1. leht 1-st

L3314 siduriajamist

Postitatud: T Sept 20, 2011 11:42 pm
Postitas mrali
Olen viimastel aastatel veidi proovinud hoolt kanda selle masina eest, ent viimatisel nädalavahetusel liikumine osutus võimatuks, kuna - siduripedaali käik jube lühike (1-2 cm), käigud lähevad sisse vaid, kui vahekast neutraalis. Muud sümptomid viitasid, et siduri peasilindris kummimansetid sees otsas ja õhk peasilindris olemas. Siduri peasilinder sel Girlingi toode (kahjuks endal elektroonilisel kujul olevatest L3314 ja Pltgb 903 juhenditest ei selgu, kas see ka originaal).

Küsiks Laplanderite alal kogenumatelt praegu - a - kas on olnud kogemusi siduri peasilindri sisu asendamisega (mõistlik oleks masina varsti 45 a vanuse tõttu vast ka töösilinder seest üle käia ning kui jah, kust võiks juppe uurida või - b - on kogemusi mingite asendussilindritega teistelt markidelt (siit foorumist leidsin nt ju näite, kus C202-le Audi pidurivõim ja peasilinder peale läks)?

Info eest tänades,
MR

Re: L3314 siduriajamist

Postitatud: K Sept 21, 2011 11:14 pm
Postitas Volvoman
Üks mansett sobis VAZ2108 oma,aga ma ei mäleta,kas töösilindri või peasilindri oma.
Kunagi ühest vene juppide poest valisin originaali järgi.

Re: L3314 siduriajamist

Postitatud: L Sept 24, 2011 10:29 pm
Postitas Taavi_C303
Kahjuks ei mäleta enam, mille töösilinder enda omale läks. Igatahes oli see kas mosse või lada. Natukene tuli silindrit treipingis ringi teha aga paika istus ja töötab siiamaani. Peasilindriga pole siiamaani probleeme olnud. See siis C202 kohta.