Diiselmootoriga C303.

Nii 4x4 kui 6x6 Volvodele

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Mina ikkagist soovitaksin minna SD33T peale - see üldiselt nii hea mootor, et väänet esineb seal ikka väga-väga harva
tartuoffroad.ee
5581340
Ten
Fitting 38"
Postitusi: 228
Liitunud: K Mai 13, 2009 11:37 pm
Asukoht: Valgejõe

Postitus Postitas Ten »

Kuuerattaline ta mul ongi aga mina ei ole alla 27,2l sajale kuidagi saanud.Muidugi enamus sõite metsas mitte asfaldil.100 või nõks rohkem läheb välja küll aga siis tahaks ise välja kolima hakata.Eks sel kiirusel hakkavad rehvid,kastid ja kõik muu häält rohkem tegema.Muidu olen saanud mootori ilusti tööle, sahiseb vaikselt.Süütele ehitasin vahele elektron lüliti peale seda kadus ära kontaktide pidev põlemine ja mootor töötab rahulikult.Küünlad mis olid enne tihti mustad ja tatised,eriti kui lasid pikalt tühikäigul käia on nüüd lumivalged nagu poest.

Nüüd võimalikust diisli paigaldusest.Tulen just metsast.Käisime sõbra kahesillalisega loomadele lisasööta viimas.Ring oli umbes 10km. Poolteist tundi,pool paaki bensiini jubedalt piinatud mootor ja tagasi me olimegi jahimajas.Sellest manna taolisest lumest läbi pressides tundsid,et jõudu on puudu.
Landy äkki viitsid korra veel lahti seletada 200 td ja300td andmed ja millistele autodele neid paigaldati.Patroli andmed ka ilusad, välja arvatud kaal.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Türgili õige mõte,minu arvamustest võite lugeda eelnevatest postitustest .
Meil endil plaanis see teostada mingil hetkiel!!
Proto
53951597
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Ma soovitaks kah SD33T mootorit. Jõudu(väänet) on tõesti palju , turbo hakkab alt otsast kohe puhuma, Minu enda jaoks oli see huvitava, et minu persetunnetuse järgi liigub see mootor samahästi või isegi paremini kui Toyota 92 kw , 3,0TD

Inglisesaiasid ma küll Volvoga ei ristaks, tükk Jaapanirauda on kindlalt parem, kui see saareriigikonserv.

Nüüd Länid võtab hoo üles ja hakkab kiitma kui hea on ländrõver.

Just minu 2 kopikat .

Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Ten
Fitting 38"
Postitusi: 228
Liitunud: K Mai 13, 2009 11:37 pm
Asukoht: Valgejõe

Postitus Postitas Ten »

Huvi SD33T vastu siis tekitatud.Nüüd tahan teda oma silmaga näha ja käega katsuda.Nagu aru saanud olen on tegu lihtsa mootoriga,pumba klapile pinge peale ja tuld.Ei mingit õhu mõõtmist ega tahma uurimist.
Kas teadjad oskavad öelda nende saadavust meie turul ja hinnaklassi?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ten kirjutas:Huvi SD33T vastu siis tekitatud.Nüüd tahan teda oma silmaga näha ja käega katsuda.Nagu aru saanud olen on tegu lihtsa mootoriga,pumba klapile pinge peale ja tuld.Ei mingit õhu mõõtmist ega tahma uurimist.
Kas teadjad oskavad öelda nende saadavust meie turul ja hinnaklassi?
Klappi juhib tegelikult elektirimootori otsas olev ekstsentrik - selle võib kah rahumeeli minema visata ja panna asja tööle nii, et suretus on salongist trossiga
Saadavus = naid ikka jagub
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Postitus Postitas runn »

Mootor mootoriks, aga kui sa tahad ainult patroli mootoriga piirduda siis ..... :?:
Volvo käimakotti sidurikoda läheb pooleks selle mootori raskuse all ja kast ei kannata sellist momenti pikalt.
Teiseks on see mootor laiem ja ei mahu originaali asemele. :roll:
Saab paigaldada kogu kupatust(mootor, kast, vahekast) Laiuselt mahub suht täpselt raami vahele aga originaal väljalaske kolle ja turbo vahele tuleb vahetükk või esi iste muutub 15 cm kitsamaks. :wink:
Lihtsus on näiline elektrijuhtmetega pead veits ikka mässama ja voolikutega ka 8)
Kes ei proovi ei sa ka teada kas on nii või ei.
Mina paigaldaks oma autole VW 2.5tdi R5 koos automaat kastiga mis on Volvo vahekasti otsas. Õkonoomne piisavalt võimsust ja ei pea kangitama.
See on minu isiklik hetke seisu(iste)koht 8)
Toorkuks Volvo 855 või VW LT mõlemad tagavedused ja Rootsi odavad.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Ten kirjutas:Huvi SD33T vastu siis tekitatud.Nüüd tahan teda oma silmaga näha ja käega katsuda.Nagu aru saanud olen on tegu lihtsa mootoriga,pumba klapile pinge peale ja tuld.Ei mingit õhu mõõtmist ega tahma uurimist.
Kas teadjad oskavad öelda nende saadavust meie turul ja hinnaklassi?
Ma laupäeval Valgejõel, saad uurida ja puurida palju tahad :wink: Sul peaks mu nr ju olema.

Hinna koha pealt niipalju, et pmst komplektse mootori saab 4,5-6k eest k'tte. Ise ostsin ilma gene ja starterita 4,5 raha eest.
Kui antud moto kasutusele läheks, siis oleks mõistlik kasutada trolli 5kkasti koos vahekastiga.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Ten
Fitting 38"
Postitusi: 228
Liitunud: K Mai 13, 2009 11:37 pm
Asukoht: Valgejõe

Postitus Postitas Ten »

Tean,et üks soomlane on paigaldanud VW2,4TD koos automaadiga + volvo vahekast.Kurtis ainult,et mootor tuli liiga esisilla peale kuna tahtis vahekasti jätta vana koha peale.Mootori andmeid vaadates on nagu vähe tagasiminek?Samas kirjutab,et kütuse kulu 15-16 liitrit sajale.Aga kui ütled,et Volvo 855 või LT pealt leiab 2,5TD siis uurin kindlasti.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

uputaja kirjutas:Ma soovitaks kah SD33T mootorit. Jõudu(väänet) on tõesti palju , turbo hakkab alt otsast kohe puhuma, Minu enda jaoks oli see huvitava, et minu persetunnetuse järgi liigub see mootor samahästi või isegi paremini kui Toyota 92 kw , 3,0TD

Inglisesaiasid ma küll Volvoga ei ristaks, tükk Jaapanirauda on kindlalt parem, kui see saareriigikonserv.

Nüüd Länid võtab hoo üles ja hakkab kiitma kui hea on ländrõver.

Just minu 2 kopikat .

Andres
Ka minu persetunne ütleb,et Patroli 3,3 TD on oluliselt võimsam kui Toikari 3,0 TD ehhki numbri räägivad teist keelt. Olen mõlemiga sõitnud(mõlemad nö.järgi aidatud) ja minumeelest on 3,3 td-l rohkem jõudu autot edasi viia.
Kui see mootor sinna vahele panna siis mõistlik oleks seda teha koos orig.kasti ja vahekastiga.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Movistar kirjutas:Ka minu persetunne ütleb,et Patroli 3,3 TD on oluliselt võimsam kui Toikari 3,0 TD ehhki numbri räägivad teist keelt.
Mis pöörete juures ja mis Nm sel Toyota 3L max pöördemoment on ?
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

MahviaDeTyrk kirjutas:
Movistar kirjutas:Ka minu persetunne ütleb,et Patroli 3,3 TD on oluliselt võimsam kui Toikari 3,0 TD ehhki numbri räägivad teist keelt.
Mis pöörete juures ja mis Nm sel Toyota 3L max pöördemoment on ?
Kui kütet ja turborõhku nö.peale keerata siis need numbrid muutuvad ja ilma dünota ei tea neid nagunii keegi.
Ei mäleta Toyota momenti peast,kuid netist ei ole seda vist keeruline leida.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Postitus Postitas runn »

2.4 td on R6 ja suht ... enamus neist on otsa sõidetud. Sama pikk kui MB 3.0TD.
Patroli mootori pagaldusel jäi esisilla ja rihmaseibi vahele 2...3cm ja tagumine vahetoru läka 15cm taha poole.
Kõigest on ka pildi materjal, enne kui otsustad SD33T kasuks võin mõned pildid saata. :)
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Üks oluline asi on äramärkimata jäänud, et üks on maasturimootor teine aga mingi sõiduauto/pakiauto huiavinka, mis pole mõeldud selleks, et : Oih sõitsin keeva motoga paar kilti ja kallan vee sisse tagasi ja sõidan edasi.

To runn: Teeme katse- ilma veeta volkar vs Patrol. pakun enda autot testiks, kuna diisli asemele läheb V8 8)
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Taavi_C303
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Taavi_C303 »

runn kirjutas:2.4 td on R6 ja suht ... enamus neist on otsa sõidetud. Sama pikk kui MB 3.0TD.
Patroli mootori pagaldusel jäi esisilla ja rihmaseibi vahele 2...3cm ja tagumine vahetoru läka 15cm taha poole.
Kõigest on ka pildi materjal, enne kui otsustad SD33T kasuks võin mõned pildid saata. :)
VW 2.4 td on ikka R5 mitte R6. Juhul kui jutt ikka VW mootorist oli. VAG grupp pole minuteada elusees R6 katlaid teinud.
Vasta

Mine “Volvo”