Frontera A siduri peasilindri õhutamine
Moderaatorid: Landy, Moderators
Frontera A siduri peasilindri õhutamine
Mure siis järgmine: sai vahetatud siduri töö-ja peasilindri mansetid/tihendid ära aga ei saa asja kuidagi toimima. Alt õhutades tuleb juba puhast õli ilma õhuta aga va raip ei lahuta ära. Töösilinder küll liigub ja kahvel ka aga ära ei lahuta. Kas võiks olla mingi nipp kuidas ülevalt peasilindrist õhku kätte saada?
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 221
- Liitunud: R Juul 25, 2003 7:49 pm
- Asukoht: Soo-otsa. Vahel ka mudas!
Re: Frontera A siduri peasilindri õhutamine
Pane alla voolik otsa ja ots pudelisse. Keera nippel lahti ning lase mõni aeg vabalt joosta. (Jälgi ainult et ülevalt otsa ei saaks, muidu kogu tegevus asjatu.)mydimees kirjutas:Mure siis järgmine: sai vahetatud siduri töö-ja peasilindri mansetid/tihendid ära aga ei saa asja kuidagi toimima. Alt õhutades tuleb juba puhast õli ilma õhuta aga va raip ei lahuta ära. Töösilinder küll liigub ja kahvel ka aga ära ei lahuta. Kas võiks olla mingi nipp kuidas ülevalt peasilindrist õhku kätte saada?
Tegelesin eile ise õhutusega ja sai hea.
Nissan Patrol Y60 2.8 TD 89a.
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
Re: Frontera A siduri peasilindri õhutamine
Ma nüüd ei tea kuidas frontera silindrite süsteem on aga kia-l tuli kahvel lahutavasse asendisse tõmmata ja siis töösilinder pedaaliga sinna vastu suruda. Kui kahvlil surve silindri poolt peal oli, siis võis kahvli järgi lasta. Vaja oli, et kahvel lükkaks silindri tagasi õige koha peale. Muidu oli sama moodi et asjad kõik natuke toimisid aga lahutama ei hakkanud. Ise ka imestasin et mis pagana süsteem see selline nüüd oli.
Re: Frontera A siduri peasilindri õhutamine
Oi kurja, olen proovinud hii hea ku kurjaga aga tolku mitte midagi. Proovisin isegi süstlaga alt nipli kaudu õli sisse ajada. Läks ülesse küll aga sidur endiselt ei lahuta. Mingi nõks jääb ikka puudu. Mul on see üksi õhutamise seade kaa suruõhu pealt. Sellega tõmbab õli päris hästi aga ikkagi asi ei toimi. Proovisin isegi reguleervarrast natuke peale keerata aga tulemusteta. Siduri peasilinder on uhiuus ja ses suhtes pedaal nagu iseenesest ära ei vaju.
Re: Frontera A siduri peasilindri õhutamine
Ise õhutades sai lastud ka peasilindri ja töösilindri vahele jäävast mingist vidinast õhku välja! Asub kuskil juhi jalgade all raami küljes ja on lihtsalt kolmik minuarust või siis torude jätk,igatahes küljes kaks toru ja õhutusnippel. Sedasi on asjad vähemalt 2,8 tdi varjandil. Minul hakkas asi ilma igasuguste ime nippideta tööle.
Re: Frontera A siduri peasilindri õhutamine
Minu ponnistused lõppesid olukorraga kus sidur juba enam-vähem lahutas aga tagurpidi käigu lülitus oli äärmiselt keerukas. Teised läksid nagu enne, mitte päris hästi aga sisse nad läksid. Sain sõita miski km jagu kui käis käiguvahetusel kõrin ja olingi tee ääres. Ilmselt läks siduriketta nuudirõngas ülejäänud kettast lahku. Kusagil youtube.com videotes oli ka kellegil selline asi juhtunud, mingil teisel autol muidugi. Kurit see nali läheb vist päris kalliks. Asja positiivne külg on aga see, et saan vända tagumise simmeri ära vahetada. Lekib teine kenasti.
Re: Frontera A siduri peasilindri õhutamine
Sai eile siis kast rippu lastud kanali peal, päris maha ei pidanudki võtma. Oligi nuudist üle visanud ja suht siledaks teinud ketta keskosa. Ketas ja korv ise paistsid uued olevat. Kettal minimaalne kulumine näha. Vb siis oli saast ketas ja nuutühenduses lõtk. Ja kusjuures avastasingi selle imevidina siduri pea- ja töösilindri vahel. Õhutusnippel täitsa olemas. Vb siis eelmine mehaanik ei teadnud ka seda kui sidurit vahetas ja seetõttu võttiski maru põhjast ja käiguvahetus oli selline karm ettevõtmine suhtkoht.