beginner kirjutas:Ei julenud jah nii võimsate masinatega koos tulla. Avastasin hoopis, et Astangul elavad inimesed juba sees, krt
KP10 on plaanis soojemal ajal ette võtta.
Me ei julgend kp44 võtma minna. Seda mida sa ei julgend ma ei tea
Moderaator: Moderators
beginner kirjutas:Ei julenud jah nii võimsate masinatega koos tulla. Avastasin hoopis, et Astangul elavad inimesed juba sees, krt
KP10 on plaanis soojemal ajal ette võtta.
Ländyl isegi õigus seekord.Landy kirjutas:Vaadates videot "targem annab järele":
https://www.dropbox.com/sh/74ulpo3z8uvs ... 122410.mp4
tekkis kaks küsimust
1. Mis te autot jõuga maakera sisse, mitte sealt välja vintsisite? (trossil puudus tõstenurk)
2. Kas katkes tross või kevlar?
85 kaadrist alates üks auk millest kõrval mööda sõitsiterege kirjutas:valik pilte ja klippe eilsest ka siin: https://www.dropbox.com/sh/74ulpo3z8uvs ... Ubj6a?dl=0
Just selle viimase jätsin meelega mainimata (kuna ei saanud piltidelt/videol aru, kas sobivas kohas oleks sobilik puu olnud). Kasu oleks paremale vintsimiset kindlati olnud, sest siis olek vasakule rattale tekkinud tõstejõud. Praegu toimus toore jõuga silla ja lääbade retsimine.Movistar kirjutas:Ländyl isegi õigus seekord.Landy kirjutas:Vaadates videot "targem annab järele":
https://www.dropbox.com/sh/74ulpo3z8uvs ... 122410.mp4
tekkis kaks küsimust
1. Mis te autot jõuga maakera sisse, mitte sealt välja vintsisite? (trossil puudus tõstenurk)
2. Kas katkes tross või kevlar?
Esimene põhitõde analoogsetel juhtumitel,et tross tuleb kinnitada sinna poole kumb ratas on kõrgemal.Peaks lihtsalt meelde jääma.
Antud juhul oleks pidanud paremale poole tõmbama.
selle auguga seal veits teised lood, ääred olid jääs, atv kitsaks sõidetud, ja meetrisest järsakust vaevalt seal mõni masin yles-alla saand oleks. see puht minu arvamus, plekid oleks kõik kortsus olnud...tuhkur kirjutas:85 kaadrist alates üks auk millest kõrval mööda sõitsiterege kirjutas:valik pilte ja klippe eilsest ka siin: https://www.dropbox.com/sh/74ulpo3z8uvs ... Ubj6a?dl=0
see ei ole VÄGA sügav ja KÕVA põhi on all .tasub proovida.
eks iga mees teab ise kas proovib.veits sügav ,natuke vett ja sein on ees .midagi muud elilist seal augus pole.donalds kirjutas:selle auguga seal veits teised lood, ääred olid jääs, atv kitsaks sõidetud, ja meetrisest järsakust vaevalt seal mõni masin yles-alla saand oleks. see puht minu arvamus, plekid oleks kõik kortsus olnud...tuhkur kirjutas:85 kaadrist alates üks auk millest kõrval mööda sõitsiterege kirjutas:valik pilte ja klippe eilsest ka siin: https://www.dropbox.com/sh/74ulpo3z8uvs ... Ubj6a?dl=0
see ei ole VÄGA sügav ja KÕVA põhi on all .tasub proovida.
Tegelikult tõmbasimegi alguses kõrgema ratta poole, aga nurk oli parima puuni liiga järsk ja seal läks tross esimest korda katki, pärast siis veel 2xLandy kirjutas:Vaadates videot "targem annab järele":
https://www.dropbox.com/sh/74ulpo3z8uvs ... 122410.mp4
tekkis kaks küsimust
1. Mis te autot jõuga maakera sisse, mitte sealt välja vintsisite? (trossil puudus tõstenurk)
2. Kas katkes tross või kevlar?
tagant järgi tarkus on ju täppisteadusbeginner kirjutas:Arvuti tagant on ikka hea targutada, aga kas ei mõelnud teist autot sobivama koha peale ankruks panna? Ruumi seal minumeelest on.
No krt ,keegi peab ju süüdi ka olemabeginner kirjutas:Jah, nüüd on siis jeebid süüdi.