Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ärge isegi lootke, et saavutussportlane kiiruspiirangutest kinni peab. Kui vaja, lastakse load kappi, MOTT (sitta nendest lubadest, kui lastakse tühja põleva rehviga lõpuni, ilma õli surveta mootoris, 1 x 4 veovalemiga jne). See on korraldaja asi, korraldada võistlus nii, et poleks mõtet trassil vajutada. Turismil ei tohiks üldse olla vajadust vajutada (va lintide vahel - suletud katsel)
Igasugune kiiruse piiramine (avalikel teedel lubatu või vähem) on eranditega mõtetu, tuleb korraldada nii, et poleks mingit pointi keelust üle minna ja kui kõik on korraldaja poolt tehtud võib karistada täie rauaga. Sest siis pole inimene enam saavutussportlane vaid loll.
Ja kui nüüd mõni arvab, et näe loll saavutussportlane kihutab, siis ilma meiesugusteta oleks kõik võistlusformaadid mõtetud ja nimega "safari" Ala arendavad reaalselt vaid saavutuse peal olevad inimesed. Alaliidu ja korraldajate asi on meile võistlused põnevaks teha ja oma otsuste ja tegevusega ala ja klassid mõistusega raamidesse suruda.
Saavutussportlane klassis tr3
Erik[/b]
Igasugune kiiruse piiramine (avalikel teedel lubatu või vähem) on eranditega mõtetu, tuleb korraldada nii, et poleks mingit pointi keelust üle minna ja kui kõik on korraldaja poolt tehtud võib karistada täie rauaga. Sest siis pole inimene enam saavutussportlane vaid loll.
Ja kui nüüd mõni arvab, et näe loll saavutussportlane kihutab, siis ilma meiesugusteta oleks kõik võistlusformaadid mõtetud ja nimega "safari" Ala arendavad reaalselt vaid saavutuse peal olevad inimesed. Alaliidu ja korraldajate asi on meile võistlused põnevaks teha ja oma otsuste ja tegevusega ala ja klassid mõistusega raamidesse suruda.
Saavutussportlane klassis tr3
Erik[/b]
Viimati muutis erik, K Nov 12, 2008 4:42 pm, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
erik kirjutas:Ärge isegi lootke, et saavutussportlane kiiruspiirangutest kinni peab. Kui vaja, lastakse load kappi, MOTT (sitta nendest lubadest, kui lastakse tühja põleva rehviga lõpuni, ilma õli surveta mootoris, 1 x 4 veovalemiga jne).
Saavutussportlane klassis tr3
Erik
Sest hetk tagasi esimene käsi pumpas klaasipesupaagist bensu, teine tegeles vintsnupuga, kolmas roolis jne
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ja kui see isegi juhtus avalikul trassil, siis tegelikult poleks sellist pingutamist vaja olnud, kui ülessõiduks normaalne kontrollaeg antaks ja kell seisaks... enamus kihutamisi avalikel teedel on tegelikult korraldajate pool ära hoitavad lihtsate muudatustega.Vahur kirjutas:Sic Erik
Võib veel lisada et ka puuduv jah.vedelik(ühesõnaga kõik kellad punases) ei sunni tõsist saavutussportlast hoogu vähendama.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Vahur kirjutas:Sic Erik
Võib veel lisada et ka puuduv jah.vedelik(ühesõnaga kõik kellad punases) ei sunni tõsist saavutussportlast hoogu vähendama.
Omal nahal olen Leedus kogenud, mis juhtub minu kõrvade vahel, kui kellad nulli vajuvad mõned kilomeetrid enne finisit... Flat out
Alati tulemuse peale väljas - Oliver
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Cäärfiild, Sa ei üllata üldse Ladogal sõitis ORC G500 numbri all 606 rahumeeli klassi Tourism ja saavutas kokku teise koha. Igavene ilus auto oli. Täpselt see:
Ehk asi on ikka tahtmises.
Ehk asi on ikka tahtmises.
Viimati muutis PriitV, K Nov 12, 2008 6:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
totaalselt ot juba aga ma söön mytsi ära kui see masin 20k eur maksab või et selle teami eelarve 2mio eeki vaid on - võttes arvesse et puhtalt plastikkere on juba 12kEur kui ORC'st teda ostma lähed. G tõstmise eest portaalidele küsitakse 50kEur… ühesõnaga - ega ikka ei tee küll seal Grand Turismis suuri tegusi kui just kuskil raha hanguga loobitav pole.PriitV kirjutas:Cäärfiild, Sa ei üllata üldse Ladogal sõitis ORC G500 numbri all 606 rahumeeli klassi Tourism ja saavutas kokku teise koha. Igavene ilus auto oli. Täpselt selline:
Ehk asi on ikka tahtmises.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Täpsustame, et Venemaal on Turism ja Grand Turism kaks eri klassi. Numbri 606 järgi arvates sõitis too ORC Turismi, mis on umbes TR2 raja läbimine pärast võistlejaid vabaklassi autoga, millel kuni 35" rehv. Ehk keegi parandab, kui vaja, ei viitsi kontrollida.
Grand Turism on miskit meie Turismi sarnast. Hea tulemuse jaoks on oluline pika teljevahe, hea vedrustuse ja võimsa mootoriga masin. Funni saab ükskõik millega, mis ei lagune. (Võibolla Hummer välja arvatud arvestades toda kuulutust finiši teadetetahvlil, millle kohaselt see, kes Hummeri viitsib eelviimase päeva bolootast välja koukida, saab masina omale.)
Meie lühikese 230GE jaoks jäi GT 5. koht PriitV-ga üsna laeks tulemuse mõttes ja esimese korra kohta. Tegelt üldarvestuse koht polegi oluline, keskmise eestlase jaoks palju määravam on laagrikaaslastele mütsi teha...
Mälu järgi vist võitis tänavuse Ladoga GT üks lahe sell Moskva tagant Tverist, naine ja lapsed kaasas ja autos... LC 100 on vist sellee kolaka nimi.
Grand Turism on miskit meie Turismi sarnast. Hea tulemuse jaoks on oluline pika teljevahe, hea vedrustuse ja võimsa mootoriga masin. Funni saab ükskõik millega, mis ei lagune. (Võibolla Hummer välja arvatud arvestades toda kuulutust finiši teadetetahvlil, millle kohaselt see, kes Hummeri viitsib eelviimase päeva bolootast välja koukida, saab masina omale.)
Meie lühikese 230GE jaoks jäi GT 5. koht PriitV-ga üsna laeks tulemuse mõttes ja esimese korra kohta. Tegelt üldarvestuse koht polegi oluline, keskmise eestlase jaoks palju määravam on laagrikaaslastele mütsi teha...
Mälu järgi vist võitis tänavuse Ladoga GT üks lahe sell Moskva tagant Tverist, naine ja lapsed kaasas ja autos... LC 100 on vist sellee kolaka nimi.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Õigust räägid...margus61 kirjutas:Täpsustame, et Venemaal on Turism ja Grand Turism kaks eri klassi. Numbri 606 järgi arvates sõitis too ORC Turismi, mis on umbes TR2 raja läbimine pärast võistlejaid vabaklassi autoga, millel kuni 35" rehv. Ehk keegi parandab, kui vaja, ei viitsi kontrollida.
Grand Turism on miskit meie Turismi sarnast.
Üritan nüüd seda jama mis te siia kokku olete keeranud veidi modereerida...
andres@rahulik vanainimene kes tahab rahulikult kulgeda
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Seda rally raid juttu ma ei osanud kuidagi mõistlikult eemaldada, seega mõtlesin las jääda siia. On ilmselt kõigile selge, et on kaasvõitlejeid kes tahaks TURIST klassis rahulikult perga softroadida ja on kaasvõitlejaid kes tahaks ORC G500-ga paugutada ja ilmselgelt need kaks seltskonda ühele rajale ei kipu mahtuma, vähemalt ise küll ei tahaks olla samal rajal koos naise ja lastega kui on oht, et hetkepärast võib tagant läheneda mingi ruuduliste silmadega idioot kes sul üle varvaste sõidab või koera alla ajab...
Hulkur, just need kaks seltskonda olidki koos Ladoga Grand Tourism rajal Seal oli tõelisi "suuna ja sihitajuta loodusenautijaid" ja selgelt maratonrallidele suunatud ettevalmistusega tiime. Ja vähemalt 2 autot, mis võinuks tehniliselt raskemaid spetsiaalide radu heal tasemel läbida
Too võitjaauto, mida kutsuti Tver, startis öisele meie taga (äkki oli intervall 3 minutit?) ja üks veerandtund enne lõppu, kui me olime veel sekundiga graafikus, jõudis see "hull" meile järgi ja pani koos täilastis perega meist mööda. Jäi veel u. 5 kilomeetrit nii karmi lendamist, kus me oma laksu ära saime. Igal juhul oli nende eksimine finišiks 1 sekund, sest kirja läks tulemus 0:00:03 (iga karistussekund rajal oli 3 sekki tulemustes). Meie oma hullunud kihutamisega ja siiski sedasorti ralli ja legendiga sinasõbrad, selle väga maastikuvõimeka aga kiiruslikult üliaeglase autoga olime suisa viiendad, Tevalo pani kuskil ärapöördel kohaga puusse...
Kiiremad olid siis see LC100, mis talasildadel ja chipitud 4,2TD pajaga. Meie tojoota-fännid väitsid, et sellist pole tehases tehtud. Siis "kurikuulus" kastiga Hummer H2O, mis kuhugi rappa uputati, LC80 ja uus pikk 350TD G-wagen. Ehk kõik pika teljevahega võimsad masinad. Pisut ajaliselt tahapoole jäi selliseid veel. Need G-wagenid olid kõik üks punt selle ORC tiimi mehega, minu arust Moskva G-klubi omad. Digitaalsed rallikompuutrid sees jne Siiski väga kallite luksmasinatega ei põetud ega hoitud tagasi ja päris esmakordselt need mehed ralli legendi ka ei näinud.
Tveriga kohtusime veel, väga tõsiselt võeti asja. Veel üks auto, mis oli Zootrammiga maastikuliselt sama võimekas, viimasel "maasikal" sai sellega võideldud, TR2 Defekas, oli rajal koos abiautoga! See jäeti "maasika" starti ja lisa kaks meest jooksid ees ja otsisid teed. Üldiselt näitasime neile (ja ka kohalikule NIVA-klubile, kui meie rajameestele), kus nurgas kapp seisab, kui tagasitulles pisikese ajutöö tulemusena rabast ilma vintsideta läbi sõitsime. Näiteks see oli mulle heaks õpetuseks, et pigem 15 minti vaada, plaani teha ja mõelda ning siis tuleb esmapilgul võimatust kohast läbi ka tänavakonditsioonis täisplastikuga LC120...
Kui oleks see rada olnud täies mahus mingil kujul võidusõit, uhh! Suured teed liasionid ja sinna vahele SS'id, kas siis aja peale või pildistamisega või segamini. See oleks super aga seda saab ka omakeskis iseendale Ladoga sees "orgunnida". Kuid isegi ilma nendeta oli tegu suht karmi asjaga. See olekski soovitus kõigile Eesti võistluste korraldajatele, kes plaanivad siin Turismi orgunnida: käige Ladoga Grand Tourismis ära ja võtke seda tõsiselt. Ehk püüdke Oftšinni idee koos "maasikatega" 100% läbida ilma treila ja abiautodeta. Nagu läheks amatöörina Dakari... Laagrivarustus, tööriistad, varuosad autos ja võidu sõitmise kilomeetreid koguneb üle tuhande. Ma usun, et 2009 tuleb ta sarnane, Mait saab ju Piiterist Oftšinnikovilt uurida. Isegi täpselt sama rada teistpidi oleks super, palju paremaks seda ei saakski. Meie laeks jäi u. 60% kogu rajast õiges suunas ja järjekorras läbitud ning usun, et olime selle numbriga raudselt kõige paremad kogu seltskonnast. Muuseas, 2009 regamine on alanud ja hetkel on kolm Tourismi kõige populaarsemad! Grand Tourismis juba 5 autot, nendest 2 G-wagenit ja 2 Jeep Grandi.
Too võitjaauto, mida kutsuti Tver, startis öisele meie taga (äkki oli intervall 3 minutit?) ja üks veerandtund enne lõppu, kui me olime veel sekundiga graafikus, jõudis see "hull" meile järgi ja pani koos täilastis perega meist mööda. Jäi veel u. 5 kilomeetrit nii karmi lendamist, kus me oma laksu ära saime. Igal juhul oli nende eksimine finišiks 1 sekund, sest kirja läks tulemus 0:00:03 (iga karistussekund rajal oli 3 sekki tulemustes). Meie oma hullunud kihutamisega ja siiski sedasorti ralli ja legendiga sinasõbrad, selle väga maastikuvõimeka aga kiiruslikult üliaeglase autoga olime suisa viiendad, Tevalo pani kuskil ärapöördel kohaga puusse...
Kiiremad olid siis see LC100, mis talasildadel ja chipitud 4,2TD pajaga. Meie tojoota-fännid väitsid, et sellist pole tehases tehtud. Siis "kurikuulus" kastiga Hummer H2O, mis kuhugi rappa uputati, LC80 ja uus pikk 350TD G-wagen. Ehk kõik pika teljevahega võimsad masinad. Pisut ajaliselt tahapoole jäi selliseid veel. Need G-wagenid olid kõik üks punt selle ORC tiimi mehega, minu arust Moskva G-klubi omad. Digitaalsed rallikompuutrid sees jne Siiski väga kallite luksmasinatega ei põetud ega hoitud tagasi ja päris esmakordselt need mehed ralli legendi ka ei näinud.
Tveriga kohtusime veel, väga tõsiselt võeti asja. Veel üks auto, mis oli Zootrammiga maastikuliselt sama võimekas, viimasel "maasikal" sai sellega võideldud, TR2 Defekas, oli rajal koos abiautoga! See jäeti "maasika" starti ja lisa kaks meest jooksid ees ja otsisid teed. Üldiselt näitasime neile (ja ka kohalikule NIVA-klubile, kui meie rajameestele), kus nurgas kapp seisab, kui tagasitulles pisikese ajutöö tulemusena rabast ilma vintsideta läbi sõitsime. Näiteks see oli mulle heaks õpetuseks, et pigem 15 minti vaada, plaani teha ja mõelda ning siis tuleb esmapilgul võimatust kohast läbi ka tänavakonditsioonis täisplastikuga LC120...
Kui oleks see rada olnud täies mahus mingil kujul võidusõit, uhh! Suured teed liasionid ja sinna vahele SS'id, kas siis aja peale või pildistamisega või segamini. See oleks super aga seda saab ka omakeskis iseendale Ladoga sees "orgunnida". Kuid isegi ilma nendeta oli tegu suht karmi asjaga. See olekski soovitus kõigile Eesti võistluste korraldajatele, kes plaanivad siin Turismi orgunnida: käige Ladoga Grand Tourismis ära ja võtke seda tõsiselt. Ehk püüdke Oftšinni idee koos "maasikatega" 100% läbida ilma treila ja abiautodeta. Nagu läheks amatöörina Dakari... Laagrivarustus, tööriistad, varuosad autos ja võidu sõitmise kilomeetreid koguneb üle tuhande. Ma usun, et 2009 tuleb ta sarnane, Mait saab ju Piiterist Oftšinnikovilt uurida. Isegi täpselt sama rada teistpidi oleks super, palju paremaks seda ei saakski. Meie laeks jäi u. 60% kogu rajast õiges suunas ja järjekorras läbitud ning usun, et olime selle numbriga raudselt kõige paremad kogu seltskonnast. Muuseas, 2009 regamine on alanud ja hetkel on kolm Tourismi kõige populaarsemad! Grand Tourismis juba 5 autot, nendest 2 G-wagenit ja 2 Jeep Grandi.
Viimati muutis PriitV, N Nov 13, 2008 1:59 am, muudetud 1 kord kokku.
Loo võiks kirjutada pildiallkirjadena sinna galeriisse, mille isand Hulkur kolme tiimi piltidest 4X4 galeriisse üles riputas. Muidu on kole keerukas ja jube pikk. Kuidas aga seda tehniliselt lahendada, ma ei tea. Aega ju on ning kirjutamine ei ole küsimudCÄÄRFIILD kirjutas:Vabandan TURISTI teemas jälle OT ajamisest aga PRIITV ja Margus 61 äkki viitsite teha selle Venemaa Grand Turismi kohta eraldi teema- 1 korra kohta 5 koht ikka väga kõva sõna ja arvan ,et ka teistel oleks asjast huvitav lugeda.Isiklikult huvitaks ka kulud ja min varustus millega seal hakkam saaks
Varustuse, masina ettevalmistuse ja kulud oskavad tiimipäälikud paremini kirjutada, kui tõesti vastav teema teha.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
4x4AK võiks teha tõesti 2009 aasta kohta reglemendi kus kirjas, üldnõuded turist klassile:
*ketiv ülevaatus
*kehtiv liikluskindlustus
*esmaabipakk
*ohukolmnurk
*tõkiskingad
*min. 1KG kustuti
ning see, et korraldja VÕIB nõuda lisa(turva)varustust nagu:
*köis (koos mingite tehniliste prameetritega)
*latttungraud
*labidas
*2x2KG kustustid
*kiivrid
*kolme punkti turvavaööd kõigil istmetel
*ketiv ülevaatus
*kehtiv liikluskindlustus
*esmaabipakk
*ohukolmnurk
*tõkiskingad
*min. 1KG kustuti
ning see, et korraldja VÕIB nõuda lisa(turva)varustust nagu:
*köis (koos mingite tehniliste prameetritega)
*latttungraud
*labidas
*2x2KG kustustid
*kiivrid
*kolme punkti turvavaööd kõigil istmetel
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi