1. leht 1-st

Lapplanderi esisilla küsimused

Postitatud: L Apr 16, 2005 11:19 pm
Postitas Volvoman
Tegu väikese lapplanderi esisillaga.
Vaja on kahest sillast üks kokku saada.
Kui võtta ühe silla seest differ ja taldrik ja tõsta need teise silda,kas siis ongi vahetatud või peab veel midagi tegema,et teo ja taldrku hambumine õigesti jookseks?
Millist õli oleks mõistlik sildades kasutada?
Millist määret ja kui palju tuleks poolassi liigenditesse panna?

Martin

Re: Lapplanderi esisilla küsimused

Postitatud: P Apr 17, 2005 1:07 pm
Postitas jr
Volvoman kirjutas:Tegu väikese lapplanderi esisillaga.
Vaja on kahest sillast üks kokku saada.
Kui võtta ühe silla seest differ ja taldrik ja tõsta need teise silda,kas siis ongi vahetatud või peab veel midagi tegema,et teo ja taldrku hambumine õigesti jookseks?
Millist õli oleks mõistlik sildades kasutada?
Millist määret ja kui palju tuleks poolassi liigenditesse panna?

Martin
1. Kui sillad on täpselt samad, siis ehk saadki üks ühele ümber tõsta. Kindlasti vaata teo hambumist taldrikusse ja veendu ka selles, et teo lõtk taldriku suhtes oleks normaalne. Tavaliselt on lõtk juba siis OK, kui tigu on pandud ilusti taldriku suhtes jooksma. Kontrollida saad sedasi:
a) Märgista taldrikul üks koht hammaste peal värviga ära
b) Pane differ kokku ja keera üks tiir taldrikule peale
c) Võta differ lahti ja vaata kuidas on tigu taldriku suhtes jooksnud, värvitud koht on nüüd teo poolt üle käidud ja sinna oma jälje jätnud. Normaalne on, kui teo hambumine toimub keset taldriku hammast. Umbes sedasi:
Pilt

Kui sellist hambumist ei ole, siis tuleb kas taldrikut või tigu laagri vaheseibidega ühele või teisele poole reguleerida. Seibe peaks iga treial oskama teha.

Samas peab ka vaatama seda, et sa taldrikut liiga kinni ei poo korpusesse või siis vastupidi liiga lõdvaks teda ei jäta. Patrolil andis raamat konkreetsed jõud njuutonites, millega peab tigu peale paigaldamist ringi käima ja sama käis ka taldriku kohta.

2. Usun, et GL-4 õli on sinna hea küll, kui just LSD difriga tegemist pole.

3. Poolassides kasutada Liitiumi baasil tehtud määret. Panna niipalju kui mahub. Patrolil läheb näiteks kaks tuubi ühe poolassi peale ära kui hoolikalt panna. Terve munakas tuleb määret ikka täis toppida.

Postitatud: K Apr 20, 2005 10:25 pm
Postitas Volvoman
Sai nüüd sild kokku pandud.Differ läks sisse päris raskelt.Keerates käib ringi küll,aga mingit lõtku ei ole.Peaks võtma taldriku poolse laagri alt paar seibi ära,aga kuidas selle laagri kätte saab?Nii suurt serva ei ole,kuhu tõmmitsa taha saaks.Lüüa ka ei saa,taldriku kinnitus jääb ette.Mis teha?

Postitatud: K Mai 23, 2007 12:19 am
Postitas sigaelmar
Oman Volvo L3315te ja seda teemat lugedes tekkis küsimus, kust ma tean kas mul on LSD differ või mitte? Praegu panin esi ja tagasilda GL5te aga äkki vale õli sees ja ei ole veel hilja see vahetada. Ise ei ole oma autot saanud väljast vaadata aga teised on õelnud, et edaspidi mudas sõites käivad kõik rattad ringi, tagurdades vaid 1 ratas silla kohta.

Postitatud: K Mai 23, 2007 8:42 pm
Postitas jussike
sigaelmar kirjutas:Oman Volvo L3315te ja seda teemat lugedes tekkis küsimus, kust ma tean kas mul on LSD differ või mitte? Praegu panin esi ja tagasilda GL5te aga äkki vale õli sees ja ei ole veel hilja see vahetada. Ise ei ole oma autot saanud väljast vaadata aga teised on õelnud, et edaspidi mudas sõites käivad kõik rattad ringi, tagurdades vaid 1 ratas silla kohta.
Tere.Kui keegi pole seda enne sint vahetand siis peaks ees olema tavaline ja taga
libisev.Selline oli Rootsis kuni 1967a. valmistatud Volvodel.Kui Ungaris valmistatud masinetel olid tavalised.Aga kuna tegu militar tehnikaga võib esineda erandeid.
Kontrollida saad lihtsalt käigukast vabale üks esiratas üles.Tavalise tiffriga pöörleb ratas vabalt.Libiseva LSD differi jaoks oleks jõuõlga vaja suurendada.Kui midagi veel võid helistada 5652474 Jussike.('8)')
Cool

Postitatud: R Mai 25, 2007 3:30 pm
Postitas sigaelmar
Ei olnud libisevat :roll:

Postitatud: R Mai 25, 2007 8:32 pm
Postitas jussike
sigaelmar kirjutas:Ei olnud libisevat :roll:

Tere!Aga taga?

Postitatud: R Mai 25, 2007 10:54 pm
Postitas sigaelmar
Taga ei olnudki, eest ei hakanud üldse proovima. 40 aastat vanal autol muidugi kunagi võis olla libisev, siis ei ole temast lihtsalt järel enam midagi.

Postitatud: L Mai 26, 2007 2:42 pm
Postitas jussike
sigaelmar kirjutas:Taga ei olnudki, eest ei hakanud üldse proovima. 40 aastat vanal autol muidugi kunagi võis olla libisev, siis ei ole temast lihtsalt järel enam midagi.
Tere! Minul 65 aasta väljasõit ja toimib ilusti .Kuid kui taga on libisev aga vale õli, on tulemus 0.Tõsta mõlemad üles,kontrolli.Üldiselt on sinna sisse võimalik
ka uusi kettaid tellida.