Diiselmootoriga C303.
Moderaatorid: hulkur, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Kuuerattaline ta mul ongi aga mina ei ole alla 27,2l sajale kuidagi saanud.Muidugi enamus sõite metsas mitte asfaldil.100 või nõks rohkem läheb välja küll aga siis tahaks ise välja kolima hakata.Eks sel kiirusel hakkavad rehvid,kastid ja kõik muu häält rohkem tegema.Muidu olen saanud mootori ilusti tööle, sahiseb vaikselt.Süütele ehitasin vahele elektron lüliti peale seda kadus ära kontaktide pidev põlemine ja mootor töötab rahulikult.Küünlad mis olid enne tihti mustad ja tatised,eriti kui lasid pikalt tühikäigul käia on nüüd lumivalged nagu poest.
Nüüd võimalikust diisli paigaldusest.Tulen just metsast.Käisime sõbra kahesillalisega loomadele lisasööta viimas.Ring oli umbes 10km. Poolteist tundi,pool paaki bensiini jubedalt piinatud mootor ja tagasi me olimegi jahimajas.Sellest manna taolisest lumest läbi pressides tundsid,et jõudu on puudu.
Landy äkki viitsid korra veel lahti seletada 200 td ja300td andmed ja millistele autodele neid paigaldati.Patroli andmed ka ilusad, välja arvatud kaal.
Nüüd võimalikust diisli paigaldusest.Tulen just metsast.Käisime sõbra kahesillalisega loomadele lisasööta viimas.Ring oli umbes 10km. Poolteist tundi,pool paaki bensiini jubedalt piinatud mootor ja tagasi me olimegi jahimajas.Sellest manna taolisest lumest läbi pressides tundsid,et jõudu on puudu.
Landy äkki viitsid korra veel lahti seletada 200 td ja300td andmed ja millistele autodele neid paigaldati.Patroli andmed ka ilusad, välja arvatud kaal.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Ma soovitaks kah SD33T mootorit. Jõudu(väänet) on tõesti palju , turbo hakkab alt otsast kohe puhuma, Minu enda jaoks oli see huvitava, et minu persetunnetuse järgi liigub see mootor samahästi või isegi paremini kui Toyota 92 kw , 3,0TD
Inglisesaiasid ma küll Volvoga ei ristaks, tükk Jaapanirauda on kindlalt parem, kui see saareriigikonserv.
Nüüd Länid võtab hoo üles ja hakkab kiitma kui hea on ländrõver.
Just minu 2 kopikat .
Andres
Inglisesaiasid ma küll Volvoga ei ristaks, tükk Jaapanirauda on kindlalt parem, kui see saareriigikonserv.
Nüüd Länid võtab hoo üles ja hakkab kiitma kui hea on ländrõver.
Just minu 2 kopikat .
Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Klappi juhib tegelikult elektirimootori otsas olev ekstsentrik - selle võib kah rahumeeli minema visata ja panna asja tööle nii, et suretus on salongist trossigaTen kirjutas:Huvi SD33T vastu siis tekitatud.Nüüd tahan teda oma silmaga näha ja käega katsuda.Nagu aru saanud olen on tegu lihtsa mootoriga,pumba klapile pinge peale ja tuld.Ei mingit õhu mõõtmist ega tahma uurimist.
Kas teadjad oskavad öelda nende saadavust meie turul ja hinnaklassi?
Saadavus = naid ikka jagub
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Mootor mootoriks, aga kui sa tahad ainult patroli mootoriga piirduda siis .....
Volvo käimakotti sidurikoda läheb pooleks selle mootori raskuse all ja kast ei kannata sellist momenti pikalt.
Teiseks on see mootor laiem ja ei mahu originaali asemele.
Saab paigaldada kogu kupatust(mootor, kast, vahekast) Laiuselt mahub suht täpselt raami vahele aga originaal väljalaske kolle ja turbo vahele tuleb vahetükk või esi iste muutub 15 cm kitsamaks.
Lihtsus on näiline elektrijuhtmetega pead veits ikka mässama ja voolikutega ka
Kes ei proovi ei sa ka teada kas on nii või ei.
Mina paigaldaks oma autole VW 2.5tdi R5 koos automaat kastiga mis on Volvo vahekasti otsas. Õkonoomne piisavalt võimsust ja ei pea kangitama.
See on minu isiklik hetke seisu(iste)koht
Toorkuks Volvo 855 või VW LT mõlemad tagavedused ja Rootsi odavad.
Volvo käimakotti sidurikoda läheb pooleks selle mootori raskuse all ja kast ei kannata sellist momenti pikalt.
Teiseks on see mootor laiem ja ei mahu originaali asemele.
Saab paigaldada kogu kupatust(mootor, kast, vahekast) Laiuselt mahub suht täpselt raami vahele aga originaal väljalaske kolle ja turbo vahele tuleb vahetükk või esi iste muutub 15 cm kitsamaks.
Lihtsus on näiline elektrijuhtmetega pead veits ikka mässama ja voolikutega ka
Kes ei proovi ei sa ka teada kas on nii või ei.
Mina paigaldaks oma autole VW 2.5tdi R5 koos automaat kastiga mis on Volvo vahekasti otsas. Õkonoomne piisavalt võimsust ja ei pea kangitama.
See on minu isiklik hetke seisu(iste)koht
Toorkuks Volvo 855 või VW LT mõlemad tagavedused ja Rootsi odavad.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Ma laupäeval Valgejõel, saad uurida ja puurida palju tahad Sul peaks mu nr ju olema.Ten kirjutas:Huvi SD33T vastu siis tekitatud.Nüüd tahan teda oma silmaga näha ja käega katsuda.Nagu aru saanud olen on tegu lihtsa mootoriga,pumba klapile pinge peale ja tuld.Ei mingit õhu mõõtmist ega tahma uurimist.
Kas teadjad oskavad öelda nende saadavust meie turul ja hinnaklassi?
Hinna koha pealt niipalju, et pmst komplektse mootori saab 4,5-6k eest k'tte. Ise ostsin ilma gene ja starterita 4,5 raha eest.
Kui antud moto kasutusele läheks, siis oleks mõistlik kasutada trolli 5kkasti koos vahekastiga.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Tean,et üks soomlane on paigaldanud VW2,4TD koos automaadiga + volvo vahekast.Kurtis ainult,et mootor tuli liiga esisilla peale kuna tahtis vahekasti jätta vana koha peale.Mootori andmeid vaadates on nagu vähe tagasiminek?Samas kirjutab,et kütuse kulu 15-16 liitrit sajale.Aga kui ütled,et Volvo 855 või LT pealt leiab 2,5TD siis uurin kindlasti.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ka minu persetunne ütleb,et Patroli 3,3 TD on oluliselt võimsam kui Toikari 3,0 TD ehhki numbri räägivad teist keelt. Olen mõlemiga sõitnud(mõlemad nö.järgi aidatud) ja minumeelest on 3,3 td-l rohkem jõudu autot edasi viia.uputaja kirjutas:Ma soovitaks kah SD33T mootorit. Jõudu(väänet) on tõesti palju , turbo hakkab alt otsast kohe puhuma, Minu enda jaoks oli see huvitava, et minu persetunnetuse järgi liigub see mootor samahästi või isegi paremini kui Toyota 92 kw , 3,0TD
Inglisesaiasid ma küll Volvoga ei ristaks, tükk Jaapanirauda on kindlalt parem, kui see saareriigikonserv.
Nüüd Länid võtab hoo üles ja hakkab kiitma kui hea on ländrõver.
Just minu 2 kopikat .
Andres
Kui see mootor sinna vahele panna siis mõistlik oleks seda teha koos orig.kasti ja vahekastiga.
HM Racing Team
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui kütet ja turborõhku nö.peale keerata siis need numbrid muutuvad ja ilma dünota ei tea neid nagunii keegi.MahviaDeTyrk kirjutas:Mis pöörete juures ja mis Nm sel Toyota 3L max pöördemoment on ?Movistar kirjutas:Ka minu persetunne ütleb,et Patroli 3,3 TD on oluliselt võimsam kui Toikari 3,0 TD ehhki numbri räägivad teist keelt.
Ei mäleta Toyota momenti peast,kuid netist ei ole seda vist keeruline leida.
HM Racing Team
2.4 td on R6 ja suht ... enamus neist on otsa sõidetud. Sama pikk kui MB 3.0TD.
Patroli mootori pagaldusel jäi esisilla ja rihmaseibi vahele 2...3cm ja tagumine vahetoru läka 15cm taha poole.
Kõigest on ka pildi materjal, enne kui otsustad SD33T kasuks võin mõned pildid saata.
Patroli mootori pagaldusel jäi esisilla ja rihmaseibi vahele 2...3cm ja tagumine vahetoru läka 15cm taha poole.
Kõigest on ka pildi materjal, enne kui otsustad SD33T kasuks võin mõned pildid saata.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Üks oluline asi on äramärkimata jäänud, et üks on maasturimootor teine aga mingi sõiduauto/pakiauto huiavinka, mis pole mõeldud selleks, et : Oih sõitsin keeva motoga paar kilti ja kallan vee sisse tagasi ja sõidan edasi.
To runn: Teeme katse- ilma veeta volkar vs Patrol. pakun enda autot testiks, kuna diisli asemele läheb V8
To runn: Teeme katse- ilma veeta volkar vs Patrol. pakun enda autot testiks, kuna diisli asemele läheb V8
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- Taavi_C303
- Mudder
- Postitusi: 99
- Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
- Asukoht: Kuressaare
VW 2.4 td on ikka R5 mitte R6. Juhul kui jutt ikka VW mootorist oli. VAG grupp pole minuteada elusees R6 katlaid teinud.runn kirjutas:2.4 td on R6 ja suht ... enamus neist on otsa sõidetud. Sama pikk kui MB 3.0TD.
Patroli mootori pagaldusel jäi esisilla ja rihmaseibi vahele 2...3cm ja tagumine vahetoru läka 15cm taha poole.
Kõigest on ka pildi materjal, enne kui otsustad SD33T kasuks võin mõned pildid saata.