Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
Mahno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 09, 2005 2:48 pm
Asukoht: Tallinn-Harju

Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Postitus Postitas Mahno »

Tere

Otsisin aga ei leidnud siit mingit kokkuvõtlikku teemat opeli maasturite mootorite kohta. Kas ma olen õigesti aru saanud et:

Diislid
2.3 >> 5JMWL4 Opel?>> jõuetu ja mitte eriti töökindel
2.5 >> VM Motori >> jõudu natuke on, aga töökindlust ikka mitte. Tegemist EI OLE sama bmw 2.5 diisliga mis omega peal
2.8 >> Isuzu? >> ???
3.1 >> Isuzu >> ???
3.0 >> Isuzu >> esimese põlve common rail, eestis eriti lappida ei osata ja lappida on kallis, aga kui töötab siis üldse mitte halb
2.2 >> opel? >> ???

Bensiin

2.0 85kw >> opel >> pommikindel mootor, aga mitte väga võimas
2.2 >> opel ecotec >> ???
2.4 >> opel >> ???
3.2 >> isuzu? >> ???, EI OLE sama mis omega peal olev MV6

Kas ehk mõni pädevam tegelane oskaks lüngad täita ja mu arusaamu kinnitada või ümber lükata.
Viimati muutis Mahno, K Okt 26, 2011 1:53 am, muudetud 2 korda kokku.
sndr81
Mudder
Postitusi: 91
Liitunud: N Apr 07, 2011 12:39 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Postitus Postitas sndr81 »

Europe





1995–1998 Holden Frontera (UT) Sport hardtop (Australia)
The Wizard was known in the United Kingdom as the "Vauxhall Frontera" and in Europe as the "Opel Frontera". It was originally built at the former Bedford Vehicles factory in Luton, UK; it would become known as the IBC factory (Isuzu Bedford Company). In the 1980s the plant had come under joint control between Isuzu and General Motors, with the Frontera being built alongside a number of other commercial vehicle models. The Australian and New Zealand version of the Wizard model range was known as the Holden Frontera.

The early cars (to 1995) had a choice of engines, with the LWB available with either a 2.4-liter petrol (C24NE) engine (developed in the Opel Manta 400) or the 2.3-liter diesel engine originally fitted in the Bedford CF van & Vauxhall Carlton. The Frontera sport (Isuzu Amigo) was available with the 2.0-liter petrol Vauxhall Cavalier engine (C20NE).

In 1995 the model went through a facelift and the Frontera received rear coil springs and a new line up of engines. The SWB gained a new 2.0-liter petrol (X20 series) engine, updated trim, and also the first diesel engine available for the SWB, the 2.8-liter (4JB1-TC). The LWB also had new engines, with the 2.2-liter petrol (X22XE) and the 2.8 diesel 4JB1-TC being made available.

In the 1996–1997 models interior trim, including the dashboard, was changed, and a new 2.5-liter diesel (VM41) engine was fitted. This engine was also used in the Range Rover Classic and Jeep Cherokee in the UK.
siimjuss
Mudder
Postitusi: 54
Liitunud: L Sept 17, 2011 8:21 pm

Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Postitus Postitas siimjuss »

2,3 on Opeli enda mootor mitte VM.
Mahno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 09, 2005 2:48 pm
Asukoht: Tallinn-Harju

Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Postitus Postitas Mahno »

Googeldasin mis ma googeldasin, sain niipalju targemaks et selle 2,3 74kw mootori kood on 5JMWL4. Samas ei leidnud ma ühtegi viidet, kus opel selle enda omaks tunnistaks, samas ei tunnista teda omaks ka isuzu :)
Aga kuidas selle mootori töökindlusega on?
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Postitus Postitas agent007 »

Mahno kirjutas:Googeldasin mis ma googeldasin, sain niipalju targemaks et selle 2,3 74kw mootori kood on 5JMWL4. Samas ei leidnud ma ühtegi viidet, kus opel selle enda omaks tunnistaks, samas ei tunnista teda omaks ka isuzu :)
Aga kuidas selle mootori töökindlusega on?
2.3 olen ise omanud. Töökindlusega on nii ja naa. Tavaliselt on õlisurvega probleem. Aga üldiselt on ikka väga jõuetu.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
pufaika
Off Roader Wannabe
Postitusi: 20
Liitunud: P Okt 23, 2011 6:06 pm

Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Postitus Postitas pufaika »

agent007 kirjutas:
Mahno kirjutas:Googeldasin mis ma googeldasin, sain niipalju targemaks et selle 2,3 74kw mootori kood on 5JMWL4. Samas ei leidnud ma ühtegi viidet, kus opel selle enda omaks tunnistaks, samas ei tunnista teda omaks ka isuzu :)
Aga kuidas selle mootori töökindlusega on?
2.3 olen ise omanud. Töökindlusega on nii ja naa. Tavaliselt on õlisurvega probleem. Aga üldiselt on ikka väga jõuetu.

mul ka miskine kahtlane tunne selle õlisurvega. räägi mis tegid, et see mure lahendada!
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Postitus Postitas Rein »

Ma ei saanud talvel sellest 2,3 mootorist salongisooja ka kätte. Termostaat ja andurid said vahetatud, kuid ikka oli külm. Pappi ei julgenud ka radika ette panna, kuna mõnet tuttavad oma 2,3 omegad ära küpsetasid sedasi.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
siimjuss
Mudder
Postitusi: 54
Liitunud: L Sept 17, 2011 8:21 pm

Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Postitus Postitas siimjuss »

Vaheta salongi radikas ära siis saad sooja ka
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 233
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Postitus Postitas Rein »

siimjuss kirjutas:Vaheta salongi radikas ära siis saad sooja ka
Meil müüdud see ammu juba. Ei olnud ikka see, mis vaja. Täna Disco1 peale jäänud ja rahul. Nii kaua, kui võimalik, eelistan talasildadega maastureid. Fronteral ei sobinud ka juhtimise asend, väga kehva oli pedaale vajutada. Lolli nurga all istme suhtes. Viimase põlve omal enam seda muret pole.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Ex:Subaru Outback 2105
Ex:Subaru Forester XT 2016
Subaru Outback 2019
Nissan Patrol Y61 2004-
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV


http://reinufoto.wordpress.com/
kuuskant
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: E Jaan 30, 2012 10:02 am
Asukoht: palamuse

Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Postitus Postitas kuuskant »

2.3tdi õlisurve jama võib olla sellest et õlipumba hammasratta nuut maas ja survet ei ole.mul juhtus nii ja sellepärast küpsetasin 2 turbot ka läbi.ei osanud selle peale mõeldagi.vahetasin hammaka ära ja surve tagasi.aga turbo ikka õhtal.
Kasutaja avatar
freelander
Fitting 44"
Postitusi: 424
Liitunud: E Veebr 04, 2008 9:20 am

Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Postitus Postitas freelander »

Vana teema aga ei haknud uut tegema. Kas see isuzu 3.1 diisel mootor on vastupidav ka?
Patrol y61, om648, 38"
Kasutaja avatar
uppund kana
Rock Crawler
Postitusi: 977
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
Kontakt:

Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid

Postitus Postitas uppund kana »

Kestab küll kui ise lollusi ei tee. Vahetad korralikult õli ja keema ei lase on kõik ok.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Vasta

Mine “Opel”