Et siis, kui lülitan sõidu ajal või ka seistes neliveo klahvi, jääb märgutuli vilkuma ja seda pooltel juhtudel Seega- kunagi ei tea ette, kas hakkab kohe toimima või ei. Kas viga võib olla vaakumi puudulikkuses ja kust seda põhjust leida?
Veel küsimus. Kas Tartus või Lõuna pool Eestis teab keegi kedagi, kes oleks selle mudeli vaakumiprobleemidega rohkem sina peal?
Tänud vastajatele.
Frontera B nelivedu laisk aktiveerumine.
Moderaatorid: Landy, Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 41
- Liitunud: E Aug 27, 2012 9:31 am
- Asukoht: Tartumaa
Frontera B nelivedu laisk aktiveerumine.
Täna on kõik täpselt nagu eile, ainult hoopis teistmoodi.
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Frontera B nelivedu laisk aktiveerumine.
Võib küll olla viga vaakumilekkes. Minumeelest mul ka aasta aega tagasi oli nii, et alguses ei lülitunud vahetevahel nelivedu sisse ja ükskord ei lülitunud üldse. Aeglustiga tagavedu oli ka päris huvitav Männikul liiva sees kinni olles oli aega kapoti all ringi vaadata ja lahtine vaakumvoolikuots paistis kätte ära. Enamus voolikute ühendusi on juhipoolses servas.
Re: Frontera B nelivedu laisk aktiveerumine.
Seal esisillaküljes seda vaakumvoolikute ühendusi piisavalt, enda trooperil millel sama süsteem viskasin selle jama sealt minema ja paigaldasin manuaalsed rummulukud. Algselt oli probleem vaakumiga lõpuks kadus elekter kh ära sealt osakonnast.
Toyota LC HJ60 -83
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D