1. leht 28-st

TR-0 ehk Niva-liiga heietused...

Postitatud: N Okt 18, 2007 9:14 pm
Postitas tai
Vana ja heietatud teema kyll aga närib hinge see, et minul kui noorel sportlasel ei ole yhtegi mõistliku ja konkurentsivõimelist (odavat) klassi kuhu oma niva uaz vms säästumaasturiga sõitma tulla. Praegune TR1 eeldab lisaks kogemustele u 150K eeq olemasolu, sest alla selle ei ole võimalik konkureerida korraliku rehvi ja lukkudega masinaga.
Isiklikult arvan, et vabaklass või siis teha tr0, sportklass, mis ei oleks originaalne vaid originaal salongi auto - soovitusliku vintsiga. Igatahes igasugused mõtted teretulnud.

Postitatud: N Okt 18, 2007 9:25 pm
Postitas K.Kotkas
aaaga palun.

www.rajaajaja.ee

ja mida fuck teeb see teema võistlusauto ettevalmistuses ?

Re: TR-0

Postitatud: N Okt 18, 2007 9:31 pm
Postitas MahviaDeTyrk
tai kirjutas:Isiklikult arvan, et vabaklass või siis teha tr0, sportklass, mis ei oleks originaalne vaid originaal salongi auto - soovitusliku vintsiga. Igatahes igasugused mõtted teretulnud.
Sry et läbustan aga... - ma ei suuda selles jutus miskit mõtet tabada :oops: - on ju vabaklass olemas.

Postitatud: N Okt 18, 2007 9:32 pm
Postitas tai
jah jumala eest teeme selle ala nii kättesaamatuks kui saab...

minumeelest ka vabaklass läks sportklassiks

Postitatud: N Okt 18, 2007 9:55 pm
Postitas ben
Ma ei saa aru kus kohast tuleb see 150 K !!!!! Selle raha eest saad juba spets masina . Soovitan oma uaz-ile teha korralik mootori remont ,panna lukud ja vints ning nautida võistlusi sest Off-road masinates ei leia Sa kunagi võrdsust ( ei juba sõidetud raja suhtes ega autode võrdluses ) Aga oli või on olemas Toyota Jaris sari kus kõik võrdsed .
Sinu jutust saab aru , et oled nõus sõitma originaal salongi autoga ????? Kas see pole mitte veel kallim ? lisaks kasko ja muud jamad (kriimud jne )

Postitatud: N Okt 18, 2007 10:13 pm
Postitas tai

Postitatud: N Okt 18, 2007 10:20 pm
Postitas MahviaDeTyrk
tai kirjutas:http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=8348

siit tuleb see u 150K eeq
Nüüd ei saa enam üldse aru :oops:
Kas see http://offroadservice.ee/index.php?page=51&lang=est on su meelest TR1 ?

Postitatud: N Okt 18, 2007 10:35 pm
Postitas Veiko
Kallis kaasvõistleja Tai.Alustuseks võin öelda,et ükski motospordiga seotud ala ei ole odav.Olen sellega viimased 10 aasat tegelenu ja sinna matnud päris palju raha ja aega.Aga lõbus on ja ma ei kurda.Nii,eeldame ,et tahad endale teha vaba või TR1 autot.Palju valikuid ei ole.Tuleb ikka Samuraiga alustada.Korraliku tooriku saad umbes 45000 eest.Sinna juurde tuleb nüüd vidinaid otsima hakata.Vints 10000 ja rehvid 8000 on esialgsed kõige suuremad ja olulisemad väljaminekud.Pudi padi veel 5000 eest juurde ja rajale.Ehk siis alla 70000 investeering.Vaiko just müüs oma võistluskorras auto sellise raha eest maha(Mina oma oma ei müü).See on ju alla poole sellest summast mis sa välja käisid siin.
Süües kasvab isu ja varsti oled kindlasti 150000 ka ära kulutanud kuid stardi raha ei ole kindlasti nii suur.

Veiko

Postitatud: N Okt 18, 2007 11:51 pm
Postitas Kodutu
Kui pappi ei jätku või ei raatsi kulutada siis 3 võimalust: 1)Sõida oma Niva, Uazi või millega iganes nii nagu ta on ja ära kurda et kinni istud. 2)Otsi omale sponsorid kes on valmis sind toetama. Või 3)Tegele millegi muuga, näiteks liblikate või postmarkide kogumisega :roll: . Hobisid ja tegevusi on palju ja igaüks vastavalt oma võimekusele. P.S Kodutute vabaklassi masin koos masina enda hinna ja juurdekuuluvate modifikatsioonidega on kokku kuskil 50 kilokest eekumit. (100tuhhi säästetud nagu naxti :P )

Postitatud: R Okt 19, 2007 8:27 am
Postitas Madis
150K :shock: :shock: :shock: krt siis peavad kullatud veljed ja narmastega turvavööd olema või lastud auto ehitada pimedal ja ühekäelisel, et selline raha tr1 eest välja käia! Blin ma ütlen üks krd hala käib et kallis ja paha. Kullamäe tiimi eelmise aasta võistlusmasin maksis järgmiselt: 18K toorik, vints 10K, rehvid 10K, lockright 6K ja bueno - sõida ja ära virise. Mida kättesaamatut siin on? Tegemist siis LJ70-ga ja sõidetud sai esiviisikus. Mõni mees investeerib ühe nädalavahetusega minevikku (loe: joob maha) sama suure summa ja ka ei kigise.

Postitatud: R Okt 19, 2007 9:57 am
Postitas Beast
ok, oletame, et on võistlusklass, kus võib sõita ainult 100% originaal autoga. sellisel juhul ostad sina mingi 45 kiloga nt suzuki, keerad sinna paremad rehvid alla aga teine onu ostab 160 kilo eest kahe sillaga pinzgaueri millel on originaalis ees ja taga lülitatav diff lukk, 33'' rehvid ja reduktor sillad. võrdsus jälle läinud ja otsustab rahakott. ma muidugi pole päris kindel, kas pinzgauer mahub samasse võistlusklassi (tühimass 1990kg, täismass 3500. peaks nigu enamvähem sama mis pikk patrol olema?)

iseasi on moodustada nt niva ja/või uazi eraldi võistlus klass, oleks nagu midagi rahvaralli taolist.

Postitatud: R Okt 19, 2007 10:52 am
Postitas rommi
Beast kirjutas:iseasi on moodustada nt niva ja/või uazi eraldi võistlus klass, oleks nagu midagi rahvaralli taolist.
150K on veits palju jah TR1, kuid siiski mitte võimatu kulutada. Kui arvestada ka treilar, tööriistad, isiklik mehaanik jnejne. Mis ma tahan öelda, et TR1 on läinud küll suht spordiks ära kuid siiski saab seal nii ja naapidi hakkama. Võimalus on osta soodsalt vints, insad või mingid muud taastatud rehvivalik alla ja anna tuld. Kui masin katki läheb siis keegi ikka sind ära lohistab. Muud tööd teed rajal muda sees nagu õige offroad käibki :)

PS! päris lahe oleks tegelt nivaliiiga. Neid peakd ju eestis liikuma ka piisavalt ja päris vahva oleks ju mingil võistlusel erandkorras nivaklass. Kes teeb ära? :) uazid ja nivad vist üldiselt just väga võrdsed vastased pole? või?
PPS! mul kahjuks nivat pole aga tuleks hea meeleaga optimistide võidukihutmist vaatama.

Postitatud: R Okt 19, 2007 7:29 pm
Postitas Landy
rommi kirjutas:
Beast kirjutas:PS! päris lahe oleks tegelt nivaliiiga. Neid peakd ju eestis liikuma ka piisavalt ja päris vahva oleks ju mingil võistlusel erandkorras nivaklass. Kes teeb ära? :)
PPS! mul kahjuks nivat pole aga tuleks hea meeleaga optimistide võidukihutmist vaatama.
O.T.
Mulle meenub siinkohal kleepekas ühe võistlusauto tagaklaasilt "Seisame võidu!". See oleks selle klassi sloganiks.
Rommi, sa proovi Nivaga võistelda ja siis tule sellest rääkima. Ja lause "Ma tean mis tunne sul on..." siinkohal ei päde.

Postitatud: R Okt 19, 2007 9:48 pm
Postitas Beast
landy, ega kui võrrelda rahvaralli autosid wrc autodega siis need ka "seisavad" rajal. ega siis ei pea rada nii karmi tegema, ikka vastavalt autole. samas sõitva niva saab miski 20 tuhandega kätte. auto modifikatsioonid saab vabaks jätta, on ju nii, et mida rohkem tõstad ja diffe lukustad seda rohkem laguneb, samas jälle läbib paremini. ja niva on tegelikult ju enamvähem võrdne uaziga (vist, ei tea tegelt), üks on kergem, teine vastupidavam, ma olen kindel et nivas on ka mugavam kiiret sõitu harrastada. aga noh, mingi odavklass "ainult niva niva juppidega" peaks ju küll odav tulema. 10 kilo autole, 10 kilo vintsile, 100 eekiga ladapoest kummi tõste jullad ja jooks insasid ning tuld. siis oleks valida põhimõtteliselt kaks teed, kas jätta niva originaali ja kasutada kiirust/kestvust ja kiiret vintsi või tõsta auto, keevitada difrid kinni ja ukerdada rahulikult ning vahetada pooltelgi.

Postitatud: R Okt 19, 2007 10:38 pm
Postitas Stupiduser
Ilmselgelt Beast ei tea, mis tunne on Nivaga offroadida...

"Kasutada kiirust/kestvust", päris hea nali :D