Frontera?
Moderaatorid: Landy, Moderators
Frontera?
Tere kõik see pere! Tekkkis huvi sellise masina kohta nagu Opel Frontera. Arvan, et ilselt on just 4x4 foorum kõige õigem koht teabe hankimiseks.
Millised on selle masina head ja vead? Kütusekulu, varuosade hinnatase jne. Masin jääks rohkem igapäevaseks kulgemiseks aga ka maastik ei tohiks olla takistuseks. Tänan juba ette igasuguse info eest.
Millised on selle masina head ja vead? Kütusekulu, varuosade hinnatase jne. Masin jääks rohkem igapäevaseks kulgemiseks aga ka maastik ei tohiks olla takistuseks. Tänan juba ette igasuguse info eest.
Idee on aga...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Fronteraga sõitis mõned aastad tagasi tfr nimeline tegelane (ka mingil määral offroadi minuteada).
Temalt saad kindlasti üht-teist asjalikku teada. vt http://tfr.cafe.ee/kontakt
Aga omalt poolt oskan lisada nii palju, et tegemist on raamiga autoga, nelivedu kenasti käsitsi lülitatav (ka aeglusti), on nii diisel kui bensiinimootoriga ja pika ja lühikese kerega (mingi sport vms nimetuse all). Sisuliselt sama masin, ainult teise nimega, peaks olema veel ka ntx Isuzu Rodeo ja Honda Passport.
Temalt saad kindlasti üht-teist asjalikku teada. vt http://tfr.cafe.ee/kontakt
Aga omalt poolt oskan lisada nii palju, et tegemist on raamiga autoga, nelivedu kenasti käsitsi lülitatav (ka aeglusti), on nii diisel kui bensiinimootoriga ja pika ja lühikese kerega (mingi sport vms nimetuse all). Sisuliselt sama masin, ainult teise nimega, peaks olema veel ka ntx Isuzu Rodeo ja Honda Passport.
Tere,
Plussid:
*Odav
*Taga talasild
*Aeglusti
*Raamipeal olev auto
Miinused:
*Ees sõltumatu vedrustus, mis on ka ehituselt nõrk maastiku tarbeks, kui on kunagi plaanis suuremad rehvid või midagi muud alla panna.
*Terve auto olemus selline, et ei liha ega kala. Liialt upgradeda ei saa, sest see on mõttetult kallis. Ja tehasejuppide peal asja üles pushida a'la 33" kumm ja tõste ja lukud on tappev, kuna asjad kipuvad järgi andma. Ilmselt jookseb piir 32" kummi juures.
*Diiselmootor lahja selle masina jaoks. Sama jutt ka R4 bensumootori kohta. V6 veel liigutab masinat, aga kütusekulu on kuskil 12-16L/100km.
*Pidev nelivedu, kui just pole ostetud manual hube ette. Suurendab kütusekulu.
Plussid:
*Odav
*Taga talasild
*Aeglusti
*Raamipeal olev auto
Miinused:
*Ees sõltumatu vedrustus, mis on ka ehituselt nõrk maastiku tarbeks, kui on kunagi plaanis suuremad rehvid või midagi muud alla panna.
*Terve auto olemus selline, et ei liha ega kala. Liialt upgradeda ei saa, sest see on mõttetult kallis. Ja tehasejuppide peal asja üles pushida a'la 33" kumm ja tõste ja lukud on tappev, kuna asjad kipuvad järgi andma. Ilmselt jookseb piir 32" kummi juures.
*Diiselmootor lahja selle masina jaoks. Sama jutt ka R4 bensumootori kohta. V6 veel liigutab masinat, aga kütusekulu on kuskil 12-16L/100km.
*Pidev nelivedu, kui just pole ostetud manual hube ette. Suurendab kütusekulu.
+372 5028488
Tähelepanek väga õige. Loomulikult on automaat samade võimalustega nagu manual, ainult et muidu sitem. Aga ilmselt oli mu tollane ütelus seotud sellega, et sai ühte fronterat näpitud millel rummulukke polnud, olid kinnised kapslid, mis tagasid 100% esisilla järellohisemise. Tagantjärgi olen tõesti täheldanud ka seda, et on fronteral ka automaate olemas.Laurius kirjutas:Jr. Ei taha (nina)targutada aga nelivedu on optsionaalne ka siis kui ees automaatlukud. Et tegemist on Isuzu tehnikaga siis süsteem identne nt Trooperiga. Jutt muidugi vanematest Fronteradest. Seal üle 2000 ei ole ma huvi tundnud.
L
+372 5028488
Ei tahaks ka targutada aga kui inimene pöördus selliste lausetega nagu: "Tekkkis huvi sellise masina kohta nagu Opel Frontera. Arvan, et ilselt on just 4x4 foorum kõige õigem koht teabe hankimiseks." ja "Masin jääks rohkem igapäevaseks kulgemiseks aga ka maastik ei tohiks olla takistuseks", siis millest võib järeldada et niipea ei installi ta 33" kumme, ei tõsta ega pane lukke sildadesse (kui talle need asjad üldse paugust midagi ütlevad) Ja pealegi ei sobi hästi ka 32" sinna alla keerlema.
Ise käisin ka kunagi igapäevasõiduks Fronterasi piilumas. Tõsi ta on, et projektautoks ei sobi. Samas - linnasõiduks käib sõltumatu esisild küll! Diislil pole minekut aga lühikesel variandil kompenseerib selle auto kaal ja väike kütusekulu. Kahe litrane bensukas on väga odav ülal pidada, peaasi et keema ei lase või klappe pähe... kohe on kaanevahetus.
Müraisolatsioon on oopellikult kehv, diisel käib nagu traktor. Elektriga õnneks pole üle pingutatud, lihtne ja loogiline isegi bensukal. B-osi on ka kenasti saada ja lihtne remontida.
Tuttav just ostis hiljuti ja ilgelt rahul. Tõsi ta on, et mingi eriline ohvrõud pill ei ole ja maastik võib saada ikka vägagi takistuseks
Ostmisel tuleks jälgida nagu ikka: et kõik lülituks laitmatult (asfaltil ära 4vedu sees muidugi väga ralli), puksid etc. Kõige parem on minna kuskile veidi pehmema pinna peale ja seal rahulikult proovida.
Ise käisin ka kunagi igapäevasõiduks Fronterasi piilumas. Tõsi ta on, et projektautoks ei sobi. Samas - linnasõiduks käib sõltumatu esisild küll! Diislil pole minekut aga lühikesel variandil kompenseerib selle auto kaal ja väike kütusekulu. Kahe litrane bensukas on väga odav ülal pidada, peaasi et keema ei lase või klappe pähe... kohe on kaanevahetus.
Müraisolatsioon on oopellikult kehv, diisel käib nagu traktor. Elektriga õnneks pole üle pingutatud, lihtne ja loogiline isegi bensukal. B-osi on ka kenasti saada ja lihtne remontida.
Tuttav just ostis hiljuti ja ilgelt rahul. Tõsi ta on, et mingi eriline ohvrõud pill ei ole ja maastik võib saada ikka vägagi takistuseks
Ostmisel tuleks jälgida nagu ikka: et kõik lülituks laitmatult (asfaltil ära 4vedu sees muidugi väga ralli), puksid etc. Kõige parem on minna kuskile veidi pehmema pinna peale ja seal rahulikult proovida.
Ise ma piilusin siin hiljaaegu ühte Tartus Mobilstaris müügis olevat Fronterat. 95 ja 2,8 Isuzu turbodiisel. See ka põhjus miks ma teda üldse vaatasin. Olen sama mootori 89-nda aasta versiooniga Trooperi ihus poolteist aastat ringi vuranud ja mootoriosaga võib küll rahule jääda.
Aga hing ihkab ikka Patroli või Land Cruiseri "rämeduse" ja just veermiku tugevuse poole.
Aga hing ihkab ikka Patroli või Land Cruiseri "rämeduse" ja just veermiku tugevuse poole.
Et jägaks siis kogemusi!
Sai siis augustis soetatud Frontera '92 aasta isend, läbisõitu 150 K kanti.
Sõidetud nüüd siis kaks kuud (4000 km) ja .... No kohe ei saa midagi negatiivset õelda - suur, mugav, õkonoomne (sellise massiga masina kohta keskmine 10L/100km linn-maantee pooleks ei ole mingi kulu). Kuna oli vaja tugevamat vedukit siis ka käru tirimine igati eeskujulik. Ei kiidakski rohkem. Olen oma valikuga igati rahul! Ja ei saa mitte märkimata jätta, et enam ei soetaks keskklassi sõidukat miite kunagi!!!
Tänud kõigile kes kogemuste ja hea sõnaga olid abiks otsuse langetamisel!
Sai siis augustis soetatud Frontera '92 aasta isend, läbisõitu 150 K kanti.
Sõidetud nüüd siis kaks kuud (4000 km) ja .... No kohe ei saa midagi negatiivset õelda - suur, mugav, õkonoomne (sellise massiga masina kohta keskmine 10L/100km linn-maantee pooleks ei ole mingi kulu). Kuna oli vaja tugevamat vedukit siis ka käru tirimine igati eeskujulik. Ei kiidakski rohkem. Olen oma valikuga igati rahul! Ja ei saa mitte märkimata jätta, et enam ei soetaks keskklassi sõidukat miite kunagi!!!
Tänud kõigile kes kogemuste ja hea sõnaga olid abiks otsuse langetamisel!
Idee on aga...
Mis mootoriga isend on?grynno kirjutas:Et jägaks siis kogemusi!
Sai siis augustis soetatud Frontera '92 aasta isend, läbisõitu 150 K kanti.
Sõidetud nüüd siis kaks kuud (4000 km) ja .... No kohe ei saa midagi negatiivset õelda - suur, mugav, õkonoomne (sellise massiga masina kohta keskmine 10L/100km linn-maantee pooleks ei ole mingi kulu). Kuna oli vaja tugevamat vedukit siis ka käru tirimine igati eeskujulik. Ei kiidakski rohkem. Olen oma valikuga igati rahul! Ja ei saa mitte märkimata jätta, et enam ei soetaks keskklassi sõidukat miite kunagi!!!
Tänud kõigile kes kogemuste ja hea sõnaga olid abiks otsuse langetamisel!
+372 5028488
Nii, nüüd olen mina suure ??? ees. Käin ja noolin kah ühte Fronterat (95 a. läbisõit kesteabkuipaljutegelikult jne), mootoriks on bensiini tarbiv 2,2i Ecotec (100 KW, 16 klappi). Opeli klubi foorumit lugedes ei saanud midagi asjalikku teada (variant 1- igavesti ökonoomne ja vastupidav, variant 2- igavene jama. Mina sealsest infost küll targemaks ei saanud...). Et äkki siinsed teadjamehed mainivad paari sõnaga üldised head ja vead ära? Just mootori kohta käiv info kuluks ära.
Masinat on vaja igapäevaseks liiklemiseks, ning aeg-ajalt sattub ka sellistele teedele, kus tavalise sõiduautoga enam ei sõida...
Masinat on vaja igapäevaseks liiklemiseks, ning aeg-ajalt sattub ka sellistele teedele, kus tavalise sõiduautoga enam ei sõida...
Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...
- jureivukas
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Juun 12, 2005 10:44 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt: