1. leht 2-st

Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: K Jaan 15, 2014 3:07 pm
Postitas toilu
Tere

Sooviks infot ,et kuidas oleks mõistlik kas jätta 24v või teha ringi 12v. Probleemiks on see ,et on aretatud vahele Merzedes Benz 3.0D 65kw mootor - kus starter ja genekas on 12v aga volvo süsteem on 24v.
Kus võiks saada Tallinnas rooliotsad vahetada või oskab keegi soovitada muid rooliotsasid , mis sobiks 1:1'ele?

Toilu

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: K Jaan 15, 2014 5:30 pm
Postitas Puucoy
Ise sama dilemma ees ja olen mõtelnud säilitada 24v süsteemi vähem peavalu ja talvine käivitus lihtsam geneka vaataks kasvõi veokate valikust mõne pasliku aga starteriga ei tea veel peab vaatama ise vahin BMW 3,0td kilovatti on seal miskit 140 kw. kanti ja pööret ka piisavalt kas ka sobib pean veel mõtlema. Mu enda 303-l on küll hetkel 12v süsteem aga antud mootorile starteri saadavus suht keeruline (originaal). Aga varsti olen samas hädas.

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: K Jaan 15, 2014 6:47 pm
Postitas helar
Kui 12 V jätta siis vaja kojamehe mootor(id?) vahetada. Salongi ventikas. Mõned pirnid. Muud nagu hetkel pähe ei tule.
Mina teeks ringi. Vints ka odavam. Tulevikus kuivem ja muretum. Mul moogil oli 2 süsteemi peal. Igavene ikaldus.
Huvi pärast piilun homme rooliotste kohapealt oma katalooge- vaatame mis välja koorub :D

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: K Jaan 15, 2014 7:18 pm
Postitas uputaja
A mis seal halada? Gene vahetad miski suvaka väikeveoki oma vastu. Starteri võid rahumeeli 12v jätta. Jube ilusti veab selle rõved OM617 käima. Läbi ei põle- proovitud ja toimib.

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: N Jaan 16, 2014 8:41 am
Postitas toilu
uputaja kirjutas:A mis seal halada? Gene vahetad miski suvaka väikeveoki oma vastu. Starteri võid rahumeeli 12v jätta. Jube ilusti veab selle rõved OM617 käima. Läbi ei põle- proovitud ja toimib.
Hetkel ongi nii ,et 2 akut ja ühe akupealt on 12v starterini ,et see käima minna ja pärast on tehtud 2 akust edasi 24v... Eks tuleb tõsiselt mõelda küll mis ja kuidas teha.

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: N Jaan 16, 2014 11:32 am
Postitas isakene
toilu kirjutas: Hetkel ongi nii ,et 2 akut ja ühe akupealt on 12v starterini ,et see käima minna ja pärast on tehtud 2 akust edasi 24v... Eks tuleb tõsiselt mõelda küll mis ja kuidas teha.
See ühe aku pealt 12V võib akud jube kiiresti ära tappa. Isegi ainult autoraadiole ühe aku pealt voolu võtmine on paari kuuga aku ära mõrvanud.
See, millest uputaja räägib, et annad 24V 12V starterile otse peale, võib täiesti tõsi olla. Ma kasutasin Belarus traktoril sama valemit, 6 aastat kestis. :)

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: N Jaan 16, 2014 11:10 pm
Postitas Tegija
Pigem 24v . Mis juhtub, juhtub see, et aegajalt vahetad starteri sidurit. Käivitada ei tohi pikalt. Kui mootor korras eitohiks probleeme olla. Ainult gene teine. Tuleks vahetada ka starteri tõmbekas. Neid sobivaid peaks leiduma.. Ja kindlasti võidad niiöelda tarbijate võimsuses. Pinge suurem võimsus sama amperaasi juures väiksem. juhtmed peenemad jne.
Kui 12v siis vahetusse pirnid, näidikud, releed(hetkel ei tulegi rohkem meelde, kuna gene ja starter nagunii 12v). Kaotad võimsuses, ehk juhtmete läbilaskes.

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: R Jaan 17, 2014 8:43 am
Postitas Taavi_C303
Vaakumsolenoidid on ka vaja ehk vahetada. Kiire 4x4 jaoks.

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: L Jaan 18, 2014 9:15 am
Postitas klem
Diisli eelsüüteküünlad?

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: L Jaan 18, 2014 10:29 am
Postitas tarmo
klem kirjutas:Diisli eelsüüteküünlad?
Need vast saab paarikaupa jadasse panna?

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: L Jaan 18, 2014 11:07 am
Postitas heeringas
tarmo kirjutas:
klem kirjutas:Diisli eelsüüteküünlad?
Need vast saab paarikaupa jadasse panna?
Siis tuleks ühe küünls korpus plokist isoleerida.
Ega vist ikka hästi ei saa.

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: L Jaan 18, 2014 2:42 pm
Postitas klem
5 tk hästi paaridesse ei jagu jah. OM617 jaoks on väidetavalt olemas ka 24v eelsüüteküünlad, kui keegi leiab koodi/tarnija ja hind on mõistlik, oleks isegi huvitatud.

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: K Jaan 22, 2014 12:42 am
Postitas klem
klem kirjutas:5 tk hästi paaridesse ei jagu jah. OM617 jaoks on väidetavalt olemas ka 24v eelsüüteküünlad, kui keegi leiab koodi/tarnija ja hind on mõistlik, oleks isegi huvitatud.
Paistab, et BOSCH 0 250 200 064 võiks sobida.

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: K Jaan 22, 2014 3:21 pm
Postitas toilu
klem kirjutas:
klem kirjutas:5 tk hästi paaridesse ei jagu jah. OM617 jaoks on väidetavalt olemas ka 24v eelsüüteküünlad, kui keegi leiab koodi/tarnija ja hind on mõistlik, oleks isegi huvitatud.
Paistab, et BOSCH 0 250 200 064 võiks sobida.
Klem suured tänud info eest:)

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

Postitatud: K Jaan 22, 2014 6:25 pm
Postitas klem
toilu kirjutas:
klem kirjutas:
klem kirjutas:5 tk hästi paaridesse ei jagu jah. OM617 jaoks on väidetavalt olemas ka 24v eelsüüteküünlad, kui keegi leiab koodi/tarnija ja hind on mõistlik, oleks isegi huvitatud.
Paistab, et BOSCH 0 250 200 064 võiks sobida.
Klem suured tänud info eest:)
Proovi järgi ja anna teada. Mul Mogi peal OM617 turbo ja sama küsimus, likvideeriks hea meelega aku pealt otse veetud 12V ära.


k.