Volvo TGB11 elektrisüsteem

Nii 4x4 kui 6x6 Volvodele

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
toilu
I live off from the mud
Postitusi: 3237
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:35 am
Asukoht: Tallinn

Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas toilu » K Jaan 15, 2014 3:07 pm

Tere

Sooviks infot ,et kuidas oleks mõistlik kas jätta 24v või teha ringi 12v. Probleemiks on see ,et on aretatud vahele Merzedes Benz 3.0D 65kw mootor - kus starter ja genekas on 12v aga volvo süsteem on 24v.
Kus võiks saada Tallinnas rooliotsad vahetada või oskab keegi soovitada muid rooliotsasid , mis sobiks 1:1'ele?

Toilu
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
Kasutaja avatar
Puucoy
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 123
Liitunud: L Dets 01, 2012 11:37 am
Asukoht: Jäneda L-Virumaa
Kontakt:

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas Puucoy » K Jaan 15, 2014 5:30 pm

Ise sama dilemma ees ja olen mõtelnud säilitada 24v süsteemi vähem peavalu ja talvine käivitus lihtsam geneka vaataks kasvõi veokate valikust mõne pasliku aga starteriga ei tea veel peab vaatama ise vahin BMW 3,0td kilovatti on seal miskit 140 kw. kanti ja pööret ka piisavalt kas ka sobib pean veel mõtlema. Mu enda 303-l on küll hetkel 12v süsteem aga antud mootorile starteri saadavus suht keeruline (originaal). Aga varsti olen samas hädas.
Arvamus on nagu p....e igaühel on oma.
Nissan Patrol 3,3 td 84a.
Volvo C 303 3,0 b 78a.
Volkswagen Transporter syncro 2,5 td 98a.
MB Sprinter 4x4 2,2 2004a.
Sõidan millega tahan.
+372 51 38983
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2231
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas helar » K Jaan 15, 2014 6:47 pm

Kui 12 V jätta siis vaja kojamehe mootor(id?) vahetada. Salongi ventikas. Mõned pirnid. Muud nagu hetkel pähe ei tule.
Mina teeks ringi. Vints ka odavam. Tulevikus kuivem ja muretum. Mul moogil oli 2 süsteemi peal. Igavene ikaldus.
Huvi pärast piilun homme rooliotste kohapealt oma katalooge- vaatame mis välja koorub :D
Treg.
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 3836
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas uputaja » K Jaan 15, 2014 7:18 pm

A mis seal halada? Gene vahetad miski suvaka väikeveoki oma vastu. Starteri võid rahumeeli 12v jätta. Jube ilusti veab selle rõved OM617 käima. Läbi ei põle- proovitud ja toimib.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.


Peale kasvab uus põlvkond- ilma käteta IT- offrooderid
Kasutaja avatar
toilu
I live off from the mud
Postitusi: 3237
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:35 am
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas toilu » N Jaan 16, 2014 8:41 am

uputaja kirjutas:A mis seal halada? Gene vahetad miski suvaka väikeveoki oma vastu. Starteri võid rahumeeli 12v jätta. Jube ilusti veab selle rõved OM617 käima. Läbi ei põle- proovitud ja toimib.

Hetkel ongi nii ,et 2 akut ja ühe akupealt on 12v starterini ,et see käima minna ja pärast on tehtud 2 akust edasi 24v... Eks tuleb tõsiselt mõelda küll mis ja kuidas teha.
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1709
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas isakene » N Jaan 16, 2014 11:32 am

toilu kirjutas:Hetkel ongi nii ,et 2 akut ja ühe akupealt on 12v starterini ,et see käima minna ja pärast on tehtud 2 akust edasi 24v... Eks tuleb tõsiselt mõelda küll mis ja kuidas teha.


See ühe aku pealt 12V võib akud jube kiiresti ära tappa. Isegi ainult autoraadiole ühe aku pealt voolu võtmine on paari kuuga aku ära mõrvanud.
See, millest uputaja räägib, et annad 24V 12V starterile otse peale, võib täiesti tõsi olla. Ma kasutasin Belarus traktoril sama valemit, 6 aastat kestis. :)
Patrol, Pajero, Trooper, Sportage kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 453
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas Tegija » N Jaan 16, 2014 11:10 pm

Pigem 24v . Mis juhtub, juhtub see, et aegajalt vahetad starteri sidurit. Käivitada ei tohi pikalt. Kui mootor korras eitohiks probleeme olla. Ainult gene teine. Tuleks vahetada ka starteri tõmbekas. Neid sobivaid peaks leiduma.. Ja kindlasti võidad niiöelda tarbijate võimsuses. Pinge suurem võimsus sama amperaasi juures väiksem. juhtmed peenemad jne.
Kui 12v siis vahetusse pirnid, näidikud, releed(hetkel ei tulegi rohkem meelde, kuna gene ja starter nagunii 12v). Kaotad võimsuses, ehk juhtmete läbilaskes.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Kasutaja avatar
Taavi_C303
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas Taavi_C303 » R Jaan 17, 2014 8:43 am

Vaakumsolenoidid on ka vaja ehk vahetada. Kiire 4x4 jaoks.
klem
Mudder
Postitusi: 96
Liitunud: E Dets 08, 2008 10:53 am

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas klem » L Jaan 18, 2014 9:15 am

Diisli eelsüüteküünlad?
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5072
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas tarmo » L Jaan 18, 2014 10:29 am

klem kirjutas:Diisli eelsüüteküünlad?

Need vast saab paarikaupa jadasse panna?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700
LC200/V8
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 541
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas heeringas » L Jaan 18, 2014 11:07 am

tarmo kirjutas:
klem kirjutas:Diisli eelsüüteküünlad?

Need vast saab paarikaupa jadasse panna?


Siis tuleks ühe küünls korpus plokist isoleerida.
Ega vist ikka hästi ei saa.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
klem
Mudder
Postitusi: 96
Liitunud: E Dets 08, 2008 10:53 am

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas klem » L Jaan 18, 2014 2:42 pm

5 tk hästi paaridesse ei jagu jah. OM617 jaoks on väidetavalt olemas ka 24v eelsüüteküünlad, kui keegi leiab koodi/tarnija ja hind on mõistlik, oleks isegi huvitatud.
klem
Mudder
Postitusi: 96
Liitunud: E Dets 08, 2008 10:53 am

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas klem » K Jaan 22, 2014 12:42 am

klem kirjutas:5 tk hästi paaridesse ei jagu jah. OM617 jaoks on väidetavalt olemas ka 24v eelsüüteküünlad, kui keegi leiab koodi/tarnija ja hind on mõistlik, oleks isegi huvitatud.


Paistab, et BOSCH 0 250 200 064 võiks sobida.
Kasutaja avatar
toilu
I live off from the mud
Postitusi: 3237
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:35 am
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas toilu » K Jaan 22, 2014 3:21 pm

klem kirjutas:
klem kirjutas:5 tk hästi paaridesse ei jagu jah. OM617 jaoks on väidetavalt olemas ka 24v eelsüüteküünlad, kui keegi leiab koodi/tarnija ja hind on mõistlik, oleks isegi huvitatud.


Paistab, et BOSCH 0 250 200 064 võiks sobida.


Klem suured tänud info eest:)
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
klem
Mudder
Postitusi: 96
Liitunud: E Dets 08, 2008 10:53 am

Re: Volvo TGB11 elektrisüsteem

PostitusPostitas klem » K Jaan 22, 2014 6:25 pm

toilu kirjutas:
klem kirjutas:
klem kirjutas:5 tk hästi paaridesse ei jagu jah. OM617 jaoks on väidetavalt olemas ka 24v eelsüüteküünlad, kui keegi leiab koodi/tarnija ja hind on mõistlik, oleks isegi huvitatud.


Paistab, et BOSCH 0 250 200 064 võiks sobida.


Klem suured tänud info eest:)


Proovi järgi ja anna teada. Mul Mogi peal OM617 turbo ja sama küsimus, likvideeriks hea meelega aku pealt otse veetud 12V ära.


k.

Mine “Volvo”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline