Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st

Koht, kus saab arutada 4x4 teemadel, leppida kokku aegu, sõitude kohti ja muidu informatiivne koht / Information about different 4x4 events, safaries and adventures in Estonia and abroad.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Läheb küll väga offtopic'uks :cry:
Beast, ma ei tea kas sa oled nivat omanud või mitte ja kas sa oled proovinud sellega offroadida või võistelda. Ära unusta, et Niva põhineb LADA 01 ja 06 jupidel. Sealt ka nende jõuvarau ja vastupidavus.

Kui Toyoya Land Cruiserid oleks ka tehtud mõne sõiduauto (Näiteks Toyota Crown või celica) osadest, alaguneks nad samvõrd nagu Niva. (lisks veel vene juppide praagi koifitsent).

Siin on pildid sellest, kuidas nägi STOCK Niva kõhualune välja peale pisikest süütut safarit ( 1/10 võistlustingimustest).
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/010603/index.htm

Minu kolme aasta ponnistused on näha siin:
http://www.lahe.net/landy/niva/

Aravan, et pea kõik siin pikemat aega nivada võistelnud inimesed võivad kinnitada, et üks hetk saab sellest pidevast remontimisest võistlustel ja nende vahel siiber, sest sõita tahaks ka. :evil:

Niva suudab alati ülltada mõne uue detaili katki minekuga. Kui lääne maasturil on reeglina mõned margi kohased nõrgad kohad, siis niva AINULT neist koosnebki.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

tunnistan ausalt, ei ole nivaga sõitnud, küll aga olen retsinud lada 07 seitset ja tean, et 13 tollise rehvi ja difri lukuga võib vabalt asfaldil rehvi põletada. Ja seda vastupidavust mõtlesin ma suhteliselt. ehk siis originaal niva on ikka vastupidavam kui tõstetud niva millel suuremad rattad all. ehk siis kui nivale piisavalt väike rehv alla keerata küll ta kestab :lol: . ja ikkagi, rada autole vastavaks. aga kuna ma usaldan landy kogemust rohkem kui enda arvamust siis siinkohal vabandan teema reostamise eest lolli mõttega
:oops:
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

Landy kirjutas:Läheb küll väga offtopic'uks :cry:
Beast, ma ei tea kas sa oled nivat omanud või mitte ja kas sa oled proovinud sellega offroadida või võistelda. Ära unusta, et Niva põhineb LADA 01 ja 06 jupidel. Sealt ka nende jõuvarau ja vastupidavus.

Kui Toyoya Land Cruiserid oleks ka tehtud mõne sõiduauto (Näiteks Toyota Crown või celica) osadest, alaguneks nad samvõrd nagu Niva. (lisks veel vene juppide praagi koifitsent).

Siin on pildid sellest, kuidas nägi STOCK Niva kõhualune välja peale pisikest süütut safarit ( 1/10 võistlustingimustest).
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/010603/index.htm

Minu kolme aasta ponnistused on näha siin:
http://www.lahe.net/landy/niva/

Aravan, et pea kõik siin pikemat aega nivada võistelnud inimesed võivad kinnitada, et üks hetk saab sellest pidevast remontimisest võistlustel ja nende vahel siiber, sest sõita tahaks ka. :evil:

Niva suudab alati ülltada mõne uue detaili katki minekuga. Kui lääne maasturil on reeglina mõned margi kohased nõrgad kohad, siis niva AINULT neist koosnebki.
vaidleks vastu, tundub et sa oled niva lõhkumise peale suht mihkel ländi , ise olen ka nii mõnedki võistlused nivaga sõitnud ja nõrgaks kohaks võiks pidada vaid esisilla veoliigendeid, nivaga sõitmisel kehtib raudne reegel ...!Ära Laamenda juhtimisel ja ära pane suurt ratast alla ,siis kestab küll alguseks ja harjutamiseks, veel on võlusõnadeks :mudaaugus kui ikka pill hakkab kinni jääma siis ära raiu edasi tagasi elueest ...et äkki ikka läheb veel natuke edasi , sest siis on tulemuseks 2 valikuvarianti: hakkad vintsima või hakkad esisilda remontima...

niva on väga hea sildade käiguga masin , millega on võimalik kõvema maa näiteks risti üle künnivagude pinnasel (klaperjaht)l oliliselt kiiremini sõita kui n talasildadega cruiseriga, kuid siiski millalgi saabub siiski piir ja midagi läheb katki , seega piinata ei kannata ,mäkketõusu ei kannata, rahulikult sõita kannatab küll...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

seff kirjutas: vaidleks vastu, tundub et sa oled niva lõhkumise peale suht mihkel ländi , ise olen ka nii mõnedki võistlused nivaga sõitnud ja nõrgaks kohaks võiks pidada vaid esisilla veoliigendeid, nivaga sõitmisel kehtib raudne reegel ...!Ära Laamenda juhtimisel ja ära pane suurt ratast alla ,siis kestab küll alguseks ja harjutamiseks, veel on võlusõnadeks :mudaaugus kui ikka pill hakkab kinni jääma siis ära raiu edasi tagasi elueest ...et äkki ikka läheb veel natuke edasi , sest siis on tulemuseks 2 valikuvarianti: hakkad vintsima või hakkad esisilda remontima...
Mul oli täiesti TR1 reeglitele vastav auto ja ilmselt kõige väiksema rehviga selles klassis. Originaal 176/R16 asemel sai pandud maksimaalne Nivale ilma modimata alla minev rehv - 205/80 R16 . Muid muudatusi ei tehtud.
Lammutaja ka pole, kuid ära sai remonditud ja vahetatud kolme aasta jooksul:

Rooliratta vahetus
Tagumised vedrude vahetus
Tagumumised amordide vahetus
Esimesed piduriklotside vahetus
Esisilla kummipukside vahetus
Esimeste pooltelege tolmukatete vahetus
Mootoriõli ja filtrite vahetus
Esisilla žarniiride vahetus
Esimeste vedrude vahetus
Esimetse amortide vahetus
Tagaumise vasak piduri mansetid
Esimeste kardaaniristide vahetus (parantuse tüüp)
Kõikide rooliotsete ja paraleelvarda vahetus
Pendelhoova ja ajami vahetus
Summuti keevitus
Pidurite häälestus
Esisilla reguleerimine
Esimese parempoolse vedru vahetus
Roolikarbis lõtku reguleerimine
Esimese parempoolse rattalaagri pingutamine
Tagumumised amortide tagasivahetus
Pika ja vasku keskmise rektiivvarda vahetus
Rektiivvarda pukside vahetus
Turvavaööde vahetus
Istmete kinnitused+keevitus
Roolikronsteini keevitus
Elektritööd
Generaatori harjade vahetus
Esilatrenate elemantide vahetus
Pidurivõimendi vaakumvooliku vahetus
Käigukasti ja sildade õil vahetus
Zarbiiride määrimine
Kõrvalistuja ukseanduri vahetus
Käsipiduri anduri vahetus-remont
Pandud 2 lühikest kasut. rektiivvarrast
Rektiivvarrastele tugevduste keevitamine
Tagumumised amordide vahetus
Bensiinipaagi kütuseanduri vahetus
Tagumiste kardaaniristide määrimine
tagumised amordid 2tk+puksid vahetus
bensiinipaagis kütuse anduri kontroll
Roolisambal signaalinupu klemm needimine
Käsipiduri trossi pingutamine
Tagumiste rektiiv ja paralleelvarrastele tugevduste keevitamine
Käigukasti kinnituste lõdvestamine ja taaspimgutamine
Esim. paremp. rattalaagri vahetus
Tagum. Pidurivooliku ja kolmiku vahetus
Käsipiduri trossi vahetus
Generaatori harjade vahetus
Mootoriõli ja filtrite vahetus
Tagakardaani silma keevitus
Tagumise kardaaniristi vahetus
Juhiistme kronstaeinide keevitus
Esimese premp. Poolassi otsa vahetus
tagurdustule anduri vahetus
Küttesüsteemi kraani vahetus
Tagumise kojamhe varre vahetus
keti leevendi (talla) keevitus ja pingutus
Spidiomeetri ajami korrastus vahekastis
Geneka laagrite ja mähise vahetus
paremp. Esilaterna ja pirni vahetus
laadimisrelee vahetus
Esimeste piduriklotside vahetus
Tagumise vasaku pidurisiklindi mansetide vahetus
Juhipoolse suure peegli pigaldus, ukselukkude vahetus
Mootori vahetus
Mootoriõli, jahutusvedeliku, Ventika rihma vahetus
mootori keti ja keti leevndi ning talla vahetus
Jahutussüteemis lekke kõrvaldamine
Kompressiooni mõõtmine silindrites
Mootoripatjade pingutus
Esipidurite häälestus ja silindrite töökorda seadmine
Zarniiride määrimine
Esimeste pidurisilndrite plokid(supportid) vahetatud
Keretööd ja korrosjooni tõrje
Tagum. Pidurite remont (uued trumlid, ja silinder)
Klapisääre tihendite vahetus
Sarniirid 4tk, Poolassi kaitsekumm 2tk +plastmass
esim. vasak, tagum. premp. Rattalaager
sillaõli vahetus
Tagumine paremp. pidurisilinder
Jagaja kaas, kontaktid, rootor+Karburaatori osad
Esimese parempoolse rattalaagri vahetus
Generaatori vahetus
Geneka dioodsilla vahetus
Geneka vahetus
esitule element, pirn
taga paremp.laagri, k.kasti ja vaghekasti õli vhetus
emim kardaani nuudid keevitatud
pasuna klemm, tagum. vasak amordi kronsa keevitatud
kardaaniristid määritsd, sill õlid kontrollitud
Rttarumm v., esidifri laafri tihendi kompl., määrded
Vahekasti patjade va kk.kasti muhvi vahetus
vaheksti padja korondteini vahetus
rehevide balanseerimine
Tagumiste reaktiivvrraste pukside vahetus
Stange/konksu kinnituse keevitamine kere külge
Praoga vahekasti padja kronsteini vahetus.
Kolin esisillaskõrvaldamine, esitfri flasi kinnitamine
Rooliotsad paremp+varras, siuri remont, veermiku puksid
Tagumised lühikesed reaktiivvardad+vahetus, esisilla kolina likvideerimine
Õli vahtus, mootoris, tagasillas, vahekastis +mootori filtrid
esidiffri parem pooltelje simmer, tagumine parem pooltelg (kasutatud
vahetatud vahekast(kasutatud)
tagumise reaktiivvarda kinnitus polt(teine tagavaraks kaasa)
pooltelje laager +puks+tihend(varuks)
Esiratta laagreid/simmerid (paremp.)
Tagasilltala vahetus
Spidomeetri trossi vahetus
jagaja laagri keevitus, kütuse filter, karapa puhstus-häälestus
Tagasillal prempoolse vedrutalrdiku keevitus , Pidurite timmimine.
generaatori vahetus
geneka harjade vahetus
Mootori kett pingutatud, pinguti ja leevendi vahetus
Karterikaitse ja mootori kaiste plekkidele uued kinnitused
Kaitseraua sirutus ja nurgatuveduse keevitus
Vintsi hooldus ja freespooli käigu parandus
Juhi istme seljatoe kinnituse prandus
Rekvtiivvarda kronsteini vahetus-tugevdus, v.tag. Piduritoru vahetus
Pidurite regul., sillaõlide vahetus,
pikkade reaktiivvrraste pukside vahetus.
Vintslsile uus konks ja trossi ots
pikkade reaktiivvrraste pukside vahetus(honda civic).
pikkade reaktiivvrraste pukside vahetus(honda civic puksid).
Kaitseraua sirutus ja nurgatuveduse keevitus
Kereplekkide sirutus (premp. Esimene nurk)
Karburaatori puhastus, häälestus
Haakekonks vajab tugevduskeevitusi
Tulede regulatsioon
Kapoti lukustumehhanism (vahetus ja kapoti hingede sirutus
Vintsi freespooli puhastus
Esikardaani paigaldus (Izewski spetsiaal!)
Summuti kalmbrite kinnituste keevitus
Pidurisilinder tagumine, peremp. Suuporti Vedrud,
Rehvid Isa Turbo Sahara 205/80 R16 montaz
Vaheksti dfri simmeri, tagdifri simmeri vahetus.Summutile uued kinnitused ja prandus.
Esikradaani vahetus,k.kasti tala lõikamine,pidurite häälestus, pidurisilindrite vahetsu taga
Kardaanisristide vahetus taga.karburaatori häälestus
Esimes premp. Poolassi vahetus,vasku esimese rattalaagri vahetus
Ued tagumised piduriklotsid, premp. tagumise supporti vedrude vahetus, pidurite häälestus
Jagaja ja süüte häälestus, esislla ja k.kasti õlidevahetus
Käsipiduri trossi kinnituse remont, tagumise kradaaniristi vahetus,karpa häälestus
Siduri vahetius, rektiivvarraste kinnitused, esisilla reguleerimine ja hooldustööd


niva on väga hea sildade käiguga masin , millega on võimalik kõvema maa näiteks risti üle künnivagude pinnasel (klaperjaht)l oliliselt kiiremini sõita kui n talasildadega cruiseriga, kuid siiski millalgi saabub siiski piir ja midagi läheb katki , seega piinata ei kannata ,mäkketõusu ei kannata, rahulikult sõita kannatab küll...
Tagasilla tala läks kohe kõveraks ja sildade kinnitused ei kestnud ka teab mis kaua (vaata eelmist postitust). Esisild püsis õnneks silma suuremate remontideta . (Ükd korrd hüppas pooltelg püsikiirusliigendist välja)
Viimati muutis Landy, L Okt 20, 2007 8:27 pm, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Hakka või uskuma, et Niva on töökindel masin :roll:
Meil ootab enne igat sõitu seina peal nimekiri paarikümnest teha vajavast tööst.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

Landy kirjutas:
seff kirjutas: vaidleks vastu, tundub et sa oled niva lõhkumise peale suht mihkel ländi , ise olen ka nii mõnedki võistlused nivaga sõitnud ja nõrgaks kohaks võiks pidada vaid esisilla veoliigendeid, nivaga sõitmisel kehtib raudne reegel ...!Ära Laamenda juhtimisel ja ära pane suurt ratast alla ,siis kestab küll alguseks ja harjutamiseks, veel on võlusõnadeks :mudaaugus kui ikka pill hakkab kinni jääma siis ära raiu edasi tagasi elueest ...et äkki ikka läheb veel natuke edasi , sest siis on tulemuseks 2 valikuvarianti: hakkad vintsima või hakkad esisilda remontima...[/quote
Mul oli täiesti TR1 reeglitele vastav auto ja ilmslet kõige väiksema rehviga selles klassis. Originaal 176/R16 asemel sai pandud maksimaalne Nivale ilam modimata alla mineva rehv 205/80 R16 . Muid muudatusi ei tehtud.
Lammutaja ka pole, kuid ära sai remonditud ja vahetatud kolme aasta jooksul:

Rooliratta vahetus
Tagumised vedrude vahetus
Tagumumised amordide vahetus
Esimesed piduriklotside vahetus
Esisilla kummipukside vahetus
Esimeste pooltelege tolmukatete vahetus
Mootoriõli ja filtrite vahetus
Esisilla ¾arniiride vahetus
Esimeste vedrude vahetus
Esimetse amortide vahetus
Tagaumise vasak piduri mansetid
Esimeste kardaaniristide vahetus (parantuse tüüp)
Kõikide rooliotsete ja paraleelvarda vahetus
Pendelhoova ja ajami vahetus
Summuti keevitus
Pidurite häälestus
Esisilla reguleerimine
Esimese parempoolse vedru vahetus
Roolikarbis lõtku reguleerimine
Esimese parempoolse rattalaagri pingutamine
Tagumumised amortide tagasivahetus
Pika ja vasku keskmise rektiivvarda vahetus
Rektiivvarda pukside vahetus
Turvavaööde vahetus
Istmete kinnitused+keevitus
Roolikronsteini keevitus
Elektritööd
Generaatori harjade vahetus
Esilatrenate elemantide vahetus
Pidurivõimendi vaakumvooliku vahetus
Käigukasti ja sildade õil vahetus
Zarbiiride määrimine
Kõrvalistuja ukseanduri vahetus
Käsipiduri anduri vahetus-remont
Pandud 2 lühikest kasut. rektiivvarrast
Rektiivvarrastele tugevduste keevitamine
Tagumumised amordide vahetus
Bensiinipaagi kütuseanduri vahetus
Tagumiste kardaaniristide määrimine
tagumised amordid 2tk+puksid vahetus
bensiinipaagis kütuse anduri kontroll
Roolisambal signaalinupu klemm needimine
Käsipiduri trossi pingutamine
Tagumiste rektiiv ja paralleelvarrastele tugevduste keevitamine
Käigukasti kinnituste lõdvestamine ja taaspimgutamine
Esim. paremp. rattalaagri vahetus
Tagum. Pidurivooliku ja kolmiku vahetus
Käsipiduri trossi vahetus
Generaatori harjade vahetus
Mootoriõli ja filtrite vahetus
Tagakardaani silma keevitus
Tagumise kardaaniristi vahetus
Juhiistme kronstaeinide keevitus
Esimese premp. Poolassi otsa vahetus
tagurdustule anduri vahetus
Küttesüsteemi kraani vahetus
Tagumise kojamhe varre vahetus
keti leevendi (talla) keevitus ja pingutus
Spidiomeetri ajami korrastus vahekastis
Geneka laagrite ja mähise vahetus
paremp. Esilaterna ja pirni vahetus
laadimisrelee vahetus
Esimeste piduriklotside vahetus
Tagumise vasaku pidurisiklindi mansetide vahetus
Juhipoolse suure peegli pigaldus, ukselukkude vahetus
Mootori vahetus
Mootoriõli, jahutusvedeliku, Ventika rihma vahetus
mootori keti ja keti leevndi ning talla vahetus
Jahutussüteemis lekke kõrvaldamine
Kompressiooni mõõtmine silindrites
Mootoripatjade pingutus
Esipidurite häälestus ja silindrite töökorda seadmine
Zarniiride määrimine
Esimeste pidurisilndrite plokid(supportid) vahetatud
Keretööd ja korrosjooni tõrje
Tagum. Pidurite remont (uued trumlid, ja silinder)
Klapisääre tihendite vahetus
Sarniirid 4tk, Poolassi kaitsekumm 2tk +plastmass
esim. vasak, tagum. premp. Rattalaager
sillaõli vahetus
Tagumine paremp. pidurisilinder
Jagaja kaas, kontaktid, rootor+Karburaatori osad
Esimese parempoolse rattalaagri vahetus
Generaatori vahetus
Geneka dioodsilla vahetus
Geneka vahetus
esitule element, pirn
taga paremp.laagri, k.kasti ja vaghekasti õli vhetus
emim kardaani nuudid keevitatud
pasuna klemm, tagum. vasak amordi kronsa keevitatud
kardaaniristid määritsd, sill õlid kontrollitud
Rttarumm v., esidifri laafri tihendi kompl., määrded
Vahekasti patjade va kk.kasti muhvi vahetus
vaheksti padja korondteini vahetus
rehevide balanseerimine
Tagumiste reaktiivvrraste pukside vahetus
Stange/konksu kinnituse keevitamine kere külge
Praoga vahekasti padja kronsteini vahetus.
Kolin esisillaskõrvaldamine, esitfri flasi kinnitamine
Rooliotsad paremp+varras, siuri remont, veermiku puksid
Tagumised lühikesed reaktiivvardad+vahetus, esisilla kolina likvideerimine
Õli vahtus, mootoris, tagasillas, vahekastis +mootori filtrid
esidiffri parem pooltelje simmer, tagumine parem pooltelg (kasutatud
vahetatud vahekast(kasutatud)
tagumise reaktiivvarda kinnitus polt(teine tagavaraks kaasa)
pooltelje laager +puks+tihend(varuks)
Esiratta laagreid/simmerid (paremp.)
Tagasilltala vahetus
Spidomeetri trossi vahetus
jagaja laagri keevitus, kütuse filter, karapa puhstus-häälestus
Tagasillal prempoolse vedrutalrdiku keevitus , Pidurite timmimine.
generaatori vahetus
geneka harjade vahetus
Mootori kett pingutatud, pinguti ja leevendi vahetus
Karterikaitse ja mootori kaiste plekkidele uued kinnitused
Kaitseraua sirutus ja nurgatuveduse keevitus
Vintsi hooldus ja freespooli käigu parandus
Juhi istme seljatoe kinnituse prandus
Rekvtiivvarda kronsteini vahetus-tugevdus, v.tag. Piduritoru vahetus
Pidurite regul., sillaõlide vahetus,
pikkade reaktiivvrraste pukside vahetus.
Vintslsile uus konks ja trossi ots
pikkade reaktiivvrraste pukside vahetus(honda civic).
pikkade reaktiivvrraste pukside vahetus(honda civic puksid).
Kaitseraua sirutus ja nurgatuveduse keevitus
Kereplekkide sirutus (premp. Esimene nurk)
Karburaatori puhastus, häälestus
Haakekonks vajab tugevduskeevitusi
Tulede regulatsioon
Kapoti lukustumehhanism (vahetus ja kapoti hingede sirutus
Vintsi freespooli puhastus
Esikardaani paigaldus (Izewski spetsiaal!)
Summuti kalmbrite kinnituste keevitus
Pidurisilinder tagumine, peremp. Suuporti Vedrud,
Rehvid Isa Turbo Sahara 205/80 R16 montaz
Vaheksti dfri simmeri, tagdifri simmeri vahetus.Summutile uued kinnitused ja prandus.
Esikradaani vahetus,k.kasti tala lõikamine,pidurite häälestus, pidurisilindrite vahetsu taga
Kardaanisristide vahetus taga.karburaatori häälestus
Esimes premp. Poolassi vahetus,vasku esimese rattalaagri vahetus
Ued tagumised piduriklotsid, premp. tagumise supporti vedrude vahetus, pidurite häälestus
Jagaja ja süüte häälestus, esislla ja k.kasti õlidevahetus
Käsipiduri trossi kinnituse remont, tagumise kradaaniristi vahetus,karpa häälestus
Siduri vahetius, rektiivvarraste kinnitused, esisilla reguleerimine ja hooldustööd


niva on väga hea sildade käiguga masin , millega on võimalik kõvema maa näiteks risti üle künnivagude pinnasel (klaperjaht)l oliliselt kiiremini sõita kui n talasildadega cruiseriga, kuid siiski millalgi saabub siiski piir ja midagi läheb katki , seega piinata ei kannata ,mäkketõusu ei kannata, rahulikult sõita kannatab küll...
Tagasilla tala läks kohe kõveraks ja sildade kinnitused ei kestnud ka teab mis kaua (vaata eelmist postitust). Esisild püsis õnneks silma suuremate remontideta . (Ükd korrd hüppas pooltelg püsikiirusliigendist välja)
kustuta nüüd sellest nimekirjast ära igasugused õlivahetused ja määrimised mis tuleb teha nagunii kõikided maasturitel kogu aeg ja tihti, siis maha ka igast pidurite remondid , nagunii pidritorud katki koguaeg lähevad ja pärast vaja regullida vaata siis ei jäägi enam niipalju osade vahetusi järgi...
paistab et sa oled päris heas korras masina valinud millega sõitma minna ...


muide oled unustanud vist listist akukasti keevitamise :)
Daniil
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: L Okt 20, 2007 4:51 pm

Postitus Postitas Daniil »

Landy: Ära unusta, et Niva põhineb LADA 01 ja 06 jupidel. Sealt ka nende jõuvarau ja vastupidavus.

Ei tea küll ühtegi neliveolist 01 ega 06. Isegi esiveoliseid 01 ega 06 pole kohanud. Kui nüüd sama jõud, mis jõuab tagasillale - jägada suures järgus pooleks ja pool suunata esisillale, siis ...4/2=...

See polegi oluline. Tai´l oli vist teemat alustades vähe teine mõte kui Landy saavutuste üle arutada. Ta ju ei uurinud, et kes ei taha enam Nivaga võistelda ja kes kunagi pole Nivaga sõitnud ja kes kunagi ei hakka Nivaga sõitama ??
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

Daniil kirjutas:Landy: Ära unusta, et Niva põhineb LADA 01 ja 06 jupidel. Sealt ka nende jõuvarau ja vastupidavus.

Ei tea küll ühtegi neliveolist 01 ega 06. Isegi esiveoliseid 01 ega 06 pole kohanud. Kui nüüd sama jõud, mis jõuab tagasillale - jägada suures järgus pooleks ja pool suunata esisillale, siis ...4/2=...

See polegi oluline. Tai´l oli vist teemat alustades vähe teine mõte kui Landy saavutuste üle arutada. Ta ju ei uurinud, et kes ei taha enam Nivaga võistelda ja kes kunagi pole Nivaga sõitnud ja kes kunagi ei hakka Nivaga sõitama ??
vaata teema pealkirja ..
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

landy nimekirjas on ikka väga palju asju, mis oleks tulnud teha suvalise niivõrd vana maasturi juures. aga tuleb meeles hoida, et nival on need jupid ikka väga odavad ja kergesti vahetatavad. omast kogemusest võin öelda et tagasild on nõrk ka tagaveolisel ladal--see tuleb lihtsalt üle keevitada(päev tööd , keevitaja ja 10 klassi õpilase oskused on vajalikud). ka vardad saab valmistada näiteks tollisest 2mm seinaga nelikanttorust. Kui isand Landy soovib võin ma talle mõni päev näidata kuidas tava lada tugevaks on tehtud.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

seff kirjutas:[kustuta nüüd sellest nimekirjast ära igasugused õlivahetused ja määrimised mis tuleb teha nagunii kõikided maasturitel kogu aeg ja tihti, siis maha ka igast pidurite remondid , nagunii pidritorud katki koguaeg lähevad ja pärast vaja regullida vaata siis ei jäägi enam niipalju osade vahetusi järgi...
paistab et sa oled päris heas korras masina valinud millega sõitma minna ...
muide oled unustanud vist listist akukasti keevitamise :)
Oh, sealt on ära jäänud veel üks mootori vahetus ja üks mootori kapitaalremont. Kome aastaga läks kolm mootorit.
See auto kogu aeg kolises ja krigises. Pukse läks ka linnasõidu pihukaupa ja genakid läks vist sele ja jooksul kokku 5 tk.

Oleksin pidanud kopeerima tööd siia koos teostamise kuupäevadega.
Siis oleksid näinud, et see maisn oli KOGU AEG remondis ja kui ta seda ei olnud, siis ta ootas seda. Lihtsam oleks olund kokku lugeda päevad, mil temaga sõites mõnd muret või häda päevavalgele ei tulnud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Beast kirjutas:Kui isand Landy soovib võin ma talle mõni päev näidata kuidas tava lada tugevaks on tehtud.
Kuule, lõpuks sai pea kõik võimaalik ära tugevdatud ja üle keevitatud (niipalju, kui TR1 treeglid seda lubasid).
Sellest hoolimata saime 2005 Ernasõidu rajal olles jagu:
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... mage50.htm
rekiivvarda kännust,

Päris sellist
http://www.lahe.net/landy/nivamees/
5-se või kaheksasematerjaliga üle tehtud tanki ka ei tajaks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Daniil kirjutas:Landy: Ära unusta, et Niva põhineb LADA 01 ja 06 jupidel. Sealt ka nende jõuvarau ja vastupidavus.

Ei tea küll ühtegi neliveolist 01 ega 06. Isegi esiveoliseid 01 ega 06 pole kohanud. Kui nüüd sama jõud, mis jõuab tagasillale - jägada suures järgus pooleks ja pool suunata esisillale, siis ...4/2=...
Asi pole selles, kuidas selle j LADA mootori jüudu jagatakse.
Asi selles, et need jupid on Fiati inseneerid 1964. aastal projekteerinud tagaveolise Fiat 124 jaoks, mille all 145/60 R13 asfaldi rehv.
Need pisikesed detailid pole algselet projekteeritud sellist mahvi saama.

Paljud entusiastid on siiski loobunud Nivasse raha matmisest:
*Landy - http://www.lahe.net/landy/niva/
*Lendaorav - http://www.pesapaik.pri.ee/
*Shrek - http://www.4x4shrek.pri.ee/
*Dosisletalis - http://www.dosisletalis4x4.ee/
Võite kõigilt neilt küsida, miks loobusite ja vastus on üsna ühene- ei kesta!

Ainukesena on kaardile jäänud oma moditud autoga:
Nivamees- http://www.lahe.net/landy/nivamees/

Kui keegi nii hirmasti tahab end ohverdada, siis jumala eest- palun sõitke Nivaga võidu! :twisted:
Viimati muutis Landy, L Okt 20, 2007 8:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Landy kirjutas: Kome aastaga läks kolm mootorit.
Võrrimees sai siin poole aastaga kolmest mootorist jagu, Lada mootor kestab siis ju tunduvalt paremini kui Jeebu oma :twisted:
MItte et ma nüüd oma Jeepi tahaks Niva vastu vahetada...
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

ära nüüd pahanda Landy, aga just sellist tanki ma mõtlesingi. minu kogemus ladaga siiamaani on, et kõik mis pole enda tehtud laguneb...
Daniil
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: L Okt 20, 2007 4:51 pm

Postitus Postitas Daniil »

Jah...ega ma uustulnukana siin foorumis ei lootnudki palju poolehoidu saada aga selle foorumi pikaaegse lugejana ei saanud ma enam paljudest asjadest aru .
Kui nüüd Tai topicut lugesin, mõtlesin kaasa lüüa.
Seffile niipalju,et lugesin pealkirja uuesti läbi, kopin siia ka:
TR-0 ehk Niva-liiga heietused...
TR-0 –pole vist siiani harrastatud…?
Niva liiga…pole vist siiani harrastatud ?
Vähemalt mina pole foorumis lugenud, et sellisei asju kuskil läbi viidaks.
Kas Tai tõesti tahtis teada, mida katkisel Nival on võimalik remontida ? Kahtlen väga ?
OK …Ländy ebaõnnestumised Nivaga on arusaadavad – kehv auto.
Aga tema Def ?? Kas seal jäi palju asju tegemata , mis Nival tehtud sai või on see ka halb auto ? Ma ei usu !!!
Ehk on Landyl võimalik siia Defi rem.listi lisada ???
Kellele sa Landy ennast Defi roolis ohverdasid ?

Landyle: Ma polnu aastal 1964 Fiat 124 sünni juures, ega osak öelda selle kohta midagi.
Muide – lihtsalt huvi pärast, millal esimene Def 90 tehti ??
Fiatist …tean et sarnaste Ladadega sõideti ka rallit, väga edukalt , Õunpuu , Ohu, Rüütel, Tammeka ja teised.
Samad mootorid ja kastid olid Estonia vormelitel - vist läbi aegade. Täna on Nival peal 1,7 liitrine pritsung – oluline samm edasi .
Miks kirjutan, sest Nivaga on sõidetud ja mõlgutatud ka võistlemise mõtet , kas ta tõesti on nii halb, et …Tean, et ilma remontimata ei saa.
Kui nüüd sinu loetletud timid ka kinnitaks , et nende edu jäi ainult Niva kehva kvaliteedi taha , siis olen nõus – auto ei kõlba metsa.
Samas näitavad paberid , et Ladogal 2006 oli Niva TR 1´s vist viies ( ei viitsi järgi vaadata ).

Tegelikult arvan, et selline “ igamehesari” võiks ju olla. Odavamad autod : Nivad , UAZid, võib olla teised ka. Vints võiks ju ikka olla aga tavalised ( lukkudeta ) sillad.
Kas neile viitsitakse rada teha on muidugi iseasi.
Vasta

Mine “4x4 üritused / 4x4 events”