Diiselmootoriga C303.

Nii 4x4 kui 6x6 Volvodele

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ten kirjutas: Landy äkki viitsid korra veel lahti seletada 200 td ja300td andmed ja millistele autodele neid paigaldati.
Land Rover-i mootoritest:
http://www.landrover.ee/index.php?optio ... Itemid=115
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_engines

Kui 300Tdi mootorile intercooler peale panna, siis hakkavad hoopis teised tuuled puhuma. :twisted:
Eestis vähemlat ühel autol on. See on vinge , kuidas sihuke masin liigub!
Viimati muutis Landy, K Veebr 17, 2010 10:00 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

??? Sedasama 2,4td paigaldati ju transporterite ja muudele nõmedustele. Igatahes tasub sellesta saksa pasast kaauge kaarega mööda käija, kuna need motod ja kastid ei ole inimlikud st lagunevad nagu värdjad.
sorri et min suhtumine selline, aga tööalane kokkupuude üleüldise saksa tehnikaga pikk ja sellest ka säärane suhtumine. Vähemal hoiab leiva laual.

Terv Junga
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Taavi_C303
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: T Aug 23, 2005 4:48 pm
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas Taavi_C303 »

Lihtsalt teema arenduseks. Juhul, kui keegi tahaks kasutada audi R5 2.5tdi katelt, siis sinna otsa peaks 1:1 istuma nt S4 peal kasutatav käigukast. Kui keskdiffer kinni keevitada ja esidiffrit mitte kasutada, siis kast ise on täitsa korralik. Muidugi on ta pikk kui soolikas ja volvo puhul ma ei usu, et oleks mõtekas kasutada. Mujal aga miks mitte. Antud kast ei lagune ka teiselpool 500hj/nm piiri isegi, kui startida asfaldil piirajast. Kus täpselt see piir jookseb, ei oska keegi õelda. Sõber kasutab igapäevaselt 600hj/700nm ja siiamaani pole jagu saanud. Kui väga teemast mõõda, kustutage ära :D Aga kuna siit see mootor läbi käis, mõtlesin et pakuks sinna ka midagi otsa.
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Postitus Postitas runn »

Mootor ei ole mõeldud sõitma ilma mahladeta. :!:
Vahe on lihtsalt milline kauem kestab, malm plokk ja kaan kestab aga kaalub. Samas võiks (peaks) ehitada autot nii et vedelikud ikka oma kohale jäävad :idea: :idea:
Ja ega see patroli pea ikka nii pommikindel ka ole.
Asja tuum : Volvole on lihtsam paigaldada mootorit millel kollektorid paremas küljes(reisija pool), sest originaal mootor on...15 cm juhi poole nihutatud. :wink:
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Kui 300Tdi mootorile intercooler peale panna, siis hakkavad hoopis teised tuuled puhuma.
Eestis vähemlat ühel autol on. See on vinge , kuidas sihuke masin liigub!
Ma võin vihje anda, neid masinaid on eestis päris mitu, millel õhujahuti peal on.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Ten
Fitting 38"
Postitusi: 228
Liitunud: K Mai 13, 2009 11:37 pm
Asukoht: Valgejõe

Postitus Postitas Ten »

Panen üles mõned pildid ühe rootsi mehe tegemistest.
MB 300TD vaheplaat ja muu SMT-lt. kast,vahekast Volvo.Ehitas 2006a.
Pilt
Mees on ehitanud raadioputkast ilusa toa.
Pilt
Ja nüüd uus ümberehitus.Vist peaks olema MB270+ZF S4-18 automaat.Vahekast on volvo,mis on vahekasti ja kasti vahel ai saanud aru.
Pilt
Pilt
Lisaks on tehtud kabiin üles tõstetavaks,et mootorile lihtsamini ligi pääseks ja veel palju muud huvitavat.Ümberetustest on palju fotomaterjali.Keda huvitab, otsige
üles rootsi foorum Terrängbil. net.
Ten
Fitting 38"
Postitusi: 228
Liitunud: K Mai 13, 2009 11:37 pm
Asukoht: Valgejõe

Postitus Postitas Ten »

Teeks vahepeal väikese kokkuvõtte.
Neil,kes kirjutasid Volvo sildadega autodest on kindlasti õigus aga ei saa seda võtta võrdluseks Volvo mootori vahetusel.Paigaldada teisele autole Volvo sillad või mahutada Volvole teine mootor või kogu koplekt on kaks eri asja.
Ise kaldun pooldama Runni pakutut.Tean,et ta on seda tööd teinud oma kätega ja teab täpselt millest räägib.Kindlasti kaalun veel kõiki variante ja äkki tuleb veel midagi tarka ja kasulikku,nii et kirjutage.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2863
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Kui oleks valida, millise mootoriga metsas kulgeda, valiksin MB aeglase vabalthingava otsepritsediisli (3,8 ja 4,0 R4 või samade mootorite R6 d, kasutati ka Unimogidel). Kirjutagu andmed mida iganes, pöördrmoment on nendel üsna käsilematu. Antud teemas jääb ta kindlasti kõrgeks lärmakaks ja raskeks. Saksa sõidukamootorite modifikatsionnid (s.h. VW eelpõlemiskambritega 2,4 R6, olen seda peaaegu 10a. remontinud, sõitude vahel, kuigi liigub normaalselt) jätaks kõrvale (kabiini all olevat mootorit on jube tülikas remontida ja osade odavus on samasugune müüt kui "saksa kvaliteet"). LR 300TDI iseenesest hea mootor (Landy, kas neid on ka vahejahutita?) aga turboviide kipub maastikul häirima. Ehk tasuks uurida Perkinsi mudelivalikut ja andmeid, peaks vanade tõstukite pealt täitsa saada olema, suhteliselt pommikindlad ja jupid ühed odavamatest (kannataks enne paigaldust korralik remont teha). Deutzi mootor oleks ka hea valik aga nende osadega keerulisem.
See jutt siis mootoritest, millega isiklik kogemus.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Volvo”