Olen ette tänulik neile, kes kirjeldavad Frontera veoskeemi (veoskeeme, juhul kui neid on erinevaid) Huvitab 2000a 2,2 diisel 85 kw. Kuidas ostma minnes ära tunda variantide erinevusi ja selline värk? Veel ei oma seda autot aga mine tea
Eriline maastikul turnija ma pole, vahel vaid lumine vallatee ja oma maadel karjamaid pidi sõitja.
Frontera veoskeemid?
Moderaatorid: Landy, Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 41
- Liitunud: E Aug 27, 2012 9:31 am
- Asukoht: Tartumaa
Frontera veoskeemid?
Täna on kõik täpselt nagu eile, ainult hoopis teistmoodi.
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Frontera veoskeemid?
Kõigil on sama. 2WD, 4Hi, 4Lo.
Tavaolekus sõidab ainult tagasillaveoga(suvel maanteel alla 8L/100km). Rooli kõrval paremal armatuuril on nupp, millega saab nelivedu sisse/välja lülitada, ka liikumise pealt(max kiirust ei mäleta, kas oli 50 või rohkem).
Nupu vajutamisel hakkab armatuuris roheline veoskeemi ikoon vilkuma ja kui põlema jääb on nelivedu peal. Kui pikalt vilgub ja põlema ei jää, siis on midagi valesti, tavaliselt vaakumileke. Nelivedu ei ole soovitatav kasutada kõval pinnasel, mis ei lase ratastel üldse libiseda nagu näiteks asfalt.
Aeglusti on sel autol ka, mis annab läbivusele juurde küll võrreldes pargimaasturitega. Selle jaoks on käigukangi kõrval eraldi kang ja seda saab liigutada(sisse/välja lülitada) siis, kui nelivedu on sees ja kui auto seisab, sidur alla vajutatud. Tagaveoga aeglustit kasutada ei saa.
Neliveo ja aeglusti väljalülitamiseks mingeid erilisi trikke tegema ei pea(näiteks tagurdama).
Tavaolekus sõidab ainult tagasillaveoga(suvel maanteel alla 8L/100km). Rooli kõrval paremal armatuuril on nupp, millega saab nelivedu sisse/välja lülitada, ka liikumise pealt(max kiirust ei mäleta, kas oli 50 või rohkem).
Nupu vajutamisel hakkab armatuuris roheline veoskeemi ikoon vilkuma ja kui põlema jääb on nelivedu peal. Kui pikalt vilgub ja põlema ei jää, siis on midagi valesti, tavaliselt vaakumileke. Nelivedu ei ole soovitatav kasutada kõval pinnasel, mis ei lase ratastel üldse libiseda nagu näiteks asfalt.
Aeglusti on sel autol ka, mis annab läbivusele juurde küll võrreldes pargimaasturitega. Selle jaoks on käigukangi kõrval eraldi kang ja seda saab liigutada(sisse/välja lülitada) siis, kui nelivedu on sees ja kui auto seisab, sidur alla vajutatud. Tagaveoga aeglustit kasutada ei saa.
Neliveo ja aeglusti väljalülitamiseks mingeid erilisi trikke tegema ei pea(näiteks tagurdama).
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 41
- Liitunud: E Aug 27, 2012 9:31 am
- Asukoht: Tartumaa
Re: Frontera veoskeemid?
Aitäh, beginner. Olen tehnikas muidu küllaltki kodus, aga tahtsin teadjalt kuulda, kas ikka peab tagurdama, et nelivedu välja võtta. Igati sünnis, et ei pea.
Aga mul ei tahtnud nelivedu ära lõppeda, kuigi lülitasin selle välja. Rezhiim 4L, pinnas oli savine vedel karjamaa. Märgutuli vilkus ja nelivedu toimis samal ajal. Veendusin selles kui kohapealt korraks tõmpsu tegin. Rohkem ei julgenud retsida. Sõitsin sellisel reshiimil u 30m kruusateele, panin sisse 4H ja kui olin sõitnud veel mingi 30m, siis kadus vilkumine ja tuli 2-vedu. Kas see viitab millelegi paharetile kuskil sees?
Aga mul ei tahtnud nelivedu ära lõppeda, kuigi lülitasin selle välja. Rezhiim 4L, pinnas oli savine vedel karjamaa. Märgutuli vilkus ja nelivedu toimis samal ajal. Veendusin selles kui kohapealt korraks tõmpsu tegin. Rohkem ei julgenud retsida. Sõitsin sellisel reshiimil u 30m kruusateele, panin sisse 4H ja kui olin sõitnud veel mingi 30m, siis kadus vilkumine ja tuli 2-vedu. Kas see viitab millelegi paharetile kuskil sees?
Täna on kõik täpselt nagu eile, ainult hoopis teistmoodi.
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Frontera veoskeemid?
Ega minagi autospetsialist pole, aga enda masinal olen piisavalt palju 4vedu kasutanud ja foorumites kolanud. Kui tuli vilgub, siis on ikka midagi valesti. Näiteks mul oli ka vaakumileke, ja alguses, kui see oli arvatavasti väiksem, vilkus ka tuli pikalt, aga nelivedu siiski toimis. Neliveo pealt tagaveo peale masin lülitada iseenese tarkusest kindlasti ei tohiks.
Pean tunnistama, et sinu kirjeldus jääb natuke segaseks, millal sa proovisid nelivedu välja lülitada. Kui 4Lo peal, siis seal see ei peagi välja tulema ja niimoodi ma pole ise proovinud, äkki teebki nii, et kui aeglusti välja võtad lülitab tagaveo peale.
Pean tunnistama, et sinu kirjeldus jääb natuke segaseks, millal sa proovisid nelivedu välja lülitada. Kui 4Lo peal, siis seal see ei peagi välja tulema ja niimoodi ma pole ise proovinud, äkki teebki nii, et kui aeglusti välja võtad lülitab tagaveo peale.