LauriJ kirjutas:Oro turist jäi minuteada just sellel põhjusel ära, et keegi otu oskas kuskile sellisesse kohta sõita, kuhu poleks tohtinud. Sellel aastal maaomanik enam luba ei andnud ning jälle üks tore sõit kalendrist maha tõmmatud. Kui mingi pasaga hakkama saad, siis ikkagi korraldaja vastutab (isegi kui süüdlane on teada, siis millega sa karistad teda?) Deposiidist võib väheks jääda mõnel juhul). Kolmas põhjus, miks turisti kokku tõmmatakse on, et turistis hakkasid sõitma igast portaalidega võistlusautod - nende koht on ikka võistlusrajal, mitte turistiklassis. Kindlasti oli üks põhjus veel, et turistid ei saanud aru, et võistlust ei korraldata nende jaoks - peale sõitu oli nende jaoks prioriteet, et saaks tulemusi. Kui need viibisid (nt korraldaja oli VÕISTLEJATE tulemustega ametis) siis oli kohe kisa lahti igalpool. Enne kui keegi turist pole ise mingit seiklust korraldanud, siis ärgu tulgu ajama, et see on korraldaja asi kuidas kogu see kari õigel rajal hoida - põhimõtteliselt on see võimatu ülesanne. Isegi kui on kaardile ja legendi suurelt märgitud sisenemise ja väljumise kohad, suudam mõni auto ikka kuskilt viljapõldupidi läheneda või eemalduda.
Ma soovitan oma autoga kohale tulla, mitte foorumis halada. Suure tõenäosusega pigistatakse esimene kord silm kinni ratta suuruse osas (vähemalt senimaani on pigistatud). Kui teistele pika puuga ära teed siis lihtsalt võib ees oodata disklahv, kuna ratas on liiga suur. Aga tõsi see on, et auto ehitatakse klassi jaoks vastavaks, mitte ei tehta igaleühele oma klassi. Esimene kord on kõigil sõita lastud aga tehnilises pööratakse tähelepanu puudustele.
Talvesöidul sõideti kenasti joont pidi ja minu teada polnud ühtegi jama seal. Tänapäeval saab võistlustingimustesse kirjutada seda mida tahad. Kui ikka korralik vastutus (rahaline) sisse kirjutada osavötujuhendisse ning kaardile punasega keelatud alad peale märkida ning gps jälgimine peale, on kõik vöimalik...