L3314 siduriajamist

Nii 4x4 kui 6x6 Volvodele

Moderaatorid: hulkur, Moderators

mrali
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: T Sept 20, 2011 11:15 pm
Asukoht: Tallinn, Taebla, vahel ka mujal
Kontakt:

L3314 siduriajamist

PostitusPostitas mrali » T Sept 20, 2011 11:42 pm

Olen viimastel aastatel veidi proovinud hoolt kanda selle masina eest, ent viimatisel nädalavahetusel liikumine osutus võimatuks, kuna - siduripedaali käik jube lühike (1-2 cm), käigud lähevad sisse vaid, kui vahekast neutraalis. Muud sümptomid viitasid, et siduri peasilindris kummimansetid sees otsas ja õhk peasilindris olemas. Siduri peasilinder sel Girlingi toode (kahjuks endal elektroonilisel kujul olevatest L3314 ja Pltgb 903 juhenditest ei selgu, kas see ka originaal).

Küsiks Laplanderite alal kogenumatelt praegu - a - kas on olnud kogemusi siduri peasilindri sisu asendamisega (mõistlik oleks masina varsti 45 a vanuse tõttu vast ka töösilinder seest üle käia ning kui jah, kust võiks juppe uurida või - b - on kogemusi mingite asendussilindritega teistelt markidelt (siit foorumist leidsin nt ju näite, kus C202-le Audi pidurivõim ja peasilinder peale läks)?

Info eest tänades,
MR
Volvoman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: E Juun 28, 2004 9:38 pm

Re: L3314 siduriajamist

PostitusPostitas Volvoman » K Sept 21, 2011 11:14 pm

Üks mansett sobis VAZ2108 oma,aga ma ei mäleta,kas töösilindri või peasilindri oma.
Kunagi ühest vene juppide poest valisin originaali järgi.
Kasutaja avatar
Taavi_C303
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: L3314 siduriajamist

PostitusPostitas Taavi_C303 » L Sept 24, 2011 10:29 pm

Kahjuks ei mäleta enam, mille töösilinder enda omale läks. Igatahes oli see kas mosse või lada. Natukene tuli silindrit treipingis ringi teha aga paika istus ja töötab siiamaani. Peasilindriga pole siiamaani probleeme olnud. See siis C202 kohta.

Mine “Volvo”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline