1. leht 1-st

Õlisurve Kadunud. 2.3dtr

Postitatud: K Juul 13, 2016 11:47 pm
Postitas killer666
Loen et nende 2.3td mootoritel on tüüpviga, et õlirõhk kaob ära. Pakutakse järgmiseid vigu: õlipumba mingi hammasratas kulub ära, õlisurve klapp kulub ära, ketipinguti plunseri vahelt lekib karterisse tagasi ja noh viimane variant, et mootor ise kohviveski.

Lugu siis selline,et temperatuuri tõustes langeb manomeeter tühikäigul nulli ja õlituli hakkab hõõguma. Külma ja leige mootoriga on rõhk hea.
On kellegeil midagi sarnast probleemi olnud?

Kui võimalik, siis ärge opeli alajaotusse tõstke, toda ei loe keegi :)

Re: Õlisurve Kadunud. 2.3dtr

Postitatud: N Juul 14, 2016 3:35 pm
Postitas erik
Sa ise oled pmst kõik põhjused ette lugenud, aga mootorit lahti võtmata ei saa kuidagi targemaks.

Re: Õlisurve Kadunud. 2.3dtr

Postitatud: R Juul 15, 2016 9:55 am
Postitas killer666
Võtsin õlipumba kaane maha. Hammasratastel ei tundunud viga olema. Nuut oli ka korras. Põhjakaanel olid sooned sees, sai seda ka lihvida aga kasu null. Reduktsiooniklapi vedrule panin seibe alla, aga kasu pole. Jääbe veel andur, kulunud pada või siis pinguti.

Re: Õlisurve Kadunud. 2.3dtr

Postitatud: L Juul 16, 2016 1:08 am
Postitas kalle211
Ega pump võib näha välja küll ilus veel aga ta sellepärast siis pumpama ei pea. Olen kohanud neid ilusaid mitte pumpavaid pumpasid päris mitmeid.Alles eelmine nädalavahetus vahetasin ühe sellise ära audi turbomootoril.

Re: Õlisurve Kadunud. 2.3dtr

Postitatud: P Juul 17, 2016 8:17 pm
Postitas raimz14
Kontrolli ka saaled üle(raamsaale eriti). Olnud juhust ühe mitsubishiga ja ühe audi 2.5tdiga. Tühikäigul hakkas tuli põlema, mõlemal olid raamsaaled ära.

Re: Õlisurve Kadunud. 2.3dtr

Postitatud: P Juul 17, 2016 8:39 pm
Postitas killer666
raimz14 kirjutas:Kontrolli ka saaled üle(raamsaale eriti). Olnud juhust ühe mitsubishiga ja ühe audi 2.5tdiga. Tühikäigul hakkas tuli põlema, mõlemal olid raamsaaled ära.
Kappremonti ei plaani, odavam mootor asendada.

Re: Õlisurve Kadunud. 2.3dtr

Postitatud: P Juul 17, 2016 9:13 pm
Postitas eerik2
No saalede vahetus pole küll midagi ulmelist... Ostad uue(kasutatud) mootori mis on samamoodi kulunud. Tulevikule mõeldes on rahakotisõbralikum korralikult remontida, siis tead, et oled hea asja saanud. Muidugi kui ise tegija pole, siis pole vahet.