Frontera A mõned küsimused.

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
killer666
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 161
Liitunud: K Sept 05, 2007 8:30 am
Asukoht: Ida-virumaa :D
Kontakt:

Frontera A mõned küsimused.

PostitusPostitas killer666 » T Mär 08, 2016 9:14 pm

Mõtlesin et ei hakka tervet foorumit teemadega üle külvama ja küsin siin ära kõik oma värskelt tekkindu küsimused.

1) Kas 4H,4L ja 2L asendeid võib lülitada ka sõidupealt või peab seisma jääma selleks? Tegelt ma proovisin veereva masinaga käik väljas ja lülitusid ilusti ja kergelt. Aga igaks juhuks küsin üle.

2) Pooltelje otste stopperid. Need lihtsalt tulevad ära. Pooltelje otsas on aga keermestatud auk, kas sinna ei saa kudiagi mingi polti ja aretust teha? Kuskil ukerdades lõpetas rummulukk töö, ei kõrinat, ega midagi. Kas see pooltelje stopper võiks olla põhjus?

3) Mida arvata plaanist need autohubid kinni keevitada? Kiirteid see auto enam mõõtma ei hakka.

4) Mida arvata plaanist difrid kinni keevitada? Täna peale esiveo kadumist pakub asi ikka palju nalja. 10 cm lumes masin sirgel pinnal kinni.

Saan aru, et keevitatud tagadiffriga hakkab auto uisku viskama, aga millised nähtused hakkavad ilmnema keevitatud esidiffriga?

Teadvustan endale, et see ei ole päris õige offroadi masin, aga kuidagi tahaks sellel läbivust parandada.
Postitan ainult asjalikke postitusi ;)
eedu32
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: K Mai 23, 2012 2:13 pm

Re: Frontera A mõned küsimused.

PostitusPostitas eedu32 » K Mär 09, 2016 9:56 am

Hey .
Vahekasti kasutamine ikka seisval autol ette nähtud .
Esi diffri kinni keevitamisel enam ei keera,
huubide keevitamisel hakkab kogu krempel kogu aeg kaasa käima ...muud ei juhtu miskit ainult kulu osade hulk suureneb ,
Huubidele poltide paigaldamine täppis töö ,panna ikka võid kui nad sul sinna mahuvad ja vastu otsa kaant käima ei hakka ,
Taga diffri keevitamisel hakkab kõval pinnasel rehvi murdma kui teha järske pöördeid , muidu sõidab ,proovitud ,lihtsalt uued rehvid keerad peeti ,
Mix ei saa opelist maasturit , õige asjade kooslusega sõidab safari nagu mürin ära , kindlasti mitte sport 85 kw mootori ja sildadega .
Kasutaja avatar
killer666
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 161
Liitunud: K Sept 05, 2007 8:30 am
Asukoht: Ida-virumaa :D
Kontakt:

Re: Frontera A mõned küsimused.

PostitusPostitas killer666 » K Mär 09, 2016 7:15 pm

Minumeelest ei keera ta praegu ka eriti. Just paksus lumes sai proovitud kui gaasi vajutad siis läheb otse. Nagu sirgelt sõites ei olegi midagi kurta, aga kui just küljele juhtub vajuma siis on kõik. Parkisin kõvale pinnasele, aga üks külg oli umbes 20 cm allpool. Ja sealt enam ära ei liigu, ülemised rattad kraabivad tühja ja alumised paigal. Polnudki muud teha kui lumi minema rookida.
Postitan ainult asjalikke postitusi ;)
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Frontera A mõned küsimused.

PostitusPostitas tuningman » K Mär 09, 2016 8:08 pm

Oleneb mis opelist jutt. Ja mis mootor,. mootorist oleneb see, mis käigu ja vehekast su autol all on.
Mul opelil suure korpusega isuzu käigu ja vehekast. See on hammasratastega ja oma ehituselt nagu käigukastki. Sünkrod ja muud jutud.
Olen tänasest 2 aastat sellega sõitnud ja sõidupealt 4wd sisse ja välja lülitanud. ka kiiruselt 60+km/H.
Ees manuaalsed rummulukud. Kui ikka väga sitad teeolud talvel olid lasingi maanteel 4wd 80ga. ; kui teeolud paranesid, siis sõidupealt
esisild välja ja asi mutt. Ei juhtu selle suure korpusega vahekastiga midagi.

Otse tahab sul arvatavasti minna kuna sul ehk tagasillas LSD?

Esimeste pooltelgedel lased sirgelt rellakaga stopperite sooned sügavamaks ja paned teistsugused stopper rõngad.
need mis originaalis, nagu traadist tehtud on, viska minema.

Auto lukke ära keevita, pigem võta lukud laiali, ja eemalda need luku tagastusvedrud. siis on hub koguaeg lukus,
ja kui asi jamaks läheb, suudab hammastest üle lüüa ja poolteljed jäävad ellu.

Diffrit esimest, ära kinni keevita. juhitavus läheb väga sitaks, ei jaksa enam rooli keerata.
Ise olen lukkus difriga püsika "roosiks" saanud. peale seda jäi küll 3 ratta vedu, aga läbivus oli tüki sitem, kui lahtise esidifriga.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Kasutaja avatar
killer666
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 161
Liitunud: K Sept 05, 2007 8:30 am
Asukoht: Ida-virumaa :D
Kontakt:

Re: Frontera A mõned küsimused.

PostitusPostitas killer666 » K Mär 09, 2016 8:51 pm

Ma arvan, et sel kastil on ka sünkrod sees, kuna ma väikse näpuga vahetasin. Aga katsun pilti teha, siis asi selgem. Ma nagu ise mõtlesin, et siis tavaliselt on suured kirjad hoiatuseks, aga no ega seda vana asja ju ei tea.

Ma siin nüüd olen teooriaga nii kaugele jõudnud, et seal poolteljeotsa poolsemas osas peaks käändmiku sees olema mingi nõel-laager. Arvestades, et ennem juba ei tea kui pikalt neid stoppereid pole peal olnud, siis sealt vahelt pääseb ju pori sisse, ning ilmselt selle laagri ära lõhkunud. Peab huvipärast kogu selle asja lahti võtma ja selgeks tegema.

Lsd-d kindlasti pole, või on too ära kulunud lõpuni.
Postitan ainult asjalikke postitusi ;)
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2714
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Frontera A mõned küsimused.

PostitusPostitas tuningman » K Mär 09, 2016 8:59 pm

killer666 kirjutas:Lsd-d kindlasti pole, või on too ära kulunud lõpuni.


Mul fronteral trooperi sillad, Tagasillas Lsd, aga 35" trepadorid on selle vist kutuks teinud.
Varem tiirlesid tagarattad samapidi, kui difrist terve sild maast lahti tõsta ja ratast keeruteda.
Nüüd käivad krt erinevat pidi, nagu tavalisel lahtisel difril. :roll:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
visu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 155
Liitunud: K Okt 07, 2009 7:21 pm
Asukoht: tallinn/viljandi
Kontakt:

Re: Frontera A mõned küsimused.

PostitusPostitas visu » E Mär 21, 2016 11:39 pm

Mina ei ole veel n2inud,et isuzu ja opeli tagasillas lukku poleks asi v6ib olla 1-lihtsalt otsa saanud :D 2-ilma 6lita 3-vale 6liga selle viimase varjandi ma avastasin siis kui v6tsin kunagi isuzu alt silla mis kunagi veel lukku polnud j22nud ja panin fronterale ja vahetasin 6li ka 2ra,aga mul oli ainult mingit ls silla6li j2rgi sai see sisse suratud ja peale seda toimetab paremini kui frontera 2,3td lukuga tagasild.85kw mootoriga s6idab k8ll,aga ainult siis kui on 2,3td sillad alla m22ritud. Isegi s6idan vahepeal spordiga(kastikas) millel on all isuzu sillad ja kapotiall opeli 2,3td ma juba ammu m6tlen m6ne normaalsema mootori peale.
58158137
Kasutaja avatar
killer666
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 161
Liitunud: K Sept 05, 2007 8:30 am
Asukoht: Ida-virumaa :D
Kontakt:

Re: Frontera A mõned küsimused.

PostitusPostitas killer666 » T Mär 29, 2016 5:36 pm

Ahnii:D

Igastahes on asi rohkem kui kahtlane. Kodus teeotsast välja keerates nägin kohe kuidas nagu poos auto kinni ja avatud aknast samas vaatasin sisekurvipoolne ratas kraapis asfalti peal. Ja täna spetsiaalselt ajasin ühe ratta lumme ja teise asfaldile, ning differ on lahti. Müstiline lugu, tookord talvel paksus lumes oli ka sama ,et üks ratas ainult kraapis.

Peab huvipärast sisse piiluma, mis seal sees siis on.
1) kas lahtimurdunud elektroodlukk
2) Vahepeal toimiv, vahepeal mittetoimiv lsd.

Vahepeal need autohubid tegid ikka igasugu trikke. Esipidi vedasid, tagurpidi aga mitte. Ning siis enam üks ei tahtnud lahti tulla ja jäi kõrisema. Igaksjuhuks keevitama veel ei hakanud ja võtsin need vedrud ära. Tulemus sai minumeelest ulmehea. Niipalju kui mina proovisin siis esisild vedas ilusti.

Samuti sai proovitud ühel metsarajal kangemaid tõuse võtta ja nüüd on järgmiseks pudelikaelaks mootor. Aeglusti sees, siis teisega pole piisavalt kiirust ja kolmandaga pole piisavalt jõudu. Samas on jällegi üsna ökonoomne.
Postitan ainult asjalikke postitusi ;)

Mine “Opel”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist