaMyrgel kirjutas:Keegi mingi kokkuvõtte ka teeb? Kuidas venelased suhtusid Eestlaste mitteosalemisse?
Urmas
Sees aastast 2003 piloot,vintsman,atv-
Tulemused leiab siit:
http://4x4club.spb.ru/content/view/114/5/lang,russian/
Kolmest osavõtjast TR-1 oli üks Lukoil ja teine OknaVeka,
„rohkearvuline„ Proto liideti TR-3´ga.
Ja mingi nali oli vist ikka ka: kuulujärgi ei olnud TR-3´e esimene ka seekord päris esimene ? Aga seda seika peaks vist lätlastekäest täpsemalt pärima.
Tegelikult liikus Vepsamaa metsadevahel sel ajal mõned eestlaste seltskonnad veel,
Nii autodel , ATV´ga ja isegi jala – „lihtsalt turistid“
Ja Insener puhub ( naerulsui ) flööti...küsige temalt punase Patroli tervise järgi !
Igal juhul sai KIRIK oma silmaga nähtud - käega katsutud.
Puukirik Karginitsi külas, esmalt mainitud 1563, ehitatud uus aastatel 1779 ja taas 1863-1865, suletud 1939.
Võistlusklassidest käisid tänavu kirikus Turistid ( mitte Grand T.)
Kellel igav – minge vaadake järgi.
http://4x4club.spb.ru/content/view/114/5/lang,russian/
Kolmest osavõtjast TR-1 oli üks Lukoil ja teine OknaVeka,
„rohkearvuline„ Proto liideti TR-3´ga.
Ja mingi nali oli vist ikka ka: kuulujärgi ei olnud TR-3´e esimene ka seekord päris esimene ? Aga seda seika peaks vist lätlastekäest täpsemalt pärima.
Tegelikult liikus Vepsamaa metsadevahel sel ajal mõned eestlaste seltskonnad veel,
Nii autodel , ATV´ga ja isegi jala – „lihtsalt turistid“
Ja Insener puhub ( naerulsui ) flööti...küsige temalt punase Patroli tervise järgi !
Igal juhul sai KIRIK oma silmaga nähtud - käega katsutud.
Puukirik Karginitsi külas, esmalt mainitud 1563, ehitatud uus aastatel 1779 ja taas 1863-1865, suletud 1939.
Võistlusklassidest käisid tänavu kirikus Turistid ( mitte Grand T.)
Kellel igav – minge vaadake järgi.
Viimati muutis Viido, N Okt 08, 2009 5:25 pm, muudetud 1 kord kokku.
-
- Zootramm
- Postitusi: 718
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Assakurat, käisidki ära. Ma olen palvetajatest sel aastal veel reservis, ja teen kodutöid, aga unistus on endiselt elus. Kas valgustaksid täpsemalt, mis masinaga visiidi tegite, kust suunast lähenesite ja kus suunas lahkusite. Turisti raja ka läbi töristasite?Viido kirjutas:... Igal juhul sai KIRIK oma silmaga nähtud - käega katsutud...
Viidol on hulga video materjali meie tegemistest kiriku otsingul. Inseneril aga pildi materjali Ruskeala marmori kanionist . Kes sattub Sortovala kanti soovitan ära käia, aga varuge vähemalt pool päeva. Kellel on sukeldus varustus siis kindlast sinna kaasa võtta.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Lähenesime põhjast, autoks tavaline Nissan Patrol 260, 12km sinna ja tagasi 14tundimargus61 kirjutas:Assakurat, käisidki ära. Ma olen palvetajatest sel aastal veel reservis, ja teen kodutöid, aga unistus on endiselt elus. Kas valgustaksid täpsemalt, mis masinaga visiidi tegite, kust suunast lähenesite ja kus suunas lahkusite. Turisti raja ka läbi töristasite?Viido kirjutas:... Igal juhul sai KIRIK oma silmaga nähtud - käega katsutud...
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/