Arutlus 2.5 vs 2.8 frontera diislid
Moderaatorid: Landy, Moderators
Arutlus 2.5 vs 2.8 frontera diislid
Tekkis selline huvitav küsimus, et mis vahe neil mootoritel on?
Eelduselt võiks ju 2.8 võimsam olla, kuid wikipedia andmetel on 2,5 igatepidi võimekam.
https://translate.google.ee/translate?h ... rev=search
KW siis vastavalt 85 vs 83 ja pöördemoment 260 vs 242, mõlemal juhul 2,5 kasuks. Wikipedia andmetel on mõlemad turbolaaduriga ja intercooleriga mootorid, ja 2,8 lausa otsepritsega. Miks siis 2.5 ikkagi võimekam on?
Eelduselt võiks ju 2.8 võimsam olla, kuid wikipedia andmetel on 2,5 igatepidi võimekam.
https://translate.google.ee/translate?h ... rev=search
KW siis vastavalt 85 vs 83 ja pöördemoment 260 vs 242, mõlemal juhul 2,5 kasuks. Wikipedia andmetel on mõlemad turbolaaduriga ja intercooleriga mootorid, ja 2,8 lausa otsepritsega. Miks siis 2.5 ikkagi võimekam on?
Re: Arutlus 2.5 vs 2.8 frontera diislid
Hey . Mootorid on toodetud erinevate tootjate poolt ja oman praegu 2,8 mootoreid ja igati rahul . Nende 2,5 on alati igasugused hädad , mootori raua poolega just . Olen neid 2,5 mootoreid mitmeid proovind läbi ja põhimõtteliselt lähevad hiljem kõik emexi .
Re: Arutlus 2.5 vs 2.8 frontera diislid
aga miks 2,8 kehvemate näitajatega on, kui 2.5? Mul ei ole plaan osta hetkel ühte või teist, kodus on üldse 2.3, aga lihtsalt hakkas huvitama.
Re: Arutlus 2.5 vs 2.8 frontera diislid
Ei saa aru mis sulle muret teeb. Et miks 2,8-se tootja otsustas teha sellise mootori ja mitte teistsuguse peaksid temalt/ tema tellijalt otse küsimaMartink91 kirjutas:aga miks 2,8 kehvemate näitajatega on, kui 2.5? Mul ei ole plaan osta hetkel ühte või teist, kodus on üldse 2.3, aga lihtsalt hakkas huvitama.
Või sulle ei mahu pähe, miks 2,5-ne on võimasam kui 2,8-ne? Selliseid näiteid võib hulgim tuua, kus väiksem litraaž on võimsam kui suurem. Lihtsalt tootja on otsustanud väiksema forsseeringu kasuks, et kasutada kas mingeid ol.olevaid komponente/ sõlmi muust mootorist või töökindluse suurendamiseks või päästude tõttu.
Re: Arutlus 2.5 vs 2.8 frontera diislid
2,5 on hästi tuntud makaroni puurijate toodetud paadiankur jeepidelt ja voyageritelt,samuti scorpadelt,igal pütil oma kaan. 2,8 aga põhimõtteliselt sama asi mis monterey peal olev isuzu 3.1 ainult silindrid peenemad ja kolvikäik lühem. 2,8 on elektoonika vaba mootor aga 2,5 elekroonilise pumba juhtimisega. Kui hakkasin frontera A-d soetama,siis kriteeriumiks oli kas 2,8 või jääb asi olematta.
Re: Arutlus 2.5 vs 2.8 frontera diislid
Küsimusele "miks üks võimsam on kui teine" ootaks selliseid asjakohasedid vastuseid, nagu, ühel on suurem turbo, teisel puudub cooler vms. tehnilist. Mitte aga sellist solvangut, nagu kedagi makaronipuurijateks nimetada.
Okei, elektrooniline osa 2.8 puudub ja töötab suht robustselt talupojamõistuse pealt? On veel mingeid põhjapanevaid erisusi?
Okei, elektrooniline osa 2.8 puudub ja töötab suht robustselt talupojamõistuse pealt? On veel mingeid põhjapanevaid erisusi?
- killer666
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 171
- Liitunud: K Sept 05, 2007 8:30 am
- Asukoht: Ida-virumaa :D
Re: Arutlus 2.5 vs 2.8 frontera diislid
Too vm-systemsi paadiankur on tegelikult üsnagi töökindel tükk. Õlivahetustega peab hoolas olema muidu peksab tõukurvardad otsast laiaks ja vahelt minema. Kuuma eriti ei kannata, samas aga väänet on palju ja tuleb kätte just madalast otsast. Jägiõa peaks ka et oleks hamõastatastega gaasijaotus.
2.8 on aga izusu enda tükk ja nagu kõik teavad ei osanud japsid sel ajastul lihtsalt diiselmootoreid ehitada. Samuti üsnagi vähelevinud ja igasuguseid secondhand juppe pea võimatu saada.
2.8 on aga izusu enda tükk ja nagu kõik teavad ei osanud japsid sel ajastul lihtsalt diiselmootoreid ehitada. Samuti üsnagi vähelevinud ja igasuguseid secondhand juppe pea võimatu saada.
Postitan ainult asjalikke postitusi