Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid
Moderaatorid: Landy, Moderators
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid
Autoremondikauge inimene nagu ma olen, tekkis küsimus, et kui esisilla küljes see aktuaator ära vahetada, siis kas sinna sisse peab mingit spets määret ka panema või määrib seda sillaõli? (pilt on netist suvaline, aga taoline see on.) Paigaldamisel võiks igaks juhuks serva silikooniga kokku teha?
Teine küsimus on 2.2 DTI 85kW ehk X22DTH pihustite kohta. Kas leidub sinna mingeid odavamaid alternatiive? Või kas sobivad ka mõne teise mudeli/margi/mootori pihustid, mis äkki on odavamad? Näiteks mõne teise Opeli või Saab'i omad.
Kui mõni hea inimene oskab aidata, siis suured tänud!
Re: Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid
Tundub et sealt käib õli läbi, lahti võttes peaks kohe näha olema kas vana on silla õliga koos. Vahele kindlasti tihend ja kergelt "silikoniga" kokku.
Samurai
Düssograafia käes kannatan !
Düssograafia käes kannatan !
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid
Tänud.
Lammutasin ükspäev laiali ja vahetus iseenesest oli minulegi lihtne. Oli vist jah sillaõliga koos, mingit paksemat möginat igatahes ei paistnud.
Tihendit seal polnud ei minu omal ega ka doonoril... Mina ka ei pannud, vaid tegin mingi musta "gasket-silikooniga" serva kokku.
Doonoriks oli Monterey, mille tükk on 99% samasugune. 1% sisse mahub üks naga, mille viilisin maha.
Kas keegi pihustite alternatiivide kohta ka miskit öelda oskab?
(Pihustiteema on aktuaalne sellepärast et... Vahel käivitades tekib tugev lagin/vibra nagu miski tahaks kapoti alt plehku panna. Kui korra-paar uuesti käivitada, siis enam ei teki. Mootor on võimeline niimoodi lagisedes isegi käima jääma, aga sõita pole kunagi tahtnud proovida.)
Lammutasin ükspäev laiali ja vahetus iseenesest oli minulegi lihtne. Oli vist jah sillaõliga koos, mingit paksemat möginat igatahes ei paistnud.
Tihendit seal polnud ei minu omal ega ka doonoril... Mina ka ei pannud, vaid tegin mingi musta "gasket-silikooniga" serva kokku.
Doonoriks oli Monterey, mille tükk on 99% samasugune. 1% sisse mahub üks naga, mille viilisin maha.
Kas keegi pihustite alternatiivide kohta ka miskit öelda oskab?
(Pihustiteema on aktuaalne sellepärast et... Vahel käivitades tekib tugev lagin/vibra nagu miski tahaks kapoti alt plehku panna. Kui korra-paar uuesti käivitada, siis enam ei teki. Mootor on võimeline niimoodi lagisedes isegi käima jääma, aga sõita pole kunagi tahtnud proovida.)
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 192
- Liitunud: E Mär 10, 2008 10:19 pm
- Asukoht: harjumaa
- Kontakt:
Re: Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid
Mida Monterey-l see kolakas esisillas lülitab? Minul oli lülitus vahekastis mehaaniliselt. Ja silla otstes hubid.
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid
Lükkab veovõlli pooled kokku?
Siin esimeses postis on Trooperi süsteemi toimimist kirjeldatud:
http://www.itocuk.co.uk/forums/viewtopic.php?t=23620
Siin esimeses postis on Trooperi süsteemi toimimist kirjeldatud:
http://www.itocuk.co.uk/forums/viewtopic.php?t=23620
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid
Ja peale paaripäevast seismist tahab käivitudes pikemat käiamist. Lagin on sarnane nagu see esimene käivitus videos. Kusjuures enda oma näidata pole kellelegi tuttavale mehaanikule õnnestunud, sest siis käivitub alati korralikultbeginner kirjutas:Vahel käivitades tekib tugev lagin/vibra nagu miski tahaks kapoti alt plehku panna. Kui korra-paar uuesti käivitada, siis enam ei teki. Mootor on võimeline niimoodi lagisedes isegi käima jääma, aga sõita pole kunagi tahtnud proovida.)
Re: Frontera B esisilla lülituse vahetus ja 2.2 DTI pihustid
Sul ei ole probleemiks mite pihustid vaid pihusti tihendid. Koosnevad need kahest osast. Pihusti alumine osa vask rõngas ja ülemine pihusti kaane all olev kummist tihend. Tihendid ei maksa suurt midagi küll aga nende vahetamine on tehnika võõravle väga raske ja vaja läheb eri tööriistu mida ei pruugi isegi enamikel ennast autoremontijaks nimetajal olla.. Omal nahal läbi käidud oskan teha. 90% juhul sureb lihtsalt pihusti kaane all olev tihend ära. Lagiseb ta sellepärast et tihend laseb pihustist surve maha ja tekkib selline lollakas effekt käivitades nagu oleks end iga õhtu kuivale sõitnud. Kontrollida õli taset ja nuusutada õli. Kui tase tõusnud ja diisli hais küljes siis on viga leitud. Pikka aega ei soovita nii jännata kuna VPN pumba aju ei kannata selliseid nalju kaua..